lang uitgesteld... maar nu toch maar 1/2 paracetamol ingenomen... uit principe wilde ik het eigenlijk niet, omdat ik een aantal jaar pijnstillers hebt geslikt voor een zware knieblessure... Maar om de pijn iets te verlichten nu toch maar wat genomen... Iemand nog nieuws??? of alle werken, op mij en beginneling na
Hoi allemaal @ Flory Inderdaad leuk dat je ook in de verst. geh. zorg werkt! Ik doe appartement wonen dus als ik zwanger word vinden ze het geen probleem en ik denk dat er ook nog wel de nodige sokjes worden gebreid (gebreeën of hoe je t ook schrijft!hhaha) @ Jufkrisje Wat balen van je verstandkiezen en je wortelkanaal behandelingen bah! Hoop dat je er niet te veel pijn aan gaat krijgen!!! Fijn om te horen dat ik niet de enige gek ben hahaha!!!!! Ik heb afgelopen zaterdag 2 vissen gekocht, zodat ik in iedergeval iets te verzorgen heb zolang er geen kids zijn hahaha! Mijn man vind me maar raar.... raar he! Ik zal mezelf even toevoegen op de lijst! Naam / Leeftijd / Kinderen / Laatste pil / Ronde 1979 / 30 jaar / 0 kids / 28 jan '09 / (NO) Beginneling24 / 24 jr / 26/04/2009 / 1e ronde juni ´09 Channie / 20jr / 1 dochter / ? / 2e ronde zwanger Chelleke / 27 jr / 1 zoon / 12-05-2009 / 1e ronde juni '09 Flory22 / 22 jr / 0 / 28-05-2009 / 1e ronde juni '09 FM81 / 27 jr / 0 / 10-05-2009 / 1e ronde juni '09 Gelukkig/ 28 jr/ 0/ 17-10-2008/ 1e ronde juni "09 Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 1e ronde juni '09 Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Justme28 / 28jr / 1 dochter / ?? / 1e ronde juni' 09 Majel24 / 26 jr / 1 zoon / 19-05-2009 / 1e ronde juni '09 Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Nathalie / 21 jr / 0 / 21-05-2009 / 1e ronde juni '09 Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni '09 (NO) Super80/ 29 jr/ 0/ 21-05-09/ 1e ronde juni '09[/QUOTE] Jojo83/ 25jr/ 0 / 22-05-09 / 1e ronde juni '09 Vanaf vrijdag flink aan de klus, want dan komen de meest vruchtbare dagen eraan!!! Heeft er nog iemand op 13 juli zijn NOD????? Nou nu maar eens aan t werk, want het is veel te verslavend hier!!! Fijne dag!
Helleu....... @ Krisje, was dus geen plezierig bezoekje aan de tandarts...brrr....ik zie er nu al tegenop als mijn verstandskiezen ooit getrokken moeten worden! IE!!!! @ Flory, heb je wat gekocht? Zou ik overigens echt geen zin in hebben hoor om met dit hete weer te gaan winkelen en dan ook nog passen enzo! Het zweet barst nu al overal uit laat staan in een pashokje hahaha...maar misschien wel kans dat het niet zo druk is...alhoewel dat denk ik vaker dat het niet zo druk is op bepaalde tijdstippen en dan krioelt het van de mensen! Zo, vandaag eerste werkdag gehad, lekker een korte. Pfff....ik had vanmiddag wel een héle lastige groep.....nu weet ik ook weer waarom ik uit het speciaal onderwijs gestapt ben...nee echt niks voor mij! Maar daarom wel fijn dat ik daarna wel meteen naar huis kon! Lekker niksen haha, alhoewel zometeen groenten schoonmaken en misschien nog in de tuin wat onkruid verwijderen als het niet al te warm is. Vandaag zou de zonsterkte het hoogst zijn heb ik gelezen en dan kun je maar beter niet teveel in de zon zitten. Ik heb sowieso gelezen dat als je zwanger bent je beter niet in de zon kunt zitten, ik weet alleen niet meer waarom?! Hier is ook nog steeds geen menstruatie, soms wel wat krampjes maar zoals ik al eens verteld heb, heb ik daar wel vaker last van dus ik ga ervan uit dat het niks betekent. Verder gaat alles hier het gangetje!
Hey meiden! @Krisje: balen van je bezoekje aan de tandarts... Hopelijk nu voor een lange tijd ervanaf! Sterkte! @Starfish: je mag niet in de zon als je zwanger bent omdat je dan kans hebt op een zwangerschapsmasker (vlekken in o.a. je gezicht). Je kan dan wel in de zon, maar moet een hoge beschermingsfactor gebruiken. Ben nu weer even weg. Tot later vandaag!! Oh trouwens veel in de zorg en het onderwijs he? Ik zit ook in de gehandicapte zorg. kan er wel blijven werken als ik zwanger ben, zal alleen zwaarder zijn dan mijn baantje op kantoor...
