Dames, net de HA gebeld. Ze konden het niet met zekerheid zeggen, dus moet ik om 10:50 voor een echo komen, kan gelukkig vandaag nog terecht en hoef gelukkig niet het weekend af te wachten. Jullie horen nog wat van me. Ben zo onzeker, maar probeer gewoon rustig te blijven.
Ok ok ik zal het hier ook vertellen.. IK BEN ZWANGER!!!! 4weken en 1 dag vandaag. Heeeeeel onwerkelijk allemaal maar zo leuk! Nu hopen dat ons kleine smurfje lekker blijft zitten en uit groeit tot een mooi compleet mensje!
@JOJO: GEFELICITEERD, geweldig nieuws.......................... Ben erg blij voor je. Ik krijg vandaag mijn testen thuis. Ik ga morgenochtend testen!!!!!!!!!!!!! Ben erg blij voor je. Wat spannend allemaal! @Nathalie; jeetje meid het zit je niet mee. Kan er niet gewoon wat duidelijkheid komen!!!! Hopelijk lukt de echo en weet je straks waar je aan toe bent.
Nathalie; weet je al wat??? ben heel hard aan het duimen voor je. Ik ben spuugmisselijk vanmorgen. Bah, bijna overgegeven....... Ik hoop dat mijn testen snel worden bezorgd!!!!!! Begin nu wel wat nerveus te worden.
Spannend super80....wordt vast een posi test hoor... Hier nog steeds geen ei.. wordt er zo moe van.. heb maar besloten me niet druk te maken en gewoon te klussen.. misschien is mijn ei tussen twee testen door geweest.. je weet het niet he... En waar blijft Nathalie??????????????
Sabrina; kan dat ook nog? dat hij tussen twee testen door is geweest. Wat vervelend dat wachten he???? Nou goed klussen dan maar!!! Tja ik wacht heel ongeduldig op mijn testen. Ik was van plan morgenochtend te testen maar als ik ze voor 2 uur, daarna moet ik naar mijn werk, krijg ga ik misschien meteen wel even testen. Het is 4 dagen te vroeg maar je weet maar nooit.................
Super80 ik weet niet of dat kan, haha. Ik ga daar maar vanuit.. Ik las wel ergens dat 12 uur voor je ei en 12 uur na je ei de piek het hoogst is.. als je een keer per dag test (in de ochtend) zou het dus zo kunnen zijn dat ik de piek gemist heb.. Voor jou echt spannend he.. die van sensitest kunnen volgens mij vier dagen voor nod.. dus als je die hebt.. dan kun je testen.. of snel naar je werk gaan nu, haha..
Ik heb die van matcare besteld, ultra die kun je een aantal dagen voor NOD gebruiken. Spannend.............................. Maar de post komt hier vaak laat dus denk dat ik morgenochtend ga testen. Of vanavond laat???? hahahaha......... Toch nog wel lastig dus die ovu testen.
Helaas Helaas....Er was niets te zien op de echo. De HA vertelde dat als het een miskraam geweest zou zijn het nu nog te zien was op de echo. Dit was dus niet zo. Waarschijnlijk ben ik niet zwanger geweest volgens hem en heeft de test mijn voor de gek gehouden. Nou snap er niets meer van. Wacht gewoon totdat ik weer ongesteld wordt en dan gaan we weer vol goede moed verder voor een baby! Vervelend maar toch blij dat wij nu duidelijkheid hebben en toch met een vrolijk gevoel op vakantie kunnen. Vandaag laatste werkdag en dan 4 weken vakantie. Volgende week lekker samen met mijn mannetje naar Turkije Dames bedankt voor jullie medeleven en steun. Ik ben vanaf nu denk ik niet meer zovaak op 't forum want heb nu vakantie en we gaan er veel op uit deze weken. Kom af en toe weleens gluren. Dikke kus voor jullie!
Super80 ik weet zeker dat jij ook zwanger bent! Je hebt de zelfde klachten/kwalen als ik dus dat moet dan gewoon zo zijn! Ik heb ook die vroege testen gedaan, maar die gaven negatief aan! Dus niet gelijk opgeven hoor bij een negatieve test, het kan de dag erna ineens positief zijn! Zie de hyve voor mijn 2e test foto duidelijk he! Ik ben sinds gister ook misselijk. Hoef gelukkig nog niet te spugen, maar t zit er wel tegenaan. Mijn lieve mannetje zei dat als ik 's ochtends misselijk blijf, hij me gewoon ontbijt op bed geeft zodat ik rustig met iets in mijn maag kan opstaan. Wat lief he! Hij heeft het al over onze kleine lol smurf hahaha. Super je laat het wel even weten he! Ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen! Het zou zo leuk zijn!
