@nathalie; wat is dat nou weer voor vaags???? een innestellingsbloeding vind meestal plaats binnen 5 a 7 dagen na de eisprong. Irritant dat het zo gaat he? weet je ook niet waar je aan toe bent. @krisje; yes eindelijk een nieuwe tlf. Welke krijg/kies je? Dat slijm is volgens mij dat je eisprong eraan komt. Ik had dat gister en eergister. Gister dus goed geklust!!!! @jas: welkom en heel veel succes. Wij wilden ook gewoon rustig aan doen en zien wat er gaat komen. Nu we eenmaal bezig zijn worden we toch aardig ongeduldig, hahahaha.. @liessie; jammer meid van de test. Dan mag de ongi wel komen en dan op naar de volgende ronde Mijn vruchtbare dagen zijn weer voorbij. Nu dus weer aftellen tot NOD.
@Super 80, Ja ik snap er ook niets van hoor, vanmorgen zat er niets in mijn maandverband en ik ga plassen en een bruine veeg met afvegen. Toch maar een inlegkruisje ingedaan en daar zaten weer wat bruine vlekjes in, dus gister was het echt rood nu niet meer. Ben er toch niet helemaal gerust op hoor, misschien ben ik wel zwanger en dat je dan toch bloedingen hebt, Ik ga denk ik vrijdagochtend een testje doen voor alle zekerheid. Vanmiddag had ik ook wat steekjes aan de rechterkant van mijn buik. Jij heb weer flink geklust zie ik. spannend hoor het afwachten. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is.
Ja dat hoop ik ook!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is wel vreemd. Bruin is natuurlijk oud bloed maar rood is wel vreemd.......Ja misschien is een testje geen slecht idee. Jij was 23 juni toch ongesteld geworden? Was het daarna wel helemaal over of bleef je bruinverlies houden?
Oh, Nathalie, ik had trouwens gister erg veel last van steken rechtsonderin. Bij mij was het denk ik mijn ei. Vandaag nergens meer last van!
@Super; Ik had 23 juni een klein beetje bruinverlies en 24 juni heeft het doorgezet. Dus ik tel vanaf 24 juni want toen was het echt rood bloed. Ja, ik had net wat steekjes maar nu is het weer minder. Ik weet het allemaal niet hoor, wat heeft een vrouw toch een ingewikkeld lichaam zeg! Maar het komt goed! Over 2 weken lekker ontspannen in Turkije...heb er zin innnnn! Heb je je ook aangemeld op hyves?
Oeps geen volledig antwoord gegeven, zie ik! Ik werd 24 juni ongi tot 28 juni, zeg maar goed 4 dagen...toen is het maandag 29 en dinsdag 30 juni weggebleven en vanaf woensdag 1 juli heb ik dus dat (minimale) bruinverlies.
@nathalie; ja we hebben zeker een vreemd lijf!!!!!!!!!!! Kan het niet gewoon duidelijk????? Mmmhhhhh.. misschien toch nog gewoon nabloeden van de ongi??? Tja het blijft wel vreemd en lang duren. Zou toch even van de week gaan testen. Dan weet je het tenminste zeker. Heb me nog niet aangemeld bij hyves. Ga ik nog wel doen maar dan moet ik even een account aanmaken (ouderwets he? die heb ik nog niet?) @meid88; jammer dat je ongesteld bent geworden maar nu op naar de volgende ronde
Ach we wachten het maar of wie weet is het een nabloeding...nou maak maar gauw hyves aan hoor gezellig, dan hebben we ook een gezicht erbij is toch leuker! Als ik getest heb laat ik het weten.
3 nieuwe gezichten erbij op hyves.... Ben benieuwd wie bij wie hoort Heb toch nog geen telefoon gehaald... ga donderdag wel even denk ik... Mijn oude doet het ook goed.. heb heerlijk rustig aan gedaan na mijn werk, heb mijn vriend namelijk helaas vannacht op werkvakantie gestuurd... tot en met zondag dus ben weer home alone... lijk wel vrijgezel deze week Maar daarna gaat hij gelukkig niet meer weg! DUs gister ook niet geklust meer... zondag voor het laatst... Dus misschien geluk dat we een eitje mogelijk hebben kunnen bevrucht. Anders hopen op een ongi! Ben weer lekker onzeker over mijn lichaam (kom weer tegen de testdag aan ) voel weer van alles, wat misselijk, hoofdpijn e.d. Maar het is allemaal los te koppelen van een mogelijke eisprong/bevruchting o.i.d. Vannacht eruit geweest voor mijn vriend, drukke werkochtend gehad, weinig gegeten... Maar tóch twijfel je... Dus nathalie je bent niet de enige die haar eigen lichaam vreemd vind Nog steeds vrijdag als testdag in gedachten>??
