Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Nathalie; bedankt! ik heb zomaar het vermoeden dat het bij jullie in Turkije helemaal goed gaat komen!!!!
    Ik vind het nog heel onwerkelijk en blijf maar naar die test kijken, hihi...

2. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super 80: van harte! Het lijkt me idd erg onwerkelijk......maar een streep is een streep. Ga er maar lekker van genieten!!:)

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeeeh!! Super80 lekker gevoel he als je test dan echt een dikke streep aangeeft!
    Ik heb ook steekjes in mijn buik, maar dan vooral links onder. Zal vast helemaal goed zijn!
    Ga je meedoen aan moeders voor moeders? Ik wel. De verloskundige heeft mijn gegevens doorgegeven dus ze zullen eerdaags wel bellen!

De huisarts kan meestal niks voor je doen en geeft je het nr van de vk. Daar krijg je gelijk een datum voor een afspraak te horen. Succes!

4. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jojo; ja een heerlijk gevoel. Maar ook echt onwerkelijk! Ben steeds aan het broekloeren............... was weer vroeg wakker vanmorgen en zat half 8 beneden! op mn vrije dag! Nou ja heb je wel een hele lange vrije dag. Ik vraag me toch af waardoor het komt dat je van een zwangerschap slecht gaat slapen.

Ha ik kan lekker aan jou alles vragen want jij loopt net ietsje voor. Dus als je bij de vk bent geweest wil ik er natuurlijk alles van horen!

Annemoon; merk je al iets van een ei???

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super dat broekloeren doe ik ook hoor hahaha dat blijft wel denk ik! Wil ook steeds weer een test doen om te kijken of ik nog wel zwanger ben!
    Dat slechte slapen is echt niet grappig! Ik val heel diep in slaap maar elke nacht zo rond 3uur en half6 moet ik zo ongelofelijk plassen!!! Niet grappig meer haha! Zo vroeg uit bed??? Nou ik niet hoor hahaha ben om 9uur weeeeer gaan plassen en weer lekker terug gegaan tot half 11! Moet helaas wel weer een avonddienst werken vandaag dus zal zo na het avond eten weer een dipje krijgen hahah en dan mag je geen red bull meer drinken (dat vind ik zooo lekker)

Ja hoor je vraagt maar raak! Ik weet ook niet op alles een atwoord, maar je krijgt een uitgebreid verslag van de vk 17aug!
    Wanneer ben je nou precies uitgerekend?

6. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Ja de red bull heb ik ook gemist bij mijn nachtdiensten!!!!! Ik word ook steeds wakker, niet om te plassen. Maar ben gewoon klaarwakker en onrustig. Dan duurt het heeeeeel lang voordat ik weer slaap en dan wordt ik weer wakker, ggggrrrrrrrrr..................gaaaaaaaap

Volgens de calculator ben ik 30 maart uitgerekend.

Ik heb trouwens net een plankalender besteld (www.plankalender.nl) Echt super leuk is dat. Elke week van je zwangerschap wordt behandeld en dan geven ze tips en wat je moet regelen in bepaalde weken.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi super80, heb even gekeken op de link.. Erg leuk die kalender.. die wil ik ook!!! Nu maar hopen dat het deze ronde raak is, kan er gelijk een bestellen...

8. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Sabrina; ik krijg de kalender morgen al als het goed is!!! Spannend je NOD komt al dichter bij.Zal voor je duimen!!!!!!!!!!!!!
    Voel je al wat?

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Nee eigenlijk niets, haha.. Maar volgens mij heb ik dit weekend pas mijn ei gehad.. dus voor innesteling nog te vroeg.. Had hiervoor een cyclus van 26 dagen (eerste keer na de pil).. we wachten het maar af he..

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi meiden...
    ben afgelopen dagen erg stil geweest.. :S merk dat het bespreken van de zwangerschapskwaaltjes steeds wat harder aankwam bij mij....:( Terwijl ik het super vind voor jullie :D maar ik wil ook graag en dan is het zo frustrerend dat dat k*tlijf niet mee werkt... :'( en daarboven op heeft de gyna nog geen mail gestuurd dus wacht ik me helemaal suf... :(
    Heerlijk stoppen met de pil... hoezo up en downs! ;) ben nu dus in de depri bui... Sorry voor mijn gezeur... :-$ hopelijk later deze week wat positiever en wat actiever :)

11. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super80: Ik heb al sinds afgelopen maandag steekjes links onderin mijn buik en lies. Het komt en gaat een beetje. Weet niet waar dit op duidt, ken mn cyclus ook nog niet (en mn lichaam al helemaal niet hihi :(). Maar voel me deze week ook niet echt lekker, erg moe. Ben bang dat het een griepje is, want ik heb ook vreselijk last van mn darmen. Dus wat is nou wat. Misschien volgende maand ovulatietesten doen?

