Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ jojo... ja wel iedereen bij houden he??? ;)

Ik stem voor een mmm... meisje! vreemd hoor, je kent elkaar niet dus echt serieus kan je dat ook niet doen.. Gelukkig had volgens mij al getest, maar wel negatief...

Hier net mijn vent uitgewaaid voor zijn weekendje weg... behhh... baalde echt..., maar gun hem de reunie met zijn oud fysio studentne ook wel... :( maar wel een weekend alleen...

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik weet het jufkrisje hahaha ik ga beter mijn best doen ok??? hihihi!

Balen dat hij weg is... Erg ongezellig lijkt me! Nou dan kom je maar lekker forummen hoor!

Mijn vent komt zo thuis van zijn werk dus dan ga ik van de laptop want ik denk dat hij t niet cool vind als hij ziet dat ik hier al de hele avond rondhang hahahhaa!

Tot morgen!

3. miss 83

miss 83 Lid

Jun 9, 2009
    76
    0
    0
    verkoopster
    noord-holland
    zo,daar ben ik weer.
    denk ong.ruim een week geleden .heb wel meegelezen,maar was niet in d stemming.{i.v.m.onverwacht overlijden van mijn lieve oma}.

maar nu over naar het vrolijke bericht starfish.super meid gefeliciteerd!!geniet er lekker van.

ik zelf had afgelopen dinsdag ong.moeten worden,volgens 28 dagen cyclus,maar niets .nu heb ik sinds gister alleen een heel klein beetje bruin,denk oud bloed maar zeker geen ong.dus ben benieuwd en wacht het nog ff af ,maar het zit een hele dag in je hoofd,zou het! nog maar ff geduld,en mijn vriendje alsmaar en ,en,?

morgen werken,en dan nog ander halve week werken en dan vakantie heerlijk kan niet wachten over twee weken gaan we lekker naar griekenland.

slaap lekker allemaal. groetjes

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ miss83 gecondoleerd... vooral als het onverwacht is kan zoiets nog heftiger zijn dan 'normaal'.... Maar het doet altijd pijn!

@ jojo... zal wel inderdaad 'geobserdeerd' aan het kletsen zijn om mezelf niet te vervelen.. Borsten zijn al sinds het stoppen trouwens groter.. .Ook erg makkelijk moe maar als ik dan naar bed ga, klaarwakker! Strontvervelend is dat zeg :( Maar dat kan ook door de drukte en warmte komen... Uit die laptop nou, kan je je vent normaal begroeten :D

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker

Test met sensitest, die je al 4 dagen voor je nod kan doen!
    Maar idd. weer negatief!

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Meiden we zijn de 100 pagina's gepasseerd!

ga nu ook maar mijn grote bed voor mij alleen opzoeken.. ;) dat is wel een voordeel, en ook dat ik nu gewoon een opgeruimd huis heb, vriend is zo makkelijk :D positief denken... wel eens lekker home alone, helaas 2 x in 1 maand tijd :(

tot morgen !!

7. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Je hebt ons toch nog?! Hahaha!

@ Miss: dankje! :)

@ Jojo: haha dat van die poel is wel grappig ja! Wij hebben zelf echt geen idee hoor. Ik heb zelf alleen maar 2 zussen en mijn vriend heeft 1 broer. Dus tja géén idee! Trouwens gelezen dat nú wel al alles bepaald is, dus geslacht, haarkleur en dat soort dingen, ben wel benieuwd hoor.

Ik ga zometeen ook nog eens even het lijstje updaten ;)

Ik heb trouwens wel veel last van ongi-krampjes, maar schijnt dat dat normaal is de eerste paar weken.

Net al even snel naar de supermarkt geweest, wat ingeslagen voor de barbecue vanavond. Zometeen dan nog wat poetsen en dan vind ik het goed. Mijn vriend is naar zijn broer om te hem te helpen verhuizen dus ik heb het rijk voor me alleen :p Oja moet ook nog het konijn/cavia verschonen. Ik heb trouwens het vermoeden dat het konijn binnenkort mij gaat verlaten...hij ziet er slecht uit, eet niet meer, kan niet meer goed lopen enzo. Paar maanden geleden heeft hij al een onderzoek gehad en aangezien we niet weten hoe oud het konijn is (we hadden 'm gevonden) lijkt het gewoon op slijtage van ouderdom. Ik wil er nog niet zo over nadenken hoor want ik vind het echt zielig en dan moet ik weer huilen enzo....maargoed, positief blijven!

8. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Update!

Ik heb 2e ronde ingevuld maar ik weet eigenlijk niet of dat klopt. Hoe wordt er nu precies geteld met die rondes? Weet iemand dat?

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ starfish... zelfs daar weet dokter kris geen antwoord op ;)

Tuurlijk heb ik jullie... maar jullie hebben ook je klustijd/quality time met je partner natuurlijk ;) en ik niet...

Maar ben zeer positief nu! vandaag kunnen uitslapen, vriend heeft meestal de wekker in het weekend en heb lekker dwars over het 2persoonsbed gelegen :D een echte aanrader ;)

Nu met mijn vriendinnen de hort op...! kanoën... Gelukkig goed weer!!!

tot straks

10. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Veel plezier! En niet omslaan met je kano he?! :p

11. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Volgens de Sensitest zou ik vandaag, voor het eerst na het stoppen van de pil, ongi moeten worden.;)

En nu maar wachten of er iets komt....

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Jojo83: Ik heb ook gelezen dat meiden davitamon slikken. Deze lijkt duur, maar is in vergelijking met etos zwanger worden gekoper. Wij moeten er 2 slikken per dag en er zitten 60 capsules in een doosje, dus dat betekent 30 dagen. Jij doet er dus 60 dagen mee. Etos zwanger worden kost rond de 8-9 euro. Alleen foliumzuur zonder vitamientjes is het goedkoopst.

@Jufkrisje: inderdaad ik vind ook dat de oprichtster moet blijven dat dat we als we allemaal zwanger zijn elkaar maar eens moeten ontmoeten, haha.:D
    Heb je je eerste doosje van zwanger worden nog niet leeg? Ik wel en daarna werd ik ongi, slaat waarschijnlijk nergens op, maar misschien…. je weet t niet…???:(
    Haha, je bent goed ingelicht. Handig een dokter in de topic :)
    Ga ook maar even kijken of ik niet een nieuwere versie van mijn tel. kan krijgen. Altijd leuk! Balen dat je te vroeg was! Zit je even niet mee! We leven met je mee hoor!
    Tja, ik woon nog geen 5 min. van het strand. Heerlijk en gelukkig weer goed weer hier, net als gister. Hoe was/is het bij jullie??
    Balen dat je nog niks heb gehoord van je hypo!
    Over het testen: je hebt gelijk, toch zonde van het geld elke keer een test. Als je toch geen symptoompjes hebt, waarom nog niet even wachten… (wel knap dat je t kan hoor, wachten)
    Het zou wel super zijn dat jij als eerste zwanger zou zijn van de meiden in de club. Dan moet je zelf waarschijnlijk (tijdelijk) stoppen? Zou wel super zijn om een keer geplaatst worden voor het NK en EK. Gaaf om echt zo’n doel te hebben en zo dichtbij te zijn!
    Lekker dagje om te gaan kanoen! Veel plezier en wel droog blij ven he?:p

@Nathalie: leuk om af en toe van je te lezen en hopelijk ben je snel zwanger en kom je terug, want je weet nu: eenmaal ingestapt in deze topic en je hoeft (mag) er niet meer uit als je zwanger bent.;)

@Starfish: heb gelijk even gekeken naar Moeders voor Moeders en dat is wel een mooi initiatief! Waarom durfde je niet meer? Plassen moet je toch! Hihi ;)
    Ach, tis zonde van je konijntje… :( Heb maar geen huisdieren, ben niet zo goed in afscheid nemen, haha.
    Ik vroeg me dat van de rondes ook vanmorgen af. Mijn vriend vindt dat we nu aan ronde 1 beginnen (dus na mijn echte ongi) ik dacht dat we aan ronde 2 begonnen omdat je gelijk na de pil ook zwanger kan worden en een ei hebt gehad. Wat is het nu?? :(

@Gelukkig: wat raar en wat balen dat je cyclus opeens zo onregelmatig is… Zou het psychisch zijn? Omdat jullie nu voor het echie gaan en dat je lichaam daar dus onbewust op reageert? :(

@Loesjej: welkom! Zeker spannend!!! Veel succes.

