Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo; ik denk dat die steken toch wel te maken hebben met je baarmoeder die van alles moet regelen en aanmaken nu. Wat fijn dat je lekker hebt geslapen. Misschien komt dat er voor mij volgende week dan ook aan.......

Sabrina; ja die buikpijn had ik ook. Ongi achtig in mn onderbuik. Vanaf een dag of 5 na mn (vermoedelijke) eisprong tot nu nog steeds.............

Krisje; goed alles eruit gegooid......heel goed om af en toe even heerlijk te balen van alles. Al dat gewacht maakt het ook al niet beter. Heeft er nou niemand gewoon antwoorden voor je??????

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    @krisje: het lucht op maar je komt er eigenlijk niet veel verder mee. Vind het echt kl*te voor je! Dat rare lichaam ook!!

Hier gaat't wel goed hoor.

Ben wel erg moe en wat last van misselijkheid. Sliep gisteren om 21.15 uur. En dat merk ik vandaag wel, ben wat minder moe. Maar ben nog wel onzeker. Het liefst zou ik elke dag een test doen om te kijken of ik nou echt zwanger ben. Slaat nergens op natuurlijk. De 28e naar de ha. Maar begrijp dat dat eigenlijk niet veel voorstelt.

Moet nog een half uur werken en dan 3 weken vakantie!!!!

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Liessie; ik vind het ook nog zo onwerkelijk, kan het echt niet bevatten. Heb al heeeel veel tests gedaan en allen positief. Moet hjet toch echt gaan geloven. Ik doe zaterdag nog 1 test van clear blue die digitale (ik wil het woord zwanger lezen hahaha). Daarna moet ik het echt gaan geloven en stoppen met testen.....
    Hou nog even vol dat half uurtje en daarna lekker van je vakantie genieten!!!!!!!!!!!!Ik moet nog drie weken werken.

4. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jufkrisje:
    Goed dat je het er allemaal uitgooit! Ik denk dat iedereen op dit forum wel blij wil zijn voor diegenen die al zwanger zijn, maar dat we allemaal wel denken: waarom ik nog niet.
    En jij al helemaal omdat het zo vreselijk lang duurt!

Super80:
    Ik zit voor de zoveelste dag (vanaf maandag) met mn trainingsbroek en bolle buik op de bank. Blijf een zeurende pijn links onder houden. Durf nog niet aan een mogelijke zwangerschap te denken eigenlijk, heb namelijk ook vaak last van mn darmen en misschien wordt ik deze maand wel vroeg ongesteld (vorige cyclus 37 dagen)
    Wat een onzekerheid.
    Wel leuk om te horen dat jij dezelfde verschijnselen had en wel zwanger was! Ik kan pas over twee weken testen als ik dan niet ongi geweest ben.
    Wat duurt dat lang zeg.

5. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    @super80: ik heb afgelopen zaterdag (geloof dat het zaterdag was, ben laatste tijd erg vergeetachtig...) de laatste Kruidvattest die we in huis hadden gedaan. 2 dikke vette strepen natuurlijk. Ik moet denk ik eerst een echo hebben gehad voordat ik het geloof en me er helemaal aan over kan geven. Maar zo'n digitale is wel leuk idd. Dan lees je tenminste "zwanger". Op die test is toch ook te zien hoe ver je bent??

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    @ Liessie: Clearblue geeft idd aan hoelang je zwanger bent (2-3 weken en 4-5 weken). Heb de test thuis liggen voor het geval dat (hihi).

Denk overigens dat de tweede ronde mislukt is. Mede door de neg ovu-testen. Vraag me af of mijn ei productie wel al op gang is gekomen. Manlief kon me van de week zo vertellen dat dat kan komen door het lange pil gebruik. Vond ik zo schattig dat ie dat had uitgezocht. Ben ik dus niet de enige in dit huis die heel internet afstruind.

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    @Krisje: Je treft het ook niet met zo'n ha en een gyna die niet reageert. Je zou toch denken dat juiste een gyna moet weten hoe je je voelt?! En balen van al die zwangeren om je heen, kunnen de niet zwangeren zich helemaal indenken. Heb zelf twee vriendinnen die pronken ( en gelijk hebben ze) met het wondertje dat in buik groeit.

Hou vol meid, het komtl goed

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Liessie; haha herkenbaar..... ik doe die clear blue test inderdaad zodat ik kan lezen dat ik zwanger ben, misschien helpt dat. Verder ben ik alleen moe en chagerijnig....

Smits; zou jammer zijn als rone 2 is mislukt. Kan het niet zijn dat je ei later komt?

