Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sabrina; net weer wta bloed, heel wienig hoor. 'T lijkt wel als ik me inspan, bijv douche schoonmaken etc dat ik dan een bleoding krijg en als ik rustig niks doe heb ik er nouwelijks last van, echt een raar lichaam.

Ennnn jaa zeker balen van die mislukte test pffff. Nog een duur ding ook. Straks even een andere halen.

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Dan zit er dus maar een ding op he.... Niets meer doen... haha.. zou wel lekker zijn.. Moet hier eigenlijk ook aan de slag, maar verder dan de was kom ik dit moment nog niet.. Het is er nu wel prachtig weer voor met die regen.. morgen schijnt de zon weer en dan heb ik er natuurlijk helemaal geen zin in..

Laat je het vanmiddag even weten hoe de test gegaan is??

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Sinds gistermorgen niet meer hier geweest. Waren de rest van de dag/avond bij vrienden. Er valt weer veel te lezen!

@Anna: SUPER!!Gefeliciteerd! Geweldig nieuws!!

@Starfish: gefeliciteerd met je nieuwe autootje! Wat kun je dan blij zijn he! Wij hebben sinds 2 weken een andere auto. We kregen ook slooppremie, scheelt wel ff 1000 euro!

@JufKrisje: leef met je mee. Echt balen dat er gewoon niets gebeurt. Houd de moed erin! Wens je voor vandaag in ieder geval een gezellig dagje!

@Sabrina: balen van je test. En balen dat je dan toch weer last hebt van bloed. Moet je je inderdaad maar rustig houden. Maarja, da's dan ook weer zo moeilijk.

Hier alles nog vrij rustig. Ik had gisteren 3 druppels bloed in m'n tampon. Ik dacht: nu gaat het gebeuren! Maar vandaag nog geen bloed weer gehad. Wel wat kramp onderin m'n buik. En volgens m'n vriend ga ik één deze dagen wel ongesteld worden want ik ben (volgens hem) saggerijnig en heb wat pukkeltjes....

Wat een snertweer zeg, het blijft maar doorregenen! Wij gaan over 3 weken kamperen, hopen dat het dan beter is!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @liessie83... Ik heb geen test gedaan hoor.. dat was Mevrnathalie.. heb alleen een ovu test gedaan. Heb wel al de hele tijd buikpijn, zal dat ei dan toch in de maak zijn of zo?? Snap er niets meer van...

En vanaf morgen wordt het gewoon weer mooi weer... Graag 5 weken lang, haha...

5. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Oh sorry Sabrina!!!!! Verkeerde naam. Dat houdt niet in dat ik zomaar wat typ hoor, haha! Ik lees jullie stukjes echt met veel interesse!

Het stukje was voor Nathalie bedoeld

5 weken mooi weer lijkt me heerlijk!!!!!! Laat maar komen!

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha, dat geeft niet hoor, zijn ook zoveel namen, ik ben af toe ook de kluts kwijt...

En we gaan voor mooi weer

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wat een klote weer idd.! Was net ff de hond uitlaten, is trouwens niet koud buiten maar wel een harde wind en beetje regen!

Ff een vraagje aan jullie.......Als wij sex hebben en we echt tot de daad overgaan ben ik wat droog, nu gebruiken we wat spuug om me wat natter te maken. Kan dit kwaad? Tast het niet me zuurtegraad aan of het sperma ofzo?
    Het is niet zo dat ik echt droog ben hoor maar het gaat net wat makkelijker als we wat spuug gebruiken.
    Vroeg het me gewoon af.

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @gelukkig.. inderdaad rotweer.. Echt zo'n hangdag vandaag, komt helemaal niets uit mijn handen.

Wat dat spuug betreft, volgens mij moet dat niets uitmaken hoor. Anders zou je ook voor glijmiddel kunnen gaan kijken. Die heb je ook zuur en geur vrij...

9. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou even snel weer nieuwe testen gehaald, nu maar van Etos eigenmerk. Wij zien allebei een licht streepje dus ik ga ervanuit dat die positief is, ik heb er voor morgenochtend nog eentje. Deze heb ik net gedaan en met ochtendurine is het toch beter omdat je dan daarvoor niet teveel gedronken hebt en niet teveel geplast hebt. Ik ga morgenochtend dus die andere test doen en ga morgen ook de HA bellen voor een bloedtest. Wij gaan ook over 12 dagen op vakantie en ik wil wel graag weten waar wij aan toe zijn en hoe en wat, ik neem aan dat mijn HA dat wel zal begrijpen en ze kunnen bloedprikken op dat hormoon dus.

