Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig dat jij het ook hebt super! Ik verklaar mezelf steeds meer voor gek! hahah Ook in mijn tas zitten tampons en de hele reutemeteut hahaha!
    Maandag over 2 weken weet ik meer spanneennnnddd! Jij al eerder bofkont!!! Wil de echo wel zien hoor!!! :D:D:D
    Balen dat je misselijk bent zeg! Heb ik hier gelukkig geen last van. Wel te moe. Vind dat echt vervelend, omdat ik normaal nogal hyper ben en altijd bezig, maar dat lukt nu gewoon ff niet!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Dan hoop ik maar dat je paranormaal begaafd bent Jojo, haha.. Zolang er geen bloed is houd ik moed en over dat ei.. daar heb je gelijk in.. was ik alweer vergeten..

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dus hou hoop en veel broekloeren! Zou ook kunnen dat je volgende week pas positief test!
    Wanneer gaf die ovu test nou een heel licht streepje??
    Hou dat een beetje aan voor jezelf!

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo; ik krijg de 13de helaas nog geen echo :(. Daar moet ik nog even mee wachten tot min.10 wk..... jammer he??? Ik krijg dan alleen informatie en ze gaan veel vragen. Dan maakt ze meteen een afspraak bij een echo centrum want die hebben ze zelf niet.
    Ja moe ben ik ook!!!!!!!!! Pfff en nog steeds veel wakker 's nachts!
    Jij bent toch echt eerder met de echo dus die wil ik dan graag zien, haha...

Sabrina; Jojo heeft wel vaak (nou ja 1 keer in ieder geval) gelijk, hahahahahaha

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meen je niet super wat stom! Ik krijg hem al met 8 weken en 5 dagen! Bij ons is er gelukkig wel een echoding dus dat is mazzel hebben!!!! Dan zal je het wel rond de 24e hebben (mijn verjaardag :D:D:D)

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    ja ik wil ook een echo. Nou ja maar even gedudlig afwachten. Ik ben dan pas 7 wk. Wilde nog graag even praten met de vk voor ik op vakantie ging (15 aug). Zou best kunnen een echo op jouw verjaardag hahahahha.....

Ga jij trouwens die combinatietest doen?

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat wij er een indicatie voor krijgen aangezien ik een verstandelijk gehandicapt zusje heb! Dus dan laat ik het wel doen denk ik! Elke extra echo is leuk! haahha

Ik moet nu naar mijn werk dus ik lees morgen ochtend weer bij... pfff geeeen zin!

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wij gaan het ook doen wil toch wel graag een kans berekening. Sterkte op je werk. Niet in slaap vallen ;)

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden... vandaag dezelfde klachten als van de week... niet getest vanmorgen :D goed he?!?! op mijn werk ook een collegaatje die vertelde dat ze weer zwanger was (okt bevallen van de 1e) in de 1e ronde dat ze klusten... Fijn voor haar maar....

ben daarna zelf wel even met beide benen op de vloer beland (weg wolkje :p)... Door mijn eigen gedachten dus: " hallo ben nog niet eens ongi geworden?? maak jezelf niet schijnzwanger!" en door de verhalen van sabrina en loesje bevestigd het nog maar eens hoe klein de kans is dat ik morgen + test... toch???

@ sabrina en leosje... geen bleod geeft inderdaad moed! van het weekend, of na het weekend gewoon nog eens testen en misschien dat hij dan wel + is??? en anders kom maar op met die ongi!!! toch??? :)

@ jojo en super... wat een positiviteit hebben jullie zeg :D heerlijk... Fijn dat jullie zo happy worden door jullie beebjes... Mooie tekst trouwens, de mijne weten jullie al ;)

@ starfish. Balen dat je zo ziek bent van zoiets moois in je buik... Hopen dat deze fase van je zwangerschap snel voorbij gaat...! zo erg heb ziek zijn ben je toch niet eerder gehad??

Dadelijk een proefles zuma... Heb er zin in... lees daarna nog wel even bij :D

10. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    En nu in het ABN a.u.b :D

11. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Sorry een tijdje niet op het forum geweest......had genoeg om bij te lezen!
    Ik verwacht dat ik volgende week vrijdag ongesteld zou moeten worden (afgaand op mijn vorige cyclus). Voel nog helemaal niks raars, behalve vandaag drie steken (flinke) in mijn linkerlies. Wanneer en of ik mijn eisprong heb gehad weet ik niet.
    Vorige maand voelde ik me super zwanger, alle verschijnselen. Zere buik en borsten en zelfs boeren van de misselijkheid. Maar niet zwanger.
    Deze maand heb ik 1 week last gehad van een beetje zere buik (misschien griep), maar verder voel ik niets.............
    2e ronde nu....
    Wie van jullie had helemaal geen klachten en was toen erg verrast om zwanger te zijn?
    Wil het te graag denk ik....;)

12. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    Met de eerste zwangerschap heb ik op het bewegen van de kleine na, niets gevoeld, niks geen smaakverandering, geen kwaal helemaal niets! Tis dat ik de pil niet vertrouwde en gewoon elke maand een test, anders had ik het nu nog niet geweten...:D:D

Nu, voel ik me zwanger, lust geen zwarte koffie meer, ben de hele dag licht misselijk, licht in mijn hoofd, gevoelige borsten blablabla, en toch denk ik dat het niet zo is, mede door die negatieve test vandaag.

