Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden!

Jaja een echte clubke zijn we geworden :D

@ allen. Dank je voor jullie lieve reactie... Dat voelt goed :D

Hier iets beter gevoel hoor :S Wel nog steeds wat down maar ja, kan er niet veel aan veranderen.. En naar mijn ha gaan heeft ook al geen zin want de 1e keer was hij ook al zo laconiek (het kan wel even duren ja)... dus vandaag gewoon helemaal niets doen.. en dan morgen wedstrijd (laatste van het voorseizoen) en dan is mijn vent eindelijk thuis!!! mis hem nu best wel hoor :D normaal kan ik best wel eens geirriteerd zijn (rommel laten liggen, altijd de laptop hebben als ik op het forum wil :) e.d.) maar nu wil ik hem gewoon bij me hebben... Nog maar 1 nachtje wachten gelukkig :)

@ nathalie.. hoe gaat het vandaag??

@ mutzie... Veel plezier in de dierentuin! hoop dat het niet veel/hard regent.. Welke dierentuin gingen jullie eigenlijk?

@ jojo.. Mis je nu al hoor ;) hoor de verhalen van het weekendje wel morgen??

@ anna6.. welkom!!! hoe was de test???

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    @Anna6: hoe was je test? De mijne was negatief. Helaas...

@Mutzie: veel plezier in de dierentuin! Hopen dat het droog blijft! Hier (Grûnn) plenst het soms enorm!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier is ie nathalie!

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry, gisteravond niet meer op 't topic geweest oftewel ons cluppie! Weet nog steeds niet hoe ik dit moet vinden, heb maar gezocht onder clubs?

Hier gaat het wel beter vandaag, vanmorgen zat er wat bruinig in mijn maandverband, daarna wel weer bloed maar wel minder, dus daardoor voel ik me toch wat geruster. Vanmorgen lekker fruit gehaald (ja nu toch maar opletten en gezond eten) lekkere appels en druiven en bananen mmm...
    Ook nog een clearblue test gehaald, twijfel nog wanneer ik de test ga doen. Morgenochtend of maandagochtend. Hoe sterk verdullelt dat hormoon, weet iemand dat?

@allen, bedankt voor jullie toch positieve reacties en felicitaties. Ben toch ook wel blij hoor ondanks de onzekerheid.

@JufKrisje; Een dikke knuffel voor jou meid, ik hoop zoooooo voor je dat je snel ongesteld word. Tis echt vervelend meid!

Gisteravond en net nog even bij mijn vriendin geweest en de kleine, het is echt een sschatje hoor.

5. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    JAAAAAA ik ben zwanger!! Tweede ronde dus dat is wel heel snel!:D
    In mijn fotoalbum staat een afbeelding van de test en heb twee uur later nog een clear blue test gedaan, die aangaf 'zwanger'. Dus super positief!!
    'K heb nog wel steeds wat rare 'ongi'krampjes, maar dat schijnt er bij te horen!
    Nu maar hopen dat alles goed gaat, en volgende week gelijk naar de HA bellen!

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gefeliciteerd Anna6! ennnn maandag gelijk bellen hoor!

7. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    * Geeft Krisje een hele dikke knuffel * ;) Ik vind het echt zó sneu voor je meid! Nouja, sneu is misschien niet het juiste woord maar ik leef echt wel met je mee hoor! Maar niet vergeten dat achter de wolken de zon schijnt, ook voor jou!

