ZOOOOO hallo!!! Ik ben even een avondje wezen werken en ik zie dat de activiteit ineest verdriedubbeld is hier! Gezellig!!!!! Krisje wat spannend allemaaaaal!!! Ik wil geen valse hoop geven maar ik had ook van al die dingen last (nog steeds). Ik was ook verschrikkelijk duizelig, maar dat is nu wel iets minder! Mijn borsten deden helemaal niet zeer, maar nu wel!!! Verder ben ik niet echt misselijk, maar wel moe en heb ik veeeel opvliegers en ongi achtige buikpijn. Nou ik vind het helemaal spannend! Wanneer ga je testen??? Ik heb alles gelezen hoor van iedereen, maar weet even niet meer wat iedereen heeft geschreven dus vandaag verder geen persoonlijke reacties! Vanavond ben ik er weer. Ik ga straks met het zoontje van mijn vriendin naar de bioscoop en naar de Mac! Hij gaat voor het eerst dus helemaal spannend voor hem. (Ice age 3)
hoi meiden.... ben ik nog steeds in stuiterstand!!! Mijn vriend kon ook niet echt nuchter advies geven... Zeg zo, wat denk je dat het kan zijn (zonder natuurlijk over mijn eigen idee te vertellen wilde een neutrale gedachte)...?? Hij zo zijn hand op mijn buik. Je zal wel gewoon zwanger zijn!?!? Lekker remmend was hij dus niet echt Vandaag nog steeds licht in mijn hoofd. Totaal geen honger terwijl ik wel gewoon net 5 uur intensief heb gewerkt (lopen, tillen, bukken etc)... :S vreemd vreemd vreemd!! Ik durf nog steeds niet te testen.. wacht gewoon een paar dagen af en maak mezelf nog gekker dan ik nu al ben Maar meiden, wat zou het kunnen zijn als ik niet zwanger zou zijn, want die kans is veel groter volgens mij!!
Wat knap van je dat je nog niet gaat testen Jufkrisje. Met zulke symptomen zou ik als een gek naar de drogist rennen en weer terug voor het toilet. Ik zou echt niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Misschien de hormoonhuishouding die op gang komt? Sorry kan je niet echt helpen. Lekker om naar Mexico te gaan. Gaan jullie rondtrekken of blijven jullie op 1 plaats? Loesjej: Ik sla het testen inderdaad over. Geloof niet dat er een dubbel streepje zichtbaar wordt, dus ik wacht het even af. JoJo: Veel plezier bij Ice Age. Ga je naar de 3d versie? Ik vond hem weer geweldig. Ga meer weer aan het werk, doeii
@ smits we gaan eerst 9 dagen trekken met 10 personen (waarvan we zelf met 2 andere stellen gaan dus nog maar 4 onbekenden) van noord mexico via guatamala, belize en dan weer naar boven en dan hebben we nog 6 dagen strand in playa del carmen heb er al super veel zin in!!! omdat ik weet dat het heel onwaarschijnlijk is dat ik zwanger ben heb ik nog niet getest... Op internet kan ik van allerlei oorzaken googlen... Van zwangerschap, bloedarme e.d. tot aan hormoondisbalance... Maar zou ik daar dan niet al veel eerder last van hebben moeten hebben gekregen??? Mocht je zelf niet ongi worden, wanneer wil je dan gaan testen smits?
nu maakt iedereen me helemaal gek! net mijn moeder gevraagd waar het licht zijn in mijn hoofd van kan komen... Ze begon met mexicaanse griep, en eindigde haar lijstje met zwanger aarggghhh! ga maar eens een topic openen
meissie, zou je er geen test tegen aan gooien voor jezelf? Ik persoonlijk zou gillend gek worden, zeker als mij omgeving dan ook nog dat soort dingen gaat roepen... Wordt trouwens al een beetje gillend gek, ben best vaak flink misselijk, moest vanmorgen bijna de auto aan de kant gooien... maar goed, niet eerder dan over een week ofzo, tenzij ik het echt niet langer vol kan houden.
ben op dit moment denk ik liever gek dan zo neerslachtend van vorige week laat me maar lekker even op die wolk zitten, als ik - test is het weer gelijk zo negatief... Jouw nod is toch ook donderdag loesje???
yep... gokje hoor, weet niet goed hoe cyclus is, en je hebt gelijk laat je niet door mij van die wolk afschoppen hoor! ik wil het over het weekend heen tillen, mocht het allemaal langer duren...
Jeetje, sinds tijden moest ik weer bijlezen!! Wat gezellig druk is het weer. Kisje: wat heerlijk dat je terug bent en je nu zo goed voelt. Ik zou zeggen blijf vooral even op die wolk hangen. Kan voor je geest en lichaam zeker geen kwaad!!!! Mutzie; wat vervelend die rsi! Last om dan hele verhalen mee te tikken. Sabrina: Ik gebruik etos multi zwanger worden 2 grote pillen per dag. Gelukki: het is gewoon erg lastig om er niet veel mee bezig te zijn. Het is allemaal zo spannend en iedereen wil natuurlijk dolgraag. Sleepy; ja inderdaad wij schelen 1 dag!!! Leuk he? Ik kan mij voorstellen dat je wat angstig bent ivm je miskraam de vorige keer. Hoop dat het deze keer gewoon goed gaat en dat je lekker snel naar de vk kan. Jojo: Ik heb mij zaterdag aangemeld bij een vk via internet en werd gister gebeld. Een heel fijn gesprek gehad. Ik mag 13 augustus al omdat ik 15 augustus op vakantie ga en toch wel graag veel informatie wil. Daarom mag ik zo snel. Ik krijg geen inwendige echo. De 13de word er een afspraak gemaakt voor een echo. Pffffffff spannend allemaal.
