Ik heb nog geen uitzetspulletjes. Wel heb ik al een mooie babykamer op de site van babydump gezien. En wel meer leuke babyspullen. Was vorige week bij de hema voor me nichtje een badjasje kopen, heb wel ff zitten spieken naar al die leuke babykleertjes enz. Namen hebben we nog niet. Verder dit weekend......morgen rommelen/schoonmaken in huis, want heb vandaag dus echt niks gedaan. En zondag naar schoonvader en vader voor vaderdag. Verder morgenavond denk lekker met me vriend bankie hangen. Fijn he die drank bij onze mannen hahah......die van mij zit nu in de kroeg! Maar ja er zijn ook alcoholisten en/of drugsverslaafden die zwanger worden dus het kan echt.
oja wel... geloof ook wel dat het uiteindelijk lukt... ik weet alleen nu niet of ik een eisprong krijg... ben namelijk na het stoppen met de pil niet ongi geworden maar ook allen - testen... dusss kunnen volgens mij klussen tot we een ons wegen... :S maar geen bloed geeft moed zeggen vrouwen hier dusss onze + komt nog wel Hier mijn vriend nog niet terug van het werk.... dus ook een rustig verveel avondje blehhh
Echt klote dat je nog steeds niet ongi bent geworden zeg! Wat duurt wachten dan lang he. Ik ben al vanaf november 2008 van de pil af, wilde eerst een paar maanden ontpillen. Kijken hoe mijn lichaam reageerde zonder pil, kijken hielang mijn cyclus is en of ik een eisprong voel enz. Ik heb in die maanden een aardig beeld gekregen en een gemiddelde cyclus van 28 dagen. Dit is nu onze 1e echte officielle ronde dus ben benieuwd. Hoop voor jou dat je snel ongi mag worden en dat je cyclus korter wordt de volgende rondes......of natuurlik een positieve test! Ga zo lekker me bed opzeken!
Haalllooo Uhmm onze plannen... mijn zusje blijft vanavond bij ons slapen, word morgen dus vroeg wakker worden en morgen even naar de markt en voor buitentegels kijken en in de avond naar mijn schoonouders voor vaderdag en zondag naar mijn vader... Ik heb ook al wel de kinderkamer in mijn hoofd zitten hihi.. en ja over namen.. we hebben alleen een naam voor als het een meisje word, voor een jongen weten we het echt totaal nog niet! Echt moeilijk! En ja sowieso nog geen uitzet aangeschaft want dan ben je er denk ik nog meer mee bezig.... Indd jammer van die test maarja, hoop volgende week beter hihi
yeah Hoe is het nu eigenlijk met jou? Nog steeds niets? Voel je ook nog niks? Helpen die pillen eigenlijk wel dan.... of duurt dat even voordat je er resultaat van krijgt?
die vragen heb ik inmiddels ook allemaal... geen ongi, geen zwangerschap (vorige week vrijdag voor het laatst getest) voel helemaal niets, slik de pillen netjes 2 x per dag... Het enige wat er veranderd is na het stoppen met de pil.. slik nu 2 x per dag een pil en ik heb geen maandverband nodig 1 x per maand... :S Verder alleen veel onzekerheid over jezelf... Stel dat het echt nog superlang uitblijft... JOUW lichaam doet het niet, je vent is (waarschijnlijk) gewoon 'goed' maar jouw lichaam wil niet... Dat is waar ik nu mee zit... Ben 23 en ben jong zat maar toch.. als je besluit te stoppen met de gedachten we zien het wel de komende maanden... toen verwachtte ik wel ongi te worden maar helaas :S
jeaaahhh mijn vent is thuis @ jandl zie je reactie morgen wel.. heb nu lekkerdere dingen te doen en ik hoop dat je lang mag slapen van je zusje
@ jufkrisje: ja ik snap je onzekerheid, maar het is denk ik vooral de frustratie omdat je er gewoon niks aan kunt doen... maar wie weet komen de duiveltjes volgende week ineens, altijd positief blijven! Mijn zusje stond om half 7 al aan ons bed, zuuuur! Ik heb der nog kunnen laten slapen tot half 8 in ons bed haha.. En gelukkig was mijn vriendje zo lief dat hij naar beneden ging met haar en ik nog tot 9 uur kon slapen haha...