Mevrnathalie: Ben er even stil van. Jemig wat balen. Geniet lekker van je vakantie, maak er wat moois van. Jojo wat een goed nieuws. Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat. Mijn ei is ondanks de ovu-tetsen ook nog niet gesignaleerd. Had naar mijn idee nu toch wel moeten komen. Gister een behoorlijk gevoelige buik gehad en dan denk je toch dat het moment daar is. Maar nee hoor. Begin me een beetje ongerust te maken, stom he
Dat had ik dus ook Smits, gewoon doorblijven testen en klussen.. komt vanzelf.. ik had vandaag een heel licht tweede streepje.. ik ga gewoon door hoor, haha.. Komt allemaal goed
haha door gaan doen we zeker. Het levert alleen iedere ochtend weer vragen op na zo'n test. Ach moet er maar niet te veel denken. Volgens mijn mannetje is mijn lichaam in de zomer (lees relax) stand. Zo makkelijk kunnen mannen denken. Zou ook wat voor ons
Natalie.......wat onweis klote! Snap er ook niks van, hoe kan het nou dat je positieve testen had dan? Dan zat er dus wel HCG in je urine? Je had toch meerdere testen gedaan? Vind het echt kut voor je! Geniet maar wel lekker van je vakantie! Het komt allemaal goed. Hele dikke knuffel. Jojo83......GEFELICITEERD!!! Ook ik ben nog steeds op zoek aar me ei. Heb ook nog geen positieve ovutest. Maar we testen gewon door en klussen om de dag. Heb ook nog geen vruchtbaarslijm ontdekt, dus komt echt nog wel, alleenff geduld hebben.
Jeetje Nathalie, das balen...maar geniet lekker van je vakantie! En daarna vol goede moed verder! hoe krom in 1 en hetzelfde bericht: gefeliciteerd jojo!spannend!leuk! Hier gevoel in mijn lijf wat ik nooit heb tijdens/rond ei maar denk dat ik me er ook veel bewuster van ben dan normaal... Ben bij vlagen misselijk en beetje last van onderbuik. Volgens de berekening zou ik de 13e mijn eisprong hebben gehad, heb nu het gevoel ongesteld te moeten worden... Maar nogmaals, ik let er misschien teveel op, lijkt me ook sterk zo snel al. Alhoewel ik hier lees dat het wel kan! nou succes allemaal!
Dank je wel Loesjej! Ja ik vind het ook heel erg dubbel hoor. Ik ben heel blij voor mezelf, maar ben ook verdrietig voor Nathalie. Ik voelde ook allemaal krampjes in mijn buik na mijn ei en dat is niet meer weggegaan dus ja wie weet!!! En er niet te veel mee bezig zijn is zoo makelijk gezegd, maar zooooo moeilijk gedaan!!! Nou meid ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!!
Loesjej, je kan trouwens ook een late eisprong hebben he en dat geeft ook deze klachten. Of heb je ovu sticks gebruikt??
neu, geen ovusticks, zijn nog maar in ronde 2 dus zit ook nog dagen te tellen van lengt cuclus, kortom tis hier een beetje giswerk. ik moet eerlijk zeggen dat dat late ei gebeuren ook mijn gedachtengang gepasseerd heeft en daar eerder aan denk dan aan iets anders, maar goed waar het hart vol van is... Heb wel "vruchtbaar slijm", moet eerlijk zeggen, ook dat is me nooit opgevallen tot nu... wist ik veel dat de rekbaarheid wat over je vruchtbaarheid zei... maar goed, moet erbij zeggen dat ik het toch wat ranzige praat vind HAHAHAHAHAHA tjonge, lief en leed zonder elkaar te kennen, best geinig! wat is trouwens het hyves adres? kan het niet vinden... doei!
Jojo; ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben.......................................................................... Heb net een test gedaan van KV en die gaf een heel heel heel heel heel heel licht plusje aan.............Ik zit helemaal te trillen. Moet bijna spugen, hahahahahaha Ik durf nog niet heel blij te zijn. Krijg het streepje niet op de foto zo minimaal is hij.....Ga morgen nog eens testen en dan hoop ik natuurlijk op een betere streep. Nathalie; wat balen zeg!!! Ik vind het echt heel erg voor je......Nou je hebt nu wel duidelijkheid en kunt gerust op vakantie, kun je dubbel klussen.