Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @loesje; dat is wel een hele vage berekening. Je kunt toch nooit 5 dg na de 1ste cyclus dag zwanger zijn????? Vaaaaaaaaaaggggggg.....

@sabrina; grappig!!!!!!!!!!! ja ik ben van 1980...

@jojo goed om te horen dat alles goed is met je schoonma. Heb me nog niet op hyves aangemeld. Waar staat het ook alweer onder? ga morgen wel een account aanmaken.

@nathalie; ben je bij de kleine ofzo??????? we zijn nieuwsgierig hahahahaha

Vandaag weer steken links onder???? Gedoe allemaal. Steeds weer denken voel ik dat nou echt heb ik dat normaal ook zou kan ...................

@stafish; lange nacht gehad dus??????........voel je je al een beetje zwanger of moet je het nog geloven????

@liessie; niks dom hoor van die ovu testen, ik ben namelijk ook wel nieuwsgierig hoe dat werkt!!!!!

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    weer even een reactie rondje....

@ super80... wachten duurt altijd het langst... Ik vond het zelf (ok, maar 1 NOD gehad eigenlijk :() dat de 2 weken klussen tot de eisprong zo omvlogen en daarna kroop de tijd voorbij...!! succes met wachten nog...

@ mutzie.. nou mijn lichaam luistert ook niet naar jou :( gewoon morgen even testen... weet ik weer 2 weken waar ik aan toe ben en dan zie ik het wel weer... Zal je nog lekkerder maken dan...onze vakantie, all inclusive, 15 dagen, kostte toen iets minder dan 1000 euro met alle belastingen e.d. erbij! best goedkoop als je bedenkt dat je naar de caribbean gaat :D Nu nog lekkerder gemaakt????
    Altijd leuk de dierentuin! ben vorig jaar met de klas waar ik inviel, kleuters, naar blijdorp geweest.. Super leuk :D

@ jojo.. gelukkig dat de uitslagen goed waren.. Hier bij mijn vader ook altijd spanennd... Hij heeft gelukkig geen kanker maar is ook erg 'slecht'... hij heeft al een nieuwe hartklep en heeft zijn 2e niertransplantatie ook al achter de rug... Dus ik ben van kleins af aan opgegroeid met een zieke pap en ik snap je angst bij een zh bezoek ook wel...
    gelukkig dat ik mijn pa nog heb, maar heftig zeg zo je moeder op zulke jonge leeftijd verliezen is wel heel heftig!
    Goed bezig aan de poets.. Ik ook morgen en zaterdag... Gelukkig word het nu hier een stuk minder vuil omdat mijn vent niet thuis is... En die is een ontzettende sloddervos :D 1 positief puntje!
    over het knetteren... Misschien iets pittigs of zwaars gegeten..?? dan kan dat namelijk meer lucht met zich mee brengen ;) en als je dan ook vochtig bent daar, (mmmm lekker smamelijk gesprek zo) dan kan ik best snappen dat het naar voren knettert :D:D

@ sabrina.. Aan de klus dan weer de komende weken :D altijd leuk natuurlijk.

@ loesj.. In principe spreek je nog niet van een zwangerschap voor je NOD... Maar je krijgt als je positief test 4 weken cadeau... Je zwangerschap wordt namelijk wel geteld vanaf je eerste menstruatie dag... Snap je het zo??? Dus je telt het nu nog niet, maar mocht je positief testen rond je NOD krijg je de eerste weken cadeau :)

@ nathalie... En, op kraambezoek zeker??? je maakt ons nieuwsgierig??

@ starfish: heerlijk sporten... doe het ook 2 x per week... Kan me alleen niet in een sportschool zien, heb er te weinig tijd voor... Maar mocht ik zwanger raken is dat wel een optie, omdat ik dan (tijdelijk) stop met majoretten natuurlijk...
    En gewoon lekker lachend sporten.. Al die anderen kunnen hooguit denken, waarom vind ze dit nou zo komisch!?!? ;)

@ liessie... ik zou persoonlijk ook nog even wachten... al duurt het natuurlijk wat langer.... Je bent natuurlijk net gestopt met de pil en dan kan je cyclus plots totaal nog van slag raken.. ook al was dat de 1e ongi niet... zie mij, nathalie en meerdere voorbeelden.. Succes meid!

zo weer een lel van een bericht :D:D
    @ allen.. zulke we anders op hyves onze bedachte namen posten??? ben zelf wel nieuwsgierig naar jullie namen :D??? en ook natuurlijk nieuwsgierig wat jullie van de onze vinden.. ;)

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed idee jufkrisje! Ik ben ook benieuwd wat jullie van onze namen vinden! Ze zijn vooral voor een jongen erg apart! (daar is manlief t ook nog niet helemaal mee eens :D)

Het lijkt me voor jou ook super moeilijk om je vader altijd ziekig te zien bah. Waarschijnlijk ook daarom het zorgelijke in je??

Ja het is daar idd wat nattig qua afscheiding... heb ik dus ook sinds vandaag ineens... en net als super80 ook die steekjes...
    Afwachten maar weer!

