Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    waarschijnlijk eind van de week weer eens testen.. ga ik ons maar weer eens uit de onzekerheid halen.. Maar de klachten heb ik al wel langer dusss denk dat ik het mezelf weer voor de gek houdt... Gewoon laat naar bed (dus draaierig en misselijk daarvan) en buikpijn (door zwaar eten etc van de avond) :D hoezo mutserig! :p

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zo Krisje is back!!!!!!!!!!!!... Goed om te lezen.. en wat heerlijk even naar Walibi...ook super lief van je mannetje...

@jojo...hahha, wat een verhaal... ik was het ook gaan onderzoeken hoor, desnoods door manlief, hihi.. schat??? Wil jij ff kijken, hahha... zie het al voor me..

@ de mede nod-ers.. geen honger hebben??? Ik zou willen dat ik dat had... ik heb altijd honger... heb ook vandaag weer zo'n dag dat ik me een olifant voel... Ben ook maar weer eens begonnen met lijnen... zal je zien test ik donderdag positief, haha.. Maar dan heb ik er wel voor over hoor, en anders ga ik gewoon weer vier weken door lijnen.. zitten misschien net mijn broeken wat lekkerder....

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ sabrina.. je kan het dan niet voor je zien... ;) maar je mannetje achter je zien hihi :D als hij zou moeten onderzoeken dan

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oja... Ik bedoelde ook eigenlijk... zie het al achter me... Whaha

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ok, meiden nu ben ik echt in de war! Net heb ik een rondje in huis gestofzuigt (-> is dat trouwens wel nederlands???) en ik voelde me echt vreemd... Licht in mijn hoofd na het bukken.. Net alsof ik tien rondjes had gedraaid en dan gestopt werd.. dat gevoel een beetje (recht lopen is geen probleem ;))
    <moest nog wel eten, maar had om 1 uur nog gewoon 2 boterhammen op en had niet eens trek of honger voor het avondeten... :S:S
    En dan zijn jullie ook al bezig tegen elkaar over symptonen... dan dan ga ik ook weer denken ;)

Jojo en de andere zwangeren... was het zo ook bij jou??? voelde je dit ook? wegvallen oid dat heb ik niet gehad gelukkig...

@ allen... Wat denken jullie dat dit kan zijn?? kan het ook gewoon komen doordat ik gister een drukke dag heb gehad? GIster had ik het ook al maar dacht dat het kwam door de hoeveelheden achtbanen die mijn hoofd te verduren had... :) Vandaag ook, vanmorgen minder erg dan nu... Ben nu ook echt misselijk en heb weinig gegeten... :S

6. bullie

bullie Lid

Feb 19, 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Héee idereen,

van de week maar weer een testje wagen?! Ik weet het eigenlijk al, maar als ik m'n eigen onzekerheid weg kan nemen daarmee....misschien word ik dan ook nog ooit ongesteld. Snap je nu zo goed hè @jufkrisje!!! En dan mag ik nog niet eens klagen na een week. Ik had trouwens dezelfde klachten als jij, en toen bleef m'n menstruatie dus uit.......wil je niet ontmoedigen ofzo;)

@all zwangeren; Bij iedereen alles ok qua zwangerschap? niet misselijk en zo?

@Mutzie; Goed om van je te horen, ik ben ook een stuk minder op het forum te vinden, en er zijn ook mensen met vakantie misschien?
    Of alleen de harde kern blijft over......hahaha:D

Nou, ga onze kleine man in bad stoppen,

X Bullie

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ bullie... sorry.. vergat vanmiddag gewoon op jou te reageren!!! :( balen dat je ook overtijd ben... 1 ding :p ik win het van je hoor ;) met mijn 110 dagen...

Veel pleizer (succes??) met het spetter spieter spater zo

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ de zwangeren! wordt eens actiever en reageer eens :p word hier lichtelijk gek (en ben nog steeds draaierig!!!!)

9. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Ooooo jufkrisje, hoop zo voor je dat al die klachten een positieve test teweeg brengen (moet er eigenlijk wel om glimlachen als ik dit allemaal zo lees). Spannenddd!

@Jojo: pfff was dat ff schrikken. Geluk was het maar het achterste;)

@Super: balen zo'n inbraak. Gelukkig heb je -zo te lezen- erg lieve buren.

@bulle: Ik zou gewoon nog een keer testen. You never know;) en voor de onzekerheid kan het ok alleen maar helpen.

Eind van de week moet ook mij NOD liggen (exact weet ik het niet) Heb af en toe lichte ongi-krampjes, maar waarvan is de vraag:( . Ben ik toch weer aan het twijfelen, terwijl ik vorige week nog dacht dat deze ronde niets zou worden.

10. anna6

anna6 Bekend lid

Jul 7, 2009
    575
    88
    28
    jaaaaa, hier dan eindelijk de reactie van een zwangere;)
    Dat draaierige herken ik wel Krisje, ik ben al een paar keer bijna flauw gevallen, en even heel duizelig vooral met opstaan. Ik zou er gewoon een testje tegenaan gooien Krisje!

ja en natuuurlijk misselijk, echt voor het mooie gewoon niet leuk meer!! 's Morgens kokhalzend boven de toilet hangen en dan ongeveer tot 2 uur 's middags buikpijn hebben. Dat wordt genieten als we volgende week voor 12 dagen naar Kretha gaan:)
    Liefs, Anna

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    joepie :D 1 reactie van een zwangere en 1 reactie van een niet zwangere...

