Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jezus prinses dit meen je toch niet. En je hebt toch niet echt die broodjes voor hem gebakken??? Misschien moet je zelf op de brief terug komen. Niet lievelijk maar gewoon duidelijk van zo je hebt de brief gelezen ik wil nu weten wat er aan de hand is. Volgens mij ben je hartstikke bang om hem kwijt te raken, maar hier word je ook niet gelukkig van. Je kan hem ook voor het blok zetten. Of we praten nu, OF je sodemieterd op. Laat zien dat je hem niet nodig hebt (al denk je zelf van wel), want mannen vinden het verschrikkelijk als ze merken dat hun vrouw laat zien dat ze hem niet nodig heeft. Als je je afhankelijk opstelt geeft dit hem een gevoel van macht.
    Geloof me ik praat uit ervaring, heb ook een hele vervelende relatie gehad en ook ik liet me ondersneeuwen!
    Kom op meid je kunt het! Je verdient dit niet, geloof dat zelf nu ook eens!

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zorg dat je die in veiligheid brengt en doe het dan. Het moet al helemaal niet zo zijn dat je bang wordt van je vriend zijn dominante gedrag. Staat het huis op jullie beide namen of woon je bij hem in? Misschien een goed idee als je een paar dagen bij je moeder gaat logeren? Gewoon om de rust terug te brengen voor jezelf.Dit maakt je ook sterker. Dan neem je de urn gelijk mee, want hij moet daar gewoon met zijn poten vanaf blijven!
    Succes en hou je me op de hoogte wat je gaat doen???

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Lieve Prinses,

Wat een bal zeg... sorry hoor dat ik het zo zeg... maar dit kan echt niet. Ben het volkomen met Jojo eens.. zet hem maar voor het blok.. Wat geeft hem het recht om jou zo te behandelen?? Helemaal NIETS... Hij gaat vast nog wel op pad.. breng die urn naar een andere plek.. kan me heel goed voorstellen dat die heel dierbaar voor je is.. De rest is vervangbaar (al denk je nu van niet)... Ik ben ook opnieuw begonnen met 0 euro en alleen mijn kleren...

Succes meid en hou ons op de hoogte.. je kunt hier altijd terecht..

Veel liefs

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    #1624 sabrina79, Jul 29, 2009
    Last edited: Jul 29, 2009
    @ Jojo, had jij ook een beetje waterige slijm voordat je eigenlijke nod zou zijn...??? En ik heb me toch een partij zere (.)(.) en ze jeuken ook nog, hahah.. nou ja eentje dan...

5. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Sabrina::$ ik had waterig slijm voor mijn nod en jeukende tepel/borst aan 1 kant...........

Jojo; ik heb inderdaad ook weinig trek in seks. Ben gewoon te moe en de buikpijn en opgezette darmen werken ook niet echt mee.

Prinses; sorry maar wat een eikel!!!!! Dit moet je echt niet pikken. En al helemaal niet omdat je bang bent spullen te verliezen. Breng vandaag nog die urn in veiligheid. Vraag hem daarnma waarom hij zo doet. Anders moet je echt wegwezen.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @Super80... kijk zulke berichten geven de burger moed...haha... Denk toch dat het morgen testen wordt als de duivels er nog niet zijn.. Ik kan toch niet wachten tot vrijdag, haha

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ princes... wat leef ik met je mee, gelukkig niet uit ervaring.. Maar snap dat hij je zo helemaal kapot maakt zonder er iets voor te doen. Vraag inderdaad gewoon op de man af naar die brief en reageert hij niet zoals je graag zou willen, laat hem dan maar een paar dagen zweten en ga naar je ouders/vriendin of voor mij part een hotel als je niet aan je naasten wil laten merken dat het (nu) niet goed gaat! zo heb je namelijk geen rust en dat is echt we l nodig hoor!! EN hoe is de situatie eigenlijk bij jullie? samenwonend/ingetrokken/getrouwd?

@ jojo... Zo wat een girlpower heb jij zeg :D:p strijdlustig typetje... Zielig voor R als je hem ook altijd zo de zweep erover gooit ;) :p
    @Mutzie. Je vriend en jij hadden afgelopen weekend toch al een zwaar gesprek gehad met je schoonbroer??? wat zielig voor hem. Toen bij mijn broertje (ok wel wat jonger, en een jeugdliefde dus niet echt vergelijkbaar) was hij helemaal gebroken en dat vond ik zo zielig. WIlde zijn verdriet maar wat graag overnemen... :S

@ sabrina.. Je wordt het zelfde als ik :D voel ook steeds meer..

