Jojo en starfish; ik heb me aangemeld bij Hyves onder de naam Sandra of super80, vergeef mij ik ben nog niet zo handig. Ga nu de site voor dit topic zoeken en me aanmelden daar?
dames, ik heb mij bij hyves aangemeld onder de naam Sandra. Ik weet dat veel van mijn collega's op hyves zitten en daar steeds mensen zoeken. Ik wil niet dat zij mij vinden. Ik heet in het echt Sabrina. groetjes
bedankt superrrrr! Ik ben ook blij maar tegelijktijd toch onzeker over die bloeding. ik ga straks een clearblue test halen en die zondag of misschien morgen wel doen! Het bloeden is wel ietsie pietsie minder als vanmorgen. Maar goed het kan dus wel zo zie je maar weer. Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb nog geen verloskundige-praktijk gebeld als de clearblue ook positief is dan ga ik maandag gelijk bellen. Spannende dagen!
Ik ga heel hard voor je duimen hoor!!!! Erg spannend allemaal. Hopelijk stopt het bloeden snel en ben je super zwanger!!! Kun je je nog wel een beetje concentreren vandaag? lijkt me erg lastig!
Dat vind ik ook erg lastig, probeer het wel te doen. Hier loopt alles ook gewoon door en het is goed dat niemand het hier weet, want dan heb je het er denk de hele dag wel over. Vanavond lekker even knuffelen met het kleintje van m'n vriendin en proberen mijn mond niet voorbij de praten voordat alles zeker is zal best moeilijk zijn. Maar weet geen eens hoever is ben...??? denk 6 weken ofzo. Ik heb natuurlijk wel gewoon menstruatie gehad 24 juni...ach als alles goed komt/is dan horen we dat ook wel vanzelf.
Ik heb net toch even de verloskundigepraktijk gebeld, stiekum in een ander kantoortje Alles uitgelegd en ze moest het even bespreken met de verloskundige en dan bellen ze me voor 16:00 uur terug. ze vertelde wel dat als je middenin een miskraam zit de test ook nog positief kan aangeven, maar we denken gewoon lekker positief. Ik hoop dat ze gauw terug bellen.
Ze heeft net terug gebeld. Ze raadde me aan om toch de huisarts te bellen maandagochtend en te vragen of er bloedgeprikt kan worden want ze kunnen daarop prikken en dan weet je het gelijk zeker. Door mijn ingewikkelde verhaal komen ze er daar nu ook even niet uit. Ik ga nog wel even een testje halen en die doe ik gewoon zondag en dan bel ik maandagochtend gewoon nogmaals de huisarts en dan vraag ik of het mogelijk is of er bloedgeprikt kan worden. Wat een onzekerheid zeg, het bloeden is nog maar ietsie minder... Ik moet het wel in de gaten houden, zodra ik echt pijn krijg door krampen moet ik direct de spoedlijn bellen van de verloskundigepraktijk. Nou dames wij zitten dus nog even in onzekerheid en de tranen staan dan ook wel in mijn ogen, ik word er gewoon zo onzeker van. Ben blij als het half 5 is en ik lekker bij mijn mannetje ben...pfff sorry weer voor mijn lange verhaal...hebben jullie tips, of hoe zouden jullie dit oppakken?
@ Super: je bent geaccepteerd! Ik heb ook een nieuw account aangemaakt hoor, ben ook als de dood dat iemand er tóch achter komt. Hebben we samen 0 vrienden hahaha @ Nathalie: goed dat je bloed gaat laten prikken, dan heb je meer zekerheid. Helaas heb ik verder geen tips voor je, want iedereen kan wel zeggen dat je je niet druk moet maken etc. maar dat doe je toch wel Zoek gewoon veel afleiding en laat het maar op je af komen. En lekker hier blijven kletsen natuurlijk! Zo, ik ben weer terug van de tandarts en van werken. Maar nu moeten mijn verstandskiezen getrokken worden. Ik heb er niet altijd last van, maar mijn tandarts zei dat er 2 achteruit gingen, die werden slecht dus was het beter ze er allemaal uit te halen. Dus ik vroeg of dat alle 4 in 1 keer moest of dat het ook per 2 kon. Hij zei dat ik het beste alles tegelijk kon laten trekken!!!!!!!! *SLIK* AAAAAAAAAAAAHHHHH!!! Dat kan toch niet?! Wie heeft er hier al eens z'n verstandskiezen laten trekken en hoe ging dat? (trouwens, ik zag dat er nu al 2 topics zijn met dezelfde titel als deze alleen dan met een andere maand, hahaha, toch wel leuk om te zien omdat ik het toch verzonnen had hihi! )
Ik probeer lekker te relaxen vanavond en het weekend en maandag bel ik gewoon weer. Maar voor m'n eigen gevoel wil ik toch morgen en/of zondag nog een test doen hoor. Voor alle zekerheid. Ik hoop dat de HA wil bloedprikken bij mij, zal toch wel??? MIjn verstandkiezen zijn in 2006 getrokken, bij mij deden ze er 2 tegelijk, allebei aan 1 kant zodat je aan de andere kant kan kauwen want het doet best pijn. (wil je niet bang maken hoor). Ik moest toen 6 weken later terug voor de andere kant.
