Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ princesje... Wij heben het ook niet heel erg breed, kan hier nog niets een meelenen voor de hypotheek, deze staat op mijn vriend en zijn ouders hun naam :S... Maar zoals ik hier al vaker heb gelezen een baby komt wel groot :D En heel veel meiden hier op het forum hebben het niet goed, leven op ww oid duss heb moed :D
    Mocht je toch je ei verder kwijt willen, let's know! ;) enne, wij veroordelen niemand!! :p wij zijn alleen heel lief voor elkaar heb ik gemerkt :)
    Wil hij nu wel gewoon weer verder gaan, of ga je weer (tijdelijk) aan de pil???

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    @Krisje: Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee wanneer ik ga testen. Even het weekend aanzien. Mijn vorige ongi kwam op dag 33. Dat zou nu zondag zijn.

Princes: Goed gedaan van je. Gelukkig is het ijzige voorbij en kunnen jullie weer verder bouwen aan jullie relatie.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @Krisje.. nee was nog niet klaar hoor.. was tussendoor even spieken, hahaa.. hoezo verslaafd.. En ja ik ga voor morgenochtend als ik nog niet ongi ben.. De vorige keer werd ik ongi wakker.. dus een spannende nacht, haha...

@Prinses.. wat goed dat het uitgepraat is.. geeft weer een beetje rust.. mannen blijven vreemde wezens.. en zoals Krisje al zei.. wij veroordelen niemand.. ieder leeft op zijn/haar eigen manier...

Wij hebben vanmiddag ook zitten rekenen hoeveel geld we overhouden als ik minder zou gaan werken.. zijn wel tot de conclusie gekomen dat we iets beter op onze uitgaven moeten gaan letten, hahha.. Mag ik dus niet meer elke week nieuwe kleren kopen.. das dan wel jammer, hihi

@Smits.. ga voor je duimen...

4. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    vandaag is de dag!!! Erg spannend, nog steeds niet ongesteld, 31e dag vand e cyclus, lijkt me toch mooi moment...
    ik laat het weten!!

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jo go... Loesjej... ga voor je duimen.. spannend he...

@al.. hier een nega test.. Nog geen bloed, wel de krampjes.. we wachten het weer af.. houd jullie op de hoogte...

6. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Hey girls! :)

Ja, ik leef nog! Gelukkig zijn jullie me niet allemaal vergeten :p hihi!

Ik ben al een aantal dagen niet online geweest, kon het niet opbrengen. Voelde me zó slecht! :( Tot een uur of 16.00 voel ik me echt belabberd, misselijk, opgeblazen gevoel, alsof m'n maag uitgewrongen word en moe moe moe moe! De dagen op het werk gaan maar niet voorbij. Afgelopen dinsdag ben ik om 12.00 naar huis gegaan omdat ik me zo slecht voelde, heb daarna ook van 12.30 tot 17.00 geslapen en om 21.00 lag ik er alweer in. :$ Gisteren toch maar weer gaan werken omdat ik heel veel afspraken had, had geen zin om die allemaal te moeten gaan verzetten. Gelukkig had ik vandaag geen afspraken staan. Van mijn baas moest ik vandaag ook maar thuisblijven....hij zou me niet eens ziek melden hahah! Volgens mij denkt hij dat ik de Mexicaanse griep heb en wil hij niet dat ik iedereen kom besmetten haha! ;)

Blijf vandaag lekker hele dag in pyjama, gelukkig een lieve vriend die heel veel van me overneemt, wat dat betreft heb ik echt geluk, voel me alleen soms wat schuldig omdat ik echt niks voor elkaar krijg. Daarnaast heb ik ook écht geen zin/behoefte aan seks, dus dat ontneem ik hem ook grotendeels....we hebben afgelopen zondag wel seks gehad maar dat ging erg moeizaam. Net alsof het er niet meer goed in gaat, was ook niet vochtig en het deed een beetje pijn. Afgelopen dinsdag had ik ook weer een paar vegen bruine afscheiding, waarschijnlijk weer door de seks. Dus das ook een reden dat ik er tegenop zie. Mijn vriend zei al uit zichzelf dat we het dan niet meer moesten doen omdat hij ook een beetje bezorgd was, dat was wel lief! :)

Maargoed, verder gaat dus wel alles goed met me zover je dat goed kunt noemen....;) Dalijk maar weer in bed crashen en oogjes dichtdoen....pfffff.....maarja!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hey Starfish,

Wat vervelend dat je je zo slecht voelt.. En wat een lieve vriend.. wordt vast ook een hele goede papa.. Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen.. En laat je baas maar lekker denken, hihi..

Doe lekker rustig aan....Truste

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Sabrina NEGATIEF?????

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hoe kan dat nou??? Als ik jou was zou ik over 2 of 3 dagen nog eens testen als je ongi wegblijft! Kan t niet geloven, want je hebt dezelfde symptomen als alle zwangeren hier!!!!!
    Toen ik negatief testte, wist ik dat die test gek was, omdat ik zeker wist dat ik zwanger was!