@jandl; wat jammer, negatief. maar wie weet volgende week. En anders snel naar de volgende ronde.... @jufkrisje; kan me vooerstellen dat je wat jaloers wordt als een kennis wel snel zwanger is en bij jou jeongi niet wil komen. Dit weekend werken in de avonddienst, dus niet echt veel leuks voor mij. Wel lekker afleiding. Maandag NOD nu nog geen duivels te bekennen. Wel wat buikpijn???? Nou ja dat het maat snel maandag mag worden. Namen vind ik echt heel moeilijk. Eerst maar eens zwanger worden dan durf ik verder te gaan denken. Groetjes
@ jandl wat een vent!!! 7 uur is inderdaad vroeg in je weekend maar je hebt het kunnen rekken tot 9 uur!!! Allen een fijn weekend en ben benieuws of jullie allemaal zo blanco willen blijven net als super80 wat betreft mijn vragen of namen'/kamertje/uitzet
@ jufkrisje: ja lief van hem he haha... Vandaag zijn wij met mijn zusje naar de stad geweest en (zonder dat mn ouders het wisten dan) oorbelletjes laten schieten haha super schattig! ze vond het namelijk best eng, maar het was al snel gebeurd. Daarna naar de manege met haar en meteen aan al haar vriendinnetjes der oorbelletjes laten zien haha ze was zo trots dat ze het gedaan had! Mooi gezicht joh..
Vandaag weer heeeeel veel (vruchtbaar)slijm verlies. Snap er echt niks meer van! Het is echt veel, steeds als ik geplast heb (wat ik veel doe) zit er echt een dikke klodder aan het wcpapier! Zoveel slijm heb ik echt nog nooit verloren. En nog steeds die krampjes rond me baarmoeder. Het voelt niet als een eisprong want dan voel ik steekjes in me eierstok. Maak mezelf natuurlijk helemaal gek door op dit forum te lezen. Las net dat meerdere meiden dit ook hadden en dus zwanger zijn. Volgende week zaterdag is me nod., dus dit wordt een spannende week. Heb testen van sensitest die je 4 dagen voor je nod kunt gebruiken in huis, en dat is niet goed want het liefst test ik nu al. Maar dat heeft natuurlijk geen zin. Wil eigenlijk pas vrijdagochtend testen want dan ben ik vrij.
@ gelukkig: dat slijm kan ook na je eisprong komen, en door eventueel bevruchting... Dus even volgende week afwachten dan.. spannend! @ allen: houden jullie al rekening met wat je eet? Ik ben namelijk super verslaafd aan filet en carpaccio, maar als ik het nu zou eten dan voel ik me echt schuldig, dan denk ik, wat als??? Vanavond ga ik naar mijn schoonouders en mijn schoonmoeder weet dus dat ik gek ben op filet en carpaccio, ze haalt het ook bijna altijd in huis als wij komen.... maar als ik nu dus ga zeggen dat ik het niet hoef zal ze dat vreemd vinden haha.. en ja mijn vriend en ik willen niet dat iemand het weet dat wij bezig zijn om een baby te krijgen.. what to to??
@ jandl... 1 avondje zondigen kan best hoor... hoeveel vrouwen weten eerst niet eens dat ze zwanger zijn.. de eerste weken heb je ook nog geen bloedband met je baby dus als je er zo van houd kan je het beter nu (soms) nemen om dan ongeveer 8 maanden het niet te doen.. @ jandl.. ik was als peuter/kleuter ook heel trots op mijn oorbelletjes.. heb er inmiddels 3 per oor en nog steeds erg blij mee... later als puber gaat ze in jouw gegeven gaten grote ringen of blingbling dragen hihi Wel leuk idee toch??