Annemoon; verschrikkelijk dat wachten!!!!! Dat is hetr allerergste..... toch vreemd die steken links onder. Het betekent in ieder geval dat er iets gaande is daar. Misschien wel een laat ei???

9. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Hey! :)

Heb een hoop bijgelezen en wilde ook op een aantal mensen reageren maar nu weet ik niet meer op wie....:( :D

Iemand vroeg waar mijn banner vandaan kwam: www.lilipie.com geloof ik...maar er zijn meerdere sites die banners hebben.

@ Jojo: als je vaker last krijgt van die steken en ze doen ook echt pijn, dan zou ik de verloskundige wel even bellen. Als het maar sporadisch is dan zou ik eerder denken dat het te maken heeft met je ingewanden (vies woord bleh!) :p Je darmen, baarmoeder etc. moeten plaatsmaken en dat doet soms pijn.

@ Super: ik mocht een 6 weken echo omdat ik last had van buikpijn en bruine afscheiding. Maar niet alle verloskundigen staan dit toe heb ik gehoord...je moet er wel echt een reden voor hebben. Gelukkig deed die van mij er niet lastig over. :)

Oké, gisteren hebben we het dus aan mijn moeder/zus/zwager verteld. Was heel erg emotioneel (bijna iedereen huilen haha) maar ze waren echt superblij! Ik had voor mijn moeder +vriend een kaart geschreven (en ook één voor mijn zus/zwager) met een kopie van de echo erin geplakt. Met de tekst erbij: Ik ben nog pas 6 weekjes oud en dus nog heel klein. Toch hoop ik dat jullie mijn opa en oma (oom en tante voor mijn zus/zwager) willen zijn.

Morgen zijn mijn schoonouders aan de beurt. Idem kaart voor schoonouders én ook een kaart voor de oma van mijn vriend want die wordt dan overgroot-oma. Ik heb zelf geen grootouders meer. Echt wel beniewd naar hun reacties! :) Was overigens gisteren wel al helemaal op van de zenuwen omdat ik wist dat we het 's avonds gingen vertellen hahaha!

@ Krisje: gewoon lekker zeuren als dat helpt, is vaak een opluchting hoor! Ik wou dat ik nog meer tips kon geven om het verdriet een beetje weg te nemen maar denk helaas niet dat ik dat kan....

Zo, morgen lekker vrij. Ik ben echt KAPOT! Al de hele week krijg ik niks voor elkaar, wil alleen maar slapen, slapen, slapen. Bah en dan ook nog vaak 's morgens zure oprisperingen (weet niet op dat een nederlands woord is) maar dan lijkt het in elk geval net alsof ik zure haring heb gegeten. Zal wel maagzuur zijn ofzo maar het is echt heel goor! Dus ik ga nu lekker snel mijn nest in en morgen asociaal uitslapen! Tot morgen! :) Oja, en heb sinds 2 dagen weer eens last van mijn verstandskies aan de linkerkant....zul je zien dat het deze keer niet vanzelf over gaat.....moet ik ze toch nog laten trekken voordat de beeb er is....weet alleen niet of ik dat wel wil hoor....nog maar eens over nadenken!

10. bullie

bullie Lid

19 feb 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Hallo iedereen!

Ff heel ego.....Baal van m'n lijf!!!
    Nu al 2 dagen overtijd, en gisteren nog een negatieve test. Het meest vervelende nog van alles, ik heb allemaal (nep?) klachten.
    Ben al bijna een week duizelig en af en toe misselijk, ongi krampjes...
    The whole pakkage, zeg maar en dat zonder zwanger te zijn. Grrrr:x
    Vind het echt niet leuk......En zelfs vanaf dat ik had besloten minder op het forum aanwezig te zijn, ben ik er zo mogelijk nóg meer mee bezig..........Ik weet het ook allemaal niet, hoor! Van de ene kant denk ik, mens stel je niet aan je hebt tenslotte al een kindje, van de andere kant....wil er nog zo graag eentje:(.
    Kan ook niet van me af zetten dat er iets mis is met m'n lijf, en dat er gewoon geen kindje meer komt, heel raar.....lees ook overal over pcos, en nu denk ik dat ik dat ook heb;)

Nou, genoeg gezanikt, ik ga maar ff terug lezen (een pagina of 50:D) en dan ga ik maar ff poetsen ter afleiding....
    Sorry voor m'n zeurbui!

Liefs Bullie

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bullie; wat vervelend dat je overtijd bent en alle verschijnlselen hebt maar een nega test!!! Kan me voorstellen dat je daar van baalt.

