Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat is het stil op ons topic!!!

Ik ga maar weer naar mijn werk. Dan vliegt de tijd vast voorbij en kan ik snel slapen en morgen weer een test doen. Pffffffffffffff kan nergens anders meer aan denken, zal het wel zal het niet...........................hihihihi

Jojo; slaap jij trouwens goed? Ik al een week heeeeel slecht, veel wakker niet kunnen inslapen. Dat heb ik ook nooit! Nou hopelijk tot morgen.

x

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Super80.......ik hoop het voor je dat je zwanger bent! Een streep is een streep zegen ze!
    Morgen weer testen en dan weet je het.
    Werk se.

3. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hoi meiden!
    't Was van de week super druk op m'n werk, dus 's avonds weinig puf meer om te internetten. Wat was er veel om bij te lezen zeg! Er is echt super veel gebeurd!

Allereerst de zwangeren feliciteren: jojo83, liessie83 en klaske1986... super goed nieuws zeg!
    Ik schrok wel even van de berichtjes van nathalie en starfish... wat zitten onze lichamen toch raar in elkaar he?! Sterkte meiden!
    En ja, Super80... ik hoop echt dat je morgen een duidelijke positieve test zult hebben! Ik duim voor je!

Ik ben zelf helaas nog geen stap verder.... heb even gerekend en ik zit inmiddels op dag 166 van mijn cyclus, das 5 1/2 maand . Volgende maand toch maar eens bij de huisarts langs....

Hoe is 't met Krisje... jij ook nog geen nieuws?

Ga later vandaag onze hyves nog maar eens checken!
    Groetjes!

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    1979... fijn jou ook weer eens te spreken. ;) even geen zwangere (al ben ik super blij voor onze zwangeren hoor :D)
    gister zat ik op 100 dagen. Mijn vriend en ik hadden donderdag een best diepgaand gesprek waarin ik zei dat ik heel onzeker word van deze situatie. Dat ik niet zwanger word ok, dat kan ik nog wel handelen zo de eerste maanden, maar het niet ongesteld worden is veel erger! de vergelijking als jouw ding niet meer omhoog gaat, ga je er toch ook wat aan laten doen!?!? nu heeft zijn werk contacten met een gynacoloog om klanten af te laten vallen voor het zwanger worden, of het sporten tijdens een zwangerschap. GIster heeft hij daarom een mailtje weggedaan naar die gyna om advies en tips te vragen :D Dus weer een stapje dichter bij ander advies dan mijn ha. Van de week zou eigenlijk mijn vruchtbare periode kunen nzijn geweest bij een normale cyclus, dus nu al 4 vruchtbare tijden gemist :(

@ super... hopen dat je morgen meer positief test!! :D

5. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    nou jufkrisje... hopelijk kom je zo aan meer info / advies... ben er erg benieuwd naar!
    In de tussentijd probeer ik alle 'natuurlijke' middeltjes uit om m'n cylcus maar weer op gang te krijgen. Zo slik ik nu al een maand menstruasan van dr. vogel en ben sinds deze week begonnen met een groene thee: dagelijks een kop duizendblad thee op je nuchtere maag schijnt goed te zijn voor vrouwen van wie de cyclus niet goed werkt. Ach een groene thee is altijd gezond en wanneer het helpt is het mooi meegenomen!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super80 dat meen je niet!!! Nou dan ga ik je echt wel alvast feliciteren hoor!!!! GEFELICITEERD! Schrik nou niet als een gewone test morgen negatief is he, die kunnen pas vanaf je NOD gebruikt worden! Maar die testen die je eerder kunt doen kun je zekerrrr wel weer doen morgen!!! Een streep is een streep! Ik dacht het al doordat we het zelfde aan klachten hadden!
    Ik slaap heeeel snel in maar ben heel veel wakker en moet veel plassen. Ik was donderdag op vrijdag nacht naar t toilet geweest en heb toen het raam in de toekomstige baby kamer dichtgedaan, omdat het onweerde. Ik was er van overtuigd dat er 2 kinderen in die kamer aan t slapen waren (kids van mijn vriendin die er dus niet waren) Zo stom. Dan ben je zo diep in slaap geweest!
    Maar ben hierdoor wel erg moe overdag hoor! Laat je t weten of hij morgen weer positief is???? :D

1979 tijdje geleden idd!!! Wat balen dat je cyclus nog steeds niet op gang is gekomen... Inderdaad tijd om naar de huisarts te gaan. Doe je wel om de zoveel weken een test? Je kan wel een eisprong hebben natuurlijk ookal menstrueer je niet. Vandaag aan mijn zus na gevraagd en zo was zij dus zwanger geworden!!! Ik hoop het voor je!

