Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ nathalie... +++++++++++++++++++ heel veel positiviteit gewenst... Ik heb ook verhalen gelezen van meiden die dagen na hun NOD pas positief testen.. tot zelfs 10 dagen erna! dus misschien wel geluk.. Maar bedenk wel dat - ook kan betekenen dat het nu niet raak is... ga dus niet zomaar ervan uit dat je + gaat testen.. zal voor je duimen...
    de aders die je ziet op je (.)(.) die heb ik ook.. of zie ik nu ook voor het eerst :D dus misschien ook een ontpil symptoon???

@ jandl. fijn dat de andere sollicitatie nog loopt, wanneer krijg je daar iets van te horen? Je bent op die andere vacature dan geen administratief medewerkster maar manisje van alles!!!!??? wel gevarieerd werk dan ;)

@super80 maakt niet uit... hebben allemaal dat we dingen lezen en symptonen herkennen dusss wie weet???

Hier nog steeds dat vage slijmverlies... het is niet wit, niet bruin, niet rood maar doorzichtig met wat roze/licht rood hooguit... vreemd vreemd vreemd....

AAArrrgg ben helemaal op van de zenuwen... Op dat slijm natuurlijk maar ook om mijn tandarts... :( ben daar helemaal geen kei in... net zo'n zacht gekookt eitje ;)

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ben ook begin mei gestopt me de pil.
    En kan eind van de maand testen of het raak is.
    Dit is de 2de ronde in dit geval.
    Lijkt me leuk om met jullie mee te praten hierzo.
    Zijn er al meiden zwanger of zijn we allemaal nog druk aan het klussen?

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    uit mijn hoofd 2 zwangeren.. de rest allemaal klussers...

Hier trouwens niets doorgezet.... nu vandaag geen bloed, bruin verlies... en ook het roze slijm is verdwenen.... heel vreemd... zucht...

dus vandaag alweer dag 76 :(

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @JufKrisje; Ik heb gewoon zo'n vreemd gevoel...tuurlijk kan het de ontpilfase zijn...ik doe van de week nog een testje want ben nu dus nog niet ongesteld geworden. Ik denk als ik volgende week nog niet ongesteld ben en weer een negatieve test heb, ik even langs de huisarts ga. Vanmorgen weer een beetje misselijk. Ach we zien wel...anders vol moed naar ronde 2 of wachten op de ongesteldheid.

Welkom Lindavg; Succes met klussen, ik hoop dat het snel raak is voor je. Ik heb gistermiddag getest maar die was negatief, maar ben nog niet ongesteld geworden, ik doe van de week dus nog een testje.

Ik zag ook in de bijsluiter van de test dat het mogelijk is dat je urine te verdund is door veel drinken en veel plassen voodat je de test doet. Gister wel bijna 2 liter water op voordat ik de test ging doen...dus wie weet heeft het daar iets mee te maken. Nu wel wat krampjes dus wie weet zijn de duiveltjes onderweg.

Ik hou jullie op de hoogte.

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Thnx mevrnathalie, hoop ook dat het snel raak is maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn.
    Anders gaat het zo overheersen en wordt het z'n teleurstelling als je toch ongesteld wordt.
    Ik kan officieel pas maandag testen maar weet niet of ik zo lang kan wachten.
    Zijn er nog meer dames die volgende week kunnen testen?

6. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Dames,

Hier nog geen duivels te bekennen. Wel nog steeds rugpijn. Begint nu toch wel een beetje te kriebelen met de vraag wel of niet!!!! Ga morgen test halen.

@Nathalie; ahhh jammer een negatieve test!!! Maar geef de moed nog niet op. Misschien over een paar dagen. Ik heb mog steeds het gevoel ongesteld te worden.

@Jufkrisje; blijft toch vreemd dat roze verlies!! Mmmmmmmm....

@jandl: nou dat is wel een hele vage vent en sollicitatie, lekker duidelijk bedrijf dus, hahaha.

@linda; welkom en heel veel klusplezier en succes. Houd ons op de hoogte!

@miss83; bedankt voor het duimen.

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    wat zijn we allemaal lekker vriendelijk voor elkaar :D overal persoonlijk op blijven reageren.. goed van ons zeg!!

@nathalie.. het kan nog gewoon beide kanten uit... wacht 'rustig; af....

@ super... het is en blijft vreemd... vrijdag test ik weer eens... :( weer 2 weken geleden dan... ;)

@ linda... weet niet of er meer zijn volgende week.. volgens mij is jandl eind van de week aan testen toe...of niet??? ben niet heel zeker... We hebben ook 2 meiden die op vakantie zijn, maar die zouden op vakantie hun NOD hebben denk ik.. Duss daar kan je je ook (nog) niet mee gelijk lopen..
    En hier is ook geen pijl op te trekken.. ;) heb gekluste eieren sinds het stoppen met de pil....

8. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @linda; Jandl kan over 2 dagen testen.

@jufkrisje; ja verstandig om maar weer eens te testen. Je weet het immers maar nooit. Ik ga denk ik zometeen nog maar even op de fiets naar het kruidvat. Toch maar vast een test halen :D

9. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,779
    0
    0
    Brabant!
    Ik heb inderdaad héél vroeg al getest met een 'vroege zwangerschapstest' van Testpoint (tientje bij de etos). Die kun je 10 dagen na de bevruchting al gebruiken... en ik heb 'm zelfs 9 dagen erna gebruikt...
    Die gaf positief.

