Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Dankje! :)

Ik ben maar 1 keer ongesteld geworden na het stoppen met de pil dus ik ga ervan uit dat dat dan ronde 1 is?!

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Is dat die stopweek geweest direct na het stoppen van de pil?

3. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Nee, ik ben dus eerst nep ongesteld geworden zeg maar, dus meteen nadat ik gestopt ben met de pil. En daarna, na 24 dagen werd ik dus natuurlijk ongesteld.

Hoe gaat het nu met jou eigenlijk Nathalie?

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wat geweldig zeg, echt helemaal super.

Met mij gaat het goed hoor. Merk wel dat ik er iets minder mee bezig ben sinds ik minder actief ben op het forum, alhoewel ik weleens stiekem met jullie meelees en toen zag ik vanmorgen dus jou bericht, en dan moet ik natuurlijk wel even reageren!

Hier beginnen vanaf het weekend de vruchtbare dagen, dus we gaan weer flink aan de klus. Ik heb dus ook al mijn eerste 'echte' menstruatie achter de rug, die kwam dus vorige week woensdag de 24e doorzetten...nu nog af en toe wat bruinig in mijn broekje, ik denk oud bloed?

Gisteravond heerlijk gebarbequed met mijn mannetje, vanavond even voor een leuk tuinstel kijken voor in de voortuin met mijn mannetje en hoogzwangere buurvrouw en haar vriend.

Ik laat jullie zeker af en toe weten hoe het verder met me gaat en als ik een positieve test heb horen jullie dit uiteraard ook. Ik moet officieel volgens een cyclus van 30 dagen, 24 juli ongesteld worden (ik hoop natuurlijk van niet) ook omdat ik 25 juli lekker naar Turkije ga, maar goed als het wel zo is heb je daar wel weer de middeltjes voor en ach het zijn dan maar 4 tot 5 dagen, dat zingen we wel uit hoor.

Nou meid nogmaals geniet er lekker van en succes straks bij de huisarts...ik ga weer aan het werk met dit warme hete zomer weer!

Groeten aan iedereen en kom snel weer even langs.

5. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Dat zou inderdaad oud bloed kunnen zijn, ik wens je in elk geval véél succes met klussen! Toch wel fijn dat je binnenkort op vakantie gaat want dan ben je er toch stukken minder mee bezig. Dat had ik zelf ook toen ik op vakantie was....en de tijd gaat sneller om dus dan kun je ook weer sneller een test doen! :)

Fijn te horen dat het verder goed met je gaat! :)

6. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    @ Starfish.... WAT EEN SUPER GOED NIEUWS !!!!
    Ik ben helemaal blij voor je!

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    @ Starfish: geweldig, van harte gefeliciteerd!!!!! Kan me voorstellen dat je even helemaal van de kaart bent! Super!Geniet van het dit gevoel!

Volgens de agenda zou ik aanstaande maandag voor het eerst ongi moeten worden na het stoppen van de pil. Heb wel klachtjes zoals menstruatiekrampen, pijn in m'n rug, moe enz, dus ben benieuwd.

8. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Thanks girls! :)

Ik ben benieuwd naar de andere testers???

Heb net al wat zitten lezen in het boek dat ik een paar weken geleden gekocht heb....leukleuk! :D Ik hoop echt dat alles goed gaat enzo, als dat zo is dan zou ik in maart 2010 bevallen hahaaa! Jeetje ik moet er zo om lachen, kan het me niet voorstellen enzo....en ben zo ongeduldig, mijn afspraak is pas om 10.20 dus moet nog lang wachten voordat ik naar de dokter kan! (Sorry als jullie gek van me worden hoor) :p ;)

9. Flory22

Flory22 Lid

26 jun 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    starfish GEFELICITEERD!!!!!!!! Helemaal geweldig zeg! Ik zou ook echt niet weten wat ik moest doen! Bij een negatief resultaat leg je je meteen neer, maar een positief resultaat durf je dan weer niet te geloven! Maar hij is bij jou gewoon helemaal positief en vraag gewoon aan de dokter of het meteen bij deze afspraak verder getetst kan worden.

Ik hoorde ook bij de vrijdagtester. Helaas weer negatief :(
    Ik hoop niet dat het bij mij ook 100 dagen wachten wordt op mijn eerste ongi. Nou ja, we zien het wel.

Wat zijn jullie trouwens allemaal vroege vogels!

10. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @Starfisch: wooooh wat fijn zeg! Gefeliciteerd!!! geniet ervan!!!

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Wat gaaf!! Super mooi!! Gefeliciteerd!! Nu lekker genieten..!!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    @starfish!!! GEFELICITEERD!!!!! Het is echt een super duidelijke + he!!!! Echt helemaal te gek! Succes bij de HA ben benieuwd!!!!

@Flory22 jammer van je negatieve test... Nu maar hopen dat je ongi snel komt zo weet je wel dat je lichaam goed werkt en dan op naar ronde 2!

Volgens mij moest Jufkrisje ook testen vandaag! Ben benieuwd!

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Starfish: waaaah!! :$ Gefeliciteerd!! :D Helemaal super, wel spannend ook zeg! Ben blij dat je toch nog bij ons blijft, haha, je bent uiteindelijk zelf deze topic begonnen, dus blijven zal je! :p
    We zijn erg benieuwd naar al je kwaaltjes en hoe je je voelt, kunnen we er altijd nog vanaf zien ;):p

@jojo83: ik slikt ook etos zwanger worden, merk er weinig van, maar zit ook foliumzuur in. Slik je dat wel?

