Ja weet ik niet, ik heb namelijk niet zoveel geduld haha... Het liefst zou ik het vandaag al doen, maar ik weet niet of zo´n test dan al werkt 6 dagen voor de NOD.
Dat weet ik ook niet hihihih... bij mij nog geen duiveltjes te bekennen (gelukkig hahaha) Hopelijk blijven ze weg en is mijn test die ik probeer pas woensdag te doen positief maar wie weet doe ik het stiekem dinsdag wel
@sleepy; van harte gefeliciteerd wat heerlijk voor je! Spannend hoor allemaal. @nathalie; welke testen heb jij gekocht? Ik heb nog steeds zeurderige buikpijn en ben af en toe misselijk. Het wordt nou toch wel echt spannend NOD komt dichter bij. Ben blij dat ik nog geen testen in huis heb. @jandl; voor jou wordt het ook spannend!!!! Klinkt wel erg als zwanger!!!!! hahaha...6 dg voor NOD testen is denk ik echt te vroeg.
jandl; lees net op het topic "kan ik zwanger zijn" dat de kruidvat testen 2 voor 10 euro erg gevoelig zouden zijn en ze zelfs 6 dg voor nod positief kunnen zijn!!!!!!
Dankjwel voor de felicitaties allemaal, ik ben vandaag bij de dokter geweest en ik geloof het nog allemaal niet...zo onwerkelijk allemaal. Ik ben nu 4 weken en 2 dagen. op vaderdag zondag gaan we het aan de ouders al vertellen... de rest van de vrienden pas na onze vakantie als ik rond de 10 of 12 weken ben. @Jandl: Oooh wat spannend! erg he dat wachten.... ik had nooit verwachtt dat ik binnen een maand zwanger zou zijn maar je ziet dat het kan! Wanneer is je NOD? ik had woensdag NOD en gisteren heb ik 2x positief gestest! Ik ga voor je duimen dat beloof ik!!! zou echt grappig zijn als het bij jou ook zo snel is. @allemaal: ook allemaal heel veel succes! hoop dat ik jullie snel kan feliciteren!
@sleepy; wat super gaaf allemaal! En zo snel ook, heerlijk!!!!! Maandag is mijn NOD. Had je het vermoeden dat je zwanger was? Wat doen ze eigenlijk bij de dokter? Nog een test ofzo?
@Super80; Mijn testen heb ik gister gehaald bij Kruitvat. 2 testen voor 12 euro. (Eigen merk) Ik hoorde dat deze testen goed zijn. Het is zo spannend wordt er zenuwachtig van hahaha Ennnn dat over de gevoeligheid van de testen had je beter niet kunnen zeggen hahahah want nu wil ik eigenlijk vandaag al testen...maar ga het nog niet doen, ik wil toch nog even wachten... @Sleepy84; Nogmaals van harte, en ik snap dat het nog heel onwerkelijk is...wat deden ze bij de huisarts? Wat leuk dat je het zondag al gaat vertellen tegen je ouders/schoonouders.
@nathalie; oeps.....hahahahaha....sorry ik kan me voorstellen dat je haast niet kan wachten! Ik begin ook steeds ongeduldiger te worden. Ben echt aan het aftellen en voel van alles. Denk toch echt dat het menstruatiepijntjes zijn die ik heb. Maarja we zien wel. Succes met wachten!!!!
Ja, het kan van alles zijn inderdaad. Het is gewoon even afwachten...hoe vervelend het ook is! Laat je het wel gelijk weten wanneer je getest hebt, want ben wel benieuwd hoor! Vanmorgen was ik niet misselijk, gister ochtend wel. Maar ja soms heb je vrouwen die hebben helemaal (nog geen) kwaaltjes in het begin.
balen... zie net hier op het forum dat een kennis (die ik stiekem in de gaten hield ) hier uit de buurt zwanger is van haar eerste... dat vind ik wel een beetje moeilijk... vandaag een kei goede dag gehad en dan lees je dit.. Gun het haar, 24, en haar vriend van 55 (wil niet roddelen maar hij is al opa!!!) best hoor maar hierdoor baal je nog meer van mijn stomme lichaam.. @ allen die mochten testen... Wil je rust in je lichaam, test dan gewoon... ALs je nu met stress wacht kan je ongi ook uitblijven natuurlijk... Je lichaam kan je dan zo ook foppen.... en inderdaad... lees regelmatig verhalen dat vrouwen 5-6 voor NOD + testen... Maar ook verhalen die na 10 dagen overtijd pas + testen... in ieder geval succes!!