Stiekem hoop ik dat het zonder ongi raak is... Maar dat zou wel heel onwaarschijnlijk zijn denken jullie niet??? :S

Waar zou dit lichte gevoel ook vandaag kunnen komen anders??

@anna... Lekker zeg Kreta... Hoop dat je dan inderdaad minder misselijk bent dan nu... Wanneer vertrekken jullie precies?? Wij 9 augustus voor 15 dagen naar Mexico :D:D

@ smits.. Logisch dat je nu gaat twijfelen.. Heb ik zelfs nog wel eens :D maar bij mij is dat rond te testtijd (om de 2 weken)... Nu heb ik dus expres niet getest en dan krijg ik dit weer :p

12. anna6

anna6 Bekend lid

Jul 7, 2009
    575
    88
    28
    Wij vertrekken volgende week maandag voor 12 dagen, dus alleen nu nog hopen dat ik niet al te misselijk word, anders wordt het overgeven in het vliegtuig:$ (ben toch al niet zo'n 'vliegheld')

Tja Krisje, zonder ongi toch raak?? Ik weet het niet, heb er wel m'n twijfels bij, maar je weet het natuurlijk nooit:( Wel spannend hoor, zo ga je wel weer aant twijfelen... zou trouwens wel een mooi cadeautje zijn zo voor je vakantie:D

@Smits: ik dacht ook dat m'n ongi eraan kwam hoor! In de eerste ronde dacht ik al dat het raak was, veel symptomen; moe, rammelende darmen, veel honger enz. Helaas viel het toen tegen. In de tweede ronde helemaal geen symptomen en zeker niet verwacht en toe wel raak, dus je weet het nooit!!:p

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    denk ook niet dat het raak kan zijn hoor... alleen ga je door dit gevoel wel twijfelen aan jezelf en je lichaam... :(

Maar weet niet goed waar het anders van zou kunnen zijn?? Jullie wel!?!?

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jufkrisje........wat spannend!
    Ik heb geen idee wat het anders zou kunnen zijn. Maar zou je niet gewoon heel snel een test gaan doen NU?
    Ik ben erg benieuwd en hoop zo voor je dat je zwanger bent!

Heb je eigenlijk al een reactie gehad op die mail?

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    :S de gyna is op vakantie... dus die pech hadden we ook nog :S

Ik DURF niet te testen.... :D hij zal wel negatief zijn... wacht eerst nog een paar dagen af ;) en mocht ik dan nog steeds dit weeige en lichte gevoel hebben dan test ik...

Alles goed met gelukkig??

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ oh Krisje.. duizelig..........bah.... En inderdaad raar, waar kan dat nou weer vandaan komen he... Als het aanhoudt en je hebt negatief getest, zou ik toch even langs ha gaan.. misschien een virus op je evenwichtsorgaan... En was jij trouwens niet de dokter van dit forum??? Hihi...

@zwangeren... is dat duizelig zijn en bijna flauwvallen een standaard symptoom??? Ik heb daar zo'n hekel aan.. heb er zelfs een fobie van en om het nog erger te maken... ben er zelfs voor in therapie... oh ik wil echt niet duizelig worden hoor.....

17. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

Jul 26, 2009
    1,679
    0
    36
    Female
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

ik ben ook in mei met de pil gestopt (of eigenlijk eind april)! Waren echt super verrast toen ik eind juni zwanger bleek te zijn!! Hadden nooit verwacht dat het zo snel zou gaan!
    Veel succes voor iedereen die zwanger probeert te worden en felicitaties voor iedereen die al zwanger is!

Groetjes Laar

18. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jufkrisje; hier een reactie van een tweede zwangere............(hihih blijft raar dat te zeggen). Ik ben sinds een klein weekje wat licht in mijn hoofd. Heel licht duizelig (voor mijn nod niet echt last van gehad). Verder waren mijn symptomen;
    - heel af en toe jeuk aan tepels
    - borrelende buik (darmen)
    - wat steekjes in de buik gehad
    - zeurende buikpijn (alsof ik ongi moest worden)
    - Heel slecht slapen

Ik vind het echt spannend voor je! Het lijkt wel erg op onze symptomen. Waar heb je nu allemaal last van gehad????

Sabrina; hier af en toe wat misselijk. Als ik dan wat eet is het zo over. Verder soms wat buikpijn. Moe ben ik ook steeds meer. En ik word 's nachts wakker om te plassen. Verder ben ik steeds vroeg wakker

19. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Krisje; het zou natuurlijk kunnen dat je enige tijd gelden toch een eisprong hebt gehad en dat je eigenlijk ongi zou moeten worden maarrrrrrrrrrrrr..... tjaaaaaaa het blijft toch raden

Sabrina; ik heb dus niet veel last van duizeligheid dus probeer je nog niet te druk daar om te maken......

20. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

May 15, 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Duizeligheid of flauwvallen als symtoom herken ik niet.
    Ik moet wel zeggen dat ik van veel zwangeren hoor dat ze hier juist wel last van hebben.

Mijn symtonen:
    -Overdag weinig eetlust
    -Ontzettend gevoelige/pijnlijke tepels
    -Opvliegers ( soms breekt het zweet me ineens uit)
    - Snel en vaak moe, kan echt veeeel slapen

Gelukkig ben ik niet misselijk, maar ja de meeste krijgen hier pas echt last van rond de 7e week en as woensdag ben ik 5 weken.

Ach ja we zullen wel zien.

Share This Page