@ Anna: welkom en dan ook maar meteen gefeliciteerd! :D Ik was wel blij met je berichtje over die verstandskiezen hoor! Was me wel een beetje druk aan het maken. Op zich zijn de kiezen nog in goede staat en zijn ze ook helemaal opgekomen, dus mijn tandarts zei dat het verwijderen niet heel erg moeilijk zou zijn. Maar ik denk dat ik dan maar wacht totdat ik bevallen ben....wil geen risico lopen natuurlijk en ik doe dan ook gewoon 2 keer 2 hoor. Vind 4 erg overdreven, die man is gek! :p

Zo...ik heb vandaag lekker afgepingeld zeg! Sinds onze vakanties in Thailand heb ik dat wel geleerd hahaha! Heb 3 offertes binnen, komende week ga ik een beslissing maken. Het gaat om een nieuwe Fiat Panda, zwart metallic kleur, editione Cool. Dat houdt in dat er airco in zit en een hele hoop extra's die ik eigenlijk niet eens nodig had. Oja, en ik krijg ook nog een set winterbanden met velgen (die heb je hier écht nodig in de winter, was afgelopen winter al 2 keer op de andere weghelft beland namelijk :$), rijklaarkosten zitten er ook bij en nog wat meer dingen!!! Met de sloopregeling en nog een of andere eco-plus regeling kost deze auto nu € 8900,- Ben echt wel blij zeg......ik moet 'm nog officieel bestellen maar ik zou 'm dan waarschijnlijk in september krijgen! :) :) :) Ben echt blij!

Even snel naar mijn groenten kijken, kom zo terug, dan heb ik nog wel een hoop te leuteren! :D ;)

8. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Daar ben ik weer :p

Pff.....vannacht ben ik wakker geworden door buikpijn....maar meteen op de wc gaan zitten. Ik heb wel eens vaker last van buikpijn als mijn broek bijvoorbeeld te strak zit. Als ik dan naar de wc ga voor een boodschap dan gaat het meestal wel over. Nu vermoed ik dat vannacht mijn onderbroek (de elastiek) te strak heeft gezeten, heb de rest van de nacht dan ook maar zonder broekje geslapen, toen ging het wat beter.

Maar ook vandaag de hele dag met een losse broek gelopen (opletten bij de autodealer dat hij niet afzakte haha) omdat ik gewoon buikpijn krijg als de broek dicht zit. Echt niet meer leuk hoor. De krampjes worden wel minder maar het borrelen blijft. Ik maak me soms echt wel zorgen. Weet ook niet wat ik moet doen nu....ik heb nog geen afspraak gemaakt bij een verloskundige omdat ik dat nog te vroeg vind maar misschien moet ik maar eens bellen en mijn situatie voorleggen???

Dalijk lekker frietjes eten en de rest van de avond bankhangen, ben moe! Morgen is dat verrassingsdagje dus ik doe het maar rustig aan. Ik hoop dat ik morgen minder last heb van mijn buik. :(

9. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    @Starfish; Het zit je niet helemaal mee he?! Ik heb ook best wel wat last van buikpijn en een soort krampjes hoor, best eng maar het betekent wel dat er iets gebeurt in je;)
    Maak je maar niet te druk over die verstandskiezen hoor, als ze helemaal door zijn zal dat niet zo'n punt zijn, al is dit wel een klein beetje afhankelijk van je leeftijd;)

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ starfish! gefeliciteerd met je waarschijnlijk 2 aanwinst binnen 2 weken :D

@ anna... gefeliciteerd!

Oja, meiden... de komende week geen nieuwe zwangeren hoor... Dat kan ik emotioneel niet aan hoor ;) of ik moet zelf ineens spontaan ook een eisprong krijgen en zwanger kunnen raken...

11. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    @jufkrisje: Hou vol hoor! Je komt er heus wel en ik kan me wel voorstellen dat het lastig is om te horen dat er al meerdere meiden in de tweede ronde zwanger zijn!! Helemaal als je zooooo graag wil!! Zet 'm op hoor!:)

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Natalie........GEFELICITEERD!!! En Anna6 ook GEFELICITEERD!!!
    Wat een leuk nieuws.

Jufkrisje...snap je echt zo goed. Ik ben echt zo jaloers op de zwangeren, laat staan hoe jij je moet voelen.
    Maar geef de moed niet op, 100% dat jouw geluk ook komt. Ik ben ook nog niet zwanger! Alleen jij baalt extra omdat je geen ongi hebt en niet weet of je wel een eisprong hebt.

