Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Gefeli liessie!! maak een foto en laat ons meegenieten!!! :D

Voor de tgirls.. zie mijn verslagje op hyves... ;) anders blijf ik typen...

Nathalie... fijn dat het nu minder is.

Jojo@ wat doet je lichaam raar... Misschien een lage bloeddruk??? Daar kan je ook duizelig van zijn... of misschien gewoon ... (het begint met een z en eindigt op wanger!! :D)

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jufkrisje ik ben idd raar! Ik lees nu jouw berichtje en moet gewoon janken doe ff normaal!
    Ben nog steed hartstikke dizzy en vind het gewoon eng. En dat die test dan negatief is... Mijn god en dat heet dan leuk zwanger worden hahaha.
    Ik heb de duizelingen bij de verloskundige voorgelegd kijken wat ze zegt...
    Ik ga naar de hyves.

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    tennisen!! niet huilen.. hier een knuffel *knuffel*

ps. moet trouwens niet zeggen.. moest ook even een traantje weg pinken bij het positieve nieuws van liessie... :( Blij maar weer een klapje voor mij ...

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Liessie, lekker toch de eerste ronde al raak, bij mij eigenlijk ook ik d8 dus ongesteld te zijn maar ik had wel bloeding maar toch was mijn test positief, nu nog even mijn bloedtest afwachten. Maar voel me wel zwanger, al die kwaaltjes misselijk/moe pfff.....
    Goed dat je de HA gebeld hebt, die weten toch meer! Als vrijdag alles goed is ga ik misschien vrijdag of anders maandag gelijk de verloskundige bellen voor een afspraak.

5. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Zo daar ben ik weer. Ben weer rustig, haha!

Ben even op de fiets naar het dorp gegaan, moest gewoon even iets doen.

@Nathalie: ongelovelijk he, dat het zo snel kan gaan! Ik had dat echt niet verwacht! En kan het nog steeds niet geloven hoor. Ik was (ben) de laatste tijd ontzettend moe. Zit soms om 8 uur 's avonds op de bank te slapen. En m'n buik rommelt voortdurend. Ga morgenvroeg gelijk even bellen voor een afspraak bij de HA. Even snel voor het spreekuur aan, anders heb ik mijn patienten voor m'n neus staan..

@jufkrisje: ik was ook wel erg enthousiast met m'n berichtjes...kan me voorstellen dat dat voor jou niet zo leuk is. Ik duim voor je dat je gewoon ook heel binnenkort heel goed nieuws hebt!

Heb trouwens geprobeerd een foto te maken, maar hij wordt heel wazig...

@jojo: ik zou die duizelingen wel goed in de gaten houden. Het moet niet gebeuren dat je zomaar wegvalt midden op straat ofzo.

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Liessie; Ja het is ongelooflijk dat het toch zo snel kan gaan, ik ben 21 mei gestopt met de pil en toch zwanger ondanks die bloedingen, nou even voor alle zekerheid de bloedtest afwachten dus ik juich nog niet te hard, maar ik denk wel die streep staat er niet voor niets en ik ga ervan uit dat alles goed is anders maak je jezelf gek! Ik ben ook erg moe, zondag heb ik gewoon 's middags een dutje gedaan (dit doe ik normaal nooit), ook ben ik 's morgens misselijke (niet elke ochtend) maar heb pas 2 keer een klein beetje overgegeven.

Ik had ook geprobeerd een foto te maken van mijn testen maar dat werd ook heel onduidelijk, een wazige foto. Dus heb ze maar gewist, heb alle 3 de testen wel nog thuis bewaard hahahaha

Nou dames ik zit weer gapend achter mijn pc. Morgen en vrijdag nog werken en dan lekker vakantie, zal dan wel minder actief zijn op het forum want dan ben ik weer druk met leuke dingen doen;)

En jufkrisje; ik raad je aan om toch nogmaals een keer naar de HA te gaan, kan geen kwaad meis gewoon doen!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ nathalie... ben bang dat hij me toch weer naar huis stuurt... En daar zit ik niet echt op te wachten.. :S denk dat ik gewoon eerst lekker op vakantie ga (9 augustus vertrekken we) en dan zie ik het wel...

Nog 2 nachtjes slapen en dan weet jij meer ;) :D

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jufkrisje gaat je huisarts binnenkort ook niet op vakantie, zodat je naar de plaatsvervanger kan gaan? Misschien toont hij/zij meer begrip.

Liessie wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hallo dames,

ik was jullie kwijt!!!!!!!!!!!!!! Wat een stress.
    Maar ik heb jullie eindelijk weer gevonden en een hoop gemist zie ik.

Liessie: wat geweldig voor je GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend spannend allemaal......

Krisje; ik vind het zo vervelend voor je, hoop elke keer iets te lezen dat je ongesteld bent geworden, of zwanger (nog beter). Ik blijf voor je duimen.

Nathalie; vrijdag krijg je de uitslag? Spannend. Wat irri als je je niet serieus genomen voelt door de HA. Ik heb ook een nieuwe ipod en was ook zooooooooooooo lang bezig.......

Anna: Welkom en GEFELICITEERD!!! wat snel, heerlijk hoor.

