Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoi hoi meiden...

Ik vandaag ook vaderdag gevierd bij mijn ouders thuis... Mijn pa was ziek dus heb mijn moeder mee op sleeptouw genomen, helemaal niet erg overigens!!!.. Jaarmarkt gezien, honden gewandeld... :D heerlijk actief bezig geweest dus..

@ jandl... Het was inderdaad erg rustig vandaag... Nu ben ik er, ben jij weer niet online ;) Dus kan nu zelf ook zeggen.. wat rustig hier :(!!

@ bullie.. ben wel nieuwsgierig naar die knalgroene vloer... VOnd je het niet eng om te doen?? zou zelf erg bang zijn dat het niet zo staan ofzo :S Kun je geen foto's maken ofzo??? ;)

@ nathalie... morgen testen? of wacht je nog langer??? Succes in ieder geval...

Ben benieuwd hoe het met de vakantiegangers gaat... Zouden Starfish en Mutzie al ongi zijn???? misschien wel + ???

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @JufKrisje; morgen ga ik denk ik nog niet testen. Ik denk dinsdag of woensdag (als ik niet ongi ben geworden).

Aankomende week erg druk met verjaardagen, woensdag wordt ons nichtje 1 jaar...dus dat wordt lekker taart eten.

Vandaag weer even me boeltje opgeruimd. Nu lekker relaxen op de bank en zo nog even mijn planten water geven.

Groetjes weer

3. bullie

bullie Lid

19 feb 2007
    38
    0
    0
    limburg
    '@Jufkrisje; Heb foto's erop gezet, zodat je een glimp van de vloer op kunt vangen!:D En natuurlijk van ons mooie ventje....

@jandl; Tja, dat denk ik stiekum natuurlijk ook (geen bloed, is goed!) Maar ik heb echt sterk het gevoel van niet.....:(

Nou, ga nog ff op de bank hangen en genieten van de laatste uurtjes van het weekend.

Tot morgen ofzo......
    x Bullie

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ bullie.. wat gaaf zeg de vloer!! maar ik ben echt een schijt kip zou dat nooit durven! maar bij een ander vind ik zulke dingen super!!

@ nathalie.. Zal voor je hopen dat het dinsdag/woensdag een + word :D

Hier lekker bank hangen met mijn vriend die net thuis is van het weekend :D

TOt morgen ofzo!

5. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bedankt Jufkrisje! Ik ga ook lekker bankhangen en film kijken met mijn mannetje...morgen weer vroeg op en weer werken!

@Bullie; Ik heb ook even je foto;s bekeken..vind het erg gaaf en knap dat je het durf te doen zoiets!

Allemaal leuke avond en tot morgen

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ bullie: super gaaf die vloer zeg!! :D

@ jufkrisje: volgens mij wisselen we elkaar af vandaag want nu ben jij dus weer niet online haha... naja morgen misschien beter.

Morgen weeeer een sollicitatie gesprek, ben benieuwd of het wat is! Nu nog 3 daagjes wachten op mijn NOD haha.. ik zit echt af te tellen joh, wat ongezond!! Maarja tis ook zo spannend, omdat je natuurlijk nét bezig bent...

Slaap lekker allemaal!

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoi meiden, vandaag dus mijn NOD!!! Ennn vanmorgen zat er nog geen rood in mijn maandverbandje...had toch maar iets omgedaan voor de zekerheid...je weet maar nooit. Normaal ben ik dus al ongesteld, komt bij mijn altijd vroeg in de ochtend en vandaag dus niet...wie weet heeft het iets te betekenen...ik ga denk ik morgen ochtend een test doen...maar ik durf niet zo goed hihihi

Ik moet de test wel alleen doen morgen ochtend, mijn mannetje is dan al werken offff ik moet iets eerder opstaan, nouja iets eerder...meer dan een uur eerder hahaha maar wie weet doe ik dat wel.

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hallo dames,

daar ben ik ook weer, vandaag mijn NOD!!!! Nog niks te bekennen..... maar het broekloeren is zeker begonnen.
    Testen heb ik bog niet in huis. Ik wacht het nog wel even af.
    Ik heb lage rugpijn en wat buikpijn dus denk dat de duivels onderweg zijn.......

Goed weekend gehad allemaal? Ik heb gewerkt. (gingen de dagen wel lekker snel voorbij :) ) Nu hoef ik woensdagnacht pas weer te werken.

Fijne dag allemaal!

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @nathalie; wat spannend dat er bij jou ook nog niks is!!! Voel je wel alsof je ongi moet worden?
    Ga je morgen testen als er niks komt?

@jandl; heb jij al ongi klachten of andere klachten????? Spannende dagen he?? Hou vol nog een paar dagen!

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Super80; Nog niks te bekennen bij mij, net nog even wezen broekloeren hahaha
    Heb ook niet veel last van kwaaltjes, vind alleen dat mijn tepels er anders uitzien. Verder ben ik alleen vorige week donderdagochtend misselijk geweest maar daarna niet meer. Ik ga denk ik (misschien) morgenochtend testen, als ik het durf. Het kan heel de dag door zo'n test maar lijkt mij toch beter in de ochtend, want overdag plas ik best veel hoor. Ben vanmorgen denk al 6 of 7 keer geweest.
    Vind het wel jammer dat mijn vriend er morgenochtend dan niet bij is...hoe ervaren jullie dat of doen jullie altijd samen de test?