Nou zoals ik al zei.... heb ik GEEN geduld hahaha... dus heb net met vriendlief een test bij de etos gehaald... die van testpoint vroegezwangerschapstest..... Dus ja ben benieuwd.. Nu alleen nog wachten totdat ik naar de wc moet hahah... Het is misschien indd wel wat vroeg maarja ik kan het niet laten.... Als ie negatief is dan maar ff de NOD afwachten.. Pff nathalie ik snap je helemaal want ik word er ook helemaal zenuwachtig van!
Oh das jammer. Maar je weet het nooit, gewoon op je nod dag nog eens testen, misschien is het nog te vroeg. En anders, vol goede moed naar de volgende ronde. Ik wacht tot volgende week woensdag met testen. Als ik uitga van mijn langste cyclus moet ik volgendeweek zaterdag ongi worden. Spannende week dus.
@ gelukkig: ja ik ga wel even mijn NOD afwachten... Misschien was het indd nog te vroeg haha, heb namelijk pas over een week mijn NOD.. En anders op naar de volgende ronde!
Wat is het hier rustig geworden zeg! Best jammer. Ik heb vandaag een kutdag zeg, gewoon ergens zin in, voel me futloos, en heb dan dus ook echt weinig gedaan vandaag. Ben net naar de winkel gereden om chips, m&m's en peuken te halen. Verveel me dood. Ben gewoon chagerijnig! Volgende week zaterag is me nod en dat duurt dus nog ruim een week, duurt nog zo lang. Deze (1e officelle) ronde is ook al zo vaag. Ben al sinds nov. van de pil af en ben best regelmatig (zie banner). Ook voel ik altijd me eisprong en heb ik veel vruchtbaar slijm. Nu deze ronde heb ik geen eisprong gevoeld, wel vruchtbaar slijm gehad en een ovulatiebloeding gehad. Die bloeding heb ik nog niet eerder meegemaakt. Nu heb ik al een paar dagen heel de dag door lichte ongikrampjes. Maar......nu had ik vanmiddag weer vruchtbaar slijm. Echt een dikke lange sliert slijm. Snap er niks meer van......en hier wordt ik dus ook al niet vrolijk van. Sorry meiden, maar moest ff me verhaal kwijt hahah. Ga zo denk me bed maar in.
sleepy :gefeliciteerd,met jullie zwangerschap,zo zie je maar weer hoe sne lhet kan gaan. geeft ons een beetje extra hoop . juf krisje : ik snap dat je baalt hoor, ik hoop dat je snel ongesteld gaat worden. en kunt beginnen aan jullie eerste ronde jandl:jammer van je negatieve test ,wie weet volgende week beter.
@ gelukkkig... ben het helemaal met je eens... Veel te rustig hier... Normaal postte ik 2 a 3 keer per dag minimaal ... maar nu het zo rustig is houd ik me maar een beetje stil... hihi Hier een vriendloos weekendje.. Hij gaat met de voetbal een weekend weg... Zucht, echt zo'n mannenweekend.. dus daarna volgens mij 5 weken slecht zaad vanwege al de drank van dit weekend Voordeel.. ga gewoon een leuk moeder-dochter weekend houden... Al is mijn pa ook ziek nu dusss hoop dat mijn moeder hem alleen wilt laten :S @ allen; - jullie weekendplannen?? (misschien dat er door deze onderstaande vragen meer gemauwd gaat worden) - al wat voor de uitzet aangeschaft - hoe ziet JOUW (jullie) ideale kinderkamer eruit (of heb je daar nog niet over nagedacht?)? - en nog zo'n leuke vraag... Alle babynamen paraat of nog blanco??? Zo @ gelukkig.. hopelijk nu meer praat
zal zelf ook even reageren op de vragen natuurlijk... stom weekendplannen: morgen boodschappen, verjaardag oma van mijn vriend, even werken (2 uurtjes ofzo) en dan naar mijn demente oma die naar mij vroeg dus helemaal dement is ze niet zondag 2 jaarmarkten afschruinen... Als ik zin heb... Poetsen komt maandag en dinsdag... 2 extra dagen vrij alleen dinsdag naar mijn tandarts waar ik schrik voor heb... - nog geen uitzet aangeschaft maar wel gesurfd naar wat goed is en waar geode ervaringen mee zijn .... - kamer is al klaar in mijn hoofd... Zelfs al een super mooie tekst in mijn hoofd voor op de muur.. Dat gedicht heeft mijn vriend in onze eerste romantische maanden zelf bedacht - namen in mijn hoofd.. samen bedacht met mijn vriend... hadden al een jongens en meisjesnaam al in de eerste jaren 'verzonnen' en vinden deze nog steeds super!! en dan zijn het ook nog namen die maar weinig in nl gebruikt worden Nu nog een 3e (meisjes) naam erbij die ik zelf ook heel mooi vind... Zo lekker lang berichtje...!!