Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaske1986

Jul 4, 2009
    84
    1
    0
    huismama
    hallo dames,

ook ik ben 2 maanden van de pil, en zondag kan ik testen.

Groetjes klas

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Flory; bedankt voor je reactie Flory, en ik hoop ook op meer duidelijkheid vrijdag. Nu is het bruin verlies een stuk minder, net was mijn maandverbandje leeg!

Welkom Klaske! Succes met testen.

@1979; het is inderdaad een beetje verdacht als je alleen maar lid ben van t-girls, hopelijk blijft het ons geheimpje.

Ga zo even de herdenking kijken van Michael Jackson.

3. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Thanks voor jullie medeleven meiden! :) Kreeg vandaag een kaartje van de dierenklinkiek met sterkte erop. We waren bij een weekenddienst arts geweest en die zou mijn eigen dierenarts op de hoogte stellen, wel aardig dat ze dat doen! :) Ik ben alleen sinds zaterdag niet meer bij het grafje geweest, misschien moest ik dat vandaag of morgen nog maar eens doen.....

Is het trouwens niet verstandig om nog iemand beheerder te maken van de Hyves? (Bied zich aan :p) Dan kunnen mensen sneller toestemming krijgen bijvoorbeeld, lijkt me handiger dan dat maar 1 persoon dat kan, ook i.v.m. vakanties e.d.

@ Flory: appeltjesgroen! Zozoooo, wat fel! :$ Ik weet niet of dat jullie eigen slaapkamer is of die van jullie toekomstige telg? Maar te felle kleuren in een slaap/relaxruimte zijn eigenlijk helemaal niet goed.....toen ik in het speciaal onderwijs werkte werd dat ook afgekeurd in de kleuterlokalen omdat het een drukke uitwerking heeft op kinderen. Dus ik zou dat zelf nooit doen.

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames! Daar ben ik weer haha ik ga zo gelijk mensen toevoegen want er zijn 3 aanmeldingen, maar voor de privacy wilde ik toch even checken of dit klopte hahah!

@Starfish goed plan om je mede beheerder te maken!

@ mevrnathalie het zou idd heel goed bloed van je komende eisprong kunnen zijn! Ik was deze maand ook ineens 4dagen vroeger met mijn ei! Nou hopen dat dat t is of dat je hartstikke zwanger bent!

@jufkrisje wat balen dat je vriend nu weer weg is! Spannend hoor dat je vrijdag weer gaat testen hopen op god nieuws

@Flory22 ik dacht al waar ben je gebleven! Leuk in ondertrouw! Verwacht er alleen niet al te veel van. Binnen 15min sta je buiten en het is heel formeel, maar je moet er inderdaad samen een bijzondere dag van maken!

De nieuwe dames welkom en succes met testen!

Ik ga nu als de brandweer naar de hyves :D

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo Starfish jij bent medebeheerder :D

Ik heb jullie alle 3 toegevoegd. Misschien handig als iedereen die zich wil aanmelden op de hyves een privé berichtje stuurt met zijn topic naam erin (zoals jij hebt gedaan 1979 helemaal top!) zodat we het echt privé kunnen houden. Misschien een beetje panisch, maar wel prettig voor de meiden die het zwangerworden geheim willen houden!

Hier ook weer twijfel alom! Had vandaag wéér steekjes links onder in mijn buik... Zou dit innestelings pijn kunnen zijn (hoop hoop) of is er iets aan de hand met mijn eierstokken... best wel vreemd hoor.

@1979 ik hoop met je mee dat het nu gaat beginnen je ongi, want jij wacht echt al veel te lang!

Iedereen al M J herdenking aan t kijken?

6. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ik zit ook de herdenking te kijken, duurde lang voordat het begon. Maar zit ondertussen ook even op t forum.

@Jojo: Ik hoop ook op een zwangerschap maar ga er eigenlijk niet van uit, bruinverlies lijst meestal toch niet tot een zwangerschap maar ze zeggen: zeg nooit van niet, want je weet het namelijk nooit! Dus vandaar dat ik denk vrijdag toch ga testen.

Mijn inlegkruisje is nu nog steeds leeg, alleen met afvegen een klein beetje roze achtig bloed/afscheiding.