Wat betreft de ovusticks, ik heb ze deze maand ook gebruikt. Ik ging er eigenlijk 1 gebruiken terwijl het nog niet "nodig"was, omdat mijn ei volgens berekening pas 4 of 5 dagen later zou zijn.. .Nou mooi niet hij sloeg gelijk donker uit! haha ik vind het een perfecte manier om je ei op te sporen, omdat het toch niet vast staat dat je elke maand de zelfde cyclus hebt!

Ik ga vast naar hyves om een berichtje met namen te plaatsen :D:D:D ben benieuwd wat jullie vinden!

Super is stuur je een pb-tje met de link erin ok?

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    de mijne staan er ook!

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ze gezien! Zie mijn reactie op hyves! :D tennis effect ja hahha!

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Die van mij staan er ook...

7. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi meiden,

Gister geen tijd meer gehad om op 't forum te komen, mijn beste vriendin is bevallen van een dochter Isabella. Gister haar huis verstiert, ze mocht nog niet naar huis als het goed is komt ze vandaag thuis, het is een wolk van een baby en ze is heel mooi!

Nou nu de uitslag van mijn test: POSITIEF, ik zie een kruisje (kruitvat test) alhoewel is het streepje wel licht, maar op de bijsluiter staat ieder streepje hoe licht ook (staan voorbeelden) is positief. Het bloeden heb ik nog steeds, ga straks gelijk even mijn huisasrts bellen, zit hier helemaal te shaken! net gelijk mijn vriend gebeld die wilde het niet geloven, hij zei gelijk bel de huisarts maar even voor de zekerheid. ze zeggen een streep is een streep toch....owhhhhhh ik weet het allemaal niet meer hoor. Ging gelijk m'n laptop aanzetten om het hier kwijt te kunne.

Hoop snel dat jullie mijn bericht zien. Ik hou jullie op de hoogte.

XXX

8. laurav

laurav Lid

Apr 26, 2009
    23
    0
    0
    Goede morgen.

OOOO Nathalie wat spannend, dan ben je tweede op het forum.
    Ik had gister een beetje bloed, dus ik denk ik wordt ong.
    Maar nee hoor het is niet door gezet, we wachten wel af.
    Ik moet werken van 9 tot 9 als ik terug kom ben ik benieuwd nathalie.
    Fijne dag vandaag allemaal.

groetje laura

9. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen!

Wat spannend Nathalie!!:) Ik kan me voorstellen dat je zit te shaken! Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Wat leuk dat je vriendin een dochtertje heeft gekregen, en wat een mooie naam!

Ben nu op m'n werk, moet geloof ik maar even iets gaan doen

10. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    WAAAAAAAAAAH! Nathalie! :D

Had 't ook al op Hyves geschreven! Ik ga je toch al voorzichtig feliciteren! Hup, snel die huisarts bellen! Het is inderdaad zo....maakt niet uit hoe licht het streepje is, als er iets van een streep komt dan is er gewoon HCG in je urine en ben je dus zwanger. De reden waarom het zo licht is, is waarschijnlijk omdat je nog niet zo heel lang zwanger bent. Hoe langer, hoe donkerder de kleur volgens mij! :) :D

Maar wel goed informeren naar dat bloed hoor, want kan me inderdaad voorstellen dat je het eng vindt! Het zou wel super zijn in elk geval! Dan ben je de tweede! :D :)

@ Super: ik voel me nog niet echt zwanger....dat gaat met vlagen...de ene dag meer omdat ik dan meer kwaaltjes hen, en de andere dag voel ik me helemaal niet zwanger omdat ik dan nergens last van heb :( Het liefst zou ik dus gewoon elke dag een test doen....maarja dat gaat aardig in het geld lopen natuurlijk hahaha! Dus ik hoop eigenlijk op meer kwaaltjes, dan kan ik me ook meer zwanger gaan voelen!

@ Kris: wat vervelend van je vader....dat soort dingen zijn altijd rot om mee te maken.

Zo, nu aankleden etc. want moet om 11.00 naar de tandarts en aangezien die nog steeds in mijn geboortedorp is moet ik een half uur rijden. Daarna even bij mijn moeder eten en dan moet ik om 13.00 nog 2 uurtjes werken en dan zit het er alweer op! Dus tot vanmiddag maar weer! :) ;)

11. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Oja! Kris hoe was jouw test?!

12. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Bedankt meiden!

Ik heb net gebeld met de huisarts, ze vertelde me dat het alle kanten op kan gaan, ik moet ervan uitgaan dat het goed gaat om me niet te druk te maken (dat is natuurlijk niet goed). Zolang ik geen erge buikkrampen heb is het goed. Het bloedverlies kan ook gewoon een bloeding zijn ivm sex of er is iets gesprongen van binnen, dat kan allemaal! Ik heb dinsdagavond nog sex gehad en woensdag begon het bloeden, dus daar kan het ook door komen. Ik moet zondag of maandag voor alle zekerheid nog een test doen om te kijken, ga dan maar clearblue halen, die raadde ze aan. Zo'n bloeidng varieert van tijd, bij de ene vrouw duurt het 2-3 dagen bij de andere 7-9 dagen. Dus ja even geduld nog. Maar ik ben toch zwanger!

