Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

oww nathalie en super ik lees nu pas dat jullie weer ongi zijn geworden... jammer!!! Maarja dan op naar ronde 2 indd...

Ik zit hier nog te wachten wat voor spannends deze week mij brengt hahaha...

Wij gaan denk ik niet op vakantie dit jaar of misschien in het naseizoen. Maar we zijn al geweest dit jaar, 3 maanden geleden ofzo, dus mag ook niet mopperen..

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Haai meiden,

Nou ik vind mijn lichaam echt raar, mijn ongi heeft waarschijnlijk niet doorgezet...helemaal geen bloed te bekennen en geen bloed geeft moed he! Dus wie weet zijn we deze ronde toch nog wel zwanger. Vanmorgen moest ik ook opeens overgeven en was misselijk, nu is het weer afgenomen. Wat zit een mens toch raar in elkaar...ik w8 met testen tot zaterdag of zondag...ik durf niet eerder hahaha en w8 gewoon rustig af. Ik had alleen 2 lichte plekjes bruinverlies, dan kun je toch niet spreken van een menstruatie???

3. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Jandl: heb jij misschien al getest of nog niet...wacht je nog even?

4. BellaNoa

@ nathalie: nee dat vind ik ook hoor, zou ook nog hoop houden! Ik heb niet meer getest, ik wacht het even deze dagen af. Vandaag zou ik dan ongesteld moeten worden als ik van mijn vorige cyclus van 27 dagen uitga... Dus ben benieuwd.. En als ik niet ongi word test ik misschien vrijdag ofzo, dan ben ik vrij. Ik zal voor je duimen dat je alsnog zwanger bent! :D

5. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Nou Jandl ging net dus naar het toilet en ja hoor de ''echte'' ongesteldheid is aangekomen! Helderrood dus. Ach nu dus echt op naar ronde 2, vol goede moed! Vreemd dat ik dan toch misselijk was vanmorgen, maar goed dat kan natuurlijk.

Hopen dat ik nu net voor onze vakantie een positieve test heb en zoniet lekker klussen in Turkije hahaha...

6. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Welke dag moet ik nu aanhouden wanneer mijn ongi is gekomen, gister of vandaag? Vanmorgen dus pas helder bloed, gister alleen 2 bruinige plekjes (bruinverlies). Ik vraag dit ivm de berekening voor mijn vruchtbare periode? Ik was dus benieuws of mijn cyclus dus inga vanaf gister of vandaag...helppppp

7. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @jufkrisje; zal voor je duimen vrijdag!!!!!!

@nathalie; kreeg je net weer een beetje hoop word je alsnog ongi....... grrrrrrrrrr! Ik heb ergens gelezen dat je moet beginnen met tellen vanaf de dag dat je echt rood bloedverlies hebt. Ik denk dus vandaag voor jou.

Ik ben erg ongesteld vandaag. Heb het jaren (13 jaar aan de pil) niet meer zo erg gehad. Bah zeg..... Nou ja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

@viva; welkom en succes. Lastig dat ontpillen ik heb er afgelopeb cyclus ok aardig wat last van gehad. Hopelijk ronde 2 beter!

8. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Super80; Beter duidelijkheid dan alles zo onduidelijk, beide weer op naar ronde 2. Ik heb dus een cyclus van 30 dagen..even berekend via internet en 9 juli is de vruchtbaarste dag dus rondom die dag super goed klussen hahaha

9. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @nathalie; ja is ook zo. Nu is het duidelijk en kun je op naar ronde 2.... ik heb mijn vruchtbaarste dagen rond 8 juli dus flink aan de bak dan!!!!

@jandl; zijn de duivels al in aantocht???? Ik hoop het niet voor je. Spannend he allemaal? Ik ga weer vol goede moed op naar ronde 2. Zou wel leuk zijn als jij nummer 3 bent van dit topic die al zwanger is......Heb je nog vreemde symptomen?

Wat een heerlijk weer is het!! Net lekker even in de tuin bezig geweest.

10. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi Super; ja joh nu hebben we gewoon duidelijkheid en je weet gewoon dat je lichaam nu goed werkt en dat het gewoon vanzelf komt.

het is te lekker weer om te werken, moet nog 1,5 uur blehhhh heb het alweer gehad op kantoor.

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Sterkte daar nog even, het is inderdaad veel te mooi om binnen te werken. Ik ga vanavond de nachtdienst in dus kan van deze dag genieten.

