@krisje, mannen en schoonmoeders...grrr, haha, we moeten het ermee doen he.. Mijn mannetje is wel lief hoor, is eigenlijk altijd bezorgd om me.. Misschien komt dat wel doordat we nog niet zo heel lang met elkaar zijn, haha.. Kan altijd nog veranderen.... @nathalie, ik hoop maar dat je woensdag een beetje leuk geholpen wordt, begrijpen die mensen dan niet dat je je zorgen maakt?? Hopelijk krijg je ook een beetje snel de uitslag en kun je met een gerust hart op vakantie gaan. @ hier... ze zijn hier met 5 man sterk de tuin aan het doen, we wilden het eerst zelf doen, maar er is geen beginnen aan.. Op deze manier houden wij een beetje energie over om te klussen, haha...
@Sabrina; Ik ga er hoopvol naartoe en neem toch wel aan dat ik goed en aardig geholpen word We gaan ervan uit dat alles goed is of komt. Leuk een nieuwe tuin zeg, ik ben ook zo trots op onze tuin
Goedemorgen!! @Sabrina: lekker dat je tuin voor je gedaan wordt! En zeker handig dat je dan energie overhoudt voor het klussen......da's heel belangrijk!! @Nathalie: jammer dat ze zo raar reageerden aan de telefoon. Ze snappen toch zelf ook wel dat je nerveus bent en zekerheid wilt. Gelukkig mag je morgen komen. En lekker vroeg op de dag! De score hier is: gistermiddag en avond veel buikpijn en hoofdpijn gehad. Vanmorgen in de bus buikpijn gekregen en toen ik net naar het toilet ging zat er wat bruinige vloed in m'n slipje. Dus ben benieuw wat er nu gaat gebeuren. Raar lijf!!
Waarschijnlijk word je ongi, maar dat is nog even afwachten tot het doorzet. Ik ben ook blij dat ik al vroeg terecht kan. Weet nou niet of ik nuchter moet maar dat doe ik voor de zekerheid maar wel.
mogge! Ik schrijf niet zoveel, maar volg jullie allemaal hoor... Hier dus vandaag de eisprong, als ik het goed heb, spannend dus!! Als je er bewust voor gaat vind ik het wel een beetje geplande klusserij, das wel weer jammer, ik kan niet denken, ach we zien wel, het zit toch in je achter (lees: voor) hoofd! Dus over een week of 2 is het hier ook met de vingers gekruist! Nou, ik leef heel erg met jullie mee, succes bij de huisarts Nathalie! doeidoei
Goedemorgen! Sabrina jij bent goed bezig om 5 klussers te hebben die je helpen met je tuin! Jullie hebben andere klussen te doen haha Heb je al een idee wanneer het af moet zijn??? Misschien leuk om op de hyves een before en after foto te plaatsen? Ben benieuwd! Ik heb helaas alleen een balkon. Wel 12vierkante meter met een zee aan bloemen en planten, maar een tuin is mijn ultieme droom hoor!!!!! Nathalie succes vanmorgen! Ik hoop dat de komende dagen voor je voorbij vliegen, want als de dokter ook zegt dat je helemaal zwanger bent moet je gaan proberen te genieten hoor!!!! Stress is niet goed voor je frummeltje! (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet t!) Loesjej veel klusplezier dan maar he! Ik vind het ook altijd wel apart het "verplichte"klussen, maar als we eenmaal bezig zijn vergeet ik dat volkomen hahah totdat we klaar zijn en dan moeten de beentjes de lucht in en het kussen onder mijn kont hahahah! Hier is de rust weer terug. Ik heb besloten het maar gewoon af te wachten. Moet mezelf bedwingen om niet elke dag een test te gaan doen, maar ik doe het nu echt pas vrijdag. Of ik word ongi en dan gaan we op naar ronde 3. We hebben in principe ook helemaal geen haast, maar ja dat weet mijn verstand en mijn gevoel zegt iets totaaaaal anders! Heb nog steeds last van afscheiding en mijn tepels zijn donker, maar ook dit kan ontpillen of ongi betekenen. We zien het wel! Ik moest deze week eigenlijk t./m donderdag avonddiensten werken en dan zondag een dagdienst (5dagen dus), maar mijn collega wilde ruilen dus nu ben ik woensdag lekker vrij en moet ik volgende week zondag een dagdienst werken. Helemaal blij, want t wordt mooi weer! Morgen naar houten jaloezieën kijken. Vind ik zoooo mooi. In het wit helemaal riviera maison!!!! En voor nieuwe rolgordijnen in de slaapkamer. Fijne dag allemaal!
@jojo83 dat van die tuin is wel een goed idee ja.. ga ik meteen even doen. Als het goed is zijn ze vrijdag helemaal klaar.. Ik kan niet wachten haha.. Hier nog steeds geen tekenen van een eisprong.. zou over twee dagen moeten komen maar nog geen verkleuring.. Ik hoop maar dan dat ik een latere eisprong heb, want als ie al geweest is, ben ik waarschijnlijk te laat begonnen met klussen... En inderdaad het geplande klussen is niet altijd even leuk, maar net zoals jojo als je eenmaal bezig bent, hahah... Ik ga ff foto's plaatsen..
Ja nog 1 nachtje slapen en dan morgen bloedprikken....en dan idd hopen dat de dagen voorbij vliegen ga weer werken pffff....
Hallo iedereen, Nou ik heb gister een test gedaan en ik ben zwanger hihi.. 20 maart 2010 ben ik uitgerekend. Liefs Klas
Hahah even iets leuks! Morgen nacht gaan mijn mannetje en ik naar de Harry Potter premiere!!! Hahah zo grappig begint om 00.02uur. Moest ik even delen
Gefeliciteerd Klaske... @Jojo...LEUK!!!!!!!! Harry Potter... vind ik ook helemaal leuk alleen mijn mannetje niet.. Ik heb de films dus maar met mijn zus bekeken.. Helaas is die nu op vakantie.. ach kijk ik hem wel later..Heel veel plezier....
Klaske, gefeliciteerd!!!! Sabrina: Mijn ovu-sticks geven ook nog steeds niets aan. Begin me langzamerhand steeds gekkere dingen in mijn hoofd te halen. Op naar morgenochtend.
He meiden...... Ik ben ook begonnen (voor het eerst) met de ovutesten, maar ze geven een heeeel licht streepje aan. Als ik van me gemiddelde uitga zou ik zaterdag mijn eisprong hebben maar vorige cyclus duurde ineens 36 dagen i.p.v. 28 dus dan zou me eisprong een week later vallen. Heb 24 ovutesten dus kan wel een tijd doortesten hahah. Ik moet me ei gewoon vinden! Is wel irritant zeg dat je 2 uur van te voren niet meer mag plassen en drinken. Moet ik wel ff aan wennen. Verder gaan we proberen om de dag te klussen! Zit nu dus ook te wachten tot me mannetje thuiskomt hahah!
Hee meiden! Allereerst, @klaske: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar van, geweldig hoor! Ik heb vandaag de verloskundige gebeld, mag op 18 augustus komen voor controle en een echo, lijkt me zo geweldig!!Voel verder nog helemaal niks, alleen wel snel moe. Voelen de andere zwangeren onder ons al wat? Liefs Anna
Heb net een test gedaan (weet dat ik het beter s'morgens kan doen maar ik MOEST het gewoon even doen).... Het lijkt net of ik een licht 2e streepje zie. Heb hem hier naast me liggen en kijk er constant naar, het lijkt gewoon wel zo. Ik heb m'n vriend direct gebeld of ie zo snel mogelijk naar huis wilde komen. Maarja, hij zit midden in een dartwedstrijd...hij zou zo snel mogelijk thuiskomen. Pffff, ik zie het vast verkeerd.....