We zullen zien.

Kris Succes morgen!!

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi meiden...

wat rustig weer hier zeg... hier is de nuchterheid weer terug.. morgen gewoon een controle test... maak mezelf gewoon gek en ik kán niet zwanger zijn :S (technisch wel, want we vrijen zonder bescherming ;))

@ starfish... sorry, vroeg wakker.. helemaal kapot.. dan ikke niet meer nederlands kunnen praten ;):p

@ leosje.. er is toch nog geen bloed.. heb moed!!! :)

@ princes.. fijn dat het nu weer zo goed gaat... :D heeft je vriend al iets gezegd over het laten liggen van de pil???

Zuma was echt tof... alleen vond het nemen van een vast abbonement 1 x per week voor 30,95 per maand erg duur... betaal nu voor de majo 120 op jaarbasis... dus dat is wel een verschil... Maar je voelt echt wel alles...

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Weer genoeg om bij te lezen. Kan helaas niet heel veel typen. Ga het dus kort en bondig houden :D

@Krisje: wat spannend zeg! Ik denk dat ik morgen dan maar met je mee test. Ik dacht dat ik ongi zou worden, maar nu nog niks. Voelt wel klein beetje zo, dus zal vannacht wel komen. Heb namelijk verder helemaal geen symptomen.
    Zwager is nog steeds bij ons en dat blijft hij denk ik nog wel even. Vind het erg zielig voor hem... Voor 99% is het over is... :(

@Starfish: fijn weer even van je te lezen. Balen dat je je zo rot voelt. Goed doel, maar toch een beetje jammer.

@Prinses: goed om te horen dat jullie er over gepraat hebben. Hopelijk gewoon verder waar jullie gebleven waren.

@alle wachters: spannend, ik wacht met jullie mee op de (niet)duiveltjes.

@Sabrina en Loesj: Wat balen van die negatest!!! Hopen op een +test over een paar dagen!

Genoeg getypt voor vandaag. Ben bijna meer hyper voor krisje die morgen gaat testen dan voor mezelf (die waarschijnlijk vannacht ongi wordt...) :D

Truste en tot morgen allemaal!

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Nog geen ongi te bekennen, wel veel ongibuikpijn, dus verwacht t vandaag toch echt wel... Testen heeft dan ook geen zin... Liever ongi dan een negatest...

Krisje! Laat eens wat weten!

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    gelukkig dat ik gister al van mijn wolk af was gestapt want er was geen streep te bekennen :S Jammer maar helaas.. .Dus vanmiddag mijn huisarts maar eens flink uithoren!!

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @Mutzie.. hier ook al een paar dagen ongi klachten..nu ook steken in mijn lies.. geen ongi nog te bekennen en al een paar keer een nega test... we wachten af..

@Krisje... jammer jammer jammer... had het je zo gegund.. trek dan die ha maar over de tafel.. en niet weggaan voordat je een bevredigend antwoord gekregen hebt... haha.. Succes...

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Verdorie Krisje wat klote! Ik had toch echt gedacht dat je vet positief zou testen!!!! Door je kwalen zou het natuurlijk ook nog kunnen dat je ongi er nu echt aan zit te komen en dat zou natuurlijk al geweldig voor je zijn! Of je ei is laat geweest en je hebt nog niet genoeg HCG in je bloed. Eerst die ha maar eens onderhanden nemen!!!
    Balen meid!

Mutzie, ik dacht ook dat ik ongi ging worden en dat denk ik nog steeds, aangezien ik nog elke dag ongi pijn heb. Het zegt dus niks! Als je t vandaag niet wordt ga je dan morgen testen???

Sabrina wacht nog even met testen. Als je elke dag gaat doen heeft het geen zin! En is super zonde van je geld. Spreek met je zelf bijv. maandag ofzo af. Er kan nog van alles, omdat je niet weet wanneer je ei was!

Ja ik blijf gewoon positief hoor!!!!

Gister voor het eerst spuugmisselijk geweest. Heb niet hoeven overgeven maar was erg naar. Heb een paar hapjes vanille vla genomen en dat heeft goed geholpen! (tip van een collega)

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    denk dat ik mijn ha gewoon lekker voor de gek ga houden :p

Heb gewoon een aantal weken geleden voor het laatst getest en hij mag me helemaal leegtrekken voor bloed en alle bleodtesten doen voor bleodarmoede, ijzertekort, zwangerschap e.d ;)

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed plan! De waarheid heeft je tot dusver nog niks gebracht bij die pannekoek!!!
    Ben wel benieuwd hoor!

Deel Deze Pagina