Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Jandl, nog steeds geen duiveltjes te bekennen bij jou? Ik hoop voor je dat je morgen een positieve test hebt! Ga voor je duimen!

Hier erg ongesteld. Merk dat ik er meer last van heb dan normaal tijdens mijn pilgebruik, meer last van zeurige buikpijn, maar goed je weet waar je het voor doet he!

Gister drukke avond achter de rug, 2 verjaardagen dus moest me verdelen hahaha en wel lekker twee keer taart mmm...

Vandaag en morgen nog werken. Vanavond boodschappen doen en morgenavond een feestje dus druk druk druk!

@Gelukkig, jammer van je negatieve test meid.

@Super, jij ook zo'n last van je ongesteldheid?

2. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @allemaal: misschien domme vraag..maar moet ik nu als 1e cyclusdag gisteren aanhouden? omdat toen de bloedingen zijn begonnen?

Ik wilde ook nog even zeggen dat ik jullie reacties allemaal erg lief vindt! echt super!

3. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    je moet als eerste cyclusdag aanhouden de dag waarop je bloedingen zijn begonnen, dus echt helderrood bloed.

Het is zeer vervelend wat je nu meemaak, dat gun je niemand! Heb je het al verteld aan je ouders?

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Welke ronde zit je Sleepy?

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ nathalie... volgens mij zat sleepy in ronde 1... ongi = k*t... ik heb daar geen last van :D:D even een positieve kant ervan pakken...

@ sleepy.. ik zou inderdaad gister als eerste cyclusdag pakken.. heb je het de ouders al verteld...?/ en hoe reageerde die/??

@ jandl... ik test ook morgen ochtend... moet om 7 uur werken dus ik test erg vroeg... maar kan het pas na 4en laten weten omdat ik tot 4 werk...

mijn vriend gister dromend op bed... en straks als we een kindje hebben.... en toen ineens zomaar uit het niets... tegen mijn buik aan het praten (bijna schreeuwens ;)) en wordt jij nu maar eens ongesteld... we wachten hoor!! :) was erg lief... hij is er dus meer mee bezig dan ik dacht..

6. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @mevrnathalie & jufkrisje. Heb het inderdaad al aan de ouders verteld, reageerden heel goed, teleurgesteld natuurlijk maar zich vooral zorgen makend om ons.
    Bleek dat mijn schoonmoeder voordat ze de eerste kreeg dit precies hetzelfde heeft meegmaakt maar dan na 6,5 wk, wisten wij allebei niet, daarna was ze vrij snel zwanger van de eerste en dat ging goed, dus ik heb veel hoop!

Het was ook wel heel snel hoor, ik zat in ronde 1, ik was gestopt met de pil en kreeg een ongi maar daarna heb ik nooit een natuurlijke ongi gehad want was meteen zwanger, denk dat dat ook gewoon niet goed was.
    Weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden en komt zeker goed! Ben 25 dus heb de tijd.

En hoe is het met jullie allemaal? wie gaat wanneer testen???? Heb het de afgelopen weken allemaal niet zo gevolgd...wel spannend allemaal! En welke ronde zijn jullie nu bezig? ik begin nu aan ronde 2!

Jeetje wat een verhaal he? hahahaha

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ sleepy... mijn 'korte' verhaal... zou niet weten welke ronde je mijn ronde moet noemen... 8 april laatste ontrekkingsbloeding mbv de pil daarna niet meer ongi geworden.. 6 mei mijn nod (als ik een normale 28dagen cyclus zou hebben) zit nu op cyclusdag 78... kan het niet eens zelf meer goed bijhouden .... hihi blij met mijn onderschrift ;) nu 4 testen later, allen negatief, een ha bezoek die wachten als advies geeft, wachten we dus af...

de officieel ronde 1, al duurt die dus al ruim 2,5 maand... :(

oja.. morgen testen... op advies ha 1 x per 2 weken even testen voor de zekerheid...

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @nathalie; ja ik heb best wel meer last van de ongi dan normaal. Meer pijn veeeeeeeeeeel meer bloed. Was gister zelfs doorgelekt, nou dat heb ik op mijn 16de voor het laatst gehad volgens mij. Maarja we moeten er wat voor over hebben.

Hopen dat het snel over is dan kunnen we weer aan de bak :p

@Sleepy; wat toevallig dat je schoonouders dit ook hebben gehad! Wie weet de volgende ronde???

@jufkrisje/ Jandl; Nog 1 nachtje slapen....................hihihihihi.......Jandl; al duivels in aantocht? of nog steeds weinig te merken? Bij mij kwam het inderdaad zomaar opzetten. Echt vaag.....

9. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sleepy84; Jeetje wat bizar dat je schoonouders ook zoiets hebben meegemaakt zeg! Maar kop op, vol goede moed naar ronde 2!
    Wij zitten nu ook officieel in ronde 2. Ik ben dus 21 mei gestopt met de pil, toen ben ik 25 mei ongesteld geworden mbv de pil. Nu dus mijn eerste 'echte' ongi vanaf gister. Dus wij gaan ook vol goede moed naar ronde 2. Volgens mij is de pil ook niet direct uit je lichaam hoor, dat duurt volgens mij wel een aantal maanden.

@Super80; Ik ben hier nog niet doorgelekt, maar heb wel meer last van mijn buik, echt irritant maar goed we weten waar we het voor doen toch!

@Jandl; Succes morgen met testen, laat je het ons weten?

