Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    @Starfish fijn dat de ha je gerust heeft gesteld helemaal goed! Nu lekker gaan genieten hoor!

@Mutzie Ik slik davitamon fem natal zit een hele boel pietemientjes in en natuurlijk ook de goede dosis foliumzuur! Vind het wel erg duur! 12euro voor 60 tabletten. Voordeel is dat je ze maar 1x pd hoeft te nemen!
    Want ja Super80 ik denk ook dat ik er wel eens 1 zal vergeten als ik er 2 pd moest nemen!

Dan weer een vraagje... Ik heb sinds 2 dagen steeds steekjes links in mijn onderbuik. Voelt niet echt als ongesteldheids steekjes maar wel erg apart! Tijdens het klussen als t een beetje te diep gaat allemaal (sorry hoor voor de details!!haha) dan voel ik het ook precies daar. Heeft iemand hier ervaring mee???

Manlief komt zo thuis dus dan kunnen we weer aan de klus, want ik heb aardig wat (vruchtbaar) slijm bij het afvegen! (al 2 dagen!) hahaha hoe erg ben ik! Maar volgens mijn banner heb ik pas over 3 dagen mijn ei... Naja neem maar t zekere voor t onzekere!

2. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Veel klusplezier dan zometeen Jojo! Hahaha, ik krijg al helemaal een beeld voor ogen....je man komt binnen en jij bespringt hem dan helemaal meteen! Hahaha, sorry heb soms nogal een levendige fantasie :p

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Hoi hoi meiden...

snel tussen de bedrijven door reageren...

@ starfish! GEFELICITEERD!!! de letters kunnen niet groter, maar anders had ik het gedaan :D:D Logisch dat je stuiterd/twijfelt en gek ervan doet ;) Enne, ik verplicht (de rest ook denk ik???) dat de oprichtster van dit topic hier op blijft! en als we dan allemaal zwanger zijn/bevallen zijn, met zijn allen ergens midden nederland afspreken en dan elkaar niet anoniem ontmoeten ;)??!! Maar hij is wel overduidelijk + dus niet twijfelen... Nu hopen dat alles goed gaat de komende weken, enne bel op tijd de verloskundige/gyna lees regelmatig dat er minimaal 2/3 weken 'wachttijd' is ivm drukte enzo...

@ jojo... nou wat een expert ben ik :D expert in lezen... niet in de praktijk dan he, hihi :D Etos zwanger worden pillen zijn pillen waar foliumzuur in zit en schijnbaar ook een ander stofje dat je cyclus regelmatiger kan laten worden... Hier naar bijna een maand, 2 x per dag slikken, geen resultaat! Maar foliumzuur is natuurlijk altijd belangrijk als je zwanger wilt worden!!
    Over de vraag van de innestelling:
    Een normale menstruele cyclus kun je opsplitsen in 4 fasen :
    • de folliculaire fase is de fase waarin de eicel rijpt
    • de ovulatie of eisprong
    • de luteale fase is de fase waarin de baarmoeder zich klaarmaakt voor een eventuele innesteling van de bevruchte eicel
    • de menstruatie is de fase waarin de baarmoeder de niet bevruchte eicel afstoot

normaal zou je eisprong ongeveer 14 dagen voor je ongi zijn... daarna heb je dus (als je cyclus 28 dagen is) 14 dagen tot je NOD.. in die tijd, vaak wordt er gezegd na 7 dagen, is ongeveer je innesteling... ;) dokter kris heeft gesproken :)

oja en over je steekjes... Heb ze zelf niet gevoeld maar meer meiden voelen hun ei springen dmv steekjes in hun liesstreek, baarmoeder... De ene maand rechts, de andere maand links, ligt natuurlijk aan welke eileider je ei springt... dus misschien dat je je ei voelt springen/stuiteren voor het springen ;)

@ mutzie... toen mijn oude toestel kapot was (gebeten door onze hond :D) kreeg ik het vergoed via de kpn.. maar mijn toestel was uit de handel gehaald voor een nieuwere versie en dus mocht ik toen kiezen uit 4 verschillende andere types.. Dus misshien bij jou ook wel??? Heerlijk dat jullie dicht bij het strand wonen... wij ongeveer 3/4 tot een 1 uur rijden... en dan zijn we in zeeland bij de zee :D nu al weer zin in een dagje strand...