@ jufkrisje: Haha ja dat denk ik ook. Ze had het er al meteen over of ze mijn oorbellen mocht lenen, toen zei ik al... ja wacht nog maar een paar jaartjes haha! En ja ik heb het toch niet gegeten haha ze had nu gelukkig ook eiersalade (normaal dingen die ik niet lust, daarom voor mij altijd filet zeg maar, ben nogal moeilijke eter) dus nu kon ik er makkelijk onderuit komen hihi.. Maarja dat was dus echt toeval, dat ze nu ook iets had wat ik wel luste! Net of het zo moest zijn haha... Tis weer een latertje geworden! Morgen lekker uitslapen zeg, heeeerlijk! Pff ik ben zo moe de laatste tijd joh, kweenie wat t is. Ik moest er vanochtend dan wel om 9 uur uit, maarja heb ik toch 9 uur geslapen die nacht! En vanmiddag ook in slaap gevallen, 3 uur geslapen ofzo! En nu ben ik gewoon weer super moe en zou ik weer zo in slaap kunnen vallen haha.. En normaal ben ik echt een nachtmens.. maar de laatste tijd dan stop ik om 22.30 uur gewoon ´stokjes´ tussen mijn ogen haha (om as the world turns te kunnen kijken!)
Haaiii Ook wij zijn door naar de volgende ronde. Heb gisteren en testje gedaan (zo een die je 6 dagen voor je nod kunt doen), maar helaas.....Niet eens een heeel licht streepje. Dus...... Moet zeggen dat ik er ook wel heel veel mee bezig ben, niet goed natuurlijk, maar ja.... @Jandl; zag dat jij ook al eerder gestest had; kun jij ook niet wachten? Vind het zoooo moeilijk...... @jufkrisje; Zit nog steeds niet echt schot in de zaak hè? Balen zeg.... Zag wel dat er iemand een positieve test had (weet ff niet meer wie, sorry) maar evengoed......GEFELICITEERD!!!!! Wij hebben wel al genoeg ideetjes voor de kamer, namen enz. Dat hadden we ook al voordat we van de eerste zwanger waren. Onze eerste heeft een houten vloer die we hoogglans grasgroen geverfd hebben en de meubeltjes wit en de accesoires rood, echt super al zeg ik het zelf!! Bij de tweede zitten we te denken aan een knaloranje vloer ofzo.....In ieder geval een opvallend kleurtje. Wij wilde gewoon iets anders als een gekleurde muur ofzo...... En qua namen......die houden we nog ff geheim, maar onze eerste heet Ties, dus de tweede krijgt ook een lekkere hollandse naam. Nou, ik ga nog ff kijken of ik nog wat kleren voor onze eerste kan scoren op het net (in de uitverkoop) is eigenlijk heel gevaarlijk, ben nogal een shopaholic, hahahaha....... Meiden; voor degene die moeten testen, duim, duim..... voor de klussers onder ons; veel plezier. En voor de rest succes met wachten, hopelijk is het raak!!!!!
@ bullie: misschien heb jij net als ik te vroeg getest, ik ga nu ook even mijn NOD afwachten en op die dag nog een keertje testen... (mits ik dan ongi ben) dus jij moet ook de hoop nog niet opgeven hihi!! Maar leuke ideeen van je kinderkamer joh!
@Jandl; wat vervelend dat je test negatief was...maar misschien was het inderdaad te vroeg. Ik heb nog niet getest knap he! Ik wacht doe er misschien morgen één als ik niet ongi ben geworden, maar merk hier nog niets van de menstruatie dus hoop dat die lekker wegblijft en dan een +test heb! Gister naar Ciske de Rat geweest was erg leuk en lekker wezen eten. Vanmorgen lang mijn schoonvader geweest en straks even naar mijn paps. Nu lekker frietjes maken voor strakjes...mmmmm.... Ik vind wel dat mijn tepels groter zijn en er zitten soort pukkeltjes op...maar ik w8 de test wel af want je ziet zoveel aan je lichaam en al die kwaaltjes pfff hou maar op. En Super80 al getest?