Vanmiddag even een dutje gedaan op de bank (doe ik normaal nooit) ben ook erg moe.

We hebben een ipod gekocht nouuuuwww wat een ding zeg, we zijn al 1,5 uur bezig en hebben we net pas muziek op gekregen, echt ingewikkeld pffff nou ga weer verder zoeken. vanavond heb ik een doopfeest van vrienden, die hebben in jan. een zoon gekregen. ga niet telang want morgen weer gewoon werken he! laatste weekje;)

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoooi Net terug van een heerlijk weekend weg en gelijk even bij lezen!
    Ik las je vraag en ik heb echt HET middel hiervoor. Heb er nl zelf ook best wel last van, behalve tijdens mijn vruchtbare dagen haha dan is het te vochtig zeg maar hahaha!

Succes en als je het gebruikt zul je merken dat het echt fijn spul is! Niet vet ofzo!:D

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hooooi Allemaal!

Het weekend was erg gezellig bij mijn vrienden en kids! Nu natuurlijk gelijk weer even bijlezen hahah!

Anna6 Gefeliciteeeeerd! Wat een fijn nieuws!!!

Nathalie fijn dat het bloeden een stuk minder is nu. Hopen dat je snel een bloedtest kunt krijgen! Ga je nu niet meer die Clear Blue test doen????

Verder weet ik niet meer wat iedereen geschreven heeft. Hopelijk ben ik morgen weer fit en kan ik op iedereen reageren sorry!!!
    Wil graag jullie mening ergens over. Ik zit zo in de stress voor mijn NOD van donderdag en ik voel van alles en heb van alles komt het:

*Heb nog steeds van die steken onder in mijn buik. Voelt een beetje als ongi pijn maar ook niet echt het zelfde.
    *Ben al een aantal dagen ontzettend moe, zonder dat ik een rede heb om moe te zijn...
    *Heb steeds afscheiding. Tot en met gister was het bruin. Lijkt op oud bloed maar sinds vanmorgen was het wit...
    *Heb al 2 dagen continue jeuk achter in mijn keel.

Ik vind het allemaal maar vreemd, maar volgens mij kunnen dit ook ontpil verschijnselen zijn. Ik weet het echt niet meer! Sommige dagen heb i kgewoon echt het idee dat ik zwanger ben, maar ben zo bang voor een teleurstelling!
    Graag jullie advies of gedachtes hierover!!!

Slaap lekker voor straks allemaal!

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Net weer een Etos test gedaan, weer een licht streepje. Ik ga dalijk even mijn HA bellen en vragen voor een bloedtest ik wil natuurlijk wel weten waar wij aan toe zijn want over 11 dagen vlieg ik naar Turkije, ik neem aan dat ze dat wel begrijpen. Ik heb nu geen last meer van bloeden, gister nog wat bruinverlies, net zat er niets in mijn inlegkruisje.

@jojo; Gisterochtend de clearblue gedaan, deze test was mislukt, ik kreeg een soort boekje op 't scherm en ben niet van plan weer zo'n dure test te halen, bel de HA wel voor een bloedtest, dan weet ik het ook.
    Verder voel ik me erg moe, vooral gister...pffff...nu gaat het wel. Vandaag natuurlijk weer fris en fruitig naar m'n werk, laatste week gelukkig ;)

Jojo, die klachten kunnen vanalles betekenen, ik zou je aanraden rustig af te wachten tot je NOD en dan eventueel een test doen als de ongi nog niet is aangebroken!

Fijne dag allemaal en ik laat het wel weten over mijn belletje met de HA.

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Net de assistente gesproken, ze gaat het overleggen met de HA ivm de bloedtest. Ik had de praktijk ook al gemaild dus ik vertelde dat ik op mijn werk zit en het lastig is met bellen. Ze vertelde dat ik zowiezo vandaag een reactie terug krijg op de mail om eventueel langs te komen. Ik hoop dat ik snel terecht kan.

Ze vertelde nogmaals een streep is een streep, hoe licht die ook is en het is een goed teken dat het bloeden gestopt is. Dus even afwachten.

14. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    @ jufkrisje... en voel je je al wat beter? Hier ook nog steeds geen nieuws hoor! 'k zit op dag 161 :(. Ik zat van 't weekend tegen m'n mannetje aan te praten en die heeft even geen begrip:
    - je denkt er veel te veel aan, dat helpt echt niet hoor!
    - vergeet 't gewoon eens even, dan komt 't vanzelf, we hebben toch nog geen haast?
    Dat wil ik niet horen!!! Iedere keer als ik naar de wc ga, concludeer ik weer 'nog steeds niks'. Dat zie je toch? Zoiets kun je toch niet uitschakelen?

