Ladies, Zojuist zijn de duivels in alle hevigheid verschenen!!!!!!!! Van niks naar volop bloed...... Loos alarm dus!:x Op naar ronde 2 maar!!!!! @jufkrisje; voel me bijna schuldig dat mijn ongi nu zo snel begint! Ik hoop echt heel erg dat het voor jou ook snel zo mag zijn.......
@Super80; Wat vreemd dat het bij jou gelijk zo hevig is, bij mijn juist een beetje vuilig bruin...maarja in ieder geval wel duidelijkheid. Heb je de testen voor niets besteld...ik heb er ook nog 1, die bewaar ik maar voor ronde 2 en die is vandaag voor ons beide aangebroken...nu lopen we nog gelijk...jij dus ook een cyclus van 29 dagen.
@nathalie; ja inderdaad we lopen weer gelijk hahahahahahha..... Grappig en allebei netjes 29 dagen! Ja er liep in 1 keer aardig wat bloed uit! Heel vreemd normaal begon ik namelijk heel rustig met wat bruinverlies. Bij jou dus juist andersom. Nou het ontpillen heeft mij toch aardig voor de gek gehouden de afgelopen tijd.......... Pffffffff.... moeten we weer opnieuw beginnen met tellen, rekenen en wachten hihihi...... Ga mn banner zo maar even aanpassen
Bij mij dus geen helder rood bloedverlies...alleen dat bruinige hahaha maar dat zal waarschijnlijk niet lang op zich laten wachten bij mij. Allebei op naar ronde 2 vol goede moed! Dat ontpillen weet wat inderdaad...nou we wachten maar weer af he en weer klink aan de klus (ook leuk)! Nou wie weet deze ronde een positieve test net voordat wij op vakantie gaan... I HOPE SO! Zal leuk zijn...
Dat bruine bloed hoeft nog geen negatieve test te betekenen.... wil je natuurlijk niet gek maken... maar heb gelezen dat er vrouwen op hun NOD wat bruinverlies hadden en toch zwanger waren. Bij mij is het echt rood bloed. De tests kan ik mooi bewaren voor ronde 2! Zou zeker leuk zijn voor je vakantie zwanger raken, kun je er lekker eerst samen van genieten!
Nou als het niet doorzet doe ik donderdag nog een test en anders toch de volgende ronde (ronde 2) maar ga er wel vanuit dat dit een menstruatie is en dat het straks misschien wel helderrood is. Ja, wie weet zo voor de vakantie...inderdaad dan eerst lekker samen genieten...nou we horen elkaar weer...ga nu echt werken hoor hahahaha
Misschien een stomme vraag...maar bij mij is de ongesteldheid nog niet helemaal doorgezet...alleen nog bruinverlies, is het dan wel verstandig om een tampon in te doen? Ik ben natuurlijk nog niet hevig ongesteld?
@ super... balen dat je ongi bent geworden.. Maar halliluja! je mag super blij zijn je lichaam werkt geen schuldgevoel naar mij toe, kom op zeg... gun jullie allemaal een tienling ofzo ik kom ook wel eens aan de beurt... 1 voordeel ongi vond ik nooit zo'n lekker onderdeel van het vrouw zijn... heb ik nu al 2 x overgeslagen @ nathalie... ik zou het inderdaad nog even bij een inlegkruisje houden, als het niet veel is natuurlijk. Wordt het meer dan een tampon??? denk even kort mee...
Ja, dat kan denk ik geen kwaad hoor als het meer wordt ben ik ook gewoon zeker weten niet zwanger...nou bedankt en we houden elkaar allemaal op de hoogte zo. ons forum is opeens wel weer actiever geworden hihihi
jaja... starfish en mutzie hebben wat terug te lezen straks... moeten ze maar niet op vakantie gaan... @ de rest... wanneer, hoelang en waar gaan jullie op vakantie/?? of dit jaar lekker in nl blijven???