Ik duim voor je Super80!

7. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ik heb een week of 2 geleden nog een test gedaan, voor de zekerheid. Tot nu toe vrijen we met condoom... dan hoef ik nog niet zo op te letten op het eten en drinken... en het scheelt ook een hoop onzekerheid (ben ik al zwanger???).

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @super80: wat super spannend! Zou geweldig zijn om een super positieve test in handen te hebben! Al een kleine gefeliciteerd, want ja, een streep is een streep wordt gezegd. (al denkt nathalie daar nu wel anders over) Maar natuurlijk hoop ik voor jou dat het gewoon echt super posi is!

@1979: leuk om weer eens van je te lezen! (je bent ook zo stil op hyves ;)) Helaas nog steeds geen goed nieuws over je ongi... Bijna al een half jaar... Zou inderdaad even naar de dok gaan als je de 6 maanden hebt bereikt... Sterkte!

Hier weinig nieuws. Zou bij een cyclus van 28 dagen mijn vruchtbare dagen gehad hebben, maar ik heb helemaal niks gemerkt/gevoeld... Natuurlijk wel geklust en we gaan gewoon nog even verder met klussen :p
    Avondje bank vanavond. Hopelijk is vriendlief beetje op tijd klaar met werken...

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik zie een STREEP, iets duidelijker als die van gister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh je wat spannend...........

Ik denk toch echt dat ik ZWANGER ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik kan het echt niet bevatten. Heb het gevoel dat ik dinsdag gewoon ongesteld ga worden, helemaal na de ervaring van Nathalie.

We hebben besloten om dinsdag weer een test te doen, dan is mijn NOD. En als die positief is kunnen we er niet meer om heen!!!!!!

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Super80......GEFELICITEERD!

Weet wel zeker dat je zwanger bent, en nu hopen dat het goed gaat.
    Is altijd spannend als je voor je nod test.
    Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat het goed blijft zitten.
    Heb je kwaaltjes?

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ja heel hard hopen dat het goed blijft zitten....Spannend!

Ik heb veel kwaaltjes, buikpijn al een dag of vijf laatste dagen heel licht, misselijk met vlagen, draaierig, slecht slapen, opvliegers. En moe, van het slechte slapen. Pfffffff vanavond nog wel nachtdienst, gaaaaaaaaaaaaaappppppp

12. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo , een paar dagen geleden voo het laatst tijd gehad voor het forum, moest aardig wat bijlezen!

@ super80: gefeliciteerd........super voor je. Geniet er lekker van.

@starfish: wat erg die onzekerheid! Heel veel succes maandag bij de echo. Hopen dat alles gewoon goed is.

@ Nathalie: wat naar voor je. Hoe kan dat nou he? Al die rare signalen van je lichaam. Als ik alles zo lees dacht ik echt dat je zwanger zou zijn. Onwijs knap van je dat je toch nog positief kunt blijven. Geniet (ondanks het slechte nieuws) van je vakantie.

@Sabrina79: Ik zit ook in de tweede ronde. Eerste ronde had ik geen idee van de lengte van mn cyclus en nu twijfel ik ook wel of er een nieuwe menstruatie aan zit te komen......
    Eerste cyclus was 37 dagen en deze cyclus had ik zo'n steken in mn buik op dag 12??????????Dat kan dan toch helemaal niet. Na de komende menstruatie ga ik denk ik ook eens een maand mn ei proberen op te sporen!

@loesjej: grappig, ik zit dus ook in de tweede ronde! Al een ei gevonden?

