Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q1987

Q1987 Niet meer actief

hey channie ik lees net je berichtje

wat leuk dus je gaat voor een tweede ! spannend blijft het of niet zo?
    hoop je op een vergelijkende zwangerschap? of een betere?

2. Q1987

Q1987 Niet meer actief

ps MUTZIE

welkom en successssssss

3. Q1987

Q1987 Niet meer actief

best fijn.. ?* NOT de pendel verteld me dat ik als ik beval op 1 april beval
    lekkere datum

1april kikker in je bil die er noooooooit meer uittttt wil... :p

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    hihi, leuke datum!

5. Siem78

Siem78 Nieuw lid

8 mei 2009
    1
    0
    0
    Ik ben in mei 2008 al gestopt met de pil en het duurde 4 maanden voordat ik ongesteld werd. ik heb dus veel zwangersschapstesten gebruikt omdat ik geen idee had wat er aan de hand was. Nu zijn we aan de 8e poging bezig en ik kan morgen een test doen. Spannend!

6. Q1987

Q1987 Niet meer actief

hoop het voor je siem mag wel eens komen dan!!!! :D

7. Bo1985

Bo1985 Lid

8 mei 2009
    26
    11
    3
    Hallo allemaal!
    Ik ben Bo: 23 jaar.
    Woensdag slik ik de laatste pil,
    Wil eigenlijk even op mijn normale ongi wachten voor we echt gaan proberen... dus zo rond juli/aug....

Hoop gezellig met jullie ervaringen uit te wisselen!

herken al heel veel!
    vandaag heb ik het wel aan mijn schoonzusje verteld, zij is net bevallen en ik ben heel nauw bij haal zwangerschap geweest. kom echt mijn mond niet houden tegen haar!!!
    En ze reageerde zo entausiast zodat ik ook weer ging stuiten ;) hihi

8. Q1987

Q1987 Niet meer actief

hey die bo ik stop ook woensdag!!!!
    daarna wordt ik dan ongesteld en word in juni weer ongesteld en willen dan eind juni gaan klussen

maar dames ik moet nog even wat kwijt. IK VIND HET DOOD ENG!!!!!!
    en ik ben echt iemand die alle fouten dingen eet die niet mag (drop,thee,filet american,osseworst, klaargemaakt fruit ect) hou op schei uit dit wordt 9maanden afslanken
    hahahahhahah!!! en groente heb ik 21jaar gegeten bij me ouders en nu ik op me zelf woon
    komoen de turkse pizza's en onze frituur toch wel vaak vanpas (en ik val er ook nog op af!)
    zelfs eet ik chips naja me gewicht blijft constant want ik werk ook hard (huis houdelijk werk 3x op een dag!) en ik fiets! dus maarja

iig welkom welkom allemaal
    mijn zegen heb je en hoop het beste

maar ik vind het dood eng eerlijk gezegd het IDEE dat er iets in je buik groeit!
    wat je kan maken en breken wat voor jou gevoel in je lichaam zorgt
    dat zometeen schopt tegen je buik en dat je op eens naar je buik kijkt en zo iets
    van een voet ziet of een hand
    naaaaaaaaah onvoorstelbaar!!!!!!

moest ik even kwijt

9. MissesTee

MissesTee Lid

7 mei 2009
    7
    0
    0
    hee wat gezellig ineens zoveel dames :)

ik heb het alleen mijn beste vriendin verteld... maar dat moest.. want ik moet het toch kwijt zeg maar en GE-LUK-KIG hebben we dit forum!!!

Fijn weekend iedereen en Siem ik duim voor je morgen!
    KUS Tes

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    echt verslavend werkt het forum merk ik steeds meer :oops:

sport altijd op vrijdag dus heb vanaf 6 uur het forum niet meer gezien... het eerste wat ik doe na het douchen is computer aan en bijlezen :) stel dat ik iets mis...

hoe langer mijn ongi wegblijft hoe moeilijker het wordt om niet te testen :rolleyes: ben nogal een ongeduld #-o en dat is nu niet zo handig... met alle ontpil dingen die waarschijnlijk in mijn lichaam bezig zijn...

gelukkig morgen een hele drukke dag dus dan denk ik er hopelijk minder aan :oops: al zie ik mijn zwangere vriendin morgenavond weer.. krijg ik alle nestel- en zwangerschaps kriebels weer :)

Op naar zondag, moeder- en testdag :D

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Wat leuk dat er zoveel dames al bij zijn!

Querido: Ik vind het nog steeds spannend net zoals bij mijn eerste alleen ik ervaar het op een andere manier! Ik heb nu zoiets van ik zie wel. Ik heb in elk geval al mijn meisje.

Voor de dames die bezig zijn met de eerste, jullie gevoel snap ik! Ik had hetzelfde met de eerste, al die spanning! En bang voor het onbekende hahaha.

Ik hoop als ik nog zwanger mag worden ( een wonder blijft het) dat ik dit keer niet zoveel aankom en een zwangerschap zonder problemen van buitenaf mag beleven.

Hier weet een vriendin van mij het en mijn moeder dat we voor een tweede kindje willen gaan.

