Ja daar ben ik dan ook eindelijk weer eens!!!!!! Heb het hele weekend gewerkt in de avonddienst, 's ochtends was ik zo misselijk en had ik zo'n buikpijn dat ik alleen maar wou liggen op de bank. Gelukkig voel ik me vandaag iets beter en heb ik alleen nog een beetje buikpijn. Krisje; wat een #$%@ die HA!!!!!!!!!!!!! Een beetje medeleven zou hem niet misstaan. Lijkt me erg frustererend als je voor je gevoel niet serieus genomen wordt!? Gelukkig ga je bijna op vakantie, misschien kun je dan een beetje bijkomen. Wel vreemd dat die klachten zo aan blijven houden????? Sabrina; wat balen dat de duivels er zijn!!! Had toch andere berichten verwacht! Nou ja wel een mooie cyclus. En drie keer is scheepsrecht (je gaat toch ronde 3 in???) Smits; op naar de volgende ronde!!!! Gelukkig wat een gedoe met al dat slijm checken enzo!!! Denk je daar wat aan af te kunnen zien werken de ovu sticks niet mee!!!! Zucht.............
Prinsesje; spannend hoor! Heb je al ergens "last"van????? Wanneer wil je gaan testen? Ik zie dat het vanaf morgen kan...... Hier alles goed. Vandaag eindelijk wat minder buikpijn dus ben lekker in huis aan de gang geweest.
@Sabrina: wat balen dat de duivels toch hebben doorgezet.. Op naar de volgende ronde dan maar... Hier nog helemaal niks... Raar lijf! @Prinsesje: best wel even spannend neem ik aan. Is je vriend wel blij als je toch zwanger blijkt te zijn of hebben jullie het daar nog niet over gehad? Omdat hij toch wil dat je weer aan de pil gaat.. Is dat omdta hij helemaal geen kinderen (meer) wil of nu even niet? Snap dat jij hoe dan ook heel blij zal zijn! @Super: vervelend dat je zo'n pijn in je buik hebt gehad vant weekend. Gelukkig nu weer wat beter. Ga nog maar even aan het werk, de dag zit er bijna op. Morgen een half dagje, dan ga ik mijn nieuwe brommer ophalen, haha! Ga mijn auto inruilen voor brommer/scooter! Ik lijkt wel gek! Zal foto's op hyves zetten morgen.
@ princesje... spannend zeg?!!?? heb je nog steeds geen ongi/zwanger klachten??? En wanneer hoor je iets van je sollicitatiegesprek? @ sabrina. Balen zeg... je mag met me ruilen als je wilt Maar wel fijn dat je niet heel lang overtijd was... Op naar ronde 3, en zoals super al zei 3 x is scheepsrecht.. @ mutzie.. Nog steeds niets?? zou je niet eens testen dan??!! nu maak jij mij nieuwsgierig Hier verder rustig aan.. nog een lange werkweek te gaan vandaag, morgen, woensdag en donderdag van 7 uur tot 4 uur werken.. vrijdag vrij! Dan mijn koffer maar eens inpakken...! De klachten zijn er nog steeds maar dat zal wel door mijn hormoontjes komen
@ princesje... ik ga voor 16 dagen naar Mexicoooooo mee-xiii- cooo! helaas al ik jou in mijn koffer doe, passen alle leuke zomerjurkjes/bikini's e.d. er niet meer bij
je laat me nu wel twijfelen hoor princesje.. als je gezellig bent, mijn een ongi/zwangerschap geeft mag je meer
@prinsesje.. spannend hoor... Ik ga voor je duimen.. Hier gaan we voor goede moed de derde ronde in.. en zoals een aantal al gezegd hebben.. 3 keer is scheepsrecht... wordt het een mei kindje.. Zit ik wel weer met het volgende.. volgend jaar willen we naar italie samen met mijn zus en haar gezinnetje.. maar stel nou dat ik deze ronde zwanger ben.. dan is ons beebje 2 maanden.. dat vind ik eigenlijk veel te klein om zolang in de auto te zitten en dan ook nog met 36 graden daar... Nou ja dan wordt het in de buurt volgend jaar.. voor een kleine zet ik alles opzij, haha.. Maaaaaaaaaarrrrr eerst zwanger worden... @Krisje.. lekker hoor Mexico.. mijn broer is daar in juni geweest, hebben daar een rondreis gemaakt.. het was heerlijk rustig, dankzij de griep.. haha...