Jufkrisje: snap helemaal dat je je niet goed voelt. Ik heb gelukkig wel een eerste menstruatie gehad na de pilstop, maar twijfel ook elke dag nu of ik wel zwanger kan worden of dat de volgende ongesteldheid lang uitblijft (dat lees je ook nogal eens:()......Dus dan kan ik begrijpen hoe slopend het voor jou moet zijn!

12. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Jufkrisje, kom maar op met je "gezeur". Je kan het maar kwijt zijn. Misschien lucht het een klein beetje op

Super80 als je nog meer linkjes heb ;) horen we graag. Kunnen we ons al verlekkeren, hihi.

13. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @annemoon; uhhhhhhhhhh ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar wat jij nu op noemt daar had ik allemaal last van...... Griepgevoel, moe last van darmen (borrelen en diarree)........

@smits; als ik weer wat leuks vind laat ik het jullie zeker weten, hihi

@sabrina; tja helaas is wachten het enige wat je kan doen.......

@jufkrisje; schrijf al je frustraties maar van je af, het is niet niks allemaal. Maar kan het me ook voorstellen als je even geen zin hebt in ons! wat duurt dat mailtje lang dan....

14. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    joehoe!!!!
    wat is het hyve adres?

15. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    gevonden, nou nog toestemming :)

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik vroeg me af.. zijn er nog meer meiden die na hun eisprong last hadden van ongi achtige buikpijn?? Heb het nu zo vanaf half negen...

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuke link super!!!! Ga zo ff kijken of ik hem ook kan bestellen! Ik heb een kalender van dag tot dag waar je ook aantekeningen op kan maken. Elke avond schrijf ik of mijn man een stukje voor ons smurfje. Lijkt me leuk voor later!

Gister ineens na het eten een paar hele venijnige steken links onder wat door trok tot mijn vagina (sorry voor de details). Ik maakte me zo'n zorgen! Nu is het weer over en voel ik me goed! Vanacht ook voor het eerst lekker geslapen!
    Weet nou niet of ik de vk moet bellen om te vragen of het wel goed is....

Sabrina Ja hoor daar had ik ook last van en ik voel het tot op vandaag nog! Dus wie weet!!!!!!!!!!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi meiden...

hier ook last van borrelen hihi :D maar dat zal wel niet van een mogelijke zwangerscahp zijn hoor ;)

Jullie hebben erom gevraagd he??!! hier komt al mijn gal :)

Wat baal ik ontzettend van alles zeg. Mijn vriend die het allemaal wel best lijkt te vinden en wacht gewoon rustig het mailtje af, en denkt er verder niet over na en gaat gewoon zijn gangetje door.

Ik baal van de 2 zwangere bekenden die ik vandaag op mijn werk zag. Een oudklasgenoot van de basisschool hoogzwanger en een oud dansgenoot die ook ineens een zwangerbuikje heeft! zucht

Ik baal van mijn collega die vannacht ik begonnen met weeen. Heel de dag denk je dan nog meer aan zwangeren!

Ik baal dat ik zelf van alles inbeeld, buikpijn hoofdpijn weinig eetlust etc etc, want ik ben niet zwanger@!!!!! (denk ik ;))

Ik baal dat de gyna NOG STEEDS niet gereageerd heeft!!

Ik baal dat ik nu gewoon niet enthousiast voor jullie kan zijn, en gewoon door kan gaan zoals mijn vriend.

zucht.. ik baal wel veel zeg :(

Oja, ik baal ook dat ik nu vrolijk kan zijn :D terwijl ik dat echt vaak ben.. normaal dan... Alleen dan hoef ik niet zo te wachten, en ik ben toch al mevrouw ongeduld... :)

En nu in reageerstand ;)

Jojo, ik zou afwachten met die steken denk ik. Misschien als het nog eens gebeurd wel bellen. Maar mocht je teveel twijfelen gewoon bellen natuurlijk!

@ smits,anomoon en de anderen die me aanmoedigden te zeuren. Het was wel even fijn ja, :D... tnx!!

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    @jufkrisje: heel goed dat je het er allemaal uitgooit!!!!!!!!

Lucht het op????

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    van de ene kant lucht het heel erg op... weten jullie ook waarom ik niets zei en weten jullie ook wat er bij mij (ons) speelt...

Alleen zorgt het natuurlijk niet dat ik plotseling ineens ongi ben (of zwanger ;)) natuurlijk dus het gevoel is er nog wel hoor ....

Hoe is het met jou liessie (even je forumnaam gebruiken ;))

Share This Page