@Flory22: jammer van de nega test… Hopelijk snel ongi dan.

Hier geen bijzonderheden!

14. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Heee girls! :)

Thanks voor de felicitaties! Ik geloof het nu wel hoor! Ik was bij de huisarts, echt zo'n leuke man hoor! Ik heb alles kunnen vragen wat ik wilde.....hij zei dat ik beter zelf gewoon nog een test kon doen als ik het zeker wilde weten want dat was veel goedkoper dan als ik het bij hem moest doen. Maar hij zei dat er geen twijfel mogelijk was....een test kan soms wel eens aangeven dat hij negatief is terwijl je wel zwanger bent maar een test kan NOOIT zwanger aangeven als je dat niet bent. FIEUW! Toch voor de zekerheid net nog een test gekocht, heb 'm net gedaan en ook deze was heel duidelijk weer positief dus nu geloof ik het echt! :D ;) Mijn vriend vond het al overdreven dat ik tóch nog een test ging doen maarja, misschien vrouwen-eigen die onzekerheid!

Verder zou de huisarts mij nog bellen vandaag of volgende week. Ik heb namelijk een kleine afwijking in mijn bloedstolling en misschien dat ik daarom beter bij een gyneacoloog kan gaan lopen dan bij een verloskundige. Dus dat is nog even afwachten. Over 2 maanden kan ik dan een afspraak maken bij één van beide. :)

Ik was natuurlijk toch weer heel onzeker dus ook nagevraagd of ik toch niet misschien vanaf nu in de overgang zou zijn....zoiets kun je nooit zeker zeggen zegt hij, maar eigenlijk sluit hij het uit want anders was ik nooit zó snel zwanger geworden. Dus dat was ook weer een geruststelling!

Pfff.....ik ben echt helemaal heppie! Ik was daarna nog langs mijn moeder en een vriendin gegaan, was wel raar om dan niks te verklappen haha, maargoed dat wil ik echt nog bewaren als de gevarenperiode (3 maanden) voorbij is! Alleen mijn beste vriendin + haar vriend weten het.

Zo....straks nog even lekker erover praten met mijn vriend. Want deze zwangerschap betekent dus ook dat we binnenkort zullen gaan trouwen hahaha, nog een hoop dingen regelen dus. Maar ook daar begin ik pas mee over 3 maanden. Nu eerst maar eens even rustig aan doen. Ik heb wel bij de Etos de capsules gekocht van Zwanger Zijn. Deze waren ook nog eens 2 voor de prijs van 1 dus weer een geluk vandaag! ;)

Oja! En onze eetkamerstoelen waren gearriveerd dus die komen ze vanmiddag ook nog eens brengen! Jeehaa! Wat wil een mens nog meer hahaha!

@ Flory, balen meid van je negatieve test. Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik nu nog dit hele topic blijf volkletsen, hoop dat jullie het niet erg vinden!

Verder ga ik me aanmelden bij Moeders voor Moeders, dan moet ik een aantal weken urine afleveren. Hier worden medicijnen gemaakt voor vrouwen die moeilijk zwanger raken ofzoiets.

Tjongejonge! ;) Pfff, heb weer last van spraakwater zo te zien hahaha, weer een heel stuk!

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Van mij mag je blijven kletsen hoor, kan me heel goed voorstellen dat je enorm blij bent! Enne, preciesje: zou je het lijstje op pagina 97 dan niet even aanvullen/wijzigen?;)

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @starfish; wat heerlijk meid!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd. Wat super spannend allemaal en onwerkelijk natuurlijk. Ik ben echt blij voor je!

@ sleepy; wat grappig dat we dan gelijk lopen met de cyclus en ronde twee. Ben alweer aan de klus geweest , is nog een beetje vroeg maar je weet maar nooit! Nu drie nachtdiensten en dan na het weekend weer aan de gang!!!!!

@nathalie; lekker dat het allemaal iets minder door je hoofd spookt!!

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @jojo en Mutzie; ik slik ook etos zw worden. Zit alles in wat je nodig hebt, dus ook foliumzuur. Alleen lastig 2x daags die tabletten innemen.... vergeet er nog weleens eentje.....

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoi Super, Ja ik vind het wel fijn hoor iets minder actief te zijn...kom zo af en toe eens meelezen...maar niet meer elke dag.

Hoe gaat het verder met jou? Je bent nu ook weer aan de klus zie ik...wij ook hoor! Ik heb nu telkens nog last van wat bruinige afscheiding in mijn broekje...kan oud bloed zijn...maar heb ook gelezen dat sommige meiden gewoon ongesteld werden terwijl ze zwanger waren en toen hadden ze ook last van die bruinige vloed/afscheiding. Maar eigenlijk vind ik het een beetje eng om nu te testen...en aan de andere kan denk ik gewoon dat ik niet zwanger ben hoor want anders word je toch niet ongesteld, lijkt mij! Maar alles kan, zeggen ze. Ik hou me er niet teveel aan vast en zie het wel. Alleen ik heb nu dus al vanaf afgelopen woensdag die bruinige afscheiding.

19. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Heb je verder nog last van bepaalde klachten/symptomen Nathalie?

@ Super: Dankje! :)

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Starfish, nou klachten wil ik het niet noemen, ben wel 's avonds vaak afgebrand hoor, maarja dat kan nu ook door de hitte komen. En ik vind mijn borsten groter lijken maar goed misschien lijkt dat alleen maar zo. Ik vind het gewoon raar dat je dan al 3 dagen last hebt van 'oud bloed'.

Deel Deze Pagina