Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Heee allemaal! :)

Was gisteren even niet in de stemming om veel te schrijven. Vandaag gaat het al weer wat beter, alhoewel als ik er weer teveel over ga nadenken komen er toch wel weer wat traantjes... :(

Maargoed...heeft gewoon even tijd nodig! :)

@ Krisje & Super: Leuk dat jullie ernaar vragen :D Ik heb (gelukkig) nog nergens last van. Wel soms last van "ongi-krampjes" en daar maakte ik me eerst wat zorgen om maar het schijnt dat dat normaal is omdat je baarmoeder nu hard aan het werken is ;) Ik heb wel vaker honger moet ik zeggen maar verder gaat het gewoon normaal.

Vandaag heb ik een namenboek gekocht :p Maar er zijn echt 100 verschillende boeken, was lastig om te kiezen. En de laatste winkel waar ik was daar waren alle boeken in folie ingepakt. Ben gewoon gaan vragen of ze ze wilde open maken anders kon ik er natuurlijk niet in kijken hahaha....moest ze een stuk of 6 boeken open maken voor me hahaha :D Maar nu heb ik er hier dus eentje liggen. Afgesproken met mijn vriend dat we elke avond voordat we gaan slapen één of meerdere bladzijdes doorlopen, want er staan meer dan 10.000 namen in! :$

@ Nathalie: goed dat je naar je huisarts hebt gebeld, geeft je toch een fijner gevoel als je iets aan een "professioneel" iemand vraagt, heb ik ook altijd. Nog even afwachten dus en misschien een testje wagen!

Wat leuk die Hyves trouwens....maar moet ik nu een nieuw profiel maken? Want als ik daar lid van word, dan kunnen mijn vrienden dat toch zien staan? Ik weet dat er niks van in de titel staat maar toch....ik maak wel even een nieuw profiel aan voor de zekerheid, ik wil gewoon geen enkel risico lopen ;)

Zo, nog even in een ander topic reageren en dan ga ik koken! Misschien nog tot strakjes! :)

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoi Dames, ik zit er even een beetje doorheen. Net ging in douche en toen ondekte ik dat er bloed in mijn inlgekruisje zat, ik dacht wat is dit nu weer, mijn god!!! Toch raar allemaal hoor. Snap er echt niets meer van, wat kan dit nou weer zijn?

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    #1083 jojo83, 6 jul 2009
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
    ?Hoi Super! Lekker he die nachtdiensten (not) Heb er vanacht ook 1 gehad bah! (nou ja slaapdienst dan, maar slapen dat lukt me nooit!)
    Als je steekjes hebt kan het beide betekenen zowel dat je ei gesprongen is of dat het springen eraan zit te komen dus klusserdeklusserdeklussen maar haha!! Wij zitten echt dicht bij elkaar he met onze NOD! Ik heb mijn ei helaas wat eerder gehad, waardoor ik niet zeker weet of we wel goed hebben geklust... Maar ja we wachten af!

Starfish neem lekker de tijd voor je verdriet hoor en idd de mensen die zeggen het is máár een konijn zijn gek! Het is jouw verdriet en alleen jij voelt hoe dat is!

Voor de hyves hoef je in principe geen ander account te maken. Bij de beschrijving staat dat het gewoon een ouwe taarten thee clubje is. Niet leden kunnen alleen zien wie er lid is, maar verder helemaal niks (heb t gechecked). Dus kijk maar wat je wil doen!
    Leuk zo'n namen boek! Ik heb er 1 van mijn zus gekregen de nacht voor ik ging trouwen, omdat zij weet dat we bezig zijn. Echt leuk!

Nathalie wat rot meid, ik hoop voor je dat het snel ophoudt met bloeden. Het zou misschien ook een tussentijdse bloeding kunnen zijn... of is dat alleen mogelijk als je de pil slikt...
    Als het je oplucht, praat hier maar lekker van je af!