@ jandl... Ok niet met het mooie weer online logisch.. .Maar om 2.45 s nachts!?!?!? dat is ook wel heel verslaafd ;)

@ nathalie... fijn dat je je rust hebt gevonden.. en mocht je niet meer online komen voor je vakantie... Heel veel plezier!!!

@ flory... gewoon rustig afwachten! komt helemaal goed... Duim voor of een ongi of later een + test! :) Ik was om 6.20 al op ;) moest werken om 7 uur ... dusss dat is helemaal vreog!!

@ super... veel plakkerig klusplezier van het weekend.. of het onweer dat voorspelt is zorgt voor minder warmte??? mijn pillen liggen trouwens op het wasmeubel naast mijn tandenborstel.. dat helpt goed, dan zie ik ze altijd liggen! misschien een tip??

Ik hoorde niet bij de testers vandaag.. ikke volgende week vrijdag weer... Kost al geld genoeg al die - testen :( Trouwens ook niets gehoord over de hypo... dus weer een weekend wachten.. Zit ons niet mee vandaag... Straks na het eten kijken of de telefoon er nu wel is!! zou wel zijn dusss ben benieuwd!!

Zo weer even een kwartier gereageerd op jullie gekwebbel van vandaag ;) nu eten, telefoon halen, sporten.. Vanavond weer online! Dus niet te veel kletsen tot half 9 en dan allemaal online daarna ;) kunnen we live kletsen :D

4. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Jaaa...ik blijf gewoon hier in dit topic hoor, had ik al besloten zonder jullie toestemming gnagna! :p

Kreeg net telefoon van de huisarts (lekker snel!) en ik heb geen verhoogd risico op trombose of andere stollingsdingen tijdens mijn zwangerschap. Dus ik hoef niet persé naar de gyneacoloog, mag wel als ik dat wil. Ik moest er maar even over nadenken en als ik toch naar de gyn zou willen dan zou hij wel voor de verwijzing zorgen, dus dat komt helemaal goed. Ik ga er gewoon eens even over nadenken. Heb ook al gezocht naar verloskundige hier in de buurt en die heb ik ook al gevonden haha.

Pfff...ik zat met de telefoon in mijn handen om me aan te gaan melden bij dat Moeders voor Moeders maar opeens durfde ik niet meer. :( :$ Dus dat moet ik nog maar eens een andere dag proberen hahaha, ik kreeg weer allemaal doemgedachtes, stomstomstom!!! :x

@ Kris: jammer dat jullie nog niks gehoord hebben over de hypotheek zeg! Bij dat soort dingen moet je er altijd zelf bovenop zitten want anders laten ze je echt te lang wachten.

Zo, vriendje komt zo thuis dus ik ga beginnen met koken. Spreek jullie waarschijnlijk vanavond nog, na de cliffhanger van Goede Tijden :p Groetjes!

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok ik ga wachten met ouwenelen tot na gtst spannend! Nick gaat denk ik hartstikke dood door dat secreet van een Maxime! Ga straks weer even op iedereen reageren...

Nu bijkomen van het klussen whahaha ik ben te erg dat ik gelijk weer achter de laptop spring om te kijken of er nog wat is geschreven hahaha!

Tot strakkies!!!!

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    STARFISH......gefeliciteerd, ben echt jaloers op je haha!
    Had je al een vermoeden dat je zwanger was, had je symptonen?

Ik heb vanmorgen weer getest, maar weer negatief!
    Baal hier erg van, want dat houdt dus in dat ik en niet zwanger ben en dat mijn cyclus na 7 maanden ineens onregelmatig is/wordt.
    Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt en dat deze cyclus eenmalig zo lang was en dus weer terug ga naar cyclussen van een gemiddelde van 28 dagen.

Vind het ook zo vreemd dat je lichaam ineens na 7 mooie cyclussen onregelmatig wordt.

Maar ja, het enigste wat ik kan doen is rustig afwachten!

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jufkrisje Bedankt! Is nu weer een stuk helderder voor me! Innesteldag zou dan voor mij 11 juli zijn en mijn NOD20juli en niet 14 juli... Hoe ik daar dan toch weer bijkom!
    Is het gelukt met je telefoon???