Ja zie je nou wel....ik kon me al niet voorstellen dat ze alle 4 tegelijk eruit gaan, want dan kun je toch niet eten enzo..... Weet trouwens ook niet of zo'n verdovind nu kwaad kan omdat ik zwanger ben?! Brrr....vind het eigenlijk maar niks hoor!
@ Nathalie, wat een onzekerheid zeg. Gelukkig ben je nu alweer thuis bij je mannetje.. Heb ook niet echt tips voor je.. Behalve dan afleiding zoeken. @starfish, volgens mij mogen ze niet eens vier kiezen tegelijk trekken hoor. Ik heb ze gelukkig alle vier nog.. alleen het idee aan de tandarts bezorgt mij al kippenvel...
hoi meiden... sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten maar ik ben vandaag helemaal uit mijn doen Heb vanmorgen weer eens negatief getest... al had ik me er wel op voorbereid... deze x kwam het hard aan.. (misschien ook wel omdat ik alleen ben deze week) Heb er niet echt over nagedacht toen de test weer negatief was, moest gelijk werken, daarna de begrafenis maar toen ik vanmiddag thuis kwam, kwam de klap. Nu word ik normaals op de feiten gedrukt dat ik gewoon geen eisprong kan hebben... Wilde vanmiddag al reageren, maar toen ik het goede nieuws van Nathalie las, brak mijn hart even in tweeen... (niets voor de zwangeren hoor ben super blij voor jullie ) maar had gehoopt nu toch wel eens een keer ongi of zwanger te zijn en de realiteit kwam vandaag weer hard aan kan ook even niet positief zijn.. * zucht* Even verder reactie op jullie (sorry als ik wat vergeet maar zit nog niet echt lekker in mijn vel ) @ Nathalie... rustig aan doen, maandag gewoon een test bij de dokter doen dan weet je meer @ starfisch... ik heb nu 3 verstandskeizen laten trekken.. Bij mij max 2 per keer... Zoals al is gezegd dat doet best pijn en je tandvlees is natuurlijk open dan dus als ze er 4 gelijk trekken kan je helemaal niet eten.. En je kleine uk heeft dat wel nodig natuurlijk !! heb gelezen hier... anders even zoeken met de zoekmachine... dat de verdoving normaal weinig kwaad kan, maar advies is wel om het voor de zekerheid aan te geven las ik.. @ mutzie... wij hebben bij een reisbureau geboekt.. Via holland international... Wij zaten toen net buiten het hoogseizoen (15 dagen) en dat scheelde zelfs bijna 200 euro pp!! dus daar ligt het misschien ook aan... Maar ibostar is ook goed heb ik gehoord (en daar is jojo geweest) Wij zaten dus in Riu Mambo (zaten in een resort met 2 andere riu hotels die iets duurder waren.. Riu Merengue en Riu Batiata (of zo iets)) Nu even op hyves.. zet de foto;s van mijn nieuwe foon er zo op
Wat vervelend voor je jufkrisje... kan wel van alles op gaan noemen om je op te beuren, maar waarschijnlijk werkt het toch niet. Ik hoop dat je mannetje snel thuis is en dat die je ff een vette knuffel geeft. Kan me heel goed voorstellen dat je je kl*te voelt. Ik hoop ook dat je heel snel eens een keer ongi gaat worden pvdrr
Hoi meiden, Omdat ik ook in Mei met de pil gestopt ben, volg ik jullie op de voet! Erg leuk! En wat super dat er al twee meiden in de tweede ronde zwanger zijn, nog van harte gefeliciteerd! (sorry, beetje late reactie) Even een reactie op Starfish; zelf ben ik ta. assistente en persoonlijk zou ik wachten met het verwijderen van je verstandskiezen tot na de bevalling, als dit tenminste mogelijk is met betrekking tot de kwaliteit van de kiezen. In principe kan de verdoving echt geen kwaad, tenzij je een vloeistof hebt die de placenta passeert. Maar deze vloeistof gebruiken de meeste tandartsen toch niet. Als ze er nu toch het beste uitgehaald kunnen worden zou ik wel twee afspraken maken, 1 keer links en een keer rechts. Zo kun je later nog makkelijker eten, en het scheelt je een hele verdoofde mond Zijn je kiezen wel helemaal door trouwens, of maar een klein stukje! Veel succes ermee en ik hoop dat je hier iets aan hebt! Verder heel veel succes de rest van de meiden, hopelijk schiet het voor jullie allemaal een beetje op, want wachten duurt zo lang! (zelf kan ik morgen ochtend testen) Liefs, Anna
