Pfff....heeft even geduurd voordat ik het lijstje weer vond! Nieuwelingen aanvullen a.u.b! Oudjes, eventueel wijzigen @ Channie: Gefeliciteerd! Ik heb trouwens vrijdag een afspraak bij de huisarts om 10.20. Pff....ik ben wel ongeduldig hoor, gek word ik ervan!
Dat kan kloppen....ik had een hele nieuwe lijst gemaakt, met zeker 20 mensen erop maar dat is allemaal verloren gegaan toen het forum vernieuwd werd! Dus toen moest het lijstje weer helemaal van voor af aan gemaakt werden. Dus je bent er niet met opzet uitgegooid hoor! Zou niet durven! Misschien wel leuk om jezelf er weer tussen te zetten en dan op het einde in de hoeveelste ronde je zwanger bent geworden?!
Naam / Leeftijd / Kinderen / Laatste pil / Ronde Chelleke / 27 jr / 1 zoon / 12-05-2009 / 1e ronde juni '09 FM81 / 27 jr / 0 / 10-05-2009 / 1e ronde juni '09 Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 1e ronde juni '09 Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Justme28 / 28jr / 1 dochter / ?? / 1e ronde juni'09 Majel24 / 26 jr / 1 zoon / 19-05-2009 / 1e ronde juni '09 Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Nathalie / 21 jr / 0 / 21-05-2009 / 1e ronde juni '09 Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni '09 (NO) Super80/ 29 jr/ 0/ 21-05-09/ 1e ronde juni '09 Channie/20jr/1 dochter/?/2/ Zwanger!
Ladies....ik wil niet vervelend zijn maar de lijst wordt niet compleet overgenomen "Beginneling" staat er niet meer bij en het staat weer niet op alfabet. Zo klopt er natuurlijk nooit wat van.....misschien ben ik Pietje Precies maar ik wil het wel graag overzichtelijk houden en daarnaast is het raar als er opeens weer mensen niet in de lijst staan die er eerst wel in stonden.... Ik zal 'm maar weer even compleet maken Zo, en dan gaat deze oude zeur D) zich nu lekker douchen en slapen. Morgen 1e werkdag na de vakantie! Ik vraag me trouwens af hoe het met alle anderen gaat die zich ooit in dit topic aangemeld hebben.....het is toch steeds een vast kliekje dat hier te vinden is, niet dat ik dat erg vind maar ben gewoon nieuwsgierig naar de rest! Welterusten en tot morgen!
hoi hoi, nog even kijken na een druk dagje werken Hier ook nog geen ongi hoor gelukkig.. alleen duurt het bij mij al zo lang dat het normaal is dat ik niet ongi ben geworden als ik broekloer Morgen tandarts ben alweer zenuwachtig.. En dan niet voor de behandeling zelf, maar de pijn die ik daarna zal hebben... als het net zo is al de vorige keer.... morgen misschien ook al uitslag van de adviseur over de hypotheek... hopen dat de banken mee hebben gewerkt hiervoor Ga nog even relaxen en dan weer ons bedje opzoeken... TOt morgen??!!
Rot site! Had ik een heel verhaal getypt, wil ik de reactie versturen, zegt die rotsite dat ik niet ben ingelogd! Dat was ik wel, grrr… Verhaal weg… En wilde toch wel graag naar mijn bedje… Visite bleef hangen en dus werd het wat later dan gehoopt. Eerste werkdagje viel niet mee. Zeker vanmorgen niet.. En vriendlief kon lekker blijven liggen ivm late dienst, grrr… Nou goed, toch nog maar even kort reageren, anders heb ik morgen zo veel, haha. @Starfish: vervelend dat je nu al zo lang wat op je ongi… Duidelijkheid zou lekker zijn. Vrijdag naar de dok, ook spannend. Hoop dat hij je wat duidelijkheid kan geven rondom eventuele vervroegde meno, snap dat je je af en toe zorgen maakt. We horen het van je. Haha, snap je hoor als het over het lijsje gaat. Ik ben ook nogal pietje precies! Nu maar weer onthouden dat hij op pagina 87 staat, haha. Ben blij met je lange berichtjes hoor! @Flory22: welkom! Ook spannend vanwege vervroegde meno in de familie. Gelukkig ben je nog jong en gaat alles hopelijk zonder problemen goed! Succes met klussen! @Krisje: ja helaas ook al weer zo ver in mijn cyclus… Ik let er ook niet meer op bij naar de wc gaan, ik geloof dat t nog wel even kan duren. Woensdag zou mijn tweede cyclus (gerekenend met 28 dagen) afgelopen zijn, dus vrijdag maar weer een testje zodat ik weer duidelijkheid hebt… Ben helaas weer begonnen vandaag. Viel niet mee, vroeg opstaan. Gelijk ook wat drukker dan voor de vakantie ivm meer uren.. Ach, heeft z’n voor- en nadelen. Succes bij tandarts! Beginneling24: ook welkom! Spannend wachten op je NOD. Test je 11 juli ook gelijk? Channie: Lang niks van je gehoord en dan gelijk goed nieuws! Gefeliciteerd!!! Gelukkig: Vreemde cyclus heb je deze keer.. Stiekem toch niet zwanger? Nou, nu ga ik mijn bedje opzoeken! Tot morgen weer!!
@ Channie Gefeliciteerd! Ik hoop met je mee dat je frummel lekker blijft zitten en uitgroeit tot een mooi mensje!!!! @ JufKrisje Wat goed dat je 20kg kwijt bent geraakt! Bij mij werkt Sonja echt niet! Ik werk vooral 's avonds tot 23uur (verstandelijk gehandicapten zorg) en dan val ik met Sonja echt neer van de honger! Ik heb een goed programma van mijn diëtiste wat ik ook makkelijk kan volgen. Ben al wel 10kg kwijt, maar meer wil gewoon ff niet!!! Iedereen succes met klussen! Nog even een vraag. Ben ik nu doorgedraaid of niet??? Na het klussen gaat er als de brandweer een kussen onder mijn kont en de beentjes de lucht in en zo blijven we 20min liggen! hahaha Doen meer mensen dit of ben ik nu echt gek???? Slaap lekker allemaal!
@ Channie: wat 'n goed nieuws! Proficiat! @ Krisje : tot m'n eerste echte ongi vrijen we met condoom... dan hoef ik nu nog niet te letten op m'n eten en drinken, dat mag ik straks (hoop ik) 9 maanden lang doen! Ik hoef dus niet regelmatig te testen. Zal binnenkort weer eens een testje doen, voor de zekerheid... 'k zal zo 't lijstje aanvullen, ik ben ook verdwenen
@ Starfish vraagje: staat (NO) in de lijst voor niet ongesteld? Ben er maar effe van uit gegaan. Naam / Leeftijd / Kinderen / Laatste pil / Ronde 1979 / 30 jaar / 0 kids / 28 jan '09 / (NO) Beginneling24 / 24 jr / 26/04/2009 / 1e ronde juni ´09 Channie / 20jr / 1 dochter / ? / 2e ronde zwanger Chelleke / 27 jr / 1 zoon / 12-05-2009 / 1e ronde juni '09 FM81 / 27 jr / 0 / 10-05-2009 / 1e ronde juni '09 Gelukkig/ 28 jr/ 0/ 17-10-2008/ 1e ronde juni "09 Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 1e ronde juni '09 Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Justme28 / 28jr / 1 dochter / ?? / 1e ronde juni' 09 Majel24 / 26 jr / 1 zoon / 19-05-2009 / 1e ronde juni '09 Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Nathalie / 21 jr / 0 / 21-05-2009 / 1e ronde juni '09 Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni '09 (NO) Super80/ 29 jr/ 0/ 21-05-09/ 1e ronde juni '09
hey mevrnathalie we wilden al 2 jaar graag een kindtje maar omdat we zelf eerst nog alles met ons huis op de rit wouden hebben we nog maar ff gewacht toen ik maart gestopt ben hebben we 1 maand gewacht had nergens last van toen ik gestopt was met de pil. gewoon netjes op tijd ong geworden en nu zou 27 jun ong moeten worden maar ben nu al 2 dagen over tijd dus word spannend jij sucues deze maand groetjes leonie
@ mutzie... leuk he, visite... vind het altijd erg gezellig, maar ben ook blij als ze op tijd naar huis gaan... vooral na zo'n 1e dag werken @ starfish... Volgens mij zijn we allemaal neurotisch precies krijg ook altijd van mijn vriend te horen dat ik te veel mee bezig ben alles logisch te doen @ 1979.. no staat inderdaad voor niet ongi... Wel slim van dat condoom... wij zijn nu even lekker onlogisch (ojee, spreek mezelf nu tegen ) omdat ik en mijn vriend nu eindelijk de stap hadden genomen en nu niet 'terug' willen... @ beginneling dank je wel! @ jojo... ik doe het niet met het kussen... voel me dan best voor lul... maar blijf wel altijd even liggen en probeer als ik nog niet klaar ben gekomen ook nog klaar te komen schijnbaar is dat ook goed... nu naar de tandarts...
Hallo! Allemaal bedankt voor de lieve welkomberichtjes! @ Channie: Onwijs gefeliciteerd met het goede nieuws!!! En nu maar hopen dat je een mooie zwangerschap tegemoed gaat! @ Jojo83: Leuk dat je ook in de gehandicaptenzorg werkt, ik ook! Wordt trouwens wel een probleem als ik eventueel zwanger mocht worden. Sta namelijk op een groep waar je niet mag werken als je zwanger bent, teveel probleemgedrag. En uh, je draait niet door hoor. Ik hoor regelmatig mensen die met de benen in de lucht blijven liggen! @ JufKrisje: Hoe ging het bij de tandarts vandaag? Is het je meegevallen? Nou, heb gisteren maar even een testje gedaan, maar die was negatief Nu weet ik ook niet hoelang mijn cyclus is, omdat ik nu voor het eerst de pil niet meer slik sinds 9 jaar. Dus we wachten het af... Maar in ieder geval nog steeds niet ongi... Oh, en zal de lijst even aanvullen. Naam / Leeftijd / Kinderen / Laatste pil / Ronde 1979 / 30 jaar / 0 kids / 28 jan '09 / (NO) Beginneling24 / 24 jr / 26/04/2009 / 1e ronde juni ´09 Channie / 20jr / 1 dochter / ? / 2e ronde zwanger Chelleke / 27 jr / 1 zoon / 12-05-2009 / 1e ronde juni '09 Flory22 / 22 jr / 0 / 28-05-2009 / 1e ronde juni '09 FM81 / 27 jr / 0 / 10-05-2009 / 1e ronde juni '09 Gelukkig/ 28 jr/ 0/ 17-10-2008/ 1e ronde juni "09 Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 1e ronde juni '09 Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Justme28 / 28jr / 1 dochter / ?? / 1e ronde juni' 09 Majel24 / 26 jr / 1 zoon / 19-05-2009 / 1e ronde juni '09 Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Nathalie / 21 jr / 0 / 21-05-2009 / 1e ronde juni '09 Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni '09 (NO) Super80/ 29 jr/ 0/ 21-05-09/ 1e ronde juni '09[/QUOTE] Nu naar Bataviastad! Even lekker shoppen..
wat een baalafspraak... niet 1 verstandskies getrokken... maar 2.. en dan heeft hij ook gewoon nog 2 kanaalbehandelingen gedaan... ga nu eerst toch maar een paracetomol innemen... de verdoving begint nu uit te werken @ flory... hoelang duurt je cyclus nu dan??? en veel shopplezier! hoor wel of je nog wat gescoort hebt
Nee, ik wil wel een paar dagen wachten met testen...Maar of het lukt. Ik ga er ook gewoon vanuit dat het niet meteen raak is.. Wat grappig, ik werk ook in de gehandicaptenzorg, ook op een groep met moeilijk gedrag.. Wij mogen zelf weten of we op de groep willen blijven.. Ik ga nu van de zon genieten!!