Ja, ik heb nog steeds een beetje bloed/bruin verlies, het is van alles wat! Bah! Inderdaad ik ben niet de enige, je word er wel wat onzeker van allemaal hoor. Maar we gaan er maar vanuit dat alles goed komt en dat dit misschien toch een ontpilfase is of misschien toch zwanger? Ik ga denk ik wel vrijdag ochtend een test doen, kan dat ook als er (misschien ) nog een beetje (bruin)bloed bij zit of kan dat niet? Je hebt zeker een drukke ochtend achter de rug, hier druk aan het werk op kantoor. nu nog 1,5 uur en dan lekker bij mijn moeder eten.
Mijn banner staat ingesteld op een cyslus van 30 dagen, als ik de normale 28 dagen aanhou, is mijn eisprong op woensdag 8 juli, dus wie weet wordt dit een korte cyclus en is dit een bloeding tijdens de eisprong, wie weet.
nathalie... hier een actueel topic over een vrouw ongeveer in dezelfde situatie... http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/152398-innestelingsbloed-mk-ongesteld.html positieve en negatieve verhalen....
IK heb even het topic gelezen en een berichtje achter gelaten, even afwachten op een reactie. Ik ga denk ik toch voor alle zekerheid vrijdag ochtend testen, want voel me zo onzeker en dat heb je toch wat meer zekerheid of je wel of niet zwanger bent. Mijn schoonzusje had dit namelijk ook, elke keer dat bruine verlies, 4 testen negatief + bloedtest negatief en toch zwanger. Ze kwam er na 6 weken pas achter.
Helleu! Ik heb net als Mutzie ook een heel nieuw account aangemaakt, ik ben gewoon echt als de dood dat er op de een of andere manier tóch iemand achter komt als ik met mijn normale Hyves lid word....dus dan maar even undercover Wacht nu nog op toestemming
haha, ik heb als de sodemieter mezelf lid gemaakt van wat andere hyves.... alleen lid van t-girls is een beetje te opvallend alleen de categorie 'gezondheid' is misschien een beetje verdacht... kunnen we niet net doen of we elkaar een keer op vakantie hebben ontmoet of zo???? Ik had vanmorgen trouwens een raar gevoel in m'n buik... ik dacht: zou ik vandaag dan toch eindelijk ongesteld worden? Uit voorzorg maar een maandverbandje geplakt, maar m'n lichaam is me echt voor de gek aan 't houden! Nog niks te bekennen dus
Dames!! Jeetje, ben vanaf vrijdag niet meer online geweest en ben gelijk een UUR bezig geweest om alle berichtjes te lezen.. Ik heb dan wel alles gelezen, maar heb niet alles onthouden, sorry! Ik had vorige week een negatieve test. Ben zondag ongesteld geworden, dus ik weet nu dat mijn lichaam werk!! Hehe. Dus deze keer een cyclus van 35 dagen. Ben vandaag bezig geweest met het verven van de slaapkamer (appeltjesgroen), wie weet helpt het!? @Starfish: Gaat alles goed? Echt vervelend van je konijn! Ik heb twee katten, moet er niet aan denken dat ze weg zijn. En zoals iedereen al gezegd heeft: het is jouw verdriet, dus dan moet je lekker janken, en je niets aantrekken van de mensen die zeggen dat het máár een konijn was! @alle vrijdagtesters: veel succes! Hoop dat het wat meer zekerheid geeft Nathalie! Ik zou ook gek worden van die onzekerheid. Het vrouwelijk lichaam is inderdaad ingewikkeld!! Ik heb me ook aangemeld bij de hyves! Raar om nu bij sommige mensen een gezicht te zien! Maar wel leuk! En ik vind het ook een super idee om wat af te spreken als iedereen zwanger is! @Jojo: mijn vriend en ik roken ook! Ik heb altijd gezegd dat ik alleen stop als ik zwanger ben. Dus wie weet.... Is eigenlijk niet zo handig om dit te zeggen, want zodra ik stop met roken, weet iedereen hoe laat het is.. Maar ja... daar valt wel weer een mouw aan te breien. Nou dames, ik hoop de komende dagen wat meer tijd te hebben om online te zijn, zodat ik wat persoonlijker kan reageren! Heb deze week niet veel bijzonders te doen. Ga donderdag in ondertrouw en daarna lekker shoppen en eten bij mijn tante. Nu eerst de slaapkamer maar afmaken, zodat we vanavond weer kunnen slapen.
Nou, wachten op jojo dan maar, want ben ook nog niet toegevoegd en ondertussen enorm nieuwsgierig wie wie is!