@ krisje... inderdaad! heel stom, maar zo'n negatieve test is toch een teleurstelling, ook al kon ik de uitslag al met 99% zekerheid voorspellen. Hoop voor alle NO-ers op het forum dat alles meer heel snel gaat werken!!!! I'll keep my fingers crossed for us !!!!
@jufkrisje: wat zou dat lekker zijn, dat ik geen moeite had met opstaan... Grr, ik word er echt niet blij van.. :x Gelukkig vanmiddag lekker vrij! Ik moet vamiddag ook even naar de mobielshop. Altijd leuk een nieuwe uitzoeken! Mijn is kapot, dus hoop op een nieuwe, haha! @1979: toch stiekem balen zo'n negatieve test.. Ik test vrijdag omdat ik nu op dag 57 van mijn 'cyclus' zit, dus weer een cyclus verloren gegaan.. Ik hoop toch echt een keer ongi te worden... Jij spant helemaal de kroon he? Balen hoor, dat het zo lang moet duren! Ik ga maar eens aan het werk.. Misschien dat ik later nog even langs kom vandaag. Vanavond niet thuis...
Wat grappig om te lezen dat sommige van jullie zich al aan het verdiepen zijn in kinderwagens! Ik sluit me aan bij de club hahaha ik wil heel graag een X-adventure lekker stoer en het liefst met retro kleuren! Nu ging ik vorige week even op babydump kijken en daar bleek zo'n combi wagen "maar" 299 te zijn!!! Heb dus blijkbaar geen dure smaak! Wat spannend voor de testers van vrijdag! Ik ben benieuwd en ik ga voor jullie duimen!!! @1979 balen van je negatieve test... Ookal weet je dat het ws wel negatief zal zijn, je blijft toch hopen! Echt grappig dat we vooral vertegenwoordigd zijn hier met leraressen en begeleidsters! Nu weer even een vraagje... Ik voel me zo bleu hier haha ik merk dat jullie veel meer verstand hebben van cyclussen e.d. Dus daar komt de vraag... Als het goed is heb ik maandag mijn ei, maar nu merk ik bij het afvegen (vies verhaaltje) dat ik wat dikkige slijmerige afscheiding heb... Wat kan dit betekenen??? Ook heb ik steeds wat steekjes in mijn onderbuik en ben ik echt moeoeoeoe!!! Maar het lijkt me sterk dat ik zwanger ben aangezien mijn ei nog moet komen (of zeg ik nu iets heel raars??) Zo, ook ik ben geloof ik goed in lange verhalen! Ik ga straks lekker met manlief een terrasje opzoeken en kijken of ik nog een kleurtje op kan doen!!!
He meiden, daar ben ik ook weer eens. Veel gewerkt en weinig kunnen lezen op het forum. @ jufkrisj; jammer toch een negatieve test. Dag 83? pffffffffffff wat frusterend zeg. Dan ben je waarschijnlijk ook al 83 dagen aan het broekloeren! @ starfish; fijne vakantie gehad? Succes met testen vrijdag. Hoop natuurlijk op een positieve........ @ mutzie voor jou natuurlijk hetzelfde!!!! @ alle nieuwe; heel veel succes in deze spannende tijden!!! Na het weekend 6,7,8, zijn mijn vruchtbare dagen. Dus dan gaan we weer aan de klus. Spannend hoor ronde 2.....
@super80; bedankt!! Ik kijk nu al uit naar de 11e.. Wachten duurt lang..!! Ik ga maar ´ns wat boodschappen halen, aangezien we vanavond toch wat moeten eten!!