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en die heeft weer een test gedaan: ook positief.

Ik hoop dat iedereen gauw zwanger is!!!!!!

10. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @Jodelahiti; wat fijn voor je zeg! Super spannend allemaal. Lijkt me toch ook wel een beetje eng...... Geniet er van!!!!!!

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @jodahaliti.... gefeliciteerd!

@super..hop die fiets op!!! en halen die test :D vandaag maak ik je lekker gek van jezelf ;)

12. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi meiden, zojuist even wezen broekloeren...en een beetje vage bruinige plek in mijn inlegkruisje, dus misschien dat die ongesteldheid toch zit te komen. Vanmorgen ook wat krampjes en zeurderig gevoel, dus denk dat mijn ongi komt. Nou liever dat dan die onzekerheid...daar wordt je ook gek van hoor.

Wanneer ga je testen super80? Als mijn ongi niet doorzet test ik denk do of vr ochtend nog één keertje om te kijken...

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ nathalie... mmmm ... bij mij was het bruin meestal het begin van een ongi... je hebt gelijk hoor... beter of ongi of zwanger maar niet negatief en niets.. weet ik natuurlijk als ware deskundige :D

14. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ja, inderdaad jij hebt daar alle ervaring mee. Ik vind het echt heel vervelend voor je dat het allemaal zo lang duurt. Hebben ze geen middeltje om het eventueel op te wekken ofzo de ongi?

Ja, een klein beetje bruinig zag ik...dus ik denk dat ik ongi ga worden. Normaal toen ik de pil slikte had ik hier geen last van en was het gelijk helder rood, maar ja je lichaam doet het nu gewoon heel anders als met de pil. Dus ik wacht even af of het doorzet, zoniet doe ik toch voor de zekerheid misschien eind van de week nog een testje maar ik ga er vanuit dat die toch negatief blijft, vooral door wat ik nu zag in mijn inlegkruisje.

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    je hebt er wel hormoonmedicatie voor.. clomid als het goed is... maar dat wilde de ha nog niet voorschrijven... hij wilde liever wachten totdat mijn lichaam het zelf op pakt, het is nog een jong lichaam vond hij.... ;) fijn om te horen natuurlijk maar wachten is ook niet alles... Ik ben nu ook wel op het punt gekomen dat ik er vrede mee heb (heb al 2 dagen vrij, duss geen kind gezien natuurlijk ;)) en gewoon wacht... Ik wil ook geen hormoonmedicatie denk ik nu....misschien na 5-6 maanden ofzo... zit nu natuurlijk 'nog maar' op 2,5 maand

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @JufKrisje; Ja, we zijn ook nog maar net bezig en willen het zo graag dat is ook zo. Maarja sommige doen er langer dan een jaar over en wij zitten nu soms al te zeuren hahaha, het komt heus wel goed hoor. En je kan altijd nog een die medicatie gaan en wie weet heb je dan al een ongi gehad en komt het gewoon vanzelf en heeft je lichaam gewoon meer tijd nodig gehad.

Tuurlijk ik vind het ook wel jammer dat in (waarschijnlijk) nu ongi ga worden, maar vind het ook fijn omdat je dan niet in die onzekerheid zit en je weet waar je aan toe ben. Nou meid ik duim voor jou dat de ongi snel komt. Ik ga nu weer even verder werken...jullie horen wel weer van me...

17. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @jufkrisje; hahaha ga je mij nu gek maken:p???? Ik heb net testen besteld. Morgen worden ze gebracht. Ik heb die van matcare besteld. Ik kan me voorstellen dat je nog even wilt wachten met de hormoonmedicatie. Het zou natuurlijk het prettigst zijn als je lichaam het zelf op pakt.

@nathalie; ahhhhh... toch ongi aan het worden?? Nou ja even afwachten dan maar. Hier gebeurd bar weinig.....Ja rugpijn

xx

18. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Super80; ja aan de ene kant wel vervelend maar aan de andere kant blij dat dan die gekke onzekerheid weg is hoor. Daar wordt je ook niet vrolijk van.

Net weer even gaan broekloeren en weer een beetje bruinig en had net een half uurtje geleden een nieuw inlegkruisje ingedaan dus denk dat de ongi echt gaat doorzetten. Nou dan gaan we vrolijk verder naar ronde 2. Dus als de ongi doorzet heb ik een cyclus van 29 dagen, op zich netjes. Wanneer ga jij noug testen morgen dan? ben wel benieuwd hoor.

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    als ik aan de hormonen zou gaan moet ik toch al wel heeel erg ver over de 100 dagen gaan.. en dan moet ik me lichamelijk ook slechter gaan voelen.. nu heb ik weinig last...

jaja... wel last van de getrokken kies... auw! voel me zo zielig en alleen thuis :( maar wil geen paracetamol/ibuprofen nemen .... want stél ;) hoezo jezelf weer gek hebben.. hihi :D

20. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @jufkrisje; owja je kies werd getrokken!!!! AUwie..... nou sterkte er mee hopelijk zakt de pijn snel. Ik heb heel wat paracetamol gebruikt toen ik dat had, rrrrrrrrr....

@nathalie; morgen ga ik denk ik testen. Al heb ik nu het gevoel dat ik ongi ga worden. (buikpijn) nou wacht het af en anders morgen testen....

Share This Page