@Starfish gezellig dat je blijft!!!!!!!!!

@Gelukkig, Balen joh dat je zo in onzekerheid zit! Kan me voorstellen dat je dan liever ongesteld wordt na zo'n mooie regelmatige cyclus ja! Nou meid ik ga voor je duimen! (klinkt stom, maar als mijn ongi uitblijft werkt het wel eens om sex te hebben... Ik ben het dan altijd meteen!) Succes!

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    mevrnathalie, ik zie dat we dicht bij elkaar inde buurt zitten met onze NOD spanned hoor!:D Lees dat jij ook last hebt van gezwollen borsten.. Gek he, vooral omdat je ei nog niet is geweest! Dat oud bloed kan echt komen van de warmte. Dat heb ik toen ik nog aan de pil was regelmatig gehad! ;)
    Ik heb vooral last van mijn linkerhelft. Mijn man zegt dat ik links al zwanger ben en rechts regelt hij wel binnen 2 weken hahahah mafkees he!

9. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Ik had de laatste week last van gevoelige/pijnlijke tepels en ik had meer speeksel in mijn mond, echt veel! Nou dat had ik voorheen nooit dus dat was echt opvallend moet ik zeggen. Ik las in mijn boek dat veel speeksel ook een symptoom van zwangerschap is. Verder heb ik (nu nog steeds) last van gerommel in mijn buik maar aangezien ik dat al jaren heb was dat niet zo opvallend.

Dus ik had wel een vermoeden, maargoed dat wimpel je natuurlijk al snel weg omdat je het gewoon niet verwacht. Verder had ik niet echt ergens last van, dat viel dus reuzemee! ;)

Offtopic: Ik denk trouwens niet dat Maxime dood is, ze doet volgens mij net alsof en als Nick zich dan omdraait ofzo dan slaat ze toe....jaja ik zie het al helemaal zo gebeuren!

10. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Het was babybabbel trouwens maar wel een héle leuke site, staat al onder mijn favo's! :D

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    meen je niet wat een doos ben ik ook!!! sorry!!! Top dat je t leuk vindt!!!

12. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    En ik maar wachten op Krisje....komt ze niet meer online hahaha! Nouja in elk geval weer tot morgen!

Beginnen met boodschapjes doen en daarna nog het sanitair poetsen. We hebben nog spontaan een barbecue georganiseerd dus dat wordt 's avonds wel gezellig! Welterusten en see you tomorrow! ;)

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi meiden

aaarggghhhh... alles wil niet vandaaag!!!! kom ik bij de kpn binnen... is de allure al binnen... Ja zeker... Even je abbonnementgegevens bij zoeken... Ow mevrouw, u moet nog 4 dagen wachten!!! 7 juli kan u uw abbonnement verlengen! dus nog steeds geen telefoon...

@ gelukkig... Ik ben dus ook niet de enige die stik jaloers is op Starfish ;)

@ starfish... hoe laat heb je getest';) Ik was namelijk aan het werk en moest aan de testers denken rond 7 uur-kwart over 7... Dus misschien wel tijdens het testen :D:D!

Hier moet ik trouwens nog wat kwijt... Duurt alleen wat langer omdat jullie het anders niet helemaal volgen denk ik.... dus bereid jullie nogmaals voor...

Ik sport 2 x per week bij een majorette vereniging met meiden tussen de 16 en 28 jaar.! We hebben wedstrijden waar je punten kan scoren.. Heb je genoeg punten mag je naar het nk toe. En word je daar 1e mag je naar de ek... Nu zijn we al 4 jaar gebrand op de 1e plek op het nk. Helaas al verschillende jaren op het podium beland maar die 1e plek nooit bereikt! :( Dan 'moet' je nog een jaar extra draaien omdat het ek dan in oktober het volgend jaar is. Dus nk is bijv. in dec 2009 dan het ek okt 2010...
    Zo dat was nodig voor het volgende...

Nu is het zo dat we nu redelijk goed staan, 2e geplaatste, om naar het nk te mogen. De oudste is dus net 28 geworden en heeft een paar maanden terug aangegeven dat als we niet geplaatst worden voor het ek dat ze dan stopt... (als we dan namelijk volgend jaar 1e worden op het nk -> dec 2010 we pas okt 2011!! naar het ek zouden mogen) Omdat ze dan toch graag aan kinderen wil beginnen.

