Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    kies nog steeds voor zwanger :p dan hoef ik die maandelijkse dingen allemaal niet te doen :D niet dat ik normaal ergens last van had als ik ongi was, maar toch als ik mag kiezen :)

Vakanties zitten er alleen altijd zo snel op... en daar moet je dan lang op teren!! :( die van jou is inderdaad alweer even geleden!

Al plannen voor een weekendje weg ofzo ;)?

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Prinsesje.. mijn respect hoor, haha.. ik had hem er allang al tegen aan gegooid.. nou ja figuurlijk dan, haha...

@ Krisje.. bedoel je of ik plannen heb voor een weekendje weg of iemand anders?? Ik ben namelijk nog vrij hoor.. ben een juffie weet je nog.. 6 weken, waarvan ik nu in week 5 zit.. en daarom mocht ik niet zeuren... maar deed het lekker toch...

@ Smits.. het zwangere trio, hahah...

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    wat ik altijd doe dan princesje! extra drinken, dan wil je helemaal niet testen omdat je dan meer kans op een - heb ;) :p

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    oja... tuurlijk i know... hier hebben de kids pas net de 2e week ;)

Dan mag jij volgende week weer je groepje op gaan klaar maken voor het komend jaar zeker ;) welke gorep heb je ??

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    ik heb groep 6/7/8.... heb eerst 5 jaar groep 5/6 gehad vorig jaar voor het eerst 6/7/8 en nu weer.. erg leuk..

Volgende week weer aan de bak.. heb nu nog helemaal geen zin, maar als ik eenmaal weer bezig bent is dat snel weer terug... (hoop ik hahah)

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    sabrina, voor mij inderdaad ook ronde 3

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja smits.. sabrina heeft ons ook als zwanger trio komende maand gemaakt???!!!

Meiden ik ga lekker relaxen.. TOt morgen!! :D

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Dan wordt dit onze ronde (jij, Kris en ik)... Prinsesje en gelukkig gaan namelijk positief testen...:D

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Tot morgen Krisje....

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha, daar valt nog over te discussieren he.. over de wil die wet is... in dit geval misschien... maar zeker niet altijd, haha...

Dan blijf je toch wel op het forum of neem je daar dan ook afstand van?? En trouwens dat hoef ik helemaal niet te vragen, want je test gewoon posi... maar stel dat...

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey Prinses, laat je het morgen wel gelijk weten?!!?

Tot morgen meiden, was weer gezellig!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Volgens mij 3 augustus.. en dat is vandaag...

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Tot morgen Smits...

14. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Sorry heb een tijdje niks van me laten horen, wilde er wat minder mee bezig zijn.
    Maar volgens mij maakt dat toch ook niks uit.
    Ik denk dat ik aankomende donderdag of vrijdag mijn NOD heb. Vanaf zondag heb ik krampen in mijn buik en ben ik erg misselijk! Aan mijn borsten voel ik verder niks. Zou het de aankomende ongi zijn? Wat denken jullie? Heb vandaag getest, maar negatief. Kon me niet meer inhouden, wilde eigenlijk een week na mn NOD gaan testen.
    Heb deze week mn temp bijgehouden (rest van de cyclus niet ) en die blijft iedere dag op 36.9. Is dat hoopvol of eigenlijk te laag ofzo???????????????
    Voor alle meiden die op het wachtbankje zitten: succes!!!!
    @ smits: knap dat je je kunt inhouden met testen!
    @sabrina en krisje: aan jullie klachten te lezen dacht ik echt dat het raak zou zijn zeg!
    @prinses: ga je morgen testen......spannend. Zeker na alle ellende! Waar hoop je op?

15. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prinses spannend hoor! Heb je kwaaltjes op dit moment?????
    Ik heb enorm rommelende darmen en ongi-gevoel wat er af en toe wel is en dan weer niet. Dit is de derde dag.....hoop zo dat ik zwanger ben......maar ja dat ontpillen houd je flink voor de gek he?

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Annemoon; leuk dat je er weer bent! Ik had een week voor mijn nod ook rommelende darmen, buikpijn (ongiachtig). Ik had maar een heel klein beetje gevoelige borsten (nu nog steeds niet heel erg) en zie mijn banner!!!!!!!.......dus tja het kan van alles zijn, ook het ontpillen, grrrrrrrr frusterend he?
    Over die temeratuur het ligt er aan wat normaal je temperatuur is. Ik had normaal ongeveer 36,5 voor mijn nod had ik steeds 36,9. Volgens mij verhoogd hij dus maar een klein beetje. Spannend hoor! Nog even geduld met testen.....

Prinsesje; grrrrrrrrrr nog een dag wachten! Spannend hoor! Nog steeds geen bloed????

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja dames, ben erg nerveus. Ga morgen namelijk aan mijn baas vetellen dat ik zwanger ben:$......
    Ik moet nog 1,5 week werken en dan heb ik 3 weken vakantie. Als ik dan terug kom ben ik hopelijk 11 weken zwanger, dan moet mijn rooster dus zijn aangepast en ik in de binnendienst......
    Nog tips???adviezen????

18. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat je reageert super.........
    Ik heb toch stiekem wel een beetje goede hoop!
    Spannend om het aan je baas te vertellen, ik denk dat ik er ook nerveus voor zou zijn (ik moet dan ook andere werkzaamheden krijgen, mag bepaalde dingen niet meer).
    Helaas geen gouden tip voor je. Gewoon eerlijk en blij zijn denk ik.
    Hoe is dat verlopen bij collega's van je? Reageerde je baas toen goed?
    O en over die temperatuur....geen idee, nog nooit gemeten in de rest van mijn cyclus. Ging die bij jou nog verder omhoog dan 36.9? Is bij mij nu drie dagen achter elkaar hetzelfde...

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    @Annemoon: Spannend! Kan je helaas niet wijzer maken. Afwachten is denk ik het enige.

@Super:Ben jij nou degene die op een vaste aanstelling zat te wachten?? of vergis ik me.

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Nou meiden, ik ben vanmorgen ongesteld geworden!
    Dus vol goede moed de 3e ronde in!
    Ben wel blij dat me cyclus weer wat korter is, namelijk 31 dagen!

Deel Deze Pagina