Oké Muts, weet ik dat ook weer! Ik was trouwens stiekem aan het kijken op internet voor een kinderwagen. En die van het merk Quinny vind ik wel leuk! En dan wil ik zo'n combi, dat is er eentje die je kunt ombouwen tot kinderwagen, buggy met trappelzak en buggy zonder trappelzak. En dan lekker zo'n stoere driewieler, niet die met vier wieltjes! Nou was ik dus eens aan het kijken wat dat kost en dat vind ik echt asociaal duur! Rond de 500,- enzo. Dus ik eens op Marktplaats kijken en daar zijn ze echt wel lekker goedkoop en de meeste zien er ook nog mooi uit! Dus aangezien ik m'n geld dan liever aan iets anders uit geef denk ik dat onze kinderwagen gewoon een tweedehands gaat worden! (En ik had nog zo gezegd dat ik me nog NIET met dit soort dingen zou gaan bezig houden als ik nog niet zwanger was haha! Nouja ik heb dan ook nog niks gekocht he, dus alleen kijken dat mag wel ) Ik vind het sowieso onzin om heel veel geld uit te geven aan spullen die de kinderen binnen een korte tijd ontgroeid zijn. Ook kleren en schoentjes enzo, dan zie ik mensen met hele dure merkkleren voor hun baby's en kleuters enzo, ik vind dat echt zonde van het geld. Tegenwoordig hebben ze echt hele leuke kleren bij de Zeeman, H&M en Hema enzo en die zijn niet zo duur. Kun je tenminste ook veel meer kopen voor een bepaald bedrag haha! Goed iedereen moet dat zelf weten hoor, maar ik vind het zonde van het geld, net zoals dus die kinderwagencombi van 500,- belachelijk! Zouden jullie dat er wel aan uit geven?!
@ starfish... ik ben (maar dat wisten jullie al) ook een fan van kijken en zoeken naar baby spulletjes... Ik vind de quinny ook geweldig... de 3wiel combiversie en dan vooral een limegroene of bruin/oranje versie en op marktplaats zie je inderdaad leuke aanbiedingen, vaak met maxi cosi erbij!! ideaal vind ik hoor... En een baby kost toch al zo veel dus dan maakt het best een verschil of je nou een 2hands wagen voor 200-300 euro compleet hebt of er een van 500-600 euro zonder ass.!! maar kopen ook nog niets, maar orienteren is toch wel goed @ jojo en mutzie... Hier ook eigenlijk een onderwijs muts. alleen nu op een laag pitje.. na de zomervakantie ga ik waarschijnlijk 2 dagen invallen om zo in het onderwijs te kunnen rollen.. Mocht ik zwanger worden dan na een zwangerschap hopelijk... samen kiezen we liever een kindje en dan een baan in het onderwijs. Dat is nu namelijk best moeilijk hier @ starfish... val jij nu in in het (speciaal) onderwijs...?? dacht eigenlijk dat je ander werk had dan dat...?? bloos bloos....
@ Krisje: Ik ben nu 5 jaar geleden afgestudeerd als leerkracht. De eerste 2 jaar heb ik gewerkt als invaller maar dat wierp te weinig vruchten af, daarnaast voelde ik me ook gebruikt want als ze je niet meer nodig hadden belden ze je niet meer...dus daar had ik geen zin meer in. Daarna heb ik een jaar in de thuiszorg gewerkt in combinatie met een baantje waarin ik gastlessen op basisscholen verzorgde over wetenschap en techniek met proefjes enzo, was erg leuk en leerzaam Daarna kreeg ik de kans om in het speciaal onderwijs te gaan werken, hier was meer werk in te vinden....speciaal onderwijs had me nooit aangetrokken maar ik besloot het toch te proberen aangezien het gewone basisonderwijs toch niet lukte. Na 2 jaar ben ik erachter gekomen dat ik het speciaal onderwijs absoluut niet meer wil, het was ontzettend heftig en ik had niet het gevoel dat ik ik iets bereikte bij de kinderen. Ze maken wel een ontwikkeling door maar die is zó klein dat ik daar geen voldoening uit haalde, daarnaast hadden ze allemaal gedragsproblemen en daar kon ik ook niet zo goed mee uit de voeten. Dus toen ben ik maar weer gaan sollicteren en zo kwam ik bij een instelling terecht die werkt met kinderen tussen de 12 en 18 jaar. Je werkt daar individueel met de kinderen maar je geeft ook voorlichting op scholen, dus zodoende dat ik nog met het onderwijs in aanraking kom. Verder wil ik er niet al te veel over vertellen omdat ik mezelf nog grotendeels anoniem wil houden hier op het forum! Alweer een heel verhaal pffff....maargoed, ik onthoud ook niet alles van iedereen. Hoelang ben jij nu dan afgestudeerd?
