@Starfish, ik zou ook bang geweest zijn hoor, je weet het nooit, gelukkig was het de grote boodschap! Verder al kwaaltjes? Je kan het inderdaad niet tot december verzwijgen, dat wordt toch lastig, ga er gewoon van uit dat het omgezet wordt in onbepaalde tijd (vast) en zoniet dan zie je dan wel weer wat er gebeurd, je moet je daar op dit moment niet te druk over maken. Hier net boodschapjes gedaan, niet zoveel hoor, we gaan tenslotte over 2 weekjes weg dus. Pfff de helft van de week is weer voorbij (gelukkig) nog 2 daagjes werken. Het weekend hebben wij nog geen plannen, lekker relaxen en een leuke film huren denk ik. Morgen ga ik alvast lekker soep maken voor vrijdag mmm tot straks of tot morgen. Weet niet of ik straks nog kom gleuren, ben een beetje moe
@1979 156 dagen...pfff dat is zeker lang.. En jij bent zeker ook al naar de HA geweest. Ik werd het nu na 26 dagen en ik hoop van harte dat het de volgende keer ook zo is. Nou ja eigenlijk niet, want ik hoop dat ik de volgende ronde zwanger ben natuurlijk. @ Starfish, logisch toch dat je schrikt, zou ik ook hebben hoor. Gelukkig was het alleen maar poep, haha.. En over dat contract zou ik me ook niet te druk maken hoor. Volgens mij mogen ze op basis van een zwangerschap geen mensen weigeren. Weet niet of deze zin helemaal goed Nederlands is maar ja.. ik heb vakantie dus hoef niet op mijn taal te letten, haha..
Hahahaha, maakt ook niet uit Sabrina Maar bedankt voor de reacties in elk geval. Heb het net met mijn vriend besproken en we zien wel wat er gebeurd! Hij zei gisteravond wel tegen mij dat mijn borsten anders aanvoelden daar merk ik zelf niks van, maarja hij zal het wel weten haha! Oja, het weekend! Wij gaan zaterdag voor een nieuwe auto voor mij kijken! Ik krijg namelijk voor mijn oude auto 1000,- slooppremie en met het oog op de toekomst moet ik toch in een veiligere auto gaan rijden. Dus ik ben eens benieuwd! Helaas word het geen auto die ik heel mooi vind maar zal het een auto worden die het meest praktisch is met een kindje én die na een aantal jaar nog steeds veel waard is. Denk aan auto's zoals Toyota Aygo, Citroën C1, Fiat Panda etc. En aangezien de nieuwe Panda de meeste kofferbakruimte heeft, zal die het wel worden. Ach...er zijn mooiere auto's op de wereld maarja....als het maar een veilige auto is toch?! Dus dat is wel spannend zaterdag. We maken een lijstje wat ik persé wil hebben in de auto en dan gaan we naar een stuk of 4 dealers. En wie met het beste bod komt daar ga ik natuurlijk heen. Zondag hebben we een uitje georganiseerd door een goede vriendin van mij en haar broer. We organiseren altijd om de beurt een dagje weg en deze keer waren zij aan de beurt. Het is altijd een verassing wat we gaan doen, dus ben eens benieuwd! We moesten oude kleren meenemen en zwemspullen én het was een eind rijden want we moeten ons al om 9 uur 's morgens melden, poeh! Maar ik heb er wel zin in! Zo, kletsmajoor is weer aan het woord geweest!
Hoi hoi meiden, Hier ikke weer! zit trouwens nog steeds met mijn buzz instellingen die verkeerd waren in mijn kop! hopelijk dat niemand het heeft gezien Even reactie rondje! @ liessie: klinkt inderdaad als een beginnende ongi??? heeft het al doorgezet?? @ 1979: jaja, niet alle computers werken mee... 1 ding, ik kan ook niet op een computer op mijn werk, dus moet ook altijd wachten tot ik thuis ben... @ nathalie.. Nog steeds hetzelfde gevoel volgens mij he?? die onzekerheid... Ik test vrijdag ook nog met je mee hoor Ben 3 jaar terug naar de Dominicaanse Republiek geweest! HE-LE-MAAL super!!! Echt een aanrader... als je foto's wilt zien, zet ik die wel op de hyves, krijg je helemaal een beeld??? hoor het wel... @ JoJo... Lekker even ertussen uit dus van het weekend... Campings vind ik ook altijd wel leuk, alleen de luxe van een hotel vind ik leuker ! Wrijf het er trouwens maar in dat je kon uitslapen!! ik stond om 6 uur al op mijn werk... wekker erg vroeg duss..... Maar logisch dat je uitslaapt als je zo laat op bed lag.. Hopelijk niet te heftig gesprek??? Waar ben jij trouwens geweest op de Dominicaanse??? @ ZWANGERE Ik heb vandaag een k*tdag qua lichaam... Baal er weer van en kan mijn gal nergens (alleen hier natuurlijk ) spuien.!! vriend weg duss sorry meiden jullie moeten maar luisteren naar mijn gezever.. Liepen dan natuurlijk weer exta veel zwangeren vandaag in de winkel rond (en je veolt je al klote !!) was in staat om met mijn pen al die buiken lek te prikken!! Net of zij er wat aan kunnen doen??!:!?!? maar ik wil ook zo graag!!!