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @1979 echt weer zo'n mannenreactie, soms kunnen ze maar beter zwijgen he.... Ik snap het heel goed dat het je frustreerd... gelukkig kun je hier ook het een en ander kwijt.

Ik vraag me ook iets af.. ik heb nu twee dagen die ovu sticks gebruikt maar geen enkele verkleuring... Volgens mijn banner zo ik over drie dagen mijn ei hebben. Heeft iemand enig idee vanaf wanneer die sticks gaan verkleuren.. Als ik eventueel een laat ei zou hebben, hoelang moet er dan tussen je ei sprong en je menstruatie zitten willen het allemaal lukken.... Snappen jullie me nog??? Zo ben ik het ook weer even kwijt...

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Allemaal!
    1979 mannen zijn soms echt raar! Ik voel me dus al een hele week zwanger (gekke kwaaltjes enzo) maar volgens mijn man voel ik wat ik wil voelen...
    Je kunt het idd niet naast je neer leggen, omdat je er steeds mee geconfronteerd wordt!

Hoe het precies werkt met die ovu sticks weet ik ook niet precies. Volgens mij gaan ze 3 dagen voor je eisprong verkleuren. Dus dat zou bij jou dan morgen zijn. Dit zijn dan oo kgelijk je meest vruchtbare dagen.

Hier nog steeds rare klachten maar vanmorgen een test gedaan en die was negatief... Ben ook veel te vroeg met testen, maar toch je weet t nooit... nou niet dus.
    Heb nog steeds die gekke buikkramp. Of het is gewoon voor kramp van mijn ongi... Nou ik hoop het niet!

Gelukkig nu 4 dagen avonddiensten zodat ik er niet veel aan kan denken. Voor ik het weet is het vrijdag en weet ik meer... Maar ik ben er bang voor.
    Net was onze trouwfotograaf hier (vriendin van mijn zus) met het album. Is super mooi geworden. Ik wist dat zij ook was gestopt met de pil dus ik vroeg terloops beetje met een lachend gezicht en al zwanger??? Nou die ogen schoten alle kanten op dus ik wist genoeg! Had ze vlak voor ze naar ons een test gedaan!!! Heel leuk voor haar, maar wel moeilijk al die zwangere mensen om me heen!

Nou ja genoeg gezeurd ik ga maar eens naar mijn werk! Vanavond lees ik weer even bij!

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb net weer terug gebeld naar de HA. Woensdagochtend om 8 uur melden bij de HA om bloed te prikken. De uitslag duurt 2 werkdagen...ben zo benieuwdddddd...ik ga er vanuit dat het wel goed is want dat 'lichte' streepje staat er niet voor niks toch????

@1979; Wat een vervelende opmerking van je vriend, dat is echt een mannenkwaal die rare opmerkingen. Hoe kun je er nou nieeeeet aandenken, dat is onmogelijk!

@Jojo; Moeilijk he al die zwangeren om je heen. Van de week stond het op het puntje van m'n tong om het te vertellen tegen mijn beste vriendin dis pas bevallen is...maar ik dacht neeee Naat niet doen het is nog niet helemaal zeker...dus even wachten.

@Sabrina; ik heb nog nooit van die ovu-testen gebruikt. Kan je dan ook niet aan een antwoord helpen, sorry!

Nou, ik ga weer even werken op kantoor. Gelukkig niet zo druk, nog een paar dagen, dat zingen we wel uit hoor!

Tot straks

18. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hoi hoi!!

Ik kan ook meepraten over "die mannen"! Je voelt wat je wilt voelen is een hele bekende!! Maar dingen als: we hebben toch geen haast, wil je al helemaaaaaaaal niet horen!!!!

Het is gewoon apart. Voordat je besloten hebt met het stoppen van de pil, denk je dat als je 1x de pil vergeten bent al dat je zwanger bent. En nu je er echt voor gaat en alles volgens het boekje doet, kom je erachter dat het allemaal (soms) niet zo snel gaat.

Best frustrerend.....

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoi meiden,

hier ik weer even :D met mijn reactie ronde en verhalen van mezelf ;) bereid je maar voor!!

@ nathalie. hoop dat je vandaag terecht kan, onzekerheid is vreselijk! gewoon zekerheid krijgen en dan het liefst gister toch ;)???!!!! Leuk een ipod... maar kan inderdaad veel uitzoekwerk zijn in het begin.

