Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @nathalie; wat fijn fat je ouders je zo helpen en zo bezorgd zijn!!! Heerlijk. Helaas is mijn moeder lichamelijk erg slecht en mijn vader maakt zich daar natuurlijk erg veel zorgen om. Spannend morgen de uitslag. Zal wel een hele geruststelling zijn om dan eindelijk te weten waar je aan toe bent.

@Liessie; 28 juli HA ow wat spannend allemaal! Goed dat je nog een test hebt gedaan.

@gelukkig; als deze ronde het niet lukt wil ik volgende ronde graag ovusticks gaan gebruiken. Hou me op de hoogte hoe het bij jou werkt??

2. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jojo: grappig dat onze NOD gelijk is!!!!! Spannend weer he?? Ik voel van alles. Gister en eergister de hele dag pijn gehad in mijn onderbuik. Heel veel geborrel en gedoe in mijn buik. Vandaag wat licht buikpijn. Mijn borsten lijken wel wat groter (vaker voordat ik ongi moet worden). Ik slaap al dagen slecht (veel wakker) en ben dus moe.......Tja het kan dus van alles zijn! Zal dus echt weer gaan aftellen......
    Owja ik ben vorige week zaterdag zomaar uit het niets gestopt met roken..........gaat hartstikke goed!

Starfish, nathalie, liessie, anne en andere zwangere; nog nieuwe symptomen waar wij ons aan kunnen verlekkeren??????

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @super80 ik gebruik ook de ovu sticks van sensitest.. Heb nog geen ei kunnen ontdekken, haha.. Misschien komt ie nog of ie al geweest, wat me sterk lijkt want ik ben vorige week donderdag gestopt met bloeden en zondag begonnen met testen.. Ach we zien het wel.. we blijven klussen..

@nathalie.. lekker hoor Turkije... bij mij is de tweede week alweer bijna om.. gelukkig heb ik er nog vier.. Ik hoop dat het weer zoals nu blijft.. Heerlijk.. kan ik straks in mijn nieuwe tuin lekker genieten van de zon..

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH ja je gaat naar Turkije Nathalie! Leuk hoor!!!!

Ja super80 echt grappig! Ik heb dezelfde symptomen als jij maar het kan natuurlijk van alles zijn he! Ik ben daarbij ook nog eens ontzettend duizelig. Net bijna van de trap gelazerd hahaha gelukkig was mijn man bij me. Ben ook een beetje misselijk, maar dat kan natuurlijk weer van de duizelingen komen. Ga je eerder testen dan je NOD of hou je het op maandag??? Ik ga het proberen vol te houden tot maandag hoop dat het lukt. En als de duizelingen blijven ga ik maar eens naar de dokter denk ik. Ben niet zo dokterig, ken die man ook amper omdat ik nooit ga, dus zal me er wel toe moeten zetten denk ik!
    Nou ik ga voor ons duimen! Wie weet helpt het hahaha

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH en super80 wat knap dat je bent gestopt met roken!!!! Dat moet ik ook maar eens gaan doen! Word er nu ook misselijk van maar blijf toch doorroken stom he!! Volhouden hoor!!!

6. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik lees al een tijdje mee op jullie forum, maar wilde me eerst niet registreren.....er te veel mee bezig zijn.....
    Jullie kennen het wel zo te lezen.
    Maar betrapte mezelf erop dat ik toch elke dag ff ging bijlezen, dus waarom niet?
    Ik ben eind mei gestopt met de pil. Heb daarna mijn "pil-ongesteldheid" gehad en mijn eigen eerste cyclus duurde 37 dagen.
    Ik vind het allemaal erg spannend, voel van alles maar weet nog niet goed hoe mijn cyclus zich gaat gedragen.
    Ovulatiesticks gebruikt ik nog niet.
    Nou ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen ondanks dat ik me wat laat heb aangemeld.
    En voor alle meiden die al succes gehad hebben de afgelopen tijd :p van harte gefeliciteerd :)

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    annemoon80 welkom! Ik hoop dat je snel een positieve test te pakken hebt!

8. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @Annemoon; welkom en heel veel succes. Het wordt/is een spannende tijd..........al die vraagtekens en onzekerheden en van alles voelen, grrrrrrrrrrrrrr doodvermoeiend.

@jojo; ik krijg morgen weer tests opgestuurd. Ik denk dat ik tot maandag wacht, maar ik weet het niet zeker, hahahahahaha. Ik kan bijna niet meer wachten....................

@nathalie; wanneer ga je ook alweer weg?

9. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Hey girlies,

Ik ben een paar dagen niet actief geweest op het forum omdat mijn hoofd er niet heen stond, ben behoorlijk gestressed geweest. Sommige weten het al, sommige nog niet: Ik had sowieso al vaker last van buikpijn, meestal als ik dan naar het toilet ging, dan ging het weer weg. Waarschijnlijk druk op de darmen ofzo, geen idee. Maargoed afgelopen zondag kwam er ook bruine afscheiding bij kijken dus ik werd helemaal gek! :( :(

Allerlei nare gedachtes in mijn hoofd natuurlijk.....maandag meteen de verloskundige gebeld en die stelde mij eigenlijk wel gerust....als het alleen maar bruin was dan was er eigenlijk geen reden tot paniek. Maar om me nog meer zekerheid te geven, mocht ik van haar naar het ziekenhuis voor een vroege echo. Dus a.s. maandag heb ik een afspraak. Hoop dat ik dan wat meer gerust gesteld ben.

Ik heb nu nog steeds last van die bruine afscheiding, het zijn zo'n 4 a 5 vegen per dag. Niet superveel dus maar toch ben je bang......ik moet zeggen dat het nu wel iets beter met me gaat, ik probeer gewoon optimistisch te blijven. Ik heb wel besloten om iets minder op het forum te komen totdat ik maandag voor de echo ben geweest, anders maak ik me alleen nog maar drukker.

Hoop verder dat met iedereen alles goed is.....spreek jullie binnenkort wel weer! Voorlopig houd ik me alleen even bezig op Hyves...

Liefs Starfish :)

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden check de hyves nu!!! Please????

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jojo; waar moeten we naar kijken??

12. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Uhhhhhhhhhhhhh......................je bedoeld de foto's?????????????????????????????????????

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja!
    Maar zeg maar niks hier haha er zijn mensen op het forum die mij kennen haha!!! In t echt is het een stukje duidelijker hoor ;)

14. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Starfish; ik begrijp dat je in een onzekere tijd zit nu en dat je wel wat anders aan je hoofd hebt. Logisch dat je even geen zin hebt in dat forum gedoe. Hyves is niks voor mij dus ik heb mijn foto's er ook weer af gehaald. Ik hou het bij het forum. Heel veel succes bij de echo en hopelijk kunnen ze je gerust stellen!!!!!!
    Hou je taai..........

15. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Okido.....................................
    ziet er goed uit!

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja wel toch??? Denk je dat t echt is??? Ik weet t niet... zo raaaar!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jojo! (en anderen :D) lees hyves!!! ben ook hyper :D maar dan om andere redenen... en nee, geen foto ;)

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @anemoon80...ik ben ook eerst een tijdje alleen een meelezer geweest hoor.. Spannend allemaal he.. wij zitten nu in de tweede ronde.. op zoek naar een ei, haha...

@super80 je komt toch nog wel op hyves kijken he...

19. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jojo; denk dat het echt is...................

20. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @jojo; ennnnnn??????????? ben zo benieuwd.

@Super; Wij gaan met z'n tweetjes naar Turkije (Alanya) 25 juli vertrekken we.

Hier gaat het goed, voel me prima op de moeheid en af en toe misselijkheid na. Straks kan ik de HA bellen tussen 8 en 11 uur, ben zo benieuwd wat de uitslag is van de bloedtest, ik hoop dat alles goed is.

Nou jullie horen het zodra ik meer weet, mijn HA is altijd wel zeeeeeeer lastig te bereiken, altijd in gesprek, maar goed gewoon elke minuut bellen, wel lastig op mijn werk maar dan loop ik er even tussenuit hahaha

Share This Page