@jufkrisje Ik zal wel iets gemist hebben hoor, maar jij staat toch ook voor de klas?? Heb je nog geen vakantie dan?
Dag Allemaal. Starfisch@ ik was het inderdaadt die me aan had gemeld, niet schikken hoor is niet goed voor je kindje. Wel een leuk idee de hyves. Ik ben hier laatse tijd niet veel geweest ben erg druk, ook met onze badkamer nog steeds. Hebben jullie niet hoe dichter je bij je ong komt hoe meer je voor de gek wordt gehouden. OF zit dit tussen je oren. Nou ik wordt weer geroepen om onze douch tas in te pakken, want we gaan naar me schoon ouders om te douchen al 8 weken. Iedereen weltrusten en tot snel. groetjes laurav.
@ sabrina... ik heb mijn diploma's (zijn mijn gymopleiding afgerond!) maar doordat het moeilijk is werk te vinden hier in de regio werk ik nu bij mijn oude bijbaantje.. niet ideaal maar mijn collega's zijn erg leuk en ik heb daar een vast contract... Ook erg fijn overigens.. .We zijn nu bezig met het oversluiten van de hypotheek (nee, nog steeds geen nieuws voor de nieuwsgierigen ) en als dat lukt, dan ga ik misschien invallen vanaf september....
@laurav: vreselijk he als je steeds weg moet om te douchen, ben je eindelijk thuis, moet je weer weg om te douchen. Hoop voor jullie dat de badkamer snel klaar is en dat je lekker thuis kunt douchen. @jufkrisje: dus zo gek ben ik nog niet, haha. Begon al aan mezelf te twijfelen. Het is trouwens niet alleen in jullie regio zo hoor dat er geen werk te krijgen is. Bij ons is het net zo. Ik heb een vast contract dus dat is wel lekker,maar mijn vriend is ook al twee jaar aan het invallen en heeft nu eindelijk een vaste baan. Voor je huis is het wel fijn ja als je een vast inkomen hebt...
Goedemorgen dames, Giteravond had ik geen zin meer om op 't forum te gaan, was moe, boodschappen, eten maken, stofzuigen...weer teveel op één avond. Vanavond even de douche schoonmaken en strijken, anders moet ik het weekend weer zoveel doen. Vanmorgen toen ik opstond was mijn maandverbandje leeg maarrrr toen ik geplast had...daarna zaten er weer donkerbruinige afscheiding bij pfff... Maakt het iets uit als je vanavond sex hebt en morgenochtend een test wil gaan doen? Verder vanmorgen voordat ik wegging nog even boven de wc gehangen, kleine hoeveelheid braaksel kwam eruit, was minimaal. Nu nog beetje last van mijn buik. Snap echt niets meer van dat lichaam van mij! @JufKrisje; lijkt me leuk die foto's te bekijken , dan lijkt de site ook wat echter als er wat (vakantie) foto's opstaan, hahahaha ons onderwerp toch! Nou ik ga weer aan de slag op kantoor, lekker druk hier zo voor de vakantie, maar zo gaan de dagen wel lekker snel voorbij, des te sneller zit ik met mijn kont in Turkije tot straks
@ nathalie. toevallig van de week gelezen dat het niet uit maakt dat er zelfs bloed bij zou zitten! Ben je zwanger dan zal de HCG gewoon zichtbaar worden... Ik zal vanmiddag wel wat foto's toevoegen!
@Jufkrisje; leuk dat je foto's gaat toevoegen, als ik terug ban van Turkije zet ik ook wel wat nieuwe foto's erbij, is wel leuk. Dat heb je toch iets meer een beeld van met wie je allemaal babbelt! Oke, dus dat moet dat geen probleem zijn. Want vandaag is volgens de cyclus van 30 dagen mijn vruchtbaarste dag, dus ik ga vanavond toch even lekker intiem zijn met mijn mannetje hahaha dus vandaar mijn vraag. Bedankt
heel veel klusplezier... En maak mij maar jaloers hoor ik heb gewoon een hele week verplichte 'rust'!!! Denk dat ik mijn waaarschijnlijke oververmoeide vriend zondag helemaal bespring of hij nou wilt of niet hihi!!