Groetjes Chantal

12. me24

me24 Actief lid

9 mei 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    Wij gaan ook deze maand stoppen met de pil (moet nog 2 weken slikken). We willen heel graag voor een tweede kindje gaan.
    Ik kan alleen iedereen als advies geven, wacht eerst 1 natuurlijke menstruatie af (dus niet die na het stoppen met de pil) en ga dan pas echt klussen (dus tot die tijd evt. met condoom). Wij hebben dit bij de eerste niet gedaan, en mijn cyclus duurde langer dan gemiddeld waardoor we 18 dagen lang gedacht hebben, dat ik zwanger was (en dus ook de nodige testen gedaan heb...)
    En omdat je nu ook gewend bent om iedere dag een pil te slikken, kun je het beste de foliumzuur op de zelfde plek zetten als waar je pil lag, kun je die ook niet vergeten ;)

En na mijn eerste "afwijkende" cyclus was ik de maand erna zwanger, dus ik hoop dat als wij er definitief voor gaan (waarschijnlijk juli.aug) het snel raak mag zijn. En dat hoop ik voor jullie allemaal ook!
    Niets is mooier dan zwanger zijn en jullie wondertje in je armen te mogen nemen!

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ me24.... ik weet dat het voor mezelf slimmer was geweest om te wachten tot mijn cyclus regelmatig was... vooral om de onzekerheid uit te sluiten...

Maarja ben een stuk ongeduld dus helaas hebben we dat niet gedaan... :( test zondag, 4 dagen na nod 1 x en mocht die negatief zijn (wat ik wel denk hoor) dan test ik pas over een aantal weken...

14. Q1987

Q1987 Niet meer actief

jufK- dat heb ik nou ook ik benn soms iets te enthousiast
    op het forum en ook misschien iets wat aanwezig
    maarja vind typen leuk :p hahahahaha
    en dit onderwerp ook... waar het hart van vol loopt...
    zeggen ze wel he.... :-D

trouwens is een mooi symbool dan te testen morgen al
    nog even vol houden!!! ;)

me 24- oke dat is misschien een goeie tip
    maar dat zal me vriend niet leuk vinden :p
    hij heeft echt een hekel aan die rubbers,
    tevens ook om te moeten wachten :p
    en voor mij ook ben ook zo ongeduldig niet te min
    als ik iets wil wil ik het DIRECT en niet over 10tallen dagen

hahaha maarja wel goed dat je het even zegt.

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ querido... dacht dat ik al vroeg wakker was... (al heel de week voor de wekker wakker!!?!?!? hoezo spanning ;) )

klopt helemaal wat je zegt over waar het hart van vol is... :D op het werk komen er ook steeds meer verhalen over zwangerschap en kinderen boven... heb deze maand ook al 2 x de vraag gehad wanneer wij voor kinderen gaan... :oops: zonder blozen gezegd dat we daar nog niet aan toe waren..

vanmorgen niet steeds geen ongi maar heb ook niet getest =D> en nu is het 'te laat' zeg ik tegen mezelf dus moet ik nog wel een dagje wachten.... #-o

vandaag maar een drukke dag gepland, kan ik er niet te veel aan denken

16. MissesTee

MissesTee Lid

7 mei 2009
    7
    0
    0
    Hallo allemaal..

miss is het leuk om in de openingspost van Starfish een tabel te zetten (mits je je bericht nog kan aanpassen.. ) met iedereen..

naam eventueel leeftijd hoeveelste kindje ronde :)

En ik vind het erg gezellig worden.. heb het vandaag redelijk druk (moet nog voor een moederdag cadeautje :oops: ) dus ben bang dat ik niet veel kan kijken.

fijn Moederdag weekend iedereen :)
    Kus Tess

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo allemaal!! Ik slik vanavond mijn laatste pil en dan gaan we er weer voor! De vorige keer was ik de tweede ronde al zwanger dus ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan.

Iedereen veel succes met zwanger worden!

18. laurav

laurav Lid

26 apr 2009
    23
    0
    0
    Hallo allemaal

Wat is dit super om te lezen veel herkenbaar.
    Wij zijn nu april gestopt met de pil en ben 6 dag en overtijd.
    Wel een test gedaan 1 was een licht sreepje en de ander gaf weer niks aan.
    Dus we wachten gewoon af.
    Succes allemaal.

groetjes laura

19. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Dat heb ik ook! :) Normaal gesproken zit ik niet zo heel vaak op de pc maar sinds ik dit forum heb gevonden is het wel erg leuk om reacties e.d. te lezen! :D

@ Tessa, ik kan mijn eerste post niet meer wijzigen volgens mij.....we kunnen ook gewoon een tabel neerzetten en dat nieuwelingen de lijst dan quoten en zichzelf ertussen zetten ofzo? (Je naam op alfabet aanvullen. Jaja ik ben erg gestructureerd :oops: )

Bijvoorbeeld:
    Zoiets misschien? :)

20. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hoihoi! Ik ben 'even' niet ingelogd geweest, er zijn echt super veel berichtjes bijgekomen! Helemaal leuk!
    'k Zag het verhaal van Daantje en volgens mij zitten wij helemaal in dezelfde planning: januari gestopt, eind van de zomer voor 't echie! 't enige verschil is wel dat jouw cyclus al op gang is gekomen...
    Haha, en dan het verhaal van jufkrisje: voor je eerste echte ongesteldheid zo vaak naar de wc gaan om te checken dat collega’s denken dat je blaasontsteking hebt of zo, dat is echt zooooo herkenbaar!! Bij mij is het nog steeds niet op gang gekomen, maar iedere keer wanneer je naar de wc gaat is het toch weer even spannend… maar het vaker gaan heb ik wel opgegeven ;)
    Echt heel leuk al die verhalen!!! Ik heb nog nooit eerder actief geweest binnen een forum, maar ‘k begin er een nieuwe verslaving bij te krijgen ;)

Deel Deze Pagina