Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Wat voor Ovu-testen gebruiken jullie? Heb zelf gekozen voor Clear Blue. Heb er goede verhalen over gelezen en bij de kassa maar even mijn ogen gesloten (pffff wat vragen ze veel voor die dingen). Zit nu letterlijk te wachten dat het staafje een :) aangeeft.

Liessie83, hou je nog een beetje uit van de spanning?

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    #1302 liessie83, 14 jul 2009
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
    Nou bijna niet!

Ik ging gelijk een beetje googelen en las toen verhalen over "indrooglijntjes" en dat de testen van Predictor na een half uur niet meer gelden. Maar ik zag dat 2e streepje al na die 5minuten wachttijd....

Ik heb nog 3 testen van de Kruidvat, ik ga er morgenochtend gelijk eentje doen.

Ben bang dat ik van alles in m'n hoofd haal en dingen zie die er niet zijn. Maar heb m'n bril speciaal nog even opgezet en zie toch wel wat hoor!

Ga nu eerst maar naar bed. Wachten op m'n vriend en dan morgenochtend een test doen......

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Liessie wat spannend meid, maar wat de dokter ook altijd tegen Nathalie zegt een streep is een streep al is hij nog zo licht!
    Alvast een kleine felicitatie van hier!!!!

Ik heb weeeer eens wat raars gehad... Ik liep op mijn werk naar het appartement van een client. Ineens werd ik zo duizelig dat ik het volgende moment op de grond lag! (ik stond echt voor joker!) Ik ben niet flauw gevallen want ik weet alles nog maar het duizelt me nog steeds... Vind het maar heel erg vreemd allemaal!!!

Slaap lekker meiden! ik ga nog ff naar de hyves

4. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Vanmorgen dus een Kruidvat-test gedaan. M'n vriend en ik zagen allebei een licht streepje. Toch ben ik er gewoon niet zeker van en denk dat ik het toch niet zo is....

Ga vanmiddag na het werk een Clearblue-test halen, volgens mij is dat toch eentje van de besten. En als daar ook een licht streepje op is moet ik denk toch een heel klein beetje blij gaan worden!!

Vanmorgen had m'n vriend weer echt zo'n heerlijke opmerking: "haal je nou maar niet van alles in je hoofd, doe eerst nog maar weer zo'n test". Dat zijn echt opmerkingen die je NIET wilt horen.

Voel van alles in m'n buik, of wil ik het gewoon te graag voelen.....

@Jojo: wat raar dat je ineens op de grond lag! Had je misschien niet genoeg gegeten? Dat je bloedsuiker te laag was. Je voelt je dan inderdaad echt voor joker staan, maar je kan er niks aan doen!

5. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    oh Liessie, SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Goedemorgen,

Net terug van de huisarts, er is bloedgeprikt op hcg-waarde. Ik Hoop zo dat het allemaal goed is...maar daar ga ik wel vanuit hoor want die streep die er maandag ook op de test stond, staat er niet voor niets! Ik kan vrijdagochtend tussen 8 en 11 bellen voor de uitslag...dus nog even geduld maar ik ben gewoon zwanger hoor ;);):D

@Liessie; alvast een voorzichtige felicitatie. Bel anders je HA voor een bloedtest als je er niet zeker van bent. Bij mij werkte de clearblue test niet, kreeg een boekje op het scherm en dat wees uit naar een fout bij de test, echt vervelend. Toen een Etos test gedaan en die gaf weer positief aan.

@Jojo; Wat raar joh, kijk het even aan en ga anders toch even langs de HA of doe een test.

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik deed laatst ook een clearblue-test (digitale) en kreeg idd ook zo'n boekje.

Ik had zelf bedacht dat ik vanmiddag na het werk dus zo'n clearblue-test ga doen en mocht er een lichte 2e streep verschijnen, dat ik dan even naar de huisarts bel. Is dat niet heel vroeg?

Pfff, wou dat het 12 uur was. Dan ben ik vrij en kan ik even naar de drogist sjeezen. Drink uit voorzorg al weinig...

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Nahtalie ik zou willen voor jou dat de bloeduitslagen nu al binnen zijn!!! Dan is je onzekerheid gewoon weg en kun je eindelijk gaan genieten!!!! Want je bent echt wel super zwanger!!!
    Kijk je op vakantie wel uit in de volle zon? Anders krijg je allemaal vlekken op je huid!

Over het vallen, Ik had juist net gegeten en niet zo weinig ook hahah! (hadden lekker vis voor t avondeten jummie)
    Het kwam ook op als poepen. Ik liep, duizelig en bam hahaha alsof ik dronken was! Gisteravond thuis ook weer last van echt gek. Ik durf geen test te doen ookal zou t qua dagen wel kunnen, omdat ik mijn NOD op 17juli of 18 juli heb.... Ben bang voor een negeatief resultaat... Nou ja ik ga er maar overna denken.... hahhaa

Ja leuk he Harry Potter! Toch de voorstelling van 22.00 genomen anders wordt het wel erg laat! Vin het echt grappig!

9. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Jojo; Ach die 2 dagen hou ik wel vol hoor...komt helemaal goed. Ennn tuurlijk liefst wist ik de uitslag nu al.
    Ik kan toch niet zo heeeeel goed tegen de zon dus lig altijd wel onder de parasol.

@Prinsesje; veel klusplezier in Zweden en een fijne vakantie.

Vanavond etentje met m'n werk. dus ben vanavond niet op 't forum.

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    T-girs zie de hyves :(

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Pfffffff, last van een dip.. Die ovu sticks die geven gewoon geen enkele verkleuring aan. Ja alleen die controle streep. Volgens mijn vorige cyclus zou ik over twee dagen of zelfs een mijn eisprong hebben.. Wordt hier zo onzeker van.. Zeker na de verhalen van Jufkrisje en 1979....

Ach.. ik wacht maar af en ondertussen toch klussen... maar vind het wel irritant, haha

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vervelend Sabrina... Het kan natuurlijk ook zijn dat je een lange cyclus hebt van bijvoorbeeld 34 dagen en dan is je ei nog niet onderweg natuurlijk. Begrijp dat het frustrerend is hoor, maar gewoon blijven testen (je had er toch 24?) en klussen!

Zie de hyves voor foto's :D:D:D in mijn krabbel

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    JA!!!!

Heb net de CB-test gedaan en er is een duidelijke plus te zien!! Ben helemaal hyper, heb het warm, tril helemaal!

Dit kan toch niet!!!

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry Sabrina, het was Gelukkig die 24 testen heeft...
    Hoeveel heb jij er?

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    GEFELICITEERD LIESSIE!!!!!!!!! Wat goed!!!
    Maar je had toch eerst een aantal negatieve testen toen je net overtijd was??? Dan heb je je ei denk ik toch niet goed berekend en heb je te vroeg getest!!!! JAHOE!!!!!!!!

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Van harte liessie!!!!! Lekker genieten nu!!!

Ik had ook eerst negatieve test, dus het kan toch.

Hier geen last meer van bloedingen gelukkig, ben erg positief en wacht rustig mijn bloedtest af.

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik snap er niks van!!!!

Ben 2 juni gestopt met de pil en nu "zwanger", tussendoor helemaal geen ongi. Ik vind het heel onwerkelijk.

Heb net m'n vriend gebeld op z'n werk. Op een gegeven moment zei hij niks meer: hij was er stil van.

Net nog even een Kruidvat-test gedaan en ook echt een roze streepje. Ongelofelijk!

Moet ik nu eigenlijk een huisarts bellen??

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Liessie...GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD..... ronde 1.. toppie toch...

@jojo ik had er twaalf nu nog 7 volgens mij.. dus ik red het nog wel even..

@nathalie.. mooi dat het bloeden gestopt is

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Liessie ik zou lekker de huisarts bellen. Die geeft je dan ws advies over het bellen van de verloskundigepraktijk! Ik zou niet te lang wachten! Kun je gelijk een intake plannen en daarna je eerste echo!
    Echt leuk hoor!!!!!

20. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Heb net de assistente gesproken. Ik vertelde dat ik een aantal testen had gedaan en dat het er toch echt op lijkt dat ze postief zijn. Ik vroeg wat nu de procedure is. Ik moet morgenochtend even bellen om een afspraak te maken bij de huisarts. Dus dat ga ik zeker doen.

Ze zei dat als al die testen er gewoon positief uitzien het toch wel zo is. Ik zei: maar ik ben 2 juni gestopt, ze zei: dat kan hoor, dat het zo snel gaat. Ze feliciteerde me.

Heel onwerkelijk......

Deel Deze Pagina