Bij jou dus ook nog geen duiveltjes te bekennen? Spannend hoor. Wanneer ga jij testen? Knap dat je zoveel geduld hebt, bij mij raakt mijn geduld echt op hoor.

Nou ik hou jullie op de hoogte hoor...wat spannendddddd

11. BellaNoa

@ super80: ja ik heb alleen klachten die ik al zo een week heb... steken links onderin aantal dagen gehad. Last van verstopping. En gewoon een opgeblazen gevoel, maar nog niet echt menstruatiepijn... Maar volgens de banner hoef ik pas over 3 dagen ongi te worden dus misschien komt dat nog!

Wanneer ga jij testen??

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ nathalie... 1e keer heb ik samen getest met mijn vriend.. Werd ik alleen maar zenuwachtiger van.. hihi :D dan is het nuchtere van hem ineens weg hoor en hij bekeek de test dan ook 5 minuten lang en wilde een streepje er op kijken denk ik ;)
    de andere 3 testen heb ik alleen gedaan...

@ jandl jaja.. .tegelijk online! heb je je sollicitatie gesprek al gehad??/ is dit trouwens nou ook je laatste werkweek bij je oude baas??

@ super 80... Succes van de week met testen/wachten!!

hier lekker 2 dagen vrij... morgen alleen naar de tandarts voor het trekken van een verstandskies :( ben best zenuwachtig daarvoor... krijg wisselende reacties.. de ene vind het geen pijn doen, de andere heel erg... aarggg

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @JufKrisje; ik heb ze alle 4 laten trekken, nou geen pretje maar daarna heb je er nooit geen last meer van...moet je naar de kaakchirurg? Ik doe denk de test morgenochtend alleen...en dan bel ik hem wel of vertel het 's avonds als we samen zijn...Ik zie wel...

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @nathalie; spannend als je gaat testen morgen. Ik ga denk ik ook alleen testen. Ik had vamorgen heel erg pijnlijke onderrug en dat heb ik eigenlijk nooit als ik ongesteld moet worden. Wel leuk he dat er eindelijk bij de banner staat 1 dag overtijd je mag testen, hihihihi....

@jandl; die steken links heb ik veel over gelezen bij de meiden die al zwanger zijn....... Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik denk donderdag of vrijdag. Maar misschien begin ik morgen wel ongedudlig te worden als ik niet ongi ben.

@jufkrisje; mijn verstandskiezen zijn er ook uit gehaald, bij de kaakchirurg. Inderdaad niet heel prettig maar wel heerlijk als ze weg zijn, nooit geen last meer van

15. BellaNoa

#715 BellaNoa, 22 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2009
    @ jufkrisje: ik heb vandaag weer een sollicitatie ik word er echt moe van zeg!! vorige week had ik er 2, eentje op afgewezen en die andere loopt nog. Deze week en volgende week moet ik nog... Daarna alle tijd voor het forum hahaha... Ik heb trouwens alle 4 mijn verstandskiezen al laten trekken en het doet geen pijn, je word namelijk gewoon verdooft.

@ super80: ja die steken heb ik vorige week (week na eisprong)de hele week bijna gehad maar is nu wel weg, af en toe eens een keertje maar niet echt iets opvallends. Ik wacht het nu wel af tot donderdag.... Als ik donderdag niet ongi ben dan ga ik vrijdag meteen testen haha... Ik zal ook voor jou duimen!

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @jandl; thanks, succes met solliciteren. Ik ga ook zeker voor je duimen. Ik lees net weer het eea over die steken links. Oehhhhhhhhhhhh...wat wordt het spannend.

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Super80; Ik vind het ook echt super spannend! Nog steeds geen ongi te bekennen hierzo... Ik vind die banner opeens super leuk hihihihi

@Jandl; Succes met je sollicitatie.

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @nathalie; hier ook nog niks. Alleen rugpijn........ verder zit ik veel te lezen bij het topic eerste symptomen, hihi.... spannend, spannend, spannend..... ga nu maar even in het huis aan de gang. Lekker even rommelen en broekloeren hahahahaha...... Ik duim voor je:D geen ongi geen ongi geen ongi

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    wat maken we ons zelf weer gek!

Hier ook weer bezig ;) vanmorgen seks gehad met mijn vriend... maar nu bij zag ik net bij het na de wc gaan (komen weer wat onsmakelijke details ;)) het normale doorzichtige slijm (sperma ???) maar nu ook wat rood... Zou mijn ongi nu door komen offff hebben we gewoon wat geraakt??? :( even afwachten dus....

@jandl.. die sollicitatie die is afgewezen is dat op die baan die je heel graag wilde (niet waar je ex werkte??) ??

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @jufkrisje, oehhh wat spannend! Hopelijk hebben jullie raak geschoten;). En anders zou een ongesteldheid natuurlijk ook geweldig zijn!!!
    En ja we maken onszelf weer lekker gek!!!!!

Deel Deze Pagina