@ mutzie... helaas de telefoon die ik wilde was alweer uitverkocht.. van het weekend kwamen er weer nieuwe... dus ben voor niets gereden Ik wil zo'n nieuwe samsung allure lady phone maar ja, die gaan dus schijnbaar snel hoor wel wat voor een jij hebt genomen? @ jojo... waarschijnlijk dat je vruchtbaar slijm eraan komt... Dat is een voordeel want dat slijm zorgt ervoor dat het sperma beter je eicel kan bereiken als je je eisprong hebt... Maar wees gerust ook zonder dat slijm kan je eitje bevrucht worden... Maar het slijm is dus een teken dat je eisprong eraan komt.. Maar later in je cyclus kan dit slijm ook een innestelling of nadere ongi betekenen.. en dat moe zijn kan van het ontpillen komen... Dat is namelijk een symptoom daarvan.. Veel zwnagerschapssymptonen zijn ook ontpilsymptonen dus niet te veel op zo'n signaal van uitgaan en je wordt vanzelf wat geleerder naarmate je het forum leest @ super... ik broekloer al niet meer... denk niet dat het nu zo maar op eens komt... zal wel zo zijn dat ik ineens super ongi ben geworden op een moment dat ik het helemaal niet verwacht en veel plezier op het terrasje... GOed insmeren vandaag, de zonsterkte is hoog! mama sprak ikke maar rustig aan doen binnen vandaag... doet nog wat pijn mijn mondje, dusss morgenmiddag even wat zonnen denk ik... nu bank liggen... tot strakjes!
Hoi Dames, Hier ben ik weer eventjes. Ik heb even een vraagje, Ik ben dus vorige week woensdag de 24e ongesteld geworden...zondag was dit weg. Nu ga ik net naar het toilet zitten er weer wat bloedvlekken in mijn slipje, ik vind dit echt vreemd hoor. Wat kan dit zijn. Heb nu maar een tampon ingedaan en ook maar een (string)inlegkruisje.
@ nathalie... Heb gehoord van anderen dat het wel eens oud bloed nog kan zijn... maar als het echt helder rood is weet ik het ook niet goed hoor... verder alles goed met je??
Ja het was bruinig maar toen ik afgveegde was het wel roder. Ach ik weet het ook niet hoor, misschien door de hitte! Het gaat goed met me. Ik merk dat ik het wel beter vind dat ik niet meer zoveel op het forum zit. Maar dit is dan echt weer iets wat ik dan toch even kwijt moet hoor. En bij jou nog geen ongesteldheid te bekennen?
JUFKRISJE .....jij schrijft dat je ook slijmverlies kan hebben tijdens je innesteling? Ik heb dit nog nooit gelezen/gehoord! Maar als het zo is maar je me erg blij. Ben nog steeds niet ongesteld maar heb wel tijdens me innesteltijd veel slijm verloren (3 dagen lang)! heb zondagochtend voor het laatst getest maar negatief. Ga nu vrijdagochtend weer testen, als de ongi wegblijft. Hoop dat je me er meer over kan vertellen.
@ super dat heb ik gelezen op internet... zal morgen middag wel even het stuk zoeken waar het stond.. als ik het nog kan vinden dan..
Nog een tester voor de vrijdagochtend erbij dus! Ik duim ook voor ons alle 3! Hier is nog steeds niks te bekennen...ik had vanmorgen en nu wel last van menstruatie-achtige krampjes in mijn onderbuik maar er is niks te zien. Geen idee dus wat dat betekent. Misschien komt het ook wel van de hitte....we shall see! Verder niks speciaals hier.....morgen na het werk een gezamenlijke teamborrel, afscheid van 2 collega's en stagiaires, inluiden van de zomer en daarna met degene die wil nog samen een hapje eten. Dus dat wordt zeker weten gezellig! Wat dat betreft heb ik echt leuke collega's! Bij mijn vorige baan was dat wel even anders, daar ging ik echt niet vrijwillig iets "leuks" mee doen haha! Morgen hoef ik ook pas om 12.30 te beginnen dus ik spreek jullie vast morgenochtend nog even. Welterusten alvast!
Hallo allemaal!! Mag ik me hierbij aansluiten? Ik ben ook in mei gestopt met de pil, en nu bezig met ronde 1! Super spannend allemaal, en het lijkt me heel leuk om er met jullie over te kletsen! Heb het alleen mn moeder en zus verteld, maar met "lotgenoten"is het een stuk leuker! Groetjes Soepstengel!