Ja, even lekker van alles en nog wat terug lezen...hebben ze wat te doen na de vakantie! Wij gaan saampjes naar Turkije en vertrekken 25/7. Alleen we hebben vervelende vluchttijden, we vertrekken pas om 21:30 uur en terug om 17:00 uur. Maar we hebben er ontzettend veel zin in. Ik moet tot en met vrijdag 17 juli werken en dan dus 4 weken vakantie. Ik hoop dus ook dat ik net voor de vakantie positief test en anders ben ik waarschijnlijk een gedeelte van mijn vakantie in Turkije ongesteld, maar goed daar zijn oplossingen zat voor en alleen doorvoor ga ik dus zeker niet aan de pil...hij is dan juist waarschijnlijk uit mijn lijf. En jij JufKrisje, blijf je in NL of ga je lekker naar de zon?
wij gaan 16 dagen met 2 andere bevriende koppels op vakantie naar mexico... was al gepland en hebben contact gehad maar nu is het daar best veilig, weinig besmettingen en vooral in grote steden.. en mocht je de griep krijgen dan kan je hier een griepspuit halen.... alleen een beetje jammer want als je zwanger bent is het misschien schadelijk wij vertrekken 9 augustus en gaan dan eerst 9 dagen rondreizen en dan 7 dagen strand erachter aan Onze beredenatie... nu kan het nog volgend jaar hopelijk niet meer....
Wat gaaf zeg Mexico !!! Ach die griep is dan allng weer verdwenen joh, niet teveel aan denken en lekker genieten van jullie vakantie. Hopelijk ben je dan misschien al zwanger, zal leuk zijn lekker zwanger op vakantie en anders veel oefenen en klussen
Hai! Ik ben ook in mei gestopt (15 mei). Na onze reis voor Australie konden we echt niet wachten. Zondag ongesteld geworden.... Nu afwachten!
Dus voor jullie is het in de 1e ronde niet gelijk gelukt assepoester, ach op naar de volgende..of bewust je eerste 'echte' menstruatie afgewacht? Welkom of 't forum!
@nathalie; zou ook even wachten met een tampon tot je echt ongi bent. Wat heerlijk naar Turkije, in ieder geval volop zon!!! Lekker genieten en inderdaad hopen dat je zwanger op vakantie mag. @jufkrisje; mexico ook niet verkeerd!!!!! Heerlijk zeg! En die griep is dan vast alweer vergeten. Gelukkig is hij ook gewoon goed te behandelen. Wanneer ga jij weer een testje wagen?? @assepoester; welkom hier. Veel klus plezier en succes natuurlijk. Ik ben vandaag weer ongi geworden dus op naar ronde 2!!! Ik ga 15/8 een weekje naar Frankrijk heerlijk luxe huisje gehuurd. Hond mee en heerlijk genieten. Hopelijk ben ik dan zwanger dat zou heerlijk zijn. Eerst maar weer eens door de duivels heen..... Jufkrisje je hebt gelijk ongi is niks..............elk nadeel heeft zijn voordeel toch?
Hallo allemaal, Ik ben eind april gestopt met de pil, maar wil hier wel graag meekletsen... De eerste maand had ik veel last van het ontpillen, en had ik allerlei nep-zwangerschapsverschijnselen. Die cyclus duurde 40 dagen. Inmiddels zitten we in ronde 2.. en heb ik geen idee wanneer mn NOD zou moeten zijn.
@Jodelahiti: GEFELICITEERD! wat leuk! Hoe ver ben je nu? Ik ben morgen 5 weken zwanger en heb gelukkig nog nergens echt last van... @allemaal: hoeveel zwangeren nu van de mensen die in mij zijn gestopt met de pil? 2? ik en jodelahiti? ik hoop dat ik jullie volgende maand ook allemaal mag feliciteren! ik vind dit echt een leuk forum....Succes allemaal! ik zal voor jullie allemaal duimen!!!
hoi sleepy... volgens mij wel ja... @super... zeker ieder nadeel zijn voordeel... vrijdag test ik weer... dan is het weer precies 2 weken geleden... @ viva.. Welkom (ook voor assepoester natuurlijk ) wat was je eerste dag van je laatste menstruatie (dus cyclusdag 40) dan zou ik uitgaan van een cyclus van 40... straks kan je na de 2e ronde natuurlijk een gemiddelde pakken, mocht je dan niet zwanger zijn Blehhh... morgen weer werken.. niets hoor ,2 dagen extra vrij, dan is de zin ver te zoeken
@ jufkrisje: ja ik hoef ook nog maar 2 dagen ofzo te wachten hihi! Bij jou ook nog steeds geen ongi of een posi test? @ nathalie en super: Ook nog geen ongi bij jullie? Ik hoop dat deze 2 dagen voor mij snel voorbij zijn haha, ik heb vandaag toch vlagen van misselijkheid gehad! Vanochtend toen ik het pakje van vleeswaren opendeed om mn broodjes te smeren werd ik ineens misselijk. En vanmiddag ook al een paar keer zo ineens.