@JufKrisje; Ja, dat je niet ongi bent heeft wel het voordeel dat je geen tampons, maadverband etc. nodig hebt, maar goed bij jou komt het ook heus snel hoor! Lief die reactie van je vriend, zo zie je dat de mannen er toch mee bezig zijn! Mijn vriend had ik gister gesmst, van heb ongesteld geworden jammer, hij stuurde terug: Shit maar we gaan er weer voor schat! Vond ik ook echt heel lief, zijn reactie.

Nou meiden ga hier nog even doorwerken en dan vanavond boodschappen doen en dan lekker in de tuin zitten, nog even van het zonnetje genieten want zit al heel de dag binnen op kantoor. Ben er gaaaaaar van

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoelang hebben jullie de pil geslikt? Ik zo'n 9 jaar.
    Zou dit invloed hebben betreft hoe snel je zwanger raakt, op Internet staat dat dit niet zo is en dat het niet uitmaakt.

11. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Ik ben zo'n 10 jaar aan de pil geweest.
    Artsen en internet zeggen dat dit geen probleem is en dat het niet uitmaakt hoe lang je de pil hebt geslikt...

Ik vind dit maar raar...hoe kan het nou helemaal geen invloed hebben als de pil zo lang dat in je lichaam geregeld heeft? Ja toch?

Maar ja zij hebben ervoor gestudeerd en ik niet..:p

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ik 7,5 jaar.... de meningen hierover zijn trouwens ook verdeeld!! sommige artsen denken wel dat het invleod kan hebben... maar dan als extra invloedpunt....

@jandl: al iets gehoord van je sollicitaties??

13. bullie

bullie Lid

19 feb 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Haaai....
    Nou, ben door naar de volgende ronde, gisteren ongie geworden.
    Wel precies weer 30 dagen. Dus m'n cyclus is ok?! Baal wel hoor...Hou me er ook te veel mee bezig. Dus ik heb besloten wat minder op het forum mee te lezen, misschien dat t helpt....
    Meiden, veel succes en hopelijk tot gauw, Duim voor jullie voor allemaal mooie baby's!!!
    dikke knuffel Bullie

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Haayyy!

Hier nog geen duivels in aantocht, en ook nog geen ongi klachten dus ik wacht nog netjes af.

Ik heb de pil precies 5 jaar geslikt.. Als de duivels morgen nog niet gekomen zijn en ga testen laat ik jullie natuurlijk de uitslag weten:D

Ik ga nu ff een frietje eten met mijn menneke hihi... lekkerrrr!

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb de pil ongeveer 12 jaar geslikt.

Moet morgen of zaterdag ongi worden. Had woensdagochtend getest maar negatief.
    Heb verder ook geen zwangerschapssymptonen, alleen pijnlijke tepels wat ik normaal nooit heb. Maar ga er dus wel vanuit dat ik ook gewoon ongi wordt, toch blijft het spannend!

Heb gister via sensitest ovulatietesten besteld om de volgende ronde me ei op te sporen.
    Heb altijd wel veel vruchtbaar slijm en steekjes in me linker of rechter eierstok.......maar deze ronde heb ik 2 keer 3 dagen lang veel vruchtbaarslijm gehad en helemaal geen steekjes gevoeld dus snap er weinig meer van. Vandaar dat ik de volgende ronde met ovulatietesten ga beginnen.

Zijn er meer meiden hier die ze gebruiken? Ik hoor graag hoe jullie dit doen?

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik heb 13 jaar de pil geslikt vanaf mijn 16de. Ben daarom best wel blij dat ik toch snel ongesteld ben geworden.

Ik zit wel na te denken over ovulatietesten. Misschien bij ronde 3. Heb geen idee hoe dat allemaal werkt.

Jandl; wat super spannend. Ga duimen voor je morgen......

@bullie; jij ook heel veel succes en hopelijk breng je ons snel POSITIEf nieuws ;)

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @jufkrisje; voor jou duim ik net zo hard morgen! Succes!!!!!!

18. BellaNoa

Ik heb ook geen idee hoe je die testen gebruikt.. waarschijnlijk kun je dat wel op de bijsluiter lezen.. Maar wacht nou eerst je ongi af :D

19. BellaNoa

@ super: ja ik begin er nu wel een beetje zenuwachtig van te worden haha... Dat ik niet eens een test heb gehaald voor morgenochtend :( Maar mijn ventje zei dat hij ze morgen ochtend toch zou gaan halen want hij is nieuwsgierig hahaha

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ jandl... wel een belangrijk punt als je wilt testen... de test zelf dan:D hihi... heb er hier nog 2 liggen.. dus ik heb dat probleem niet...

@ super... tnx... verwacht niets hor, er is naar mijn idee niets veranderd sinds de vorige test (hooguit maandag dat roze achtige slijm), twee weken terug, dus denk dat hij nog gewoon - is...

@ bulie... veel succes en laat soms wat horen!!

@ gelukkig... fijn dat je wat voelt en je slijm goed kan spotten... ik voel en zie minder... Had het slijm naar mijn idee altijd wel dusss dat lijkt normaal in mijn ogen...

als het goed is werken de ovu testen ongeveer zo... je test net als met een zwangerschaptest en als je dan een streepje krijgt komt je ei eraan... Test je regelmatig dan worden de streepjes van licht naar steeds donkerder...Heb je een heel dik streepje dan is je ei er of net geweest.... Daarna worden de testen weer lichter... Het probleem is dat je met de ovu testen de periode rond je ei goed kan spotten maar je weet pas dat de streep et duidelijkst was wanneer de volgende test lichter is... Dan is je ei natuurlijk al geweest dusss ben je te laat met klussen... Snappen jullie het?? volgens mij werkt het zo... maar geen praktische ervaring alleen gelezen....

Deel Deze Pagina