Nu begonnen ze vanavond er weer over... En heel toevallig alle meiden die verkering hebben/samen wonen werden in het plaatje als mogelijke kanditaat mama's te worden (hebben er trouwens al 1 die is bevallen van een wolk van een zoon :D!!) maar mij vergaten ze... en dan moet ik vanbinnen allemaal lachen.. ze moesten eens weten dat we al 3 maanden gestopt zijn ;) Nu alleen wachten wachten wachten... Zou trouwens wel balen mochten wij nou jaren bezig zijn en dan toevallig 1 van de groep meiden binnen een maand of zo al zwanger zijn!!!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ starfish! sorry, maar ik ben gewoon 10 minuten bezig geweest met het typen van het berichtje :D vriendlief mauwde teveel waardoor het lang duurde... ;)
    Leuk een bbq.... ikke meiden dag!!

voor sommige al trusten... ikke nog wat surfen ;)

15. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    hoi
    hier nog 1tje gestopt in mei... Spannend, voor het echie, klinkt beetje raar maar goed...
    We hebben een uk van net 11 maanden en dat was de grootste verassing van ons leven en ook tot nu toe het mooiste wat ons overkomen is!
    Nou ben ik altijd waanzinnig regelmatig ongesteld en prompt was ik een week overtijd...
    Maar ben eergisteren ongesteld geworden, had ook niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn.
    Dus afwachten maar!

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ jojo en de anderen (.)(.) gluders.. Hier geen ongi/zwangerschap maar wel grotere (volgens mijn lover zeker ;)) dus denk ook wel dat dat een ontpil symptoom kan zijn!

@ Loessie.. Welkom!! iedereen is waarschijnlijk al naar bed, of komt op vreemde tijden (he jandl, 2.45 s nachts ?!?!?!) maar we zijn erg gezellig hoor :D

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik zit ook nog lekker te lezen op het forum hoor.
    Ben aan het oppassen op de kleine van me vriendin en er is weinig op de tv dus zit lekker achter de pc.

Jufkrisje...altijd weer spannend dan he als je bijv. ineens grotere borsten hebt, het is alleen zo jammer dat je nooit weet waardoor dat komt.
    Zo lijken ongesteldheidsklachten, eisprongklachten en zwangerschapsklachten zoveel op elkaar.
    Ik ben alweer 7 dagen overtijd en heb eigenlijk geen klachten. Voel wel soms iets lopen vanonder, dus denk steeds dat de ongi is begonnen maar dan verlies ik gewoon wat afscheiding. Maar dat heb ik elke maand dus is niks geks.

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jufkrisje Whoehoe welkom bij de gezwollen en gevoelige (.)(.) club! Maar bij mij nog alleen aan de linker kant, maar manlief heeft beloofd me rechts ook zwanger te maken hahahaha!
    Heb net steekjes gehad net boven mijn schaambeen.... Misschien wil ik t allemaal gewoon wel voelen! Zelfs mijn NOD verkeerd gezet! Nu issie goed op 20 juli NOG LANGER WACHTEN...
    Maar zoals je ziet ben ik ook nog wakker hoor haha neem me steeds voor de laptop uit te doen, maar dan wil ik toch weer even kijken!

@Loesjej Welkom op dit gezellige forum! Ben hier ook pas sinds 28juni, maar nu dus al verslaafd hahah Pas maar op!
    Hoe zit je cyclus nu?

@Starfish Veel plezier met de BBQ! Zal wel heel lastig voor je worden om je mond te houden denk ik hihi! Slaap lekker en droom maar lekker over Poepluiers en snotneusjes!!! Misschien moeten we nu je hier toch gezellig blijft een poeltje maken wat het wordt een jongen of een meisje Ik ga voor een jongen!!!

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Gelukkig, had jij nou al een testje gedaan??? Kan t soms niet allemaal meer onthouden (zwangerschaps verschijnsel??? haha nee hoor grapje) Ben benieuwd!

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh sorry lees net dat je vanmorgen negatief getest hebt... even vergeten sorry!!! Misschien als je ongi nog langer uitblijft nog een testje doen??? Welk merk gebruik je?

Share This Page