Heb gemengd slijm ;) het waterige afgewisseld met meer vlokkig wit.. .Mm wat klinkt dat lekker zo voor het eten ;) Verder nog steeds erg snel draaierig/licht in mijn hoofd... En vanmorgen buikpijnachtig (lijkend op hongergevoel) maar na mijn ontbijt was mijn buik nog helemaal van slag. Moest daardoor ook heel veel opboeren en had ook de buikborrels... :S Na mijn theepauze (jaja, 5 bakjes thee verder :p de theeleut :S) zat mijn thee echt in de weg... Heb ik nooit last van... Moest tot 4 uur werken en de dag duurde me een partij lang! mijn lichaam was helemaal moe en zwaar... (en dat heb ik normaal echt alleen vrijdags ofzo) Ben niet moe van ik wil slapen, maar slaap nu ineens de hele nacht door terwijl ik normaal minimaal 1 x per nacht even moet plassen of wakker ben. Oja, en ik ben nu al 2 dagen achter elkaar om hafl 6 wakker... een klein uur te vroeg :(!!! vreemd allemaal... Herkenbaar??? :s

Dus ben nog steeds in de hyper en stuiterfase... :d

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ sabrina.. Ik ben een bikkel... ik wacht wel tot vrijdag :D knap van mezelf vind ik :)

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    oja.. nog meer klachten (???) ben 3-4 kilo aangekomen, zonder naar mijn idee veel meer te eten :(, mijn borsten zijn groter (mede door het aankomen volgens mij??

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Die borsten he.. hahahaha.. DAT HEB IK OOK... vriendlief is er erg blij mee en vindt het belachelijk dat ik er wel de hele dag aan mag zitten en hij niet, hahaha.. De viespeuk...
    Komt door jou hoor Krisje... je laat me mee stuiteren.. Ga elke keer naar de wc en kan me nu heel goed vinden in de term broekloeren, haha.. word gek van mezelf..

Nu we toch over onsmakelijke zaken praten voor het eten.. had net opeens erge buikpijn en ging even naar het toilet... nou dus slap, hahah.. nu is het weer over hoor...

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh en op de weegschaal ga ik niet meer... ging vanochtend even broeken passen.. van de 20 pas ik er nog 4:$... erg goed voor je humeur... NOT :x

Maar als het voor een goed doel is, heb ik het er graag voor over...:D

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

Jul 1, 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    @Princes: dit kan toch echt niet zo!!! Jij hebt je best gedaan en een brief geschreven en nu moet het echt van hem komen hoor! Laat je niet commanderen en gebruiken! Kom op!! Vraag om duidelijkheid, want dit maakt je kapot.

@Krisje: echt spannend hoor! En als ik dan je kwaaltjes lees denk ik: daar heb ik ook last van..... Alleen ben ik niet aangekomen maar afgevallen omdat ik totaal geen eetlust heb.. Leef echt super met je mee!!

Wij gaan zo chinees halen, daar had ik ineens zo'n zin in.... Hoop dat ik het ook nog lekker vind als het voor me staat...

13. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Kirsje/ sabrina; jeetje klinkt wel erg bekend allemaal!!!!! Pffffffffff wat spannend. Sabrina doe morgen maar een test! Ik had een aantal dagen voor nod een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje en op nod ook nog een licht streepje maar iets duidelijker.

Ohhhhhhhh meiden word nerveus van jullie!!!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Eigenlijk wil ik gewoon nu weer gaan testen, maar gistermiddag deed ik het ook nadat ik veel had gedronken.. ben bang dat het dan weer nega is.. Dus maar morgenochtend...(hoop ik).. als ik natuurlijk niet vannacht ongi word... we zullen zien, word er zelf ook nerveus van, haha

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    meiden meiden meiden... ben weer op de gekke stand geslagen (door vent lief!!)

Die zo net heel luchtig tijdens het eten.. waarom test je niet nu dan??? dan weet je toch meer?!?! Nou vent, 3 liter vocht op vandaag en trouwens vrijdag is mijn testdag altijd! :D

Nou 2 dagen op mijn wolkje dus ;) hij vond het wel leuk en snapte wel dat ik op mijn wolkje wilde blijven. Als ik vrijdags maar niet down en sjaggie werd zei hij wel :p we zullen zien!?!?

16. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Gossie Princes wat een onbeschofte boer is die vriend van je (sorry hoor) Zoals de andere al schreven NIET PIKKEN. Zet hem maar eens flink voor het blok. Dit verdien je niet en hij verdient op zo'n manier jouw helemaal niet. Meid, hopelijk lukt het om de moed bij een te pakken. Heel veel sterkte en lucht je hart hier maar lekker uit.

hahah Sabrina en Krisje, jullie zijn lekker bezig met al die symptomen.
    Helaas ik kan niet met jullie meedoen, maar geniet van jullie gestuiter.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    wanneer ben je van plan te testen smits?? :S ging jij nou voor morgen of pas maandag??? heb even vergeetmietje (zoals mijn oma van 85 over haar eigen dementie zegt ;))

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Dus Kris...................:p:p:p Morgen testen...:D:D:D

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    NEE!!! vrijdag pas.. :) houd ons in spanning!

Nu al klaar met de bbq?? ;) zag het toevallig staan bij het topic :p

wanneer ga jij testen? tot nog morgenochtend ;)

20. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Tja ik wil mij natuurlijk nergens mee bemoeien maar ik vind dat jullie allebei morgenochtend moeten testen, hahahahahahahahaha....... ben zelf veel te nieuwsgierig om te wachten tot vrijdag!!!

Sabrina; ikw as ook al nerveus de dagen voor het testen. Kon aan niks anders meer denken.

Share This Page