Hoi hoi.... Hier ben ik ook weer.... wat een prachtig weer vandaag... 10 keer beter dan gister...HEERLIJK... Vandaag stiekem een testje gedaan, hahah.. wat ben ik zwak.. helaas negatief.. had ook niet anders verwacht hoor... Nu mag ik van mezelf vrijdag pas testen als ik nog niet ongi ben... @Krisje.. Ik was net gehaktballen aan het braden en opeens had ik het bedacht... JE BENT GEWOON ZWANGER!!!!!!!!!.... Je hebt ergens twee weken terug je ei gehad.. (zou weer je eerste keer ongi worden)... en dat ei is mooi bevrucht.. dus ik zou zo zeggen.. gooi er een testje tegenaan...
ja, en DAT zit ook in mijn hoofd.... aarggghhh ben zo bang dat ik mezelf gewoon gek aan het maken ben voor niets... Het is volgens mij wel zo'n kleine kans??? denk dat ik nog eerder ongi zal worden dan zwanger zijn al zou ik daar ook super blij mee zijn hihi.... Maar het kan veel zijn hoor.. van bloedarme, hormoondisbalance tot aan zwangerschap... Er zijn zoveel oorzaken te vinden op google :S ook niet echt goed voor mijn status Je nod is toch ook donderdag sabrina??? in principe zou je nu wel ver + kunnen testen... zal voor je duimen dat je vrijdag (ja, je wacht net zo geduldig (lees: ongeduldig ) als mij ) wel positief mag testen
@jufkrisje: jij geeft aan dat je denk geen eisprong te hebben gehad omdat je niets hebt gevoeld.....maarre ik heb mijn eisprong nog nooit maar dan ook nooit gevoeld. Wij hebben gewoon gegokt omdat ik juist nooit wat omstreeks die tijd voelde. Wanneer ga je testen? ( sorry hoor hoezo nieuwsgierig haha ) @Super80: ik wordt nu wel wat relaxter. Bij mijn vorige miskraam kreeg ik op 4,6 dagen ( net zoals vandaag ) ontzettende pijnlijke krampen en de dag erna op precies 5 weken ging het mis. Morgen ben ik 5 weken en ik voel me nu hardstikke goed. Ik heb nu ook meer symtonen dan vorige keer. De huisarts heeft ook gezegd dat de kans dat het allemaal goed gaat veeel groter is dan de kans dat het fout gaat. @allemaal: vertel vertel...hoe ver zijn jullie in je cyclus? wie denkt er zwanger te zijn? wie mag bijna testen?
@ sleepy.... uit mijn hoofd mogen er donderdag 3 testen ivm NOD maar niet iedereen is dan van plan te testen... zie de berichten vanmiddag De kans is toch wel klein??? wacht al 110 dagen, afgelopen weken eigenlijk ook minder seks gehad vanwege mijn neerslachtige buien en dan zou het raak zijn?? jaja Test op zijn vroegst donderdag/'vrijdag... Vrijdagmiddag moet ik zowiezo bij mijn ha zijn vanwege malariapillen voor mexico. Dus mocht het - zijn dan kan ik vragen wat het wel kan zijn.. (en ze denkt er nu zelf achteraan en mocht het + zijn dan kan ik een bloedtest vragen ) weet niet wie jullie fijner vinden hoor de vervelende negatieve kris of de hyperactieve en onzekere kris
@sleepy... dus vanaf morgen alleen nog maar genieten he... Nee hoor kan me heel goed voorstellen dat het spannend is.. Als ik uitga van mijn vorige cyclus zou ik donderdag ongi moeten worden, maar ja je weet niet wat je lichaam doet.. Heb vandaag een test gedaan, maar negatief.. we wachten het af.. al word ik daar wel erg onrustig van.... Als ik ongi word, ga ik de volgende ronde maar nog meer klussen, hahah...
Hoi Sleepy even een vraagje. Toen jij die miskraam kreeg zei je dat je erge krampen had. Zijn dat erge ongi krampen of is het anders? Ik maak me nl een beetje zorgen, want vanmiddag tijdens de film kreeg ik ineens flinke ongi krampen, zoals op de eerste paar dagen van mijn ongi normaal. En nu ben ik toch echt bang dat het mis gaat. Nu is het weer weg en voel ik gewoon die lichte krampjes die ik al vanaf mijn eisprong heb. Moet ik me zorgen maken of is jouw kramp toen heel anders geweest??
@Krisje: we vinden ze allemaal leuk hoor...hoe je pet ook staat op dit forum kun je alles kwijt. Ben je hyper? kom je lekker stuiteren Ben je down? kom je lekker mopperen en zeuren en van mijn part schelden Ben je onzeker? vraag je advies en deel je je onzekerheid met ons. Het mag allémaal!
ik ga later even op iedereen reageren maar word nu gek van de zorgen bah bah bah kan alleen maar janken want ik wil niet dat het misgaat... Hoop dat de testers allemaal positief testen! En krisje het lijkt er toch wel heel erg op dat je misschien zwanger bent of dat je ongi eraan komt! Hoe dan ook er is iets gaande in je lichaam!
@ sleepy... wat snap ik je onzekerheid en angst goed... hoop voor je je na morgen iets meer rust hebt @ sabrina mooi zal ik doorgaan