Ik ga snel even gezichtjes kijken op hyves! Ik wilde minderen op 't forum maar ben weer terug bij af en vind het gezelig joh hahahah

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hallo allemaal,
    Ik heb me ook aangemeld bij de hyves...leuk leuk leuk. Ik zit ook in het juli topic, maar weet daar niet zo goed wat ik moet zeggen, heb het idee dat iedereen daar elkaar al jaren kent, hahah.. Ik mocht eigenlijk 6 juli testen maar werd de 4e al ongi... ach jammer, maar was de eerste keer ongi na de pilstop, dus goed om te weten dat het werkt hier van binnen... nu dus bijna klaar voor de tweede ronde...

8. rieanne

rieanne Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,138
    0
    0
    deventer
    Hoi,

ik kom ook weer ff met mijn koppie om de hoek kijken.... poe hee wat word er hier veel gepost ik weet haast niet meer bij welk topic ik had gereageerd haha.

Nog steeds niet ongi geworden maar ik heb zo een vermoeden dat het deze maand niet raak is..... begin nu al wat krampen te krijgen dus volgende maand een nieuwe kans.
    Bij onze zoon Tom duurde het ook 10 maand dus ik zal niet verbaasd zijn als nr 2 ook wat langer op zich zal laten wachten en dat is dan wel jammer maar we hebben de tijd..... stiekum niet natuurlijk maar dat klinkt zo hebberig haha.

Ik heb jullie gelijk opgezocht op hyves en wacht ook maar even op toestemming ;)

ga maar eens bijlezen hier daar zal ik vast wel een avondje druk mee zijn haha.... goede les vaker op het forum komen spieken want volgens mij is het hier erg gezellig!!
    Groetjes Rieanne

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja gezellig he Nathalie! Dat vind ik nou ook! Had ook met mezelf afgesproken hier minder te gaan zijn, maar denk niet dat gaat lukken haha en helemaal met die hyve erbij! Echt grappig heb nu gewoon een gezicht voor me als ik naar je typ hahaha!
    Een ei zou helemaal goed zijn, omdat het bloeden dan helemaal te verklaren is he... Nou ja je hebt gewoon doorgeklust dus wie weet heb je straks wel beet!

@ sabrina79 ik vind het in juli ook een hele hechte kliek. Als je een berichtje stuurt, krijg je bijna nooit antwoord. Nou hier wel hoor ahhaha het houd maar niet op. Volgens mij zijn we een stelletje thee mutsen bij elkaar! Gezellig toch!

10. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Sabrina, fijn om te weten dat je lichaam werkt he...nu moet het de volgende ronde ook een beetje meewerken.

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Rieanna je bent toegevoegd hoor! :D

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik hoop het wel ja.. Heb van die ovu testen besteld, want een ei voelen??? Ik heb geen idee hoe dat zou moeten voelen, haha.. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het wel even zal gaan duren, ben namelijk een roker en dat is niet zo goed he...

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Haha, ik ga hier nog een dagtaak aan overhouden: én de topic én hyves! :D

@Sabrina: wel fijn dat je lichaam doet wat ie moet doen, al is zwanger zijn wat we nu natuurlijk wel verwachten van ons lichaan, haha. Op naar de volgende ronde dan maar! Loop maar twee dagen voor op jou, ik werd de 2e ongesteld (na een cyclus van 59 dagen).

@Starfish: nu zijn we natuurlijk wel benieuwd naar je echte naam op hyves he? ;)

Misschien om het een beetje geheim te houden, niet te vaak de site noemen misschien en pas wanneer wel een nieuwe op de topic hebben via een pb'tje laten weten dat ze zich kunnen toevoegen??

@Rieanne: welkom en ja je hebt gelijk; het is hier gezellig!

@Nathalie: wat balen dat het zo onduidelijk is wat je lichaam aan het doen is! Hopelijk snel duidelijkheid.

@jufkrisje: home alone?? Ik doe met je mee, mijn vriend is er ook niet vanavond. Ok, die van jou wel iets langer niet he?? Saai he??

Zit ondertussen ook naar de herdenking te kijken. Blijft tot indrukwekkend zoiets.
    Ondertussen hou ik hyves in de gaten! :D

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @Mutzie 59 dagen?? Als je niet zwanger zou willen worden had het wel lekker geweest, nu was het wel lang wachten.. Ik werd na 26 dagen al ongi, hopelijk blijft dit zo kort.

