Prinsesje........ik ben gependeld door scorpion en daar kwam uit..oktober positieve test van een jongen! Jij bent gependeld door leeuwtje, maar hoe kom je aan haar, zie haar niet bij de pendellijst staan? Ik wacht nog op 5 pendeluitslagen ofzo, ben benieuwd!
Hey ladies! Weer genoeg om bij te lezen! Gezellig hoor! Heb vandaag mijn brommer opgehaald, zo'n gaaf ding (hyvers: zie hyves). Het is zo'n retro scooter. Lachen hoor. Heb nu mijn auto nog en mijn vriend heeft ook een auto. Ik heb een Set Ibiza. Gaaf bakkie, alleen al een jaar een slechte versnellingsbak, dus het was of vernieuwen (erg duur) of nieuwe auto (nog duurder). Is dus brommer geworden. Goedkoper in onderhoud @Prinses: spannend hoor! Morgen dus testen, ik ben benieuwd. @Gelukkig: balen dat de duivels er zijn, gelukkig is je cyclus wel wat korter. @Krisje: wat een heerlijk vooruitzicht: vakantie! Ach, dan gaan die 2 dagen werken ook nog wel lukken @Annemoon: leuk dat je er weer bent. Ook fijn aan het wachten? Ik duim met je mee! @Super: kan me voorstellen dat het wel even spannend is om je baas te vertellen dat je zwanger bent. Wat doe je precies? (of vertel en dat liever niet of ben ik het vergeten (heb wel een vermoeden..)) Hier weinig veranderingen. Nog niet ongi en vrijdag was ik niet zwanger. Had toen wel pijn in mijn buik (ongipijn de hele dag) en vanaf gister gevoelige tepels (normaal kan ik daar in knijpen zonder pijn, nu dus helemaal niet...). Iemand bekend met deze symptomen? Is het aankomende ongi, ontpillen en stiekem toch zwanger?? Ik test nog even niet, wacht nog even zeker een week af. Denk namelijk dat de buikpijn mijn eisprong was (wel erg laat, namelijk cyclusdag 28...) en dus over 2 weken ongi word... Ik ga nog even brommeren, haha, tis mooi weer, dus lekker op terras!!
Hallo allemaal! Ben een paar daagjes niet geweest maar had het errug druk op 't werk. Hoe is het met jullie allemaal? Een paar ongi zag ik? en wie gaat er wanneer testen? Hier alles goed. Eigenlijk nergens last van. Geen misselijkheid niets alleen beetje moe af en toe... Donderdag komt een vrouw van moeders voor moeders en die gaat een test doen en dan gaat ze me aanmelden. En 17 augustus 1e afspraak bij de verloskundige, ik ben dan ca 8 weken en dan krijg ik een doorverwijziging voor een termijnecho die ca 2 wk later plaats zal vinden, dus bij 10 weken. Lijkt me helemaal super!
Hellow! Ik kom ook weer eens kijken....vandaag eerste dag sinds lange tijd dat ik me enigszins goed voelde! Hopelijk blijft dat zo want ik ben het echt zat om me zo slecht te voelen! :x Ik heb echt een week lang niks voor elkaar gekregen....bah! Wel een paar dagen vrij gehad maar dus niet echt van kunnen genieten. Morgen en donderdag werken en dan weer lekker vrij. Genoeg te doen in elk geval de komende dagen dus dan gaat de tijd ook lekker snel. Ik ben trouwens gestopt met de "zwanger zijn" pillen van de Etos want volgens mij werd ik daar nog eens extra misselijk van. Heb het idee dat het nu wat minder is. Dus slik voorlopig weer alleen foliumzuur. Verder raadde de verloskundige aan om beter 6 kleine porties te eten gedurende de dag, dan 3 grote. Veel tussendoortjes enzo, zorgen dat je maag niet leeg is. Heb dat vandaag geprobeerd en volgens mij helpt het wel. Hoop echt dat ik morgen weer een "goede" dag heb! Afgelopen zondag mijn andere zus (die wel 2 kids heeft) verteld dat ik zwanger was. Ze vond het helemaal te gek! Ze heeft heel veel dingen bewaard voor me dus ik kan een hoop overnemen. Ik mocht nog een boek van haar lenen (met hele mooie foto's!) en ik kreeg al 2 paar sokjes die ze nooit gebruikt had haha! Leukleuk! Op 19 augustus heb ik mijn intake bij de verloskundige, ben dan 10 weken zwanger. Twee weken later mag ik dan voor de 2e echo, dan via de buik. Echt spannend weer! Fijn te lezen dat het verder over het algemeen goed gaat met iedereen. @ Gelukkig: ook al ben je dan toch ongesteld geworden, gelukkig is je cyclus weer wat korter, dat is toch ook wat waard vind ik! @ Super: Waarom ga je het al zo vroeg aan je baas vertellen? Ik ga dat voorlopig nog niet doen. Pas als de 12 weken voorbij zijn...en dan wacht ik misschien ook nog wel even... @ Kris: het is goed dat je al snel op vakantie gaat. Ik denk dat je dat goed zal doen. Ik heb het je al eens eerder gezegd...en ook dat ik het niet gemeen bedoel (dat weet je) maar het is goed om eens een tijd niet hier op het forum te zitten en je niet teveel bezig te houden met zwanger worden. Ik heb deze week gelezen dat als je je teveel op focust dat dat er ook voor kan zorgen dat je NIET ongesteld word....al die "stress" en frustratie uit zich ook in je lichaam, en dat kan er dus bijvoorbeeld voor zorgen dat je menstruatie uit blijft. Dus ik hoop dat die vakantie je goed zal doen! Alvast héél veel plezier als ik je niet meer spreek! @ Muts: ik ga dalijk Hyves checken, ben wel benieuwd haha! Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry! Als ik me goed blijf voelen zal ik wat vaker komen forummen. Dus als jullie me al een tijdje niet gezien hebben dan ben ik weer ziek, zwak en misselijk!