@ Sabrina... nee, ik ben nog niet naar de huisarts geweest. Ik dacht dat ik (net als jufkrisje) zou worden terug gestuurd met de boodschap 'wacht nog maar even af'. Een paar maanden geleden was ik wel bij de doktersassistente voor een uitstrijkje (jaja, hoort erbij wanneer je 30 wordt ) en toen gelijk even gepolst... ze gaf me het advies om na een half jaar eens langs te komen bij de huisarts voor een gesprekje. Maar ze gaf ook al aan dat het toch wel tot een jaar kan duren voordat je lichaam zich bewust wordt weer eens een ei te gaan produceren.... Je kunt wel pillen krijgen om een menstruatie op te wekken, maar dan heb je nog geen eisprong, dus daar heb je dan ook niks aan.... Ik heb me dus voorgenomen ergens midden augustus bij de huisarts langs te gaan. Hoop dat het niet nodig zal zijn, omdat ik al spontaan ongesteld zal zijn geworden voor die tijd.
Hij zal vast wel zin hebben hoor Vervelend he als je mannetje weg moet, ik mis hem al als die een avondje niet thuis is, laat staan een paar dagen . Vanavond lekker soep maken mmm... ik ga nu echt even werken hoor, zit telkens te gleuren op het forum (is niet goed)
@1979. Oh ja uitstrijkje.. daar kreeg ik laatst ook een brief van... Eerst maar even deze maand afwachten, want als je zwanger bent hoef je niet.... Ik hoop echt voor je dat het snel komt...
Pfff word er zo gek van, nu is het echt best veel bloed dat ik verlies, echt rood bloed, snappen jullie het? Vannacht helemaal niets en nu best wel aardig wat bloed. Morgenochtend ga ik echt een testje doen hoor. Sorry moest dit even kwijt, zit echt niet in mijn vel...
Goedemorgen meiden! Jeetje sinds gistermiddag niet meer hier geweest en weer een hele hoop bij te lezen haha! Starfish, maakt niet uit joh! Goed dat jij door had dat het Laurav was, had ik nog niet overna gedacht! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar ja je kan idd heel erg veel buikpijn krijgen als je moet poepen hihi! Na je 1e echo zal je onzekerheid denk ik wel een stuk minder zijn! En kan je het van de daken schreeuwen en lekker gaan genieten! Heb je al een datum??? Misschien even bij de agenda van de hyve toevoegen, dan kunnen we met je meeleven! jufkrisje, Ja het gesprek was nogal heftig. Er speelt heel veel in onze familie wat hij nog niet wist en dat heb ik verteld... Ik heb op de hyve foto's van de dominicaanse gezet Ben benieuwd naar jouw foto's! mevrnathalie ik snap dat je niet lekker in je vel zit... Wat een onzekerheden allemaal zeg bah! Dat er slijm bij zit is dan toch wel weer vreemd he, omdat je meestal als je "gewoon"menstrueert je juist erg "droog"bent... Nou morgen ga je testen en dan kun je iig dingen gaan uitsluiten of je hebt duidelijkheid! mmm lekker soep! Wat voor soep ga je maken??? Ik heb vorige week wortelsoep gemaakt. Ja echt het is heerlijk en heeeeel gezond! 1979 we gaan er gewoon met z'n allen voor duimen dat je voor augustus ongi bent. Geen doktoren en rotzooi gewoon gewoon, dat hoop ik zo voor je! Een uitstrijkje bah daar kan ik nu al tegenop zien. Behalve mijn man mag niemand daar beneden aankomen hahaha, ben nogal een muts op dat gebied... Maar ja wat moet dat moet! Ik voel hier trouwens helemaal niks... Geen gevoelige borsten, geen gezwollen buik meer, niet misselijk en niet moe... Volgende week kan ik testen (banner klopt niet) maar ik denk dat het zo negatief als wat zal zijn.... Echt balen, maar ja ik ben voorbereid.
IK kreeg net een telefoontje van mijn neef, mijn beste vriendin is bezig, haar vliezen zijn net gebroken spannendddddddd ben zo benieuwd. Hier nog steeds bloed, pfff Ik ga lekker tomaten groente soep maken lekker
Oh wat spannend mevrnathalie!! Weet je al wat het gaat worden???? Mijn schoonzus bevalt in december van de 3e, duurt nog zo lang! Lekker hooor tomaten groente soep!!! Wij eten vanavond een patatje met mijn schoonmoeder. Ze krijgt vandaag de uitslag van allerlei onderzoeken in het ziekenhuis... Heeft 2 jaar geleden kanker gehad dus wel heel erg spannend...