Met mij verder alles goed. Ga dinsdag voor het eerst beginnen met ovulatietesten (sensitest). Ben benieuwd hoe deze ronde loopt/wanneer ik me ei vind. De vorige cyclus duurde ineens langer, had toen na 7 maanden me eisprong een week later. Dus ben erg benieuwd!

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker

Bedoel natuurlijk....7 cyclussen

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Gelukkig; bedankt meid. Nu jij ook nog! Veel klusplezier de komende dagen!

Ik ga nu lekker op de bank hangen en lekker een film kijken en daarna lekker m'n bedje in. Gister lag ik al om 21:45 uur, was zo moe, kon niet meer. Vanmorgen was ik gewoon nog steeds moe. het bloeden is een stuk minder, nog wat bruinige troep;) alleen maar een goed teken volgens mij, toch nog even de clearblue afwachten van morgenochtend of maandagochtend! Ik ga ervan uit dat die natuurlijk ook gewoon positief is en dan even afwachten wat die indicator aangeeft hoever ik ben....want dat is nog onduidelijk in mijn vreemde situatie he!

vanmiddag wel wat raar gevoel in m'n buik, soort van borrelig, geen buikpijn. Wel lijkt het ofdat mijn borsten steeds groter worden, ze zijn ook wat gevoelig. Nou dames fijne avond en ik denk tot morgen maar weer xxx

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi Dames,

Wat een leuk forum (of moet ik nu clubje zeggen;))! Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met vragen en onzekerheden. Ben zelf ook gestopt in mei en zijn inmiddels bezig met de tweede poging. Heb deze week toch maar besloten om met OVU-testen te beginnen. Cyclus loopt niet helemaal gelijk en wordt er gek van om niet exact te weten wanneer de vruchtbare periode is. Zo kunnen we misschien de natuur een handje helpen.

Dames die zwanger zijn: gefeliciteerd!!!!!
    Jufkrisje: weet eigenlijk niet hoe ik kan omschrijven hoe $%%^^% ik het vind voor je. Lijkt me zo vreselijk. Kop op meid (klink zo makkelijk he, maar is het niet)

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    het is weer rustig hier (en op hyves)! kan merken dat het weekend is ;)

Ik ga nu lekker een dagje majorette, vanavond uit eten ((*&^*^#^# had veel liever mijn vent doodgeknuffeld!!), dusss tot morgen!

@ smiths... dank je voor je reactie.
    @ nathalie... zal aan je denken en hopen dat alles goed gaat. Heb je al getest? of doe je dat morgen?
    @ de andere... later voor jullie ook weer reacties ;)

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb net getest alleen de test is mislukt :S
    Heb het teststaafje niet goed naar beneden gehouden of te veel of te weinig urine wat een rottest, ik heb het volgens mij gewoon goed gedaan. ga zo even naar rotterdam even andere test halen hoor.

Kan ik gewoon heel de dag door testen?

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Trouwens geen bloed meer hier, ook niets bruins te bekennen ;)

19. laurav

laurav Lid

26 apr 2009
    23
    0
    0
    #1259 laurav, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
    Goedemorgen.

Wat een rot weer zeg:(.
    Nathalie echt super voor je dat je zwanger bent, en anna ook gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Nou hier is is ongesteldheid er weer door gekomen hoor:(.
    Dus weer op naar een volgende ronde.
    Hebben jullie dat ook meer last van puistjes dat had ik eerst nooit, me zus vroeg erna ik zeg ooooo misschien ergens alergies voor, en natuurlijk ongesteld.
    Allemaal een fijne dag vandaag.

groetjes laurav

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @nathalie.. wat vervelend zeg.. zit je al in spanning, mislukt de test.. Gelukkig is het bloeden gestopt.. Nu komt het ook niet meer terug hoor (mag gewoon niet).

Hier vanochtend een ovu testje gedaan, maar nog geen teken van springende eieren, haha.. We blijven toch gewoon klussen hoor.. you never know...

@Kristel... veel plezier vandaag en tot morgen.

Deel Deze Pagina