@ smits neem ze ook uit voorzorg mee en informeer daar nog na... @ princes.. Gooi het eruit als je wilt! heb ik ook eerder gedaan... @ jojo.. en nu moet de buurman helemaal denken ze reageren wel gelijk en tintelen nu een beetje maar ben me weer nog gekker aan het maken zal wel gewoon de normale reactie zijn..
Dank je wel Smits is fijn om te horen dat meer mensen dit hebben gehad en het wel goed is gegaan! Prinsesje wat vervelend zeg. Is er een grote kans dat je nu al zwanger gaat worden of heb je niet rond je ei geklust? Zou nu ook niet ideaal zijn dan! Ik hoop dat jullie de problemen kunnen oplossen, of is de koek echt op? (ik ben zwanger)
Nee natuurlijk ligt het niet aan jezelf... als een relatie niet goed loopt ligt dat naar mijn mening altijd aan twee kanten.. Dat is mijn ervaring tenminste..
prinsess; klinkt heftig allemaal. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. En nee het ligt niet aan jou. Zoiets heeft altijd twee kanten.
Ja inderdaad we leven allemaal met je mee Kris! Vinden het bijna net zo spannend als jij!! Duss uuhh wacht nou niet te lang met testen he! Vergeet ondertussen niet te klussen, want wie weet is dit wel een eisprong die eraan komt T kan allemaal, maar ik ga voor zwanger!
En in het begin nog eentje.....manamanama???ofzo Ik ga er weer vandoor, ga weer de nachtdienst in. Leuk dat het hier weer zo actief is! Tot snel
Prinses: Hopelijk komt het weer goed en zitten jullie nu gewoon in een dipje. Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor
ik hoop zwanger!! maar wat zal ik teleurgesteld zijn als ik niet zwanger ben.. oja... starfisch niet vergeten :S dus 5 zwangeren, 1 gek (ik ) en andere wachtenden @ princes... waar twee vechten, hebben 2 schuld! niet bij jezelf alleen de schuld leggen.. Praat erover... dan komt het vast goed... succes!!!
Ok jeetje joh heftig. Zou je blij zijn als je zwanger zou zijn??? Mag ik vragen wat voor problemen er zijn of hou je dat liever privé? (snap ik hoor)
En als je zwanger zou zijn, wat gebeurd er dan?? Wil niet nieuwsgierig doen hoor... als je het niet wilt zeggen is het ook goed... En ik vind eigenlijk dat Krisje nu een test moet doen, hahah... grapje hoor stuiterballetje
Wat is het hier weer gezellig. Ff een vraag over de eisprong....... Hebben jullie hem altijd gevoeld, en daarbij ook vruchtbaarslijm gehad? Ik had me eisprong al moeten hebben paar dagen geleden maar nog steeds niks. Normaal verloor ik altijd veel vruchtbaarslijm. Nu vraag ik me dus af of het zo kan zijn dat ik me eisprong wel gehad heb maar gewoon geen slijm heb verloren. Heb wel iets gevoelige tepels gehad en soms lichte steekjes/krampjes in me onderbuik. Dit had ik de cyclus hiervoor ook. Krisje......hoe je ook bent, alles is goed hahah! Ik ben zo benieuwd wat er uit de test komt. Hoop echt voor je dat het gewoon raak is. Prinsesje......wat een vervelend nieuws. Hoop dat het snel op te lossen is en toch voor de kinderwens te kunnen gaan! Alle zwangeren....probeer te genieten. Snap jullie onzekerheid!
Werkse Super! Diep respect dat je nachtdiensten draait! Ik ben al moe na een dagdienst! Wat zeg ik ik ben al moe als ik ontbeten heb!!!! Sterkte!!!! (wat zul je de red-bull missen!!! Ik ook hoor!)
haha krisje, ben het wel met Sabrina eens. Denk meer aan jouw evt zwangerschap dan aan de eventuele van mezelf, dussseeeee
@ gelukkig.. het is hier zo druk dat mijn hele laptop op hol slaat.. hihi... en van mij weet je het al toch?? Totaal geen tekenen van een ei.. Nou las ik ergens op internet dat als je echt goed je slijm wilt inspecteren dat je dat er echt uit moet halen... Nou dat doe ik dus mooi niet he... hahah dat vind ik raar... of ben ik dan raar???
nog een vraagje aan de zwangeren.. die duizelingen hadden jullie die met vlagen of de hele dag door??? de kans bestaat wel degelijk dat je zwanger bent... pfuuhh... wat zegt je vriend er nu over? wil hij een mogelijk kindje wel gewoon? vervelend het zo te vragen niet reageren als je niet wilt natuurlijk! gezellig dat het zo druk isl... heb mijn vriend, die bij de voetbal is even gesmst dat ik de laptop tot tien uur in beslag had... nu komt hij dan pas naar huis