Hier staat Ali G aan, wat is dat flauw zeg...

15. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Mutzie; ik hoop ook snel op duidelijkheid. Even afwachten dus.

Meiden fijne avond nog ik ga de pc afsluiten en lekker op de bank luieren ben moe, ga lekker vroeg naar bed morgen weer vroeg op en weer heel de dag werken. Groetjes

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Fijne avond mevrnathalie. Werkse morgen

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Jeetje wat een boel berichtjes alweer sinds ik voor het laatst (16.30 uur) hier geweest ben!!

Ik nog steeds niet ongi. Had vanmorgen wel wat lichtjes buikpijn..dus ik hele dag hopen, maar helaas nog niks. Heb ook weleens gehoord dat als je gestressed en er de hele tijd aan denkt het juist uitblijft:(. Weet niet of het waar is, want dan moet ik mezelf toch even toespreken er NIET meer aan te denken!

Zat vanmorgen in de trein naar't werk, stapte er een vrouw in die overduidelijk zwanger was. Ze pakte een boek uit haar tas en ging lezen en met'n potlood erin strepen. Was'n voornamenboek! Lijkt me ook zoooo leuk om te doen!!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    puff... ik ben al een kwartier bezig met teruglezen en dan ben ik vanmiddag nog online geweest flory!! :D o, over de rede dat je stopt met roken.. Heb nog wel een smoes hoor ;) kan ik heel goed, van het weekend nog geoefend :D je moet stoppen omdat je conditie van je longen er op achteruit gaat en je vaak moet hoesten.. Dit natuurlijk wel op doktersadvies ;) van dokter kris :D
    ALs je dan toch kleur wilt kiezen dan maar goed! Al ben ik niet zo avontuurlijk.... Bij mij is alles creme, met donkere meubels ;)

@ mutzie... home alone s*cks... nu zijn mijn ouders gister onverwacht op vakantie gegaan.. mijn schoonouders hebben ook net een midweekje geboekt, do t/m za, dus ben op mijn jongere broer (bijna 22) na écht alleen! Dus ik zal veel kletsen hier!!

@ sabrina.. hier al precies 90 dagen geen ongi gehad! en 1979 zelfs ver over de 100 dagen nog geen ongi.. dus (niet om te klagen overigens ;)) dát is pas erg onzeker hoor.. Je lichaam doet al vreemd, en dan nog meer :(

@ 1979... Nog steeds niets??? balen he/.. ik wacht nog 10 dagen en dan bel ik gewoon weer mijn ha... Nu al te lang gewacht vond ik..

@ jojo.. vond de herdenking niet veel aan... maarja, was/ben ook niet echt fan van mj.... Vond de nummers wel ok en leuk om te horen... Had ook niets met bijv de herdenking van André Hazes toen...

@ klaske... Welkom... Klets hier maar gezellig mee... We missen alleen nog live koekjes, maar kletsen en thee leuten kunnen we volgens mij wel hoor :D
    Trouwens we zijn echt bang dat iemand ons herkent he... Heb ook al geblunderd... zie krabbel op de hyves :( echt iets voor mij :S

@ nathalie... het punt is dat ik jullie ook gewoon te leuk vind en te nieuwsgierig ben na jullie dingen dat ik ook niet kan (en wil) stoppen met kletsen... En mij geeft het rust als ik hier al mijn twijfels e.d. wegleg... Dan kan ik het meer los laten...

Lijkt nu wel een tenniswedstrijd te worden hoor! van het forum, naar hyves, naar het forum ed. Heb nu maar gewoon 2 pagina;s open staan :D

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @liessie 83, als je jezelf toespreekt er NIET aan te denken, ga je er juist aan denken, haha... En namen bedenken, ja leuk he.. Mijn vriend komt uit Bosnie.. wij willen dus ook Bosnische namen.. nou eigenlijk hebben we die al bedacht, haha.. nu alleen nog een wondertje waaraan we ze kunnen geven...

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ liessie... Wij hebben denk ik onze namen al wel :S ze komen niet veel voor maar we zijn er beide heel zeker over nu....

ZIjn wij nu zo vroeg???

Share This Page