Hier nogmaals de hyves link voor de mensen die het niet meer kunnen vinden
    Heb t snel weer weg gehaald, want dit klopte echt niet dus hahaha ik had t-girls gedaan terwijl het web adres topicgirls is...

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    NEENEENEENEENEE dit is niet de goede link! hahahahha dit gaat over she males whahaha
    genant!!! ff t goede opzoeken hahaha
    T-girls - Hyves.nl zo dit is hem wel hahha

5. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Jojo; Ja ik zit er dus best mee, ben nu zo aan het twijfelen, zou het een innestelbloeding zijn maar kan het dat als zo snel je eisprong is, ik weet het gewoon niet meer. Voel me daardoor ook gewoon beroerd en ben moe!

Mijn vriend zegt dat alles wel goed komt, en uiteindelijk zal dat ook wel zo zijn maar goed het is gewoon zo onzeker allemaal.

Ach we wachten maar af hoor, wat kunnen we doen, helemaal niets. Volgens berekening is donderdag mijn eisprong, of dit correct is weet ik dus niet, moet ik nu wel gewoon 'klussen' terwijl er bloedverlies is? Nu wou ik vandaag wel een rustdag inlassen hahaha want gister hebben we al geklust.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker

Ik heb de afgelopen ronde ook 4 dagen bloed/bruinverlies gehad.
    Had dit nog nooit eerder gehad. Dacht eerst dat het een ovulatiebloeding was maar achteraf is dat het niet geweest. Me eisprong was pas een week later.
    Bij mij was er denk een bloedvaatje gesprongen tijdens de sex.
    Maar.......als jij denkt dat je net je eisprong hebt gehad kan het dus ook een ovulatiebloeding zijn. Dit is heel normaal. De ene vrouw heeft hier (soms) wel last van en de ander niet. Succes iig.

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ik heb me nu net toegevoegd op de hyves. Nu moet ik dus toestemming krijgen.

8. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Vanmiddag toen ik thuiskwam van het werk gelijk een test gedaan. Niet zwanger:(.

Heb m'n vriend nog gevraagd om te kijken of ie niet ergens een heeeeeel licht 2e streepje zag, maar helaas, hij zag ook niks.

Best balen.

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Oh balen zeg!

Altijd weer een teleurstelling dan he.
    Nu hopen dat je snel ongi wordt en door kan naar de volgende ronde!

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ja laat die ongi nu maar komen!!

Dan ben je zo blij dat je die pil vaarwel kan zeggen en wil je zo snel mogelijk zwanger zijn, helaas gaat het zo niet:(.

Had er wel een klein beetje rekening meegehouden. Voordat ik ong. 6 jaar geleden met de pil begon, was ik erg onregelmatig ongesteld. Hoopte dat dat misschien nu over zou zijn...

Maar goed, positief zijn en ga nu voor de ongi:p.

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ liessie... balen zeg!

@ starfish... rustig aan doen hoor... En het is inderdaad niet gewoon een konijn hoor!! :( Ben benieuwd met welke jullie namen straks komen??? hebben jullie al een idee?? of zijn jullie nog blanco?

@ nathalie... misschien een erg vroege eisprong??? heb volgens mij gelezen dat sommige vrouwen daar ook wat door vloeien???

kunenn jullie mij helpen met iets..? dokter kristel weet het zelf niet.. Nu had ik vandaag rekbaar slijmverlies.. Gister wel seks gehad en eerder had ik dit slijm maar dat rekte niet zo mee als dit (had dat slijm zoals je op foto's altijd ziet :D)... Kan het gewoon mijn slijm zijn, of nog verdwaald sperma??? wat denken jullie???

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ nathalie... mocht je vrijdag testen.. test ik met je mee... mijn controle test dag ;)

Heel veel succes en maak je zelf (probeer het dan) niet te gek!

Oja meiden, morgen EINDELIJK mijn nieuwe phone als het goed is :D:D

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    @Liessie wat jammer meid! Nou ja dan nu maar gewoon een flinke ongi zodat je je cyclus kunt gaan bepalen! Ookal hou je rekening met een negatieve test, het blijft zuur!