@ liessie... ben voor je aan het duimen... Kamperen met regen = k*t dus dat mag niet ... We gaan gewoon voor 6 mooie weken!:D:D

@ laura... kom op meid. 1 voordeel, je mag weer klussen voor je wens! :D enne, jij wordt tenminste ongi ;)!

@ sabrina... ik heb nooit veel zin om te poetsen.. doe het wel hoor, heb een schoonmaaktik van mijn moeder geerfd ;) duss altijd gelukkig wel netjes hier. Maar met het mooie weer baal ik ook wel eens van mijn tik :D nog wassen gedraaid??

@ gelukkig... volgens mij kan spuug geen kwaad... alleen ik heb wel een aantal keer gehad dat ik net mijn tanden had gepoetst (zou gaan slapen, maar mijn vent vond dat niet leuk voglens mij ;) ) en daar twijfel ik dan wel over. Dood tandpasta het zaad niet!??!?!

@ jojo.. heb een tip voor je onrust... Zet Mika op met Relax take it eeeaaaasy! ;) misschien dat het helpt.. Wachten moet je (moeten we) toch ;)

@ 1979.. balen he, die mannen... soms zo vervelend. Zat er vrijdag helemaal doorheen, zie berichtje eerder, stuur ik mijn vriend die een weekje weg was, een berichtje dat ik van mezelf baal e.d. stuurt hij niet echt iets gerustellends terug... om van te gruwen! maar nu was hij gister wel extra lief.. lees dadelijk maar bij mijn verslagje :D Dus jij ook nog niets te bekennen... balen he?!?! we willen zo graag, en dan moet je er maar niet zo mee bezig zijn. Maar inderdaad..
    We zien zelf:
    - het lege slipje/hipster/string o.i.d
    - slikken foliumzuur voor jan met de korte achternaam
    - zien zwangeren
    - zien kinderen

Dus hoe kun je er dan niet mee bezig zijn!?!?

Mijn eigen verlsagje... Gister op wedstrijd goede dag gehad. Mijn leerlingen allemaal hogere punten gehaald en ik ben met mijn duomaatje gepromoveerd naar een hogere divisie :D
    Daarna uiteten geweest met mijn schoonouders. Was overigens geen succes. Constant zeuren over de warmte, het wachten, de honger blablabla! Hallo, JULLIe wilden uiteten voor je 30jarig huwelijksdag ... Mijn vent en ik hadden veel liever in bed gelegen samen :D:D:D Maar verder wel lekker gegeten...

Teruglopend naar de auto liet mijn vriend vallen dat hij van het weekend moest werken. Dus ik zei zo uit grapje: ja hoor, laat je me weer alleen ;) Alleen overdag alleen trouwens. Mijn schoonmoeder gelijk erover heen: Nou kris, als jullie ooit kinderen willen moet het bij jou er invliegen volgens mij. Hij is nooit thuis. Zou eerst vragen aan je wie de vader is... :(:(:(
    Ik best gekwetst maar lacherig gereageerd met ja de melkboer hoor!
    Mijn vriend gelukkig begrepen dat het verkeerd viel bij mij, en flink mijn hand fijngeknepen dus soms zijn mannen wel lief 1979!!

Zo mijn verslagje weer... Nu gauw aardappels schillen, lesgeven en vanavond op kraambezoek :)... tot vanavond!?!?

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Krisje; Vandaag kon ik niet meer terecht. Volgens mij vond ze mij maar een beetje zeurderig, ze zei ja dan doe je toch eind van de week nog een test, dus ik gelijk geirriteerd van ik blijf testen kopen, wat denk je wat het kost...ben niet voor niets verzekerd bij de Trias toch?!? Uiteindelijk vertelde ze dat ik dan woensdagochtend om 8 uur langs kon komen om bloed te prikken, dus ben benieuwd. Het duurt overigens 2 werkdagen voordat ik de uitslag heb. Maarja dan heb ik wel zekerheid, die gekke testen met een vaag of duidelijk streepje, soms weet je het gewoon niet meer toch...!!!

Soms kunnen mannen inderdaad lief zijn maar soms ook niet hoorrrrr, heb er hier ook soms last van. Maar hij is wel begripvol over de situatie nu en hij is ook bezorgt over mij, heel de dag smsjes gaat het goed? Hoe voel je je? Al iets gehoord van de huisarts? En toen dacht ik, ben best een bofkont met zo'n lieverd!

Hier ook aardappels eten, heb ze vamorgen al geschild voordat ik naar m'n werk ging. Vanavond even snel langs mijn ouders en dan lekker rustig aan doen en relaxen op de bank.

Deel Deze Pagina