Dan zou je vandaag een test kunnen doen hoor.. Maar je kunt het ook nog een paar dagen af wachten.. het is wat je zelf wilt, hihi
Sabrina....jammer dat je ongesteld bent geworden! Vol goede moed de 3e ronde in! Ik heb de 9e, aankomende zondag me nod, dus spannend! Tenminste of ik dan me nod heb, geen idee. Omdat me lichaam zo vreemd doet. Maar dan is het iig. de 36e dag, dus de langste cyclus tot nu toe! Ben niet van plan om dan te testen! Voel verder niks anders dan anders! We zien het wel! Deze week en volgende week nog werken en dan heb ik lekker 3 weken vakantie! Gaan we nog een weekje naar een bungalowpark hier in nederland, en me zus is de 20e uitgerekend, dus allemaal leuke voruitzichten!
succes met de test , prinsesje!! Duim voor je. Gelukkig, spannend de komende week. Voel je helemaal niets? Hopelijk hebben we deze ronde nog een zwangere erbij, dus dames zet hem op.
@Prinsesje.. Ga inderdaad maar nu testen, haha... @ Gelukkig.. spannend hoor zondag.. en nu al mijn respect dat je nog niet gaat testen.. @ Smits... We lopen gelijk met onze cyclus he... voor jou ook ronde 3??? Vind ik dat wij deze ronde samen aan de beurt zijn hoor.. Samen met Krisje..
ten eerste princes -> ga eens gauw testen! je hebt al 3 mensen nieuwsgierig @ gelukkig... rustig afwachten... Je cyclus voelde al anders dusss misschien is dat een teken??? of voel je verder nu helemaal niets vreemd?? @ sabrina... zit hier met een hele brede lach wat lief dat ik volgende maand zwanger mag zijn met jou en smits.. Laten we het hopen Gelukkig een paar meiden online! alles goed?
@ Krisje.. het mag niet alleen... het MOET... hahha... Hoe is het verder.?? Al helemaal in de vakantie stemming.. Ik ben alweer aan de vijfde week begonnen.. Jeetje wat gaat het hard.. ik weet het ik mag niet zeuren, maar vind toch dat het te hard gaat, haha
ja, de vakantie stemming begint te komen.. hier eerst een waren opruim woede alles moet aan kant zijn voor we weg gaan... stiekem hoop ik met je mee hoor... dat we dan + testen.. maar vrijdag gaan we de 5e maand zonder ongi in... Dus ben allemaal bang :S dat het nog lang duurt voor we als moeders/zwangeren zouden kunnen meeten
Maar je had wel vage klachten de afgelopen tijd.. dus er zit gewoon een ongi aan te komen.. of je ei is net gesprongen.. hihi.. hopen maar dat je goed geklust hebt... Nu loop je alleen wel het risico dat je tijdens je vakantie ongi bent, maar dat vind je vast niet erg.. moet eigenlijk NU komen... ben je er vrijdag weer vanaf kun je in de vakantie lekker klussen en dan gelijk met Smits en mij posi testen... Vind het wel een mooi script...
dat script heb ik vandaag ook in mijn hoofd gehad! nu ongi zijn, op vakantie niet meer, en dan flink klussen en dan hopla + testen... Was het allemaal maar zo makkelijk!!
Als je volgens the secret zou leven wel he.... Maar goed positief denken is natuurlijk nooit verkeerd... hopelijk kun je tijdens de vakantie alles even van je af zetten en dan wordt je gewoon opeens ongi/zwanger...
hahaha dames, ik ga ook helemaal voor het trio. Zou zo leuk zijn. O Krisje, zit me net te bedenken dat in mijn periode voor de pil mijn ongi ook eens 6 maanden op zich liet wachten en wat denk je.......in de vakantie pats boem daar was de duivel. Dusse pas maar op in de jungle .