Annemoon; volgens mij ging mijn temperatuur tot 37.0. Maar dat weet ik niet meer zeker. Mutzie; ik ben politieagent dus ja op straat kan echt niet meer. Nog niet ongi??? Bah al dat gewacht.......... Smits; nee hoor ik heb gewoon een vaste aanstelling. Ik gooi het er gewoon uit en dan zie ik wel. Hij mag natuurlijk niks erover zeggen hahahahha! Gelukkig: Ook voor jou wordt het dus 3 x scheepsrecht!!!!!!
Starfish: wat spannend allemaal he die echo's en intake's enzo.......... Ik "moet"het wel vertellen ivm het uitroosteren en vervangen van mijn diensten. Als ik terug kom van vakantie ben ik hopelijk 11wk zwanger en dan wil/kan ik echt niet meer op straat lopen!! Fijn dat je minder misselijk bent!
Ah oké...nee dan is het inderdaad wel begrijpelijk! Je wilt natuurlijk niet dat je kindje iets overkomt! Mijn vriend is ook echt wel een schatje. Hij is alle kozijnen opnieuw aan het schuren/verven etc. en ik mag maar niet in de buurt komen i.v.m. de "verfgassen/lucht". Echt bezorgd enzo...lief! @ Anemoon, volgens mij is alles tot 36,8 graad normale basale temperatuur. Als je ovuleert dan gaat die temperatuur 0,2 tot 0,5 graden omhoog. Je zult dus eerst je basale temperatuur moeten weten voordat je weet of je veel graden omhoog bent gegaan ja of nee. Dus ik zou eerst een week de temperatuur bijhouden. Dan zul je daar als het goed is een aantal dagen dezelfde temperatuur zien, dat is dan je basale normale temperatuur. Alles wat hoger gaat en dan ook een dag of 4,5 duurt is je ovulatie. (als ik het goed begrepen heb ) Je moet je temperatuur trouwens meten als je nét wakker bent 's morgens.....houd je een schema bij?
@gelukkig: Jammer dat je ongi bent geworden Volgende maand maken we er gewoon een kwartet van i.p.v een trio Hopelijk ga je je vanaf nu beter voelen Starfish en kan je dubbel gaan genieten van je zwangerschap. Super80: Succes met vertellen. Kan me voorstellen dat je niet meer naar buiten wil. Zal wel ff wennen worden voor je om dan heel de dag achter een bureau te zitten. Hihi moet er zelf niet aan denken. Mutzie: Veel plezier met je stoere scooter (ze zijn zo leuk). Wat is trouwens nog heerlijk buiten. Dat wordt weer een latertje vanavond en morgenochtend natuurlijk weer spijt.
@ gelukkig.. balen van die duivels.. Kom maar lekker bij Smits, Krisje en mij in de volgende ronde.. worden we gewoon de vier musketiers.... @ Starfish.. fijn dat het wat beter gaat.. hopelijk helpen alle tips je en kun je echt gaan genieten zonder dat je je zo rot voelt... @ Prinsesje.. spannend hoor.. laat je het wel weten.. Ik ben heel in het begin gependeld.. door Angel79.. daar kwam uit augustus meisje.. Meisje wist ik al.. haha.. nu maar hopen dat augustus klopt.. @ Mutzie... die scooters zijn cool... die wil ik ook!!!!!!!!! Hopelijk heb je ook nog een posi test volgende week... voor de rest die ik vergeten ben.. sorry..
Ik ging de foto dus gister even op hyves zetten, maar het lukt niet om de foto te uploