Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss 83

miss 83 Lid

Jun 9, 2009
    76
    0
    0
    verkoopster
    noord-holland
    jandl en juf krisje :veel succes morgen,zal voor jullie duimen!!

sleepy:wat vervelend voor jullie ,heel jammer ,nu aar weer positief een nieuwe ronde in.
    voor alle meiden die ongesteld zijn geworden nieuwe ronde ,nieuwe kansen .
    groetjes

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ jufkrisje: ja zou wel handig zijn om een test te hebben dan hahahh... Maar normaal kan ik er de klok op gelijk zetten wanneer ik ongi word, dus nu dat ik dan bijna 2 dagen overtijd ben, krijg ik er wel de zenuwen van haha... Maar je hoort morgen (inmiddels al vandaag) wat de uitslag is haha..

@ miss 83: thankss :D

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi dames,

Ik wil even laten weten dat ik iets minder op het forum wil zijn, ik ben er te veel mee bezig en wil het eigenlijk gewoon op me af laten en komen en we zien het dan wel. Ik geloof dat als je er teveel mee bezig bent dit ook weer niet goed is. Ik kom af en toe nog wel langs maar niet meer elke dag. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ik lees af en toe weleens met je jullie mee want ben wel benieuwd wie er zwanger is geworden.

Allemaal veel succes meiden en ik hou jullie wel op de hoogte alleen iets minder actief.

Groetjes

4. Gibbie

Gibbie Actief lid

Jun 26, 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Hoi meiden!
    Ik ben ook in mei gestopt met de pil! Echt superspannend! Ik hoop dat het snel lukt voor iedereen!
    xxx Gibbie

5. BellaNoa

@ nathalie: ja hoor dat begrijpen we wel en misschien ga ik er ook wel wat minder op, je bent er dan inderdaad teveel mee bezig..

Test vanochtend was negatief, maar nog steeds geen ongi... Wel last van gevoelige tepels, dus als ik over een paar dagen nog niet ongi ben, test ik weer...

@ jufkrisje: hoe ging het bij jou?

Groetjes

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ jandl... same story here...nega test... maar had al gezegd dat ik dacht dat hij nega zou zijn...

@ nathalie... heel logisch... ik ben blij hier elke dag mijn dingen te spuien omdat ik het bij niemand anders kwijt kan (op mijn vriend na) maar ik snap ook dat je er minder bezig mee wilt zijn... Probeer nu zelf maar 2 x per dag te kijken... in de middag en s avonds... als ik dan reageer kan ik het van me af zetten.. anders blijf ik ermee rond spoken.. Maar ieder zijn manier :D heel veel succes, en wel regelmatig kijken he?!?!

7. zeeuwsmeisje1981

Apr 12, 2009
    11
    0
    0
  8. BellaNoa

@ jufkrisje: Ik had toenstraks ook rozig bloed bij afvegen wat jij eerst ook had, maar verder niet doorgezet.... ik ben wel echt super moe vandaag joh, dat ik eigenlijk wel de hele dag wil slapen en super chaggie :(

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    wat ik nu net besef is dat als dat roze een innesteling is geweest (afgelopen maandag dus) dan zou ik op zijn vroegst maandag mijn 'NOD' hebben.. :S maak me vandaag dus ook weer gek :S hihi

@ jandl.. ik ben ook wat chaggie maar bij mij kwam dat door de test... wist wel dat hij niet posi zou zijn maar negatief komt tot altijd wel even aan... zo van waarom mijn lichaam niet...?? maar he, mooi weer, druk weekend! we gaan er gewoon weer voor.... Dus jij ook, geef je zelf een schop onder je kont... En be :)

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Hey meiden!

Daar ben ik weer! Terug van een heerlijke vakantie 8)
    Wat had ik een hoop bij te lezen zeg! ‘Slechts’ 23 pagina’s wat dus 230 berichten betekent…. :$ Maar het blijft leuk om te lezen. Heb goede en slechte berichten gelezen en ik zal proberen om persoonlijk te reageren.

Jufkrisje: super leuk om te lezen dat je aan me gedacht hebt! Ben nog niet ongesteld geworden en ook niet zwanger. Tenminste, dat weet ik niet me zekerheid aangezien ik geen testen bij me had. Ben er ook niet heel erg veel mee bezig geweest. Het enige wat me opgevallen is, is dat ik een dagje, net als jij, roze slijm heb gehad. Was toen natuurlijk enorm nieuwsgierig wat dat zou betekenen, maar kon helaas geen advies bij jullie inwinnen… :( Wat een toeval dat jij dat ook hebt gehad! Maar niet veel wijzer geworden wat het zou kunnen zijn… Maar weer afwachten dan maar…
    Hebben het op de vakantie wel over babynamen gehad! En, we zijn eruit ;) haha. Maar mij kennende verandert dat nog wel een keer (als ik ben ik over de jongensnaam wel heel tevreden :)).
    Balen dat je nog steeds niet ongesteld bent en dat je testen ook maar nega blijven… Blijven hoop houden!!
    Wel super gefeliciteerd met je post HBO! Vergroot toch weer je kansen als je nog eens solliciteert naar een baan in het onderwijs. Ik heb mijn post HBO voor speciaal onderwijs. Niet dat ik er nu iets aan heb, haha.

Jandl: over banen gesproken: hoe gaat t met solliciteren? Ik begreep dat er eentje het zeker niet was geworden en dat er nog eentje loopt? Of loopt die bij dat vage bedrijf ook nog steeds?
    Jammer ook van je negatieve test… :( Nog geen ongi te bekennen ook??

Sleepy84: wat erg van je miskraam! :( Was zo blij voor je toen ik je berichtje las, maar helaas las ik even later je andere berichtje… Nou ja, welkom terug dan maar en weer veel succes met klussen!

Jodelahitie: VAN HARTE! Ik hoop voor je dat je een fijne zwangerschap hebt. Hou ons op de hoogte!!

Nathalie/Bullie en super80: alle drie ongesteld geworden.. Aan de ene kant goed om te merken dat je lichaam werkt, aan de andere kant vast net zo balen als een negatieve test…Succes weer de volgende ronde en veel klusplezier!!

Gelukkig: ook een negatieve test… Balen!

Er is een hoop getest de afgelopen 2 weken! Heb aan jullie gedacht hoor! Ik denk eraan om volgende week weer een keer te testen. Heb niet helemaal bijgehouden wanneer ik roze slijm had (handig…), maar ik dacht aan het begin van de de vakantie, dus ruim gezien zou het dan volgende week 2 weken geleden zijn. Mocht t iets met ongesteldheid te maken hebben word ik het dan misschien en mocht t iets met vruchtbaarheid te maken hebben of innesteling dan is het dan wel te testen denk ik… Maar zoals gezegd: ik merk verder helemaal niks aan mijn lichaam…. Geen pukkels meer ook. Vreemd lijf hebben wij toch… :(

Zo, de vakantie zit er dus op. Het is heerlijk geweest. Het zeilen viel niet altijd mee (best ziek geweest..:() maar ben op plaatsten geweest waar ik de naam niet eens van kende… :D Op naar de volgende vakantie! 8) Deze is in september en dan lekker naar het buitenland. Heb al leuke vakantie-ideeën hier voorbij zien komen: Mexico, Frankrijk en Turkije… Wij zijn er nog niet helemaal uit. Eerst maar even ‘bijkomen’ van deze vakantie, hihi.

Nou, ik geloof dat ik weer helemaal bij ben! Blij weer thuis te zijn en weer terug op de site, haha. Wel een lang verhaal geworden. De volgende keren hou ik het weer kort ;)

Liefs Mutzie

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Nathalie: jammer dat je hebt besloten om minder op de site aanwezig te zijn, maar ik snap het wel. Als je er naar je gevoel te veel mee bezig bent en daar je lichaam misschien ook niet goed op reageert is het denk ik een verstandige keuze… Natuurlijk hoop ik dat je ons op de hoogte houdt en dat het maar snel raak mag zijn!

12. BellaNoa

@ Mutzie: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Ik snap nu even helemaal niets meer van mijn lichaam haha.. Moest woensdag ongi worden, maar donderdag laat in de avond een beetje roze slijm gehad (met afvegen) Daarna helemaal niets meer.. Vanochend flinke buikpijn, dus mijn idee was ow nu barst het los, maar dan heb ik (alleen bij afvegen) bruinverlies, wat normaal aan het einde van mijn menstruatie meestal is... En mijn buikpijn is ook zo goed als weg. Naja ik snap er echt niks meer van hahaa!

Vrouwenlichamen, pffffffffffffff.....

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ mutzie... super van je zeg.. dat je zooo persoonlijk weet te reageren!!! ;) ik werd van zeilen ook altijd zo ziek... al dat gewiebel met die boot :( bah...

@ jandl... misschien is het deze maand anders met een ongi.. hoor wel vaker dat meiden beginnen met eerst bruinverlies (volgens mij bij bullie ook zo???) Succes voor je in ieder geval...

meiden, meiden, meiden... wat een warmte... puf uit mijn kleertjes :D bij jullie vast ook zo warm.... Morgen nog lekker zo'n zweetdagje volgens mij??? dan maandag werken en dinsdag wederom naar de tandarts... :( nu mijn verstandskies aan de andere kant laten trekken!!
    Heb trouwens nog fijn nieuws... de meeste weten volgens mij wel dat 'ons' huis nu nog niet op mijn naam staat maar op die van mijn vriend en zijn ouders... vanwege de crisis lukte dat aanvankelijk nog niet... maar nu waarschijnlijk wel! onze adviseur kan nu zorgen dat de hypo ook op mijn naam komt :D :D dan is het echt van ons... :) hij ging komende week informeren en hoopte dan met positief nieuws te komen vanuit een bank... Duimen!!

Nog een super weekend!!

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Meiden, wilde jullie ff laten weten dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Geen bloed te bekennen. Begin het nou wel erg spannend te vinden. Heb nog niet getest vandaag.
    Had woensdagochend getest met sensitest die je 4 dagen voor je nod kunt doen maar die bleef spierwit dus denk dat ik niet zwanger ben hoor. Maar mijn langste cyclus is 29 dagen en dat is dus vandaag.

Ik wacht het nog even rustig af.

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    spannend gelukkig.... enige advies wat ik kan geven is... wacht 'rustig' af.... en anders test je over een paar dagen... als je het zo lang uit weet te houden natuurlijk :D;)

16. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Ladiessssssss.... :D

Ik ben er weer! :p Ik heb vanaf pagina 60! nog NIKS gelezen, ik zag al dat ik dus 24 pagina's bij moet lezen hahaha! Ga ik misschien zometeen, en anders morgen, meteen doen! Ben echt benieuwd naar iedereen hoor! :)

Maar wilde in elk geval al laten weten dat ik weer thuis ben van een héérlijke vakantie! Helaas kon ik het goede, warme, heerlijke weer niet meenemen.... :( hihihi ;)

Liefs Starfish

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ starfish.. goed en warm...??? nou dat is het hier wel... heb alles dicht gegooid hier... airco's aan (heerlijk van de gemeente subsidie :D) en zelfs dan plakt alles van het broei-weer....

hoe is het afgelopen met je NOD op vakantie?? ongi geworden of niet??/

18. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Zo, even tijd om te reageren! :) Goeiemorgen! ;)

@ Jandl: afdansen ging goed, was wel erg zenuwachtig maar we zijn beide geslaagd. Punten lagen tussen de 7 en de 7,5. Kon beter maar hier ben ik ook wel tevreden mee! :) Hoe gaat het met jouw sollicitaties?

@ Lady1988, mimi26, bubbles, viooltje, lindavg, assepoester, viva en gibbie: Welkom!

@ Krisje: bevallen je krullen nog steeds? Hoeveel heb je nu betaald? Leuk dat je aan mij en aan Mutzie dacht toen wij op vakantie waren :), heb je nog last van je verstandskiezen? Ik heb ook 2 keertjes héél kort last gehad van lichtrose bloedverlies, kwam volgens mij door het ontpillen. Ik zou niet weten wat het anders is. Maargoed, even in de gaten houden omdat jij het ontpillen toch al achter je hebt liggen denk ik!

@ Gelukkig: iedereen heeft wel eens een dipje en dan mag je zeker komen klagen hoor! :) Kop op maar weer en uiteindelijk komt het wel goed! Ik heb de ovulatietesten wel gekocht maar nog niet gebruikt, ze liggen nog in de kast. Maar volgens mij werkt het inderdaad zoals Krisje het zegt.

@ Nathalie: balen dat je zo in onzekerheid hebt gezeten, in deze situatie ga je heel goed op bepaalde symptomen letten, heb ik ook. En heel vervelend als je test dan negatief is :( Kan me voorstellen dat je nu even een break wilt....even tot rust komen en proberen je er niet zo op te focussen, sterkte! :)

@ Jodelahiti: proficiat! :D Wie is de volgende?! ;)

@ Sleepy: sterkte meid! Kan me voorstellen dat je zó enthousiast was dat je zwanger was en dat het dan al na 5 weken afgelopen is moet toch wel een klap zijn. Maar misschien beter dat het nu gebeurd dan dat je bijvoorbeeld 5 máánden zwanger zou zijn....maar het blijft gewoon klote! Sterkte! :)

@ Mutzie: Ik wist helemaal niet dat je op dezelfde dag terug kwam als ik hahaha, wel balen dat je ziek bent geweest zeg! Kwam dat door het zeilen of door iets anders?!

Als ik iemand vergeten ben, sorry! Maar moest ook zoveel lezen haha! :D

Zo, en dan nu over mezelf wat leuteren! :p

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, de 2e week een mooi huis met privé zwembad dus dat kon al niet meer stuk. Vele plekjes bezocht, veel gegeten en gedronken, plezier gemaakt, wat geklust tussendoor en ga zo maar door ;) (Volgens mij heb ik ook mijn eisprong gevoeld trouwens!) Toen we gisteren op de grens van Frankrijk - België kwamen sloeg het weer om. Opeens 10 graden kouder en enorme wolkbreuken, vandaar dat ik dacht dat het hier slecht weer was. Maar ik heb al begrepen dat het hier ook goed was en ook blijft, helaas met wat regen ertussen, maargoed, dat is goed voor de bloemetjes zullen we maar zeggen haha!

Ik heb stiekem op vakantie toch Brie gegeten en ongeveer 3 glaasjes alcohol gedronken, ik moest eigenlijk wel want ik wil dat niemand van de familie nog weet dat we aan het "proberen" zijn. Maar aangezien het in zo'n kleine mate was denk ik niet dat het schadelijk zou kunnen zijn.

Wel heb ik last gehad van chagrijnige buien en heb ik al een aantal dagen een super zenuwachtig gevoel als ik ga slapen.....ik hoop zó dat ik zwanger ben! Maarja nog even wachten....ik moet wel zeggen dat ik er op vakantie minder mee bezig was, had zoveel andere dingen te doen....was eigenlijk wel fijn want de tijd vloog om en ik hoefde dus niet zo heel lang te wachten op mijn NOD haha! (voor mijn gevoel dan he?!)

Mijn eerste cyclus na de pil duurde 24 dagen. Als ik dat zou aanhouden dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Er is echter nog niks te bekennen hier. Ik wacht gewoon nog een aantal dagen want het kan best zijn dat ik nu een langere cyclus heb ofzo. Als ik komende vrijdag nog steeds niet ongesteld zou zijn, dan doe ik weer een test! Spannend! Dus even duimen voor mij! ;)

Verder ben ik blij dat ik weer kan forummen hihihi, eigenlijk belachelijk hoe afhankelijk je van internet/pc bent geworden de laatste paar jaar. Tot straks, dan kom ik weer! Nu douchen en de rest van de vakantiezooi opruimen, wasje draaien en dat soort dingen! Baai! :D

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ starfish... Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad :D... en wat 'zondigen' mag ook wel... en zoals je zegt het was in kleine mate... nu de spannende nod dagen doorkomen... Zal voor je duimen :D

Mijn krullen bevallen goed hoor :D eerste dagen voelde ik me even een poedel/schaap oid maar dat kwam omdat ik nog niet goed wist hoe ik mijn krullen goed in bedwang moest houden ;) nu gewoon mousse erin en wala mooi krul :D Vriend vind het ook super, zijn woorden...: krullen zijn sexy :) Heb nu 40 euro betaald met knippen erbij... viel erg mee dus...

Volgens mij ben ik trouwens nog wel aan het ontpillen hoor... :( zit vandaag op dag 81 zonder ongi.... dus het roze verlies zal wel ontpilsymptonen zijn.... verder hier alles goed... heb dit allemaal een plekje gegeven en ben vooral zo actief hier op het forum omdat ik dan van me af kan lullen en jullie erg gezellig vind :D

Ik vandaag met mijn streetdance groep optreden... :D heb er zin in! hopelijk dat het weer nog lekker blijft, hier wel meer wolken dan eergisteren/gisteren...

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Mooi dat jullie allebei een fijne vakantie hebben gehad!

Hier nog steeds geen ongi.....heb vanmorgen maar weer getest maar negatief!

Denk dat ik ineens een veel latere eisprong heb gehad deze cyclus. Ben al 7 cyclussen vrij regelmatig (zie onderschrift banner), maar denk dus dat ik ineens een uitschieter heb met een latere eisprong. Van mij mag de ongi nu wel doorzetten was net zo blij met me 28/29 dagen cyclus. Wil verder met de volgende ronde en dan ga ik dus met de ovulatietesten aan de gang om te kijken wanneer ik nou echt me ei heb.

Share This Page