@Miss83: gecondoleerd met het overlijden van je oma! :( Sterkte.
    Wanneer ge je testen Spannend!

@Lessie83: hopen dat je snel ongi bent (of gewoon al zwanger natuurlijk!)

Haha, ik ga voor een meisje bij Starfish!!! Maak je even een lijstje Starfish?? (grapje!!) ;)
    Joehoe, meer dan 100 pagina’s, dus meer dan 1000 berichtjes in twee maanden!! :D:D

Ik moet opeens morgen werken ipv vandaag, maar dat komt wel goed uit met dit weer! Ga er maar eens lekker van genieten. Iedereen een fijn weekend!

Zo, ik heb mijn best weer gedaan op een lang berichtje :D

13. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Pfffff 'k heb vandaag echt zo'n dag dat ik vreselijk baal van m'n lichaam.... waarom kan 't niet gewoon werken? Uit frustratie heb ik net een halve reep chocolade naar binnen gewerkt (die lekkere met nootjes van cote d'or ). En m'n mannetje is er dit weekend ook al niet (dus je bent niet alleen krisje!)....
    Gelukkig komen zo m'n neefje en nichtje langs en gaan we zwemmen... kan ik me helemaal storten op het tante zijn haha!!
    Zo, genoeg geklaagd weer... lekker dat ik het even kwijt kan bij jullie!
    Geniet van jullie weekend!

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen! Vandaag lekker uitgeslapen heerlijk!!!

@miss83 Gecondoleerd! Wel spannend dat je nu overtijd bent!

@Starfish Zielig altijd he als je ziet dat t niet goed gaat met een dier... Ik heb vorige week vissen gekocht, maar vind ze eigenlijk zoooo leuk dat ik ook niet wil dat ze doodgaan haha

@Jufkrisje Zo zie je maar elke nadeel heeft zijn voordeel! Heerlijk om diagonaal in bed te liggen!!!! Veel plezier met de kano! Het weer zit je lekker mee!

@Spannend Liessie83! Hopen dat de ongi uitblijft en je gewoon lekker zwanger bent!

@ Mutzie Ja je hebt helemaal gelijk, het is dan ineens niet meer zo duur he! Dan blijf ik t maar gewoon slikken! Voordeel is ook dat he niet zulke hele grote pillen zijn en ze zijn glad, dus makkelijk doorslikken! Maar ik weet niet of dat cyclus stofje ook in davitamon zit???

Ja dat moeten we echt doen als we allemaal zwanger zijn afspreken! Lijkt me echt grappig, omdat ik bij jullie allemaal een gezicht voor me zie, maar dat zal natuurlijk totaal anders zijn haha! Goed klussen dus allemaal!

Zijn er eigenlijk rokers in dit topic?????? Zo ja, ben je van plan te stoppen als je zwanger bent???
    Ben benieuwd!

Vandaag maar eens het huis poetsen! Het is nu niet meer zo heel erg heet en het stof stapelt zich nogal op. Ook ff lekker het bed verschonen met al dat gezweet bah!
    En misschien toch nog kijken of de ovu test nog steeds 2 streepjes geeft of dat mijn cyclus al in de war is.....

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok i'm confused... Donderdag deed ik een ovu test en die was positief. Nu deed ik er net weer 1 en die is hartstikke negatief( ok een heeel licht streepje als je goed kijkt)... Dit betekend dus dat ik mijn ei al gehad moet hebben (wat de steekjes verklaard) terwijl ik hem eigenlijk pas morgen moet hebben... Nu ben ik helemaal bang dat ik niet op het goede moment geklust heb.... En dus gewoon mijn ongi ga krijgen... Nod is denk ik dus verplaatst naar 16juli...
    Echt irritant zit gelijk in de stres! Als je ei al gesprongen is is de kans op bevruchting toch haast 0???

16. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    @ Jojo: Je moet niet vergeten dat een zaadcel meerdere dagen in leven blijft, dus ook al heb je niet vlak ervoor geklust, dan kan een "oude" zaadcel ook nog je eitje bevruchten hoor! :) Dus niet meteen zo stressen! Misschien handig om gewoon om de dag te klussen, dan hoef je ook niet zo gefocust te zijn op je ei?! Maar ik kan me wel voorstellen dat je even in de stress schiet hoor, daarom kun je hier lekker je hart luchten! :)

@ Mutzie: Kweetniet.....misschien dat het dan zo écht wordt als ik ga bellen. Van de andere schoot het ook door mijn hoofd dat als ik dat allemaal ga doen, helemaal enthousiast ben, en dat het dan opeens allemaal mis gaat ofzo....gewoon alle dingen denken die nergens op slaan ik weet het, moet er gewoon nog even aan wennen denk ik. Ik ga volgende week wel bellen.... :)

@ 1979: Nu krijg ik ook zin in chocolade! :D

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hebt gelijk starfish het was een eerste paniek reactie! Wil het gewoon allemaal zo graag, te graag denk ik... Nou ja we wachten gewoon af en anders op naar ronde 3 (of 2 ja hoe zit dat nou!) Kan iig wel eerder testen dus dat is top!

Nu ga ik even lekker in de zon zitten. Vanmiddag komt er gezellig een vriendin langs voor een borreltje... zal t opvallen als ik gewoon aan mijn watertje zit???

18. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Gatsie, ik verveel me en kan dus aan niets anders denken dan: zal ik zwanger zijn, wanneer word ik ongi enz.

Moet toch maar even wat afleiding gaan zoeken.....:(

19. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

Jun 28, 2009
    654
    0
    0
    @jojo83: Hey, ja ik rook ook. Maar zodra ik zwanger ben stop ik meteen. Ik ben al een keer eerder zomaar gestopt, dus ik weet dat ik het kan en waar je het voor doet!! Mijn man rookt ook, dus het zal dan wel lastig worden.. Maar ik wil echt niet het risico lopen dat er door het roken wat met een ongeboren kind gebeurt.. Lijkt me heel erg!!

Trouwens, volgende week zaterdag moet ik ongi worden.. dus een spannend weekje, de vorige keren werd ik elke keer eerder ongesteld, uitgerekend dat ik nu een cyclus van 24 dagen heb.. Dus spannend!!

Fijn weekend allemaal!!

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Ik ben helemaal trots op mezelf! Heb net een kraammand (na maandenlang cadeautjes kopen) eindelijk helemaal af en 'in elkaar'. Wauw, wat is ie leuk, ik zou enorm blij zijn als ik hem zou krijgen, haha :D

Ik word eigelijk steeds meer benieuwd naar hoe iedereen echt is, haha. Ik heb natuurlijk ook allemaal beelden van jullie, die natuurlijk nergens op gebasseerd zijn! Dus, inderdaad net wat Jojo zegt; snel met z'n alleen zwanger worden, dan kunnen we een keer afspreken met onze bolle buiken, haha. Alleen wordt het lastig als er steeds mensen bij komen (iedereen is welkom hoor, dus niet lullig bedoeld!) want dan is de eerste misschien al bevallen voordat iedereen zwanger is :)

Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt hoor 1979! Ik had het van de week ook (en dan na 'maar' 56 dagen) en resulteerde mijn boosheid van niet meer willen in ongesteldheid. Ik hoop zo voor je dat het bij jou ook snel zo ver is! Enne, chocola op z'n moment is het allerlekkerst! :D

Snap t wel hoor Stafish, vond het al zo stoer van je dat je je gelijk ging aanmelden, een paar uur (?) nadat je wist dat je zwanger was! :)

Of dat stofje ook in Davitamon zit Jojo weet ik niet. Staat dus niet op t doosje? Heb wel keer op een forum gelezen dat iemand zwanger werd na dat ze dat had gebruikt (maar dat ligt natuurlijk niet aan de pillen...maar dat dacht ze wel....:()

Zo, je zien maar weer dat ik weinig spannends te doen heb. Ik dacht, ik ga eens iets anders doen dan @ voor iemands naam, zo vond ik t ook wel gezellig, hihi.

Ok, ik ga iets nuttigs doen: ik ga de hangmat pakken en in de tuin hangen, euh, lezen 8)

Tot later weer!!

Share This Page