@Kris Ik denk niet dat het sperma is, maar vruchtbaar slijm. Ik heb dat ook laatst 2 dagen gehad. Wie weet komt je ei er nu echt keihard aan en test je binnenkort wel positief of word je ongi!

Ik heb 3 meiden toegevoegd, maar weet jullie namen natuurlijk niet dus willen jullie je even voorstellen met je topic naam op de hyve?? Dit zodat er geen "indringers"binnen kunnen komen! We lijken wel een sekte! :D:D:D

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH ja! Super dat je nu eindelijk je phone hebt jufkrisje!!!! weer een zorg minder! hihi ;)

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Liessie; jammer van nega test zeg, is altijd balen, maar nog steeds geen ongi???

Hier vannacht niet gevloeid, dus geen bloed. NU wat licht roze,bruin achtig. Heb voor de zekerheid maar wel een inlegkruisje in mijn broekje gedaan. Wordt gek van die lappen in mijn broek hahaha.

Ik weet ook niet wat het was. Maar goed we wachten het gewoon af en gaan gewoon om de dag sexen zodat we geen kansen laten liggen.

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Helaas nog niet ongi....

Heb nog nooit zo graag ongi willen zijn, haha! Wat'n obsessie eigenlijk he...;)

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Het komt vanzelf moet je maar denken, bij mij kwam het 2 dagen later dan normaal. oest de 22e juni ongi worden en werd het de 24e. Dus wacht even rustig af en als het je te lang gaat duren kun je altijd even langs je HA gaan of bellen.

Vanavond de herdenking van Mister Jackson, wie zit er allemaal aan de buis? ikke wel hoor, wil dat weleens zien zo'n spektakel.

Hier weer op het werk aanwezig. Totaal geen zin maar goed nog 1,5 week en dan lekker vakantie, dus ontspanning en misschien ben ik er dan weer wat minder mee bezig. Ik heb er nu gewoon erg mee bezig omdat mijn lichaam zo raar is.

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha, wat gaaf dit site! Wat leuk om gezichten te zien! Ik heb me al wel aangemeld met een nieuw account, maar (ja heel suf) heb ik nog geen foto toegevoegd en daar ging het nu net om, haha! Ik ben op mijn werk en heb daar geen foto's vanmezelf op mijn comp staan :) Dus ik zal gelijk na mijn werk even een foto toevoegen.
    De reden dat ik een nieuw (nog saai) account heb aangemaakt is dat er vrienden zijn die ook op dit forum te vinden zijn, ook nu via hyves berichten naar elkaar en dus snel de link hebben gelegd. Hoop dat je t snappen. Ik zal mijn profiel beetje gezellig maken, want het is niet zo dat jullie niks van me mogen weten, haha.
    Ben er benieuwd wie wie is, want bij sommige komt de naam niet overeen met hun topicnaam (moet ik zeggen ;)). Zullen we dan maar een blog maken met topicnamen en de echte? Oh sorry, ga ik me met de hyves bemoeien en dan ben ik nog niet eens lid en heb ik nog zo'n flut profiel, sorry :) hihi
    Ga nu nog even aan het werk, want dit is natuurlijk niet de bedoeling, de baas moest eens weten!
    Spreek jullie later!

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh, foto is gelukt, haha. Handig hyves en je foto's ;)

20. Jas1985

Jas1985 Nieuw lid

5 jun 2006
    4
    0
    0
    Wat leuk dit!! Ik ben op eigelijk 14 juni gestopt met de pil en ongesteld geworden op de 17e. Dus ik wacht nu mijn eerste natuurlijke menstruatie af.

Mijn vriend en ik zijn gewoon aan het klussen en aan het genieten van elkaar. We zijn totaal nog niet bezig met zwanger worden, maar wat komt....komt en is welkom!

Gr. Jas1985

Deel Deze Pagina