Ben benieuwd naar de andere testers vandaag!!!

Vandaag 6 weken! schiet al op... (not hahha)
    Gister echt een gigantische but dag gehad. Zo moe dat ik mijn ene been niet voor de andere kon zetten en ik was aan het werk. Nou ik voelde me wederom een labiele doos. Nog 2 dagen werken en dan gelukkig 1 dagje vrij om de dag erna weer een dagdienst te hebben :( Maandag komt moeders voor moeders! Wel spannend want dan krijg ik weer een test! Ben toch zenuwachtig dat ik ineens niet meer zwanger ben ofzo...

10. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    :x

Laat die rode duivels hier ook maar komen dan, de 31e dag leek me lang genoeg dacht ik... :(

Dus echt geen :( wat mijn cyclus is...
    Tis toch een beetje jammer alhoewel ik natuurlijk absoluut geen hoge verwachtingen mag hebben in de 2e maand...

En hier dus ook misselijk, gevoelige tepels (alhoewel mijn zoontje het erg hylarisch vind om er te pas en te onpas er loeihard aan te trekken ;) dus misschien vandaar wel gevoelig) en helemaal geen ongigevoel meer itt vorige week...????????????

Nou ja, tis niet anders... :)

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Loesjej heb je wel getest of ga je er vanuit dat je niet zwanger bent???

12. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    ik heb net getest...ik kan zelfs met de grootste fantasie er geen streepje extra van maken...
    (ben oerigens wel blij dat ik gelijk de voordeelverpakking heb gehaald, anders blijven we aan de gang...)

Alleen heb ik echt altijd wel een supercyclus gehad... als ik bij wijze van maandag ongesteld werd werd ik dat 4 weken later ook op maandag, vandaar dat ik dacht na 31 dagen wel goed te zitten...
    beetje naief,,,:)

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok nou afwachten dan maar en anders over 2 a 3 dagen nog een testje doen? Bij mij gaf hij ook eerst negatief aan!
    Succes!

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zit net voor teksten te kijjken die ik op de babykamer wil en ik vond zo een mooie! (riviera maison style): Geboren om voor altijd lief te hebben. Dit in mooie sierlijke letters! Helemaal gaaf! Gelijk in favorieten gezet want bestellen durf ik echt nog niet. Voelt nog steeds alsof ik elk moment ongi kan worden heel gek en onzeker!

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @Jojo.. inderdaad negatief.. net een kruidvat test gehaald en gedaan en nog steeds negatief.. Was er ook van overtuigd dat die van sensitest niet goed was, haha.. Nou ja jammer.. (eigenlijk HEEEEEEEEEEEEEEEEL jammer) we wachten het nog maar even af... Ga als ik nog niet ongi ben zaterdag maar weer een test doen....
    En het is net was Loesjej zegt, ook pas tweede ronde... maar we willen het zo graag... pffff

@Jojo.. spannend moeders voor moeders.. en natuurlijk test je weer positief gekkie.. En wat een prachtige tekst...

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @Smits.. wanneer ga jij??? Ik wilde zo graag zaterdag aan mijn neefje(9) en nichtje (7) vertellen dat ze eindelijk een neefje/nichtje krijgen.. ze zeuren er al een hele tijd om en zaterdag komen ze terug van vakantie.. had me zo leuk geleken.. ach......... ik ga maar even graszoden leggen.. wie weet brengt me dat in een betere bui...

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina; wat balen van die nega test!!!! Snap er niks van. Je voelt je toch echt hetzelfde als ik me voelde...... mmmmhhhh misschien inderdaad over een paar dagen nog eens als de duivels er nog niet zijn?

Loesje: Nou ook voor jou erg jammer natuurlijk. Balen als je cyclus weer zo vaag gaat doen????

Jojo: ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden. Gisteravond gooide ik zelfs wat tampons in mijn tas voor de nachtdienst!!!!! Denk dat het pas echter wordt als we een echo hebben gehad en het hartje hebben zien kloppen.

Smit; wat ben jij koel! Hahaha knap hoor dat je zo rustig af wacht.

Krisje; hoe is het vandaag met je??? nog vreemde klachten????

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Starfish; wat vervelend dat je je zo erg beroerd voelt! Moet zeggen dat ik vandaag ook niet op mijn best ben. Ben spuugmisselijk. Nou sterkte, hopelijk gaat het snel ik iets beter.

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Balen Sabrina!!! Maar je weet ook niet precies wanneer je je ei hebt gehad dus wie weet wel later en ben je alsnog zwanger!
    Ik had op woensdag een sensitest gedaan en die was hartstikke negatief en donderdag avond weer een en die was licht positief. Vrijdag een clear blue gedaan en die was hartstikke positief dus het zegt echt helemaal niks!!!! Ik ga voor zwanger hoor kan t niet helpen, maar ik weet t gewoon zeker bij jou net als bij super80, wist ik t ook!

Dusssss zondag ofzo nog ff testen!!!!!! :D:D:D

Deel Deze Pagina