Hello Dames, Zo, twee dagen niet gekeken en moet gelijk weer drie pagina's teruglezen!! Hebben jullie niets anders te doen Ik heb dinsdag heeeerlijk geshopt in Bataviastad. Was heel rustig (vanwege het warme weer denk ik) en ze hebben uitgebreid, dus veel winkels en hoge kortingen! Ben zeer goed geslaagd. Gisteren lekker een dagje zwembad, even bruin bakken. Moet wel een kleurtje hebben op mijn bruiloft in juli!! @Jufkrisje: Ik zit nu in dag 32 van mijn cyclus. Ik ga dit weekend nog maar een testje doen. Mocht die weer negatief zijn, dan hoop ik dat de ongi maar snel komt: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Veel succes vandaag of morgen met de hypotheek! Hoop dat het allemaal gaat lukken. @Sleepy84: Fijn dat je gelijk weer mag gaan klussen! Knap hoe je het oppakt hoor, zo na een mk! Heel veel succes. Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer raak is en dat het blijft zitten waar het moet bijven zitten. Nou, alle vrijdagtesters: heel veel succes morgenochtend! Ik ga weer genieten van de zon vandaag! Heb vakantie, dus geen stress. Lekker veel lezen...
Welkom Soepstengel!! De dames hier zijn hartstikke gastvrij, dus tuurlijk mag je meekletsen! Ik heb me vorige week aangesloten en je beland gelijk in een warm nest Hoe een banner werkt, ben ik ook nog niet uit. De banners op de site, kun je volgens mij alleen gebruiken als je je cyclusduur weet en die weet ik nou net niet! MIsschien dat iemand anders het weet.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en wilde me graag aansluiten bij dit onderwerp. Ik ben op 2 juni gestopt met de pil en bij alles wat ik voel (buikpijn,misselijk,rugpijn) denk ik: zijn dit dé verschijnselen? Komt dit bij jullie bekend voor?
Haaaaaaa goeiemorgen maar weer! @ Flory: Ga je trouwen? Vertel eens! @ Soepstengel: als je een banner maakt, krijg je een soort code. Als je hier op de site naar je "gebruikersinstellingen" gaat klik je vervolgens op "handtekening wijzigen". Daar zie je dan een open vak en daar moet je die code inplakken. Opslaan en als het goed is, is het dan gelukt. Probeer maar eens. @ Liessie....waarschijnlijk zijn dat ontpil-verschijnselen. Deze zijn snel te verwarren met zwangerschaps-symptomen. Heb je je eerste echte natuurlijk menstruatie al gehad?
Jaja, ik ga trouwen! We hebben het 5 weken geleden besloten en trouwen over 5 weken, dus dat is allemaal heel snel. Gelukkig was alles snel geregeld, dus heb nu een rustige vakantie. Hopen dat het een beetje mooi weer wordt eind juli. Als het goed is komt mijn jurk volgende week binnen, dus dat is spannend. Heb de combinatie die ik uitgezocht heb (losse rok en top), zelf nog niet bij elkaar aangehad, dus dubbel spannend! Met het geld dat we krijgen (als we wat krijgen ) willen we volgend jaar op vakantie.... tenzij er een wondertje tussendoor komt! Morgen hebben we een andere bruiloft, dus we kunnen nog even afkijken hoe het moet! Ik ga morgen denk nog een test doen.. Dus ik doe mee met de vrijdagtesters!!
Jeetje, dat is echt wel snel?! Gaan jullie alleen voor de wet trouwen of ook voor de kerk? Normaal gesproken kost het allemaal erg veel tijd om dat soort dingen te regelen heb ik gehoord.....wel spannend hoor! Gaan jullie een groot feest houden? En heeft hij jou gevraagd of andersom? Ik hoop dat de combinatie mooi is bij elkaar, vind je dat niet eng? Straks is het niks?! Sorry, doemscenario's! Kan me voorstellen dat je je er op verheugt! Als ik zwanger zou zijn, dan gaan wij ook trouwen...mijn vriend wil getrouwd zijn voordat het kindje er is....lekker ouderwets hahaha! Maar wegens geld- en tijdgebrek doen we dan alleen voor de wet en voor de kerk komt dan een andere keer want dat wil ik natuurlijk ook!