Starfish; wat een super leuke manier om het je ouders enzo te vertellen!!! Ik ben ook al zo moe! Vanmorgen was ik voor het eerst een beetje misselijk. Verder heb ik nog nergens last van.

12. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hoi Allemaal.

Ik ben weer terug van vakantie! maar nog niet bij gelezen dus neem me niet kwalijk als ik op niets nog gereageerd heb.

Weten jullie nog dat ik 24 juni een miskraam met 5 weken heb gehad?
    Vandaag had ik dus een super positieve test in mijn handen.
    Ik dus volgens de berekeningen 4,2 week zwanger!!!!

Ik kan het nog niet geloven, 2 ronde's gehad, met 1 mk en nu weer zwanger.

Ik hoop zo dat deze zwangerschap goed verloopt!!!

Nu ga ik even bijlezen.

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    @Super80: Ik vermoed niet dat mijn eitje later is geweest of komt. De ovu test heeft twee keer een licht streepje aangegeven en daarna niets meer. Ben er toen maar gelijk mee gestopt (geeft wel wat rust).

Starfish: Wat heerlijk lijkt het me om het goede nieuws te vertellen. Zo leuk hoe jullie het hebben gedaan.

@Sleepy84: Gefeliciteerd!! Zal voor je duimen dat het nu goed gaat!!

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sleepy; wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!! Dat is snel zeg. Ik ga heel hard voor je duimen. We lopen bijna gelijk!

Smit; balen dat die ovu sticks dus ook niet heel prettig werken! Ach gewoon doorklussen en dan maar weer afwachten.

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @sleepy...GEFELICITEERD.... super zeg en heerlijk zo snel.. help je duimen dat alles goed gaat...

@Smit, hier hetzelfde met die ovu sticks hoor.. ook twee keer een licht streepje, daarna niets meer.. wel later dan ik zelf had gedacht, maar goed, we wachten af, verder kan ik er toch weinig aan veranderen...

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina; spannend je NOD komt alweer dichterbij.....Nog vreemde dingen gevoeld??????

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Welnee, helemaal niets, haha... af en toe een beetje ongi buikpijn, maar wat niet is kan nog komen.... en misschien ben ik wel een van de weinige vrouwen die gewoon niets voelt en toch zwanger is, haha.. laten we dat maar hopen dan he.. en anders volgende ronde....

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi Sabrina, Bedankt voor je reactie. Het is wel fijn om te lezen dat een ander hetzelfde heeft ( niet rot bedoeld hoor) met die ovu-sticks.

Aan klussen moet ik eigenlijk even niet denken. Ben snip verkouden en heb een keel die aan voelt als een rasp.

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik kan me aansluiten als het over ovusticks gaat!
    Heb me ei nog niet gevonden en ook nog geen vruchtbaarslijm gespot.
    Had gister een heel licht streepje op me ovutest dus dacht nu zal het wel oplopen en dus me ei in aantocht zijn. Doe ik vandaag weer een ovutest is de streep veel lichter dan gister.
    Snap er ook weinig van.
    Nou ja, we klussen vrolijk verder en ik blijf nog maar ff doortesten!

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden

Mag ik ook even heel ego een potje klagen hier???

Ik weet niet of ik het alleen op hyves heb geschreven of ook hier, maar zijn ons blijde nieuws vanaf vorige week aan een aantal mensen aan het vertellen geweest. Nu zijn de broer en schoonzus van mijn man al een tijdje bezig met IVF dus vonden wij het erg moeilijk om het aan hun te vertellen. Anders dan verwacht reageerde ze heel erg lief en zijn ze heel erg blij voor ons.
    Nu hebben we het aan de rest van mijn man zijn familie verteld en het enige wat we te horen krijgen is een matte oh leuk en dan er meteen achteraan, maar wel zielig voor J en L hoor. Geen enthousiastme te vinden bij niemand van zijn familie!
    We voelen ons zo langzamerhand schuldig dat wij wel snel zwanger geworden zijn. Vind het echt niet tof en voel me hier echt door gekwetst (misschien door de hormonen 3x zo erg).
    Manlief staat op het punt om uit zijn vel te springen, maar dat schiet ook niet op.

Gelukkig vindt mijn familie het wel helemaal geweldig, ookal is het het 6e neefje of nichtje of kleinkind wat er komt.

Sorry hoor het zit me zo hoog en moet echt janken als ik het er over heb. Het is dan lekker om het even van me af te schrijven.
    BAH BAH BAH

Deel Deze Pagina