Ik heb wel gauw mijn mams gebeld om het te vertellen omdat je er toch wel mee bezig bent. ze vond het geweldig nieuws maar was boos dat ik me zo druk maak om alles, dus ven rustig aan doen voor mij ;).

Bedankt voor jullie begrip en berichtjes xxx

13. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Goed dat je gebeld hebt! :) En doe het inderdaad maar rustig aan want stress is natuurlijk nooit goed!

Misschien wel verstandig om nu een paar dagen geen seks te hebben. Als het bloeden namelijk hiervan komt heb je waarschijnljk een klein wondje. Als je dan toch blijft seksen kan dat wondje niet genezen en zal het blijven bloeden......misschien een tip? :)

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Super Nathalie!!!!

Probeer het inderdaad wat rustig aan te doen, maar kan me ook voorstellen dat je wat hyper bent van dit goede bericht!!

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Wauw nathalie, wat gaaf zeg! Snap dat het spannend is, maar gewoon van het beste uitgaan (ondanks dat dat ook niet makkelijk is, maar dan doen wij dat wel voor je!!). Blijft toch altijd spannend zwanger willen worden, zwanger zijn, bevallen en dan je kindje... Maar ik ben blij voor je (zie hyves, hihi).
    En ook gefeliciteerd met je vriendin.

Nu aan het werk, dus eigelijk weinig tijd om te reageren... Maar krijg van het weekend logees en dus zal ik niet veel kunnen compen.. :(
    Tis je gelukt Krisje: ik ben nieuwsgierig naar de Dominicaanse. Vertel, waar geboekt??? 8)

Heftige verhalen allemaal van ziekte (schoon)ouders! Mag me op dit moment gelukkig prijzen met gezonde (schoon)ouders. Maar je ziet maar wat snel sommige dingen kunnen omslaan.

@Jojo: moet ook wel erg lachen om je knetterverhaal. heb ik ook wel eens last van, maar dan voornamelijk na het seksen, hihi.
    Zal op hyves in mijn profiel er bijzetten bij welk bedrijf ik werk :)

Over werk gesproken: ik ga maar weer eens aan de slag. Moest natuurlijk even reageren op nathalie!

Krisje: hoe was jouw test??

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @Nathalie.. een kleine felicitatie dan maar??? GEFELICITEERD.. wel spannend hoor en we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is en blijft....

@Krisje... Heb je de test nog gedaan?? En wat is daarvan de uitslag... Ik mag pas de 30 hahah.. moet er zelfs nog voor gaan klussen... ook leuk...hihi

17. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Bedankt!!!!

Ik ben alweer wat rustiger, zit natuurlijk ook gewoon op mijn werk. Vanavond lekker soeppie eten en langs mijn vriendin ;) naar de kleine kijken.

Ik probeer lekker rustig aan te doen het weekend, lekker uitslapen, heb toch niets te doen verder. Zondag alleen een doopfeest van vrienden van ons, hun zoon wordt gedoopt. Maar maak het niet telaat moet maandag gewoon weer werken, de laatste week eindelijk, daarna vakantie vieren en lekker relaxen en genieten.

Heeft iemand ervaring met de testen van ClearBleu?

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nathalie GEFELICITEERD!!!! Wat een geweldig nieuws! En dat bloeden heeft mijn schoonzus ook gehad bij beide kinderen en dat hielt aan voor bijna 2 weken, maar ze heeft wel 2 pracht zoons gekregen!!!! (Zie ook mijn reactie op hyves :D beetje hysterische reactie hahaha)
    Jeetje je bent gewoon zwanger meid, wat moet dat gek voor je voelen, na al die zorgen van afgelopen week!!! Nu lekker ontspannen en genieten... Voorlopig maar even niet klussen idd, want het klopt dat je bloedvaatjes echt snel knappen en dat al vanaf de innesteling!

Clear blue heet mijn vriendin gebruikt. Erg makkelijk. Geeft aan zwanger of niet zwanger en daarnaast hoeveel weken je bent! Is wel leuk om te weten denk ik! Succes meid!

Jufkrisje heb jij al nieuws??? Ben erg benieuwd

19. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Jojo, bedankt voor je positieve reactie, fijn om te horen dat jij iemand kent wie dit ook heb gehad, ben toch wel onzeker hoor maar ook wel heel blij al moet ik me inhouden op mijn werk hiihiihi.

Ik klus even niet hoor, kijk het eerst eventjes aan. Morgen even een clearblue halen...

Ik ben zo blij al was het een lichte streep, op de bijsluiter stond ook een streep is een streep hihihi je zag wel gewoon goed een kruis staan (kruitvat test). Nu jullie nog meiden en duim voor me dat het goed blijft gaan ;) xxx

20. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    NATHALIE; WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA
    wat een geweldig nieuws!!!! Een streep is een streep dus van harte gefeliciteerd. Wat goed zeg! zo zie je maar dat het bij iedereen echt anders gaat..........
    Ga maar genieten van de baby van je vriendin.......

Share This Page