Starfish; mijn nod is maandag. ik heb ook de buikpijn die jij beschrijft en al dagen borrelende buik/darmen. Geen idee waar het vandaan komt. Nu nog steeds pijn!!!!!!!! Aftellen dan maar naar mn NOD.............

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Super! Idd lang hier niet gezien!!!

Ik dacht dat mijn NOD eerder moest zijn, maar nu verteld mijn vriendin net dat ik wel moet uitgaan van maandag net als jij! Omdat mijn vorige cyclus 28 dagen was. Ik snap het niet helemaal maar dan hebben we dus allebei een NOD op maandag!
    Ik heb ook de zelfde klachten als jij en ik ben dus heel erg dizzy met veel afscheiding. Heb jij dat ook??? Spannend he!

Ik ben nu ter afleiding confessions of a shopaholic aan t kijken hilarisch!!!!!

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Liessie......gefeliciteerd!

Jeetje, wat zijn er al een hoop snel zwanger. Echt leuk.

Weet niet meer wie maar iemand vroeg wat voor ovusticks iedereen gebruikte, ik gebruik ze van sensitest. Die zijn goed heb ik gelezen en lekker goedkoop.

Natalie.....jij bent echt gewoon hardstikke zwanger hoor. Snap dat je door dat bloed/bruinverlies onzeker bent maar over 2 dagen heb je gelukkig duidelijkheid.

Hier klussen we vrolijk verder om de dag, heb natuurlijk nog geen positieve ovutest. Hij was overigens wel iets duidelijker het streepje vandaag, dus denk/hoop dat me eisprong gaat komen. We zullen zien.

Ik merk wel dat ik zo met het zwanger worden bezig ben, denk er zo ongeveer heel de dag aan, zit aan het forum gekluisterd als ik tijd heb.
    Zou het liever anders zien want ben bang dat me cyclus ineens onregelmatig is sinds ik er teveel mee bezig ben, de spanning gooit mijn cyclus in de war denk.

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Super; Inderdaad lang geleden, ik kon het forum eerst ook niet vinden pffff...maar ik krijg inderdaad morgenochtend de uitslag, ik kan bellen tussen 8 en 11 uur. Maar dat is een drama bij mijn huisarts want die is altijd 'in gesprek' maar goed elke minuut maar proberen!
    En bij jou? Ik heb ook last van eeb borrelige buik hoor, misschien een zwangerschapkwaaltje? Af en toe ben ik 's morgens misselijk en soms wat steekjes in m'n buik. Verder voel ik me goed.

@gelukkig; Ik voel me ook anders hoor, dus ga gewoon van het beste uit en blijf positief, bloedingen zijn niet altijd meteen slecht hoor.

@JufKrisje; Ja je moet niet bang zijn meid. Je moet gewoon je verhaal doen en idd desnoods bij een vervangende huisarts hoor, wie weet begrijpt die je wel! Mij scheepte ze ook af van kijk het maar aan...nou dacht het niet hoor...ben niet voor niets verzekerd en heb niet voor niets een HA. Kop op meid, het komt allemaal goed. Bijna vakantie denk daar maar aan! :D

Vandaag en morgen nog werken en dan heerlijk 4 weken vrij...lekker hoor! En dan aankomende week alles wassen/strijken en dan onze koffers inpakken. Ben blij dat mijn ouders zo'n steun voor me zijn, heb het ze verteld van de week, ze vonden het helemaal geweldig maar mijn pa is altijd zo ongerust die komt elke dag langs of hij belt;) Mijn moeder heeft gister weer mijn ramen gezeemt en gestofzuigt, echt super zulke ouders :D:D:D

Nou meiden ga zo weer naar mijn werk, nog twee drukke dagen, nou hoop eigenlijk dat de directeurn morgen zeg om 12 uur ga maar lekker naar huissss vakantie vieren maar goed dat is nog even afwachten.

Zo weer een heel verhaal...doeiiii

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen allemaal!

@Nathalie: wat een heerlijk vooruitzicht, 4 weken vakantie! Daar kun je je dan superveel op verheugen! En wat lief van je ouders dat ze je zo helpen. Lekker gevoel!

@Gelukkig: spanning en stress kunnen het inderdaad in de war brengen, dat heb ik ook weleens gehoord. Ik dacht ook dat daardoor mijn menstruatie uitbleef....

Ik heb vanmorgen nog een CB-test gedaan. Ik MOEST dat gewoon even doen. Er was al heel snel een plus te zien. Dus ik moet nu gewoon toch echt gaan geloven dat ik zwanger ben!! Heb vanmorgen de ass. van de ha gebeld. Is de moeder van een oud-klasgenootje. Dat was wel prettig. Haar dochter is ook zwanger. Ik moet 28 juli heen. Dan hebben we vakantie dus dan kan m'n vriend mooi mee.

Het is heerlijk weer!! Jammer dat we moeten werken!

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Liessie; Wat fijn dat je test weer positief is! Nu niet meer testen hoor meid, gewoon geloven dat het zo is :D

Ik heb ook erg blij met mijn ouders!

