Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @JufKrisje: Hopelijk is het de ongesteldheid, zal fijn zijn toch?

@Super80: ook nog niets, wat spannend zeg, ga jij maar gauw een testje halen hoor...wie weet! Hopelijk blijft het zo...duimen duimen en nog een duimen voor een positieve test.

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hopelijk wel.. maar het is nu meer roze dat echt bloed rood... dusss heb (nog) weinig hoop... misschien een wondje geraakt??? even afwachten dus....

3. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik duim voor je meid.

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @jufkrisje; roze? dat hoor ik toch vaak bij een innesteling! Niet van deze keer sex dan maar misschien van vorige week???? Waarom moet ons lijf toch van die vreemde dingen doen?

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ super... ssstttt... maak me nog niet gekker dan ik al ben :D:D hihi

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @jufkrisje; OEPS :$:$ sorry, ik en mn grote mond...hihi. Nou ja laten we het er gewoon op houden dat je snel ongesteld gaat worden ofzo, hahaha

Hier nog niks geen bloed....begin langzaam toch wel een tikje nerveus te worden. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik nog niet zwanger ben, maarja de twijfel komt nu toch wel. Misschien morgen maar wat testjes halen als ik nog niet ongi ben........

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Super80; nog niet te bekennen bij jou, dan wordt het dus tijd om testen in huis te halen...ik ga morgenochtend testen als ik nog niet ongi ben geworden natuurlijk! Ben benieuwd hoor ben er gewoon zenuwachtig van. Ze zeggen weleens je moet je er niet teveel van voorstellen zo'n 1e ronde, maar je weet het nooit. Heb vaker meegemaakt dat het in de 1e ronde al raak is, dus het kan toch!

Ik heb ook geen kwaaltje van nu kom de ongesteldheid...dus wie eet betekend het wat. Wil eigenlijk ook wel vanavond testen maar moet weer naar een verjaardag...dus ik hou het op morgenochtend.

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ jufkrisje: waar ik voor afgewezen ben is waar mn ex werkt en niet wat ik zo leuk vond haha.. dat loopt dus nog!

Nou waar ik vandaag geweest ben, wat een raar bedrijf! Je doet eigenlijk van alles wat zeg maar... mee helpen schoonmaken, als het magazijn het druk heeft dan moet je niet te beroerd zijn om hen ook mee te helpen en met koopzondagen van de vestigingen moet je ook bereid zijn te helpen...... en ja de financiele administratie doe je dan ook, waarvoor de vacature is opengesteld!!!!!

@ super80: wat had je dan nog meer gelezen over die steekjes?

@ jufkrisje: ik lees trouwens ook dat je ongi er misschien aan zit te komen, ik hoop het zo voor je!!!

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @jandl; las over de symptomen van de vrouwen die inmiddels zwanger zijn. Waar ze last van hadden voor hun NOD bij heel veel van hen stond steekjes of steken links onderbuik!!!
    Wat een vage vacature dan? hahaha.. beetje van alles dus?

@nathalie; ohjee spannend morgen testen. Ik denk dat ik morgen maar testen ga kopen (als ik nog niet ongi ben). Dan ga ik donderdag of vrijdag testen. (als ik dat kan afwachten). Ik heb vandaag eigenlijk allen last van mijn rug en schoonmaakwoede haha..

10. BellaNoa

@super80: Oww nou dan ben ik benieuwd :D Ja was echt een vage vacature.... en ik vroeg zo of er nog een eventueel 2de gesprek zou volgen ofzo en toen zei die.... ja zou kunnen, maar misschien ook niet............ mischien beslissen we wel meteen. rare vent haha

11. zeeuwsmeisje1981

12 apr 2009
    11
    0
    0
    Hee Meiden,

Ik ben alweer een tijdje niet hier geweest, want wil er niet te veel mee bezig zijn....
    Inmiddels hebben we als het goed is mijn eisprong gehad, dus het is nu verder afwachten!!!! Ik verwacht er helemaal niks van, ik ga er gewoon vanuit dat het nog wel een half jaar duurt!!! En daarbij weten we ook niet of de operatie van mijn vriend geslaagd is en dus of hij weer levende sperma heeft!! Ik verwacht dus helemaal niks!!!

@Mevrnatalie en Super80 erg spannend voor jullie!!!! Ik zal voor jullie duimen!!
    @jufkrisje: ik hoop voor je dat je ongie snel komt of natuurlijk een positieve test!! Zou leuk zijn!!
    @alle overige meiden, succes met klussen!!! :)

Ik ga zo leren, heb morgen mijn eindgesprek van school en dan in het bezit van mijn diploma!!! YEAH!!!! 1 ding is zeker.... IK GA NOOIT MEER NAAR SCHOOL!!!! haha

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoi meiden, nou je raad het ik kon het dus niet laten om een testje te wagen toen ik thuis kwam van mijn werk...helaas was de test negatief (een minteken bij de Kruitvattest). Misschien wordt ik dan wel binnenkort ongi of ik heb misschien te vroeg getest want ben nog steeds niet ongesteld.
    Ik doe nu denk ik woensdag of donderdag ochtend een test, denk toch dat ochtendurine beter is hoor want nu deed ik het toch midden op de dag en dan had ook veel geplast vandaag. Ik heb wel een vreemd gevoel hoor. Mijn tepels zien er echt raar uit vooral de rechter. Er zit een soort ader omheen en die is goed zichtbaar echt vreemd. Nou meiden duim nog even voor me misschien van de week een +test en ander mag die ongi wel komen hoor. Nou ga nu even eten maken.

13. zeeuwsmeisje1981

12 apr 2009
    11
    0
    0
    @mevrnatalie, Ja het zou heel goed kunnen dat je te vroeg getest heb! Ik zal voor je duimen dat je een woensdag of donderdag wel een + test heb!!!

BANNERCHECK

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Thanx zeeuwsmeisje. Ik duim ook voor mezelf

15. BellaNoa

@ nathalie: jammer van je nega test! Misschien over een paar dagen wel een posi test :D Daar duimen we voor!

@ super80: zijn bij jou ook nog de duiveltjes niet langs geweest??

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @jandl; I hope so. Ik heb wel een vreemd gevoel hoor en niet zo'n gevoel van dat de menstruatie komt, dus ik hou hoop. Ik doe van de week nog een tes.

Hou jullie op de hoogte dames.

17. BellaNoa

@ nathalie: Meestal zeggen ze dat het gevoel van een vrouw altijd wel goed zit he ;)

18. miss 83

miss 83 Lid

9 jun 2009
    76
    0
    0
    verkoopster
    noord-holland
    jeetje,wat is het spannend bij jullie allemaal...
    bij deze succes allemaal .
    hoop dat het voor jullie allemaal raak zal zijn
    :):):)
    groetjes

19. BellaNoa

@miss83: voor jou ook nog maar 8 daagjes haha, die gaan snel voorbij hoor! :)

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik hoop nog steeds hoor geef niet op gewoon van de week nog een keertje testen

Deel Deze Pagina