Ik zit trouwens niet op de hyves, maar hou het op het forum.
    Nu op pad naar vrienden voor een kinderverjaardag en daarna lekker uit eten!
    Groetjes

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ik ben trouwens gestopt met de ovulatietesten. Ga ze weer testen als ik vruchtbaarslijm ontdek. Vind het zo zonde, gebruikte ze al een week en allemaal negatief. Als ik weer een cyclus heb als de vorige keer (36 dagen) heb ik me eisprong pas over een week (zondag). Dus verwacht van de week vruchtbaarslijm en ga dan weer met de ovutesten aan de slag. We klussen wel vanaf vorge week zondag al om de dag dus die ovutesten zijn gewoon voor de fun eigenlijk. Wil gewoon eens kijken wanneer de test positief is en of dat samengaat met het slijm en de steekjes in me buik!

Fijne zondag allemaal!!!

14. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Dames,

Hier weer even een berichtje van mij, ondanks het vervelende nieuws van afgelopen vrijdag zijn we toch erg positief. Het is gewoon mis gegaan heel vroeg. Het is de natuur, hoe vervelend het natuurlijk ook is. Tuurlijk hebben wij vrijdag een traantje gelaten en nog als ik erover praat schiet je vol, dat is logisch, maar kop op het is niet het einde van de wereld. Ik denk ook dat ik er teveel mee bezig ben, volgens mij werkt dat juist niet goed. Ik heb dus ook besloten niet zoveel meer op 't forum en op Hyves te komen. Af en toe kom ik eens langs en laat ik wel een berichtje achter, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

We gaan vol goede moed op naar ronde 2 en veel klussen in onze vakantie en hopelijk hebben we dan snel goed nieuws. Ik ben in een hele vroege zwangerschap het vruchtje verloren tijdens de bloeding van 1,5 week geleden, ik had geen krampen dus je denkt dan ohhh het zit wel goed, maar toch was het bij mij anders. Heel vervelend maar het is zo en we zijn beide vrij positief en gaan er gewoon weer voor!

veel liefs !

15. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Help.....

Pijn links onderin mijn buik (links) en steekjes in mn linker lies?
    Kan dit iets zijn of beeld ik het me in?

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    SUPER80 GEFELICITEEEEEEERDDDDD!!!! Wat gaaaaf zeg!!!!!

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en 17augustus krijgen we de eerste echo!!!! Wel een inwendige, maar dan kan ik er vast aan wennen dat er tussen mijn benen gegluurd wordt! ZOooooo spannend!

Annemoon wanneer is je NOD?? Misschien een midstream testje doen? Die kan al vanaf 4 dagen van te voren!

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @gelukkig; wat vervelend dat je vruchtbare dagen zo moeilijk te vinden zin. Ik heb deze ronde duidelijk mijn eisprong gevoeld aan de zeurderige pijn in mn onderbuik. Gelijk geklust en blijkbaar dus raak!

@ Annemoon; wanneer was je eisprong? Ik heb een agenda'tje bijgehouden met wat er op bepaalde dagen gebeurd. Daar staat 5 dagen na mn eisprong (en klussen dus) steekjes links onder. Heel licht maar een paar minuutjes dussssssssssssssssss wie weet??????? Wanneer is je NOD?

@jojo; onwerkelijk zeg allemaal, pffffffffff wat spannend. Zit de hele dag te dagdromen en te hopen dat het niet alsnog loslaat en ik gewoon ongi wordt morgen. Maar we hebben natuurlijk goede hoop! Inwendige echo???????? Dat klinkt niet zo leuk...waarom inwendig?

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Vanaf welke dag moet je je zwangerschap tellen, vanaf dag 1 van je cyclus toch???? Ik wil natuurlijk ook een niuewe banner!

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh is niks bijzonders hoor super80 die inwendige echo doen ze omdat ze dan alles beter kunnen bekijken, omdat ik dan pas 9weken ben. Je kan dan ook al een hartje zien dus het is juist heeeel mooi!!! Het schijnt ook niet zeer te doen. Vind het wel erg apart dat ik dan met mijn benen wijd moet gaan liggen hahaha! Maar ik denk dat je alles vergeet als je dat hartje ziet knipperen!
    Heel onwerkelijk allemaal! Hier ook nog steeds hoor!!!
    Je moet nog wel je banner aanpassen he!!! ;)

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH haha je was me voor! Ja je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Je kan hier op de pagina bij calculator zien wanneer je bent uitgerekend!
    En wel even de verloskundige bellen he!!! Krijg je gelijk een echo datum mee!

Deel Deze Pagina