Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @juf Krisje.. dat is inderdaad mega lang... ik denk dat ik gek zou worden... Ben je er al voor naar de HA geweest. Bij mij staan er ook 2 pagina's open hoor en heb na het lezen van jouw krabbel, meteen mijn instellingen gecheckt, haha

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @jufkrisje, nog een keer. Vroeg met namen?? Nee hoor wij hebben ze ook al, haha

3. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Haai :D

@ Nathalie: welterusten, tot morgen! ;)

@ Kris: wat doet jouw vriend dan voor werk dat hij vaker weg is? (Of was het maar eenmalig?)

Ik heb toch ook weer geluk hoor.....not! Heb me weken geleden opgegeven voor het Buzzeren. Dan kun je gratis producten enzo testen. Nooit iets gekregen, ja alleen van creditcards enzo en daar doe ik niet aan mee. Krijg ik vandaag EINDELIJK een uitnodiging....en waar denken jullie dat het voor is?! Tampons! AARGH! Hahahahahaha, alsof ik die nu nodig heb.....moet mij weer overkomen! ;)

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ sabrina... al bij de ha geweest 5 juni.. dus ruim 4 weken terug dussss toen ik ongeveer 6 weken over tijd was... Snel gerekend... Die wil niets doen omdat het nog maar zo kort was!!! :(

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Kort?????? Ik vind het behoorlijk lang, maar jij natuurlijk ook... Ik hoop maar voor je dat het dan snel mag komen, of dat je gewoon zwanger bent natuurlijk...

@starfish.. zal wel een late reactie zijn van mij, maar gefeliciteerd met je zwangerschap....

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ starfish... voor mijn vriend zijn werk -> zie hyves... nu echt heel zeker zijn he ;)

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Er zijn een aantal namen die ik wel leuk vind, maar als je uiteindelijk echt voor de keuze staat lijkt het me wel moeilijk kiezen hoor.

@Sabrina79: hmmm, dan maar gewoon voor veel afleiding zorgen! Wel frustrerend dat je lijf gewoon bepaalt wanneer ie zin heeft in ongi.....

@Klaske: Welkom! Klets lekker mee!

Deze topic is echt verslavend! Iedere keer wil je weer kijken wat de nieuwste berichten zijn!

8. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    @ Sabrina: thanks! :)

@ Kris: ik heb het gelezen ja! Ik duim echt wel voor je a.s. vrijdag! :) Spannend!

9. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    nou zeg, m'n lichaam heeft me echt voor de gek te houden... zelf maar geen drupje te bekennen :(
    ik heb 't even nagekeken, zit inmiddels op dag 156.... hoop niet dat jij ook heel deze weg moet jufkrisje... Zo zie je sabrina, soms duurt het echt heel erg lang voor die eerste echte menstruatie komt....

10. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    pffffffff m'n laptop heeft kuren... hyves logt me steeds automatisch uit... en op 't werk is die site geblokkeerd... kan ik nog de berichtjes niet lezen.... nog effe wachten tot vanavond dan!

11. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @1979; Wat vervelen zeg dat je niet op hyves kunt, even geduld dan tot vanavond. Duurt het al zolang bij jou voordat je eerste ongi er is, wat vervelend zeg. Hopen dat het snel komt.

Gister toch even intiem geweest met mijn mannetje, toen we klaar waren even 10 min. blijven liggen, maar er kwam toch wel wat bruin bloed voorbij, ik denk dat ik misschien ook komt door de sex, zou dat kunnen?

Verder was ik vanmorgen erg moe, nog steeds eigenlijk en terwijl ik toch om 22:15 uur op bed lag. Nou ik doe toch vrijdagochtend een test dus even afwachten nog. Vanavond even wat boodschapjes halen. Nu weer aan het werk.

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    @1979: balen he als dat soort sites op je werk geblokkeerd zijn. Op mijn werk hebben we sinds anderhalf jaar toegang tot internet. Het is bijvoorbeeld wel handig om je mail tussendoor even te checken. Soms is het ook verleidelijk, als het bijvoorbeeld superrustig op het werk is....zoals vandaag.....

Vanmorgen toen ik in de auto zat naar't werk voelde ik wat buikpijn. Op m'n werk gelijk naar toilet gegaan en zag ik bij het afvegen wat rozig/bruinige afscheiding (bloed)? Zou de ongi dan vandaag komen????????

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen!!! (heb heerlijk uitgeslapen!)

1979 wat irritant dat je dan denkt dat t komt, maar het niks blijkt te zijn... Doe je net als jufkrisje ook om de zoveel tijd testjes?
    Hopen dat je snel alle berichtjes kan lezen op de hyve is gezellig!

Liessie83 hopen dat het doorzet!!!!!! Het klinkt wel als menstruatie. Ik heb ook altijd eerst oud bloed voor het echte bloed.

Mevrnathalie ik zit steeds te denken wat het bij jou kan zijn... Bij de innesteling is er iets met de bloedvaatjes wat sneller knapt en waardoor je dus wat bloed kunt verliezen, vooral tijdens of na de sex... wordt alleen maar verwarrender he bah!!

Nu de week doormidden gezaagd is ben ik benieuwd wat iedereen t weekend gaat doen!
    Wij gaan naar een vriendinnetje met haar vriend en 2 kids op de camping in Apeldoorn! Heb er echt zin in, maar ik geloof dat t weer niet mee gaat zitten....

Er is iemand die zich heeft aangemeld op de hyve, maar ik heb er hier nog niks over gelezen... Ik wacht dus even met accepteren, want wie weet is het wel iemand van buiten de topic...

14. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @jojo;Ik weet ook niet meer wat het is hoor, hier nog steeds minimaal bloedverlies. Ach vrijdag dus toch echt een testje doen. Hier ook wel wat last van mijn buik, wat steekjes en beetje zeurderig gevoel.

Zie dat je lekker uitgeslapen hebt, ikke niet hoor om 6:25 ging de wekker en ik was toch moe had echt geen zin om te werken, maar volgende week nog en dan vakantie!!!!

@Liessie; en al ongi? Heeft het doorgezet? Bah, al die onzekerheid.

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    @mevrnathalie, ja had echt even een lange nacht nodig. Gister avond is mijn broertje langsgeweest en het was nogal een heftig gesprek... We gingen pas om 3uur naar bed.
    Toch spannend dat je vrijdag een testje gaat doen he!!
    Lekker op vakantie! Wij zijn net terug uit de Dominicaanse Republiek en ik ben nu al weer toe aan vakantie! We gaan in september nog lekker en weekje naar Italië met vrienden, dus wel wat om naar uit te kijken :D!

Gek dat je zo moe bent en last van je buik hebt... Ik moet zeggen ik kan je een handje geven.. Mijn buik doet ook zeer en is helemaal gespannen... Ga dan meteen weer denken wat het kan zijn en zou ik dan toch zwanger zijn??? Maar mijn gevoel zegt dat het deze ronde niet raak is, weet niet waarom, misschien wel zelfbescherming?

Ik ga lekker douchen en dan naar mijn werk. Morgen lekker een dagje vrij, maar dan moet ik op de kleine van mijn zus passen vanaf 8uur 's ochtends hahah en ik kom pas om half 12 uit mijn werk :S. Ach ja we overleven het wel weer!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het snel vrijdag is! (volgende week donderdag kan ik al testen of ik word gewoon hartstikke ongi...)
    Werkze!!!

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Jojo; je hebt het dus laat gemaakt gister, geluk dat je uit kon slapen. Hoe was de dominicaanse republiek?

Ja vanmorgen was ik echt moe, nog steeds wel een beetje hoor maar wel minder dan vanmorgen. IK kan die buik niet echt last noemen het is gewoon een zeurderig gevoel (vreemd hoor). Vrijdag een testje ben benieuwd hoor.

Veel werkplezier en morgen veel plezier met oppassen.

Mijn beste vriendin kan één deze dagen bevallen, ze is 18 juli uitgerekend hahaha spannend allemaal

17. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    @Jojo... ik heb in al die tijd maar 2 testjes gedaan (voor de zekerheid...). Wij vrijen met condoom, totdat we weten dat mijn cyclus weer op gang is gekomen... zo heb je een stukje minder onzekerheid en hoef je nog niet zo op te letten met eten en drinken ;)

18. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    @ Liessie: ik denk dat het inderdaad je ongi is die door komt...hoe is het nu?

@ Jojo: ik ben echt dom! *schaam* Ik ben dat beheerdergedoe nog niet gewend dus ik dacht dat het een uitnodiging voor mijzelf was...daarna zag ik pas dat ik iemand toegelaten had op onze Hyves....:$ Maar ik zag Laura in haar naam staan dus ik vermoed dat het Laurav is van het forum? Maar ik moet echt opletten dus de volgende keer, sorry! *sufferd*

Pfffff.....ik was echt even in paniek vanmiddag, gelukkig was het half 5 dus kon ik vrij snel weg maar ik kreeg dus opeens buikpijn, wel wat erger dan ongikrampjes....gelijk hele doemscenario's alweer....nu is het weg....misschien kwam het doordat ik een grote boodschap moest doen (hahaha sorry hoor voor de details, leuk dat jullie nu weten wie dit schrijft hahaha) en dat kan ik nooit op een vreemde wc, dus thuis meteen geweest en nu is het weg....maar ik schrok toch wel hoor....waarom ben ik zo onzeker?! WHAAH! :x

Verder niks speciaals....o jawel! Op mijn werk zijn ze met een constructie bezig om mijn tijdelijk contract om te zetten naar een vast. Alleen die procedure kan pas om bepaalde redenen vanaf december gestart worden, mijn vast contract zou dan vanaf januari 2010 starten. Alleen nu ben ik dus bang dat ze dat niet meer willen doen als ze horen dat ik zwanger ben...:( Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze me dan niet meer willen (heb mezelf een beetje onmisbaar gemaakt en mijn baas wil liever alle oudjes die er nog zitten eruit knikkeren) maar toch schiet het wel door mijn hoofd. Ik kan het ook niet verzwijgen tot december want dan zou ik al een half jaar zwanger zijn en lijkt me dat je dat dan ook aan me ziet....nouja...afwachten dus maar! Misschien vinden ze het geen probleem! ;)

19. Flory22

Flory22 Lid

Jun 26, 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Starfish, fijn dat de buikkrampen weg zijn nu je een grote boodschap hebt gedaan! :D:D Kan me voorstellen dat je wel even schrikt! En het is heel normaal dat je zo onzeker bent hoor! Het is je eerste zwangerschap. Geen enkele vrouw weet volgens mij wat er bij een zwangerschap allemaal gebeurd, tot het moment dat je het allemaal meemaakt en dan is het de eerste keer allemaal eng!
    Ik verwacht niet dat ze je op je werk geen vast contract meer willen geven hoor als ze weten dat je zwanger bent. Werkgevers weten nu eenmaal dat vrouwen zwanger kunnen worden en als ze je graag hebben (wat ik wel opmaak uit je verhaal), dan krijg jij gewoon je vaste contract hoor!

20. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    :) :) :)

Share This Page