Dames, met jullie geklets samen zijn jullie al een echte club geworden. Heel gezellig! Omdat jullie topic inmiddels echt is uitgegroeid tot een heerlijke club, schuif ik jullie topic door naar de Zwanger Worden Clubs. Heel veel kletsplezier aldaar ! Groetjes, Josien
Hallo Dames, Ben ik ook weer een keer! @Starfish en MevrNathalie, JOEHOE.......GEFELICITEERD!!!!!!! Wat een super leuk nieuws...Om even op de feiten vooruit te lopen, hihi.....Willen jullie straks weten wat het wordt? Spannend en geniet ervan.....Ook bij MevrNathalie komt het straks allemaal goed, hoor! @Jufkrisje; Nog geen ongi......zeker wel balen!! Nog een keer terug naar de dokter? Ik zag dat jullie een hyve zijn begonnen! Ik wacht nog ff met me aanmelden. Maar vind het wel echt super leuk.... Hier eigenlijk alles goed. Veel geklust afgelopen week en we gaan nog maar ff door (niks beters te doen, ofzo.....wahahahahaha). Af en toe lees ik nog wat bladzijden bij, maar dat is echt niet te doen bijna, pfffff. Ik zie het boek wel een keer verschijnen ofzo.....hihihi... Nou, ik plof nog ff op de bank. Was nog even aan het kijken om een midweekje in de zomervakantie weg te gaan, gewoon in nederland ergens aan zee. Dikke knuffel voor iedereen, x Bullie
@jufKrisje: echt balen meid. Op een gegeven moment houdt het positief denken ook op natuurlijk, als je steeds negatief nieuws krijgt. Hoop ook dat je heel snel ongi gaat worden!! @Starfish: bij mij zijn er 3 verstandskiezen uitgetrokken. 1x twee tegelijk en 1x eentje. Op zich valt het allemaal reuze mee. De verdovingsprikken zijn het ergst... @Anna6: ik ga morgenochtend ook weer een test doen. Ben nog steeds niet ongesteld. Heb afgelopen maandag de laatste test gedaan. Dat was 's avonds, ik ga het nu morgenochtend doen. Misschien maakt het verschil?? Of ik bedenk zelf maar iets omdat ik zo graag wil!!!!!!
Hoi Meiden Ten eerste een hele dikke knuffel voor Jufkrisje. Ik kan me zo goed voorstellen dat het nieuws van de zwangere dames erg hard bij je aankomt... Klets hier alsjeblieft lekker van je af, want je moet niet met je ziel onder je arm gaan lopen hoor! Over de verstandskiezen zeg ik maar niks, want ik heb echt een horror verhaal wat betreft de mijne... Krijg er de rillingen van! Mevrnathalie erg die onzekerheid en net als wat de andere meiden zeggen afleiding zoeken, meer kan je niet doen! Super80 leuk dat je je ook hebt aangemeld op de hyves! Wat cool dat we door de moderator als echte club worden gezien he!!! Thanks!!!! Alle dank aan Starfish haha!!! Hier nog steeds steekjes in mijn buik, niet nader te definiƫren kleur afscheiding en flinke knetters whahaha... Of ik heb iets verkeerds gegeten of zal ik misschien???? Hmmm durf t niet te hopen want dan is de teleurstelling weer zo groot! Wij gaan t weekend lekker weg naar mijn beste vriendinnetje in Apeldoorn dus ik denk dat ik zondag avond een hoop bij te lezen heb! Anna6 welkom! Spannend hoor laat je ons de uitslag van je test weten??? Nou dames ik ga jullie denk ik gewoon missen het weekend hahah (oh jee nu ook al sentimenteel??? hahaha). Slaap lekker!!!!!!!
Oh, ik wil graag even reageren, maar ik heb helemaal geen tijd!! Gaan zo naar de dierentuin... Maar wilde wel heel veel sterkte en een dikke knuffel geven aan krisje en nathalie! Wat een onzekerheid bij jullie! Hoop heel erg dat alles goed is bij je nathalie en voor krisje hoop ik natuurlijk dat ze eindelijk een keertje ongesteld mag worden! Oh en Starfish: als je zwanger bent wordt het inderdaad afgeraden om naar de tandarts te gaan omdat je bloed dunner is. Kan dan nogal een bloedbad worden (sorry). Maar zoiets had Anna6 al gezegd geloof ik... Iedereen (ondanks de onzekerheid bij sommige van ons) een fijn weekend!! Enne, super dat je wel een echt clubje zijn!!