@ starfish... in juli nu 2 jaar... het eerste jaar heb ik de pech gehad dat mijn knie blessure te kop op stak.. ik heb eerst van dec tot feb in de ziektewet gezeten door een spuit en ik wist toen al dat ik later het schooljaar weer geopereerd moest worden.. Dus ik heb toen alleen ingevallen 6 weken op een donderdag bij kleuters. Daarna vanaf mei tot aug. weer in de ziektewet vanwege die operatie al met al een k*t jaar omdat ik erg actief ben en absoluut niet graag ziek ben... Ben normaal weinig ziek, ga gewoon door en gaat vanzelf wel over typetje... Nu dus weer een jaar extra uit het onderwijs... dit voornamelijk omdat ik met mijn vaste contract waar ik nu werk kans heb om de hypotheek over te laten sluiten ook op mijn naam als dit rond is wacht ik niet langer (of ik moet zwanger raken natuurlijk, dan is een zwangerschapsverlof bij mijn huidige werkgever natuurlijk een stuk makkelijker/veiliger dan dat ik invalswerk doe) en ga ik toch maar invallen... ondanks de nadelen zoals jij al zegt, je wordt gebruikt... Wel leuk dat je nu iets hebt gevonden waar je toch kinderen iets kan leren, en snap best dat het so niet iedereen ligt. Ik zou het ook onwijs moeilijk vinden om de kinderen zulke kleine stapjes te zien maken... En anoniem blijven willen we allemaal maar toch vertellen we eigenlijk heel ons leven aan elkaar zonder naam te gebruiken dan Enne ik kan ook lang een verhaal vertellen merk ik
Ik vind dat altijd wel leuk van die langere stukjes, dus ga zo door zou ik zeggen Ik heb trouwens wel al een paar dagen last van gevoelige tepels, de rest van mijn borsten is niks raars mee. Alhoewel ik heb 1 dag gehad dat ik wat steekjes in mijn linkerborst had en dat trok door naar mijn arm....ga je je meteen weer rare dingen in je hoofd halen natuurlijk.... Ik neem aan dat je vandaag nog niks gehoord hebt over je hypotheek?
nee... helaas... waarschijnlijk donderdag of vrijdag nu.. morgen is hij namelijk vrij (hebben wij weer!!!) Dadelijk mijn moeder op de koffie... gezellig meidenklets hebben.. heerlijk... Vriend is namelijk werken... sorry nu niet heel veel meer te lullen dus niet een lang berichtje oja wel... net gesolliciteerd naar de weinige banen in de regio op dit moment... Ben benieuwd
Ik stond er ook niet meer in dus zal mezelf ook weer eens toevoegen. Naam / Leeftijd / Kinderen / Laatste pil / Ronde 1979 / 30 jaar / 0 kids / 28 jan '09 / (NO) Beginneling24 / 24 jr / 26/04/2009 / 1e ronde juni ´09 Channie / 20jr / 1 dochter / ? / 2e ronde zwanger Chelleke / 27 jr / 1 zoon / 12-05-2009 / 1e ronde juni '09 Flory22 / 22 jr / 0 / 28-05-2009 / 1e ronde juni '09 FM81 / 27 jr / 0 / 10-05-2009 / 1e ronde juni '09 Gelukkig/ 28 jr/ 0/ 17-10-2008/ 1e ronde juni "09 Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 1e ronde juni '09 Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Justme28 / 28jr / 1 dochter / ?? / 1e ronde juni' 09 Majel24 / 26 jr / 1 zoon / 19-05-2009 / 1e ronde juni '09 Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 / 1e ronde juni '09? (NO) Nathalie / 21 jr / 0 / 21-05-2009 / 1e ronde juni '09 Sleepy / 25 jr / 0 / 14-05-2009/ 1e ronde juni '09 ( MK op 24-06) Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni '09 (NO) Super80/ 29 jr/ 0/ 21-05-09/ 1e ronde juni '09[/QUOTE] Jojo83/ 25jr/ 0 / 22-05-09 / 1e ronde juni '09
@jufkrisje. Inderdaad weer even online. Ja gaat eigenlijk wel goed. Heb veel informatie op i-net gelezen over vroege miskraam en het blijkt zo vaak voor te komen en volgens de dokter mogen we gewoon doorgaan en hebben we weer evenveel kans als een ander dat het volgende keer wel goed gaat. Dus die informatie doet me goed en we gaan er weer voor. Enne...nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie!!! 1 week blijven we thuis en daarna gaan we 2 weken naar een chalet in de belgische kempen...echt kei veel zin in! Met jou ook alles goed jufkrisje? ga je ook nog op vakantie? @starfish...heb je een fijne vakantie gehad? wanneer moet je weer werken? enne ik las dat je nog niet ongesteld was geweest?