Werkze

12. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

May 15, 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hoi Allemaal,

Ik wil jullie even iets vertellen:

Vanmorgen had ik bruinig slijmverlies helaas resulteerde dit uiteindelijk in buikkramp en hevige bloedingen, ik heb dus vandaag bij precies 5 weken een "miskraam" gehad. Voor zover je na 5 weken zwangerschap kunt spreken over een miskraam.

Even wachten hoe lang de bloedingen aanhouden ( eigenlijk gewoon ongesteldheid) en daarna maar weer klussen! ik doe dus ( helaas voor mij) weer met jullie mee...

13. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Sleepy; wat vervelend zeg, maar kop op meid je gaat ervoor net als wij, bij mij ook vandaag de bloedingen...alleen ik had al wel negatief getest afgelopen maandag. Dus nieuwe ronde - nieuwe kansen!

14. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Sleepy; jeetje wat erg!!!! Echt heel erg balen voor jullie. Het zag er allemaal zo veel belovend uit........Heb je pijn of er erg last van? Sterkte en uiteraard welkom terug (al had dat leukler geweest op een andere manier)

15. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

May 15, 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @mevrnathalie en super80.Gelukkgi heb ik niet veel pijn, ik voel me wel flink rot, we hadden het zondag nml al aan de ouders verteld. Aan de andere kant ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden, dus we gaan er gewoon weer voor.

Het was ook misschien te snel denk ik, 14 mei gestopt met de pil en nu al zwanger...

Bedankt voor jullie medeleven, heel erg lief!

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Nu heb je ook steun van je ouders...is misschien wel fijn. We denk aan je en zet hem op in de volgende ronde meid.

17. BellaNoa

@ sleepy84: Wat vervelend zeg!!! Sterkte meis!

@ super80: Ik heb nog geen ongi gevoelens zullen we maar zeggen, normaal altijd veel buikpijn vantevoren maar nu geen last van en geen hoofdpijn! Maar misschien komt het allemaal nog! Zoals ik bij jou en nathalie heb gezien kan het ineens doorzetten vanuit het niks. Draderig slijm was dat nou een teken van ongi die eraan zat te komen? want nu weet ik het ff niet meer haha....

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Sleepy84, wat rot zeg, lijkt me echt heel erg. Veel sterkte!

Ik heb vanmorgen getest, kon me niet meer inhouden, maar NEGATIEF! Deze ronde was het ook erg vreemd, heb vorige week 3 dagen veel (vruchtbaar)slijm gehad. Dus misschien was dat me eisprong. Maar had rond de 15e dag ook al vruchtbaarslijm gehad. Dus snap er niks meer van. We hebben vorige week niet geklust dus als ik me ei laat had geen kansen.
    Ga denk maar ovutesten bestellen, heb ik wat meer duidelijkheid.

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    sleepy.... wat erg... kreeg gewoon kippevel van je berichtje... wat erg... 'gelukkig' kunnen de ouders nu wel steun bieden, en inderdaad je bent nog maar pas bezig... Maar had het je heel erg gegund zeg!

@ allen... Mauw niet zoveel zeg als ik een drukke lange werkdag heb... moet nu gewoon 3 pagina's lezen met halve ogen.. eerst gewerkt van 7 tot 5, dan gauw eten koken en daarna fanatiek streetdance lessen gegeven tot 9 uur :D hoezo goed actief bezig geweest vandaag ;) hihi

@ jandl... Test gezellig mee vrijdag :) ben ik niet de enige... hihi.... Nee hoor, mocht je vrijdag testen succes en anders hoor ik (en de rest) wanneer je hebt getest en wat de uitslag was...

@ Nathalie.. vreemd lichaam hebben wij... Zoals super al zei, vanaf helderrood tellen dus vanaf vandaag...

@ super... zie je elk voordeel heeft z'n nadeel.. ik heb lekker geen menstruatie :D dus lekker niet de maandverbandjes/tampons/doorlekken/krampjes etc... hihi!! het slijm waar je over praat is inderdaad erg verwarrend... je krijgt (Gelezen dan) het voor je ei, met je innestelling (als je die zou hebben) met je naderende ongi maar ook als onpil symptoom... dus daar kan je niet echt op vertrouwen. dan zijn ovutesten inderdaad beter... Maar die zijn niet allen betrouwbaar, las ik ook weer ;)

Op naar het weekend... ben de werkweek nu al beu...!!

20. BellaNoa

@ jufkrisje: leuk dat je vrijdag ook test hihi.. Ga het nu wel in de ochtend doen denk ik en jij.. maar nog steeds geen ongi hier :D

Share This Page