Kun je niet eerder langs je HA dan 28 juli? Wij moeten nog 1 nachtje slapen en dan weten wij meer, morgenochtend bellen ben benieuwd. Nou ga nu weer aan de slag op m'n werk want het ik druk druk...zo net voor de vakantie.

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    De huisarts is met vakantie. De ass. zei dat ze dit soort afspraken liever gewoon bij de eigen huisarts doen. Tuurlijk had ik liever wat eerder gegaan, maar goed. Als er iets was mocht ik altijd bellen.

Als mijn berekening klopt ben ik 5 weken en nog een paar dagen. Ik zou op 12 maart zijn uitgerekend (dag voor de verjaardag van m'n schoonmoeder....). Moet ik eigenlijk van de cyclus uitgaan die ik had toen ik de pil slikte?

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Kreeg net telefoontje van D-reizen. Onze tickets zijn binnen :D:D:D

Wel rot vliegtijden zeg, heen 21:30 uur en terug 6:00 uur maar goed ben blij dat we nog op vakantie kunnen.

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen! Gisteravod om 22.00uur naar Harry Potter geweest. Erg leuk en de bioscoop was helemaal afgeladen! (ben niet zo'n bioscoop ganger haha)

Liessie je moet rekenenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus dat is dan jouw bloeding na t stoppen van de pil! Echt super leuk!!!! Zet je 28juli in de hyves agenda??? Kunnen we je volgen! :D:D:D

Hier lijk ik helemaal tot bezinning gekomen door de negatieve test maar de aanhoudende klachten...
    Ik zie het wel. Ik ga nu op zijn vroegst pas maandag testen en is t niet zo dan is het jammer! Die spanning is ook niet goed dus leg me er lekker bij neer.

Ik zou gister en vandaag moeten werken en dan vrijdag zaterdag vrij, maar mijn collega wilde gister ruilen en vandaag stonden we met teveel mensen en belde ze me dat ik lekker een vrije dag KRIJG! super he!

18. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    @Nathalie: super dat de tickets binnen zijn! Dan kan het vakantiegevoel beginnen? M'n geheugen laat me even in de steek: waar ging je ook alweer heen?

@Jojo: wat heerlijk, een vrije dag krijgen!! Geniet er lekker van! Ik zal 28 juli vanavond even in de Hyves-agenda zetten!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ nathalie... ja turkije heb je vaak van die rot vliegtijden. Hadden wij ook.. En dat was onze eerste vakantie zonder ouders toen, dus we gingen maar 8 dagen. Nu eigenlijk dus gewoon 6 dagen maar :( maar je bent weg, zon zee en strand wat wil je dan nog meer!?!?! Nog even werken, slapen, uitslag bellen en nog even werken en je hebt vakatnie!!

@ liessie.. 28 juli duurt misschien nog lang maar dan heb je wel je vertrouwde huisarts. Dat is ook wel fijn...

@ jojo.. rustig wachten inderdaad... en dan streng zijn tegen jezelf. Dan heb je waarschijnlijk de meeste kans dat je niet teleurgesteld wordt, dat je of al ongi wordt, of positief kan testen :D

@ gelukkig. Succes met de afteldagen, uren en minuten tot dat je iets weet ;) Onzekerheid is altijd vervelend maar hoort helaas bij het zwanger worden :(

Hier nog steeds niets. Had er gister met mijn vriend over en op zijn werk heeft hij een patient die ook toevallig ha is. En daar zitten we beide niet. Hij zou als hij hem zou zien navraag doen en anders even zijn ha opbellen. We hebben namelijk beide minder vertrouwen in de mijne. :( maar mijn ha is wel super makkelijk qua bezoektijden. Hij heeft namelijk elke dag tussen half 8 en half 11 inloopbezoek. En dan in de middag geplande afspraken voor werkenden.
    Bij bijv. mijn vriend zijn ha is het alleen komen op afspraak en vaak duurt dat dan een halve week ofzo voordat je kan komen!!

Hier ook lekker genieten vna mijn vrije middag. Misschien dadelijk lekker wat zon pakken :D

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Liessie; Wij gaan samen naar Turkije (Alanya). We vliegen wel een Turkse Maatschappij, maar goed dat zal heus wel goed zijn als ze op Nederland mogen vliegen!

@JufKrisje: Jaaaaa, morgen de uitslag. Pfff ik wordt er zenuwachtig van als ik eraan denk, maar we gaan ervan uit dat het allemaal super goed is/gaat! Ik zal dan weleens willen weten hoever ik ben, als ik uitga van mijn menstruatie die ik in mei heb gehad ben ik nu ongeveer 7 weken...maar heb toch nog een bloeding gehad op 24 juni en dan ben ik nu 3 weken...dat kan volgens mij ook weer niet maar goed we wachten af tot morgenochtend wat daaruit komt.

Fijn dat je het met een andere HA kan bespreken meid. Mijn oude HA had ook vrij spreekuur 's morgens, mijn nieuwe HA (die van mijn vriend) heeft dat niet, soms wel vervelend hoor.

Nou vanavond denk ik maar alvast de tickets ophalen want heb is toch koopavond bij ons.

Deel Deze Pagina