@starfish... ik lees net dat je je eerste werkdag alweer hebt gehad... hahaha sorry..moet soms ook zoveel bijlezen hier dat ik het soms echt niet kan bijhouden hihi
@ sleepy... hier nog werken tot 7 augustus... dan vertrekken wel 9 augustus voor 16 dagen naar mexico... 9 dagen rondreis en dan 7 dagen strand er aan geplakt... heerlijk maar duurt nog wel even... Hier een rustige vrije dag gehad... 2 verstandkiezen getrokken dus meer dan zitten,forumen en tv kijken komt er niet echt uit vandaag Nog steeds geen ongi hier... al 83 dagen niet... wachten dus nog steeds geduldig (lees zeer ongeduldig ).... Fijn te horen dat het weer gaat... lijkt me wel schrikken hoor zo blij en dan ineens een mk!
Maakt niet uit hoor, maar wel leuk dat je ernaar vraagt! Alles gaat goed hier, fijne vakantie gehad en inderdaad nog niet ongesteld. Vrijdag testen. Zo te lezen heb jij je vakantie nog tegoed, als het weer blijft zoals het nu is heb je echt wel een fijne vakantie denk ik hier in de Kempen! Ik ga nu lekker naar bed, even lezen en dan gewoon heerlijk slapen. Stom misschien, maar soms kan ik zo ontzettend genieten van in bed liggen....mmmmm....heerlijk opgepropt tussen de dekens hahaha! Welterusten en tot morgen girls! Wellicht pas laat in de avond want we gaan bij mijn schoonouders eten! Liefs!
Haha, ik denk elke keer: even bijlezen en dan slapen, reageren doe ik morgen wel. Maar daar lukt dus elke keer niet. Wil dan toch even reageren @jufkrisje: spannend dat jullie do. of vrij. te horen krijgen of het gaat lukken met het oversluiten van de hypotheek naar ook jouw naam! Nou, het positieve dus aan het trekken van je kies is dat je lekker een dagje op het forum kan. Zou ik ook wel willen, alleen die kies dan niet @Starfish: haha, dat heb ik ook, dat ik kan genieten van op bed liggen! Ga ik dan ook zo maar doen, maar dan hopelijk ook snel slapen. Ben weer erg laat vandaag, dit keer ging ik zelf naar een vriendin, te lang niet gezien, dus veel bij te kletsen... Kijk je een beetje uit naar vrijdag? Testen blijft altijd spannend, ook al heb je sterk t gevoel dat het niks is, toch? Ik denk elke keer: ach, doe t vandaag wel, maar nee, heb mijn dag al verzet van zondag naar vrijdag en dat hou ik nu zo, haha. Vrijdag lekker vrij, dan kan ik lekker sippen als het niks is, hihi. Jij hebt dus ook in het speciaal onderwijs gewerkt. Ik ook. Vond het altijd wel leuk, maar inderdaad de vooruitgang is niet groot en veel verschillende niveaus is een klas. En ja, ik werd ook behoorlijk gebruikt.. @Sleepy84: goed te horen dat de berichten rondom je miskraam wel goed zijn. Dat het geen kwaad kan en jullie gewoon verder kunnen. Hopelijk snel weer raak en dat deze gewoon helemaal goed zit! Nu wordt het dan echt tijd voor mij bedje! Lig er elke keer veel te laat in en dan moet ik 's morgens erg haasten, want ja, ik kom er dan ook te laat uit, haha. Morgenmiddag lekker vrij, kan ik bijtukken, hihi. Truste!!
Nou meiden, voor de zekerheid heb ik toch vanmorgen maar een keer getest. Ook al vrijen we met condoom, je weet 't natuurlijk nooit! Zoals verwacht was het negatief. Laat die cyclus nou maar eens op gang komen!!!
@1979... heb jij ook niet elke keer dat je test, je weet dat het - is toch dat je ervan baalt??? ik wel... baal dan echt van mijn lichaam! zal voor je hopen dat je ineens super ongi bent ! hoop dat het hier ook snel op gang komt... nu op dag 84... gewoon al 3 cylussen verloren zien gaan @ starfish.. ik lag gister al te genieten van mijn bedje toen jij reageerde vind het ook heerlijk op bed, nog even wat lezen, tv even aan o.i.d. @ mutzie.. Gelukkig kan ik s morgens wel gelijk uit bed, dus mutzie dat haasten s morgens heb ik geen last van ik dadelijk met een nog steeds pijnlijke kaak en mond workshop street geven maar dan vanmiddag wel lekker vrij ga even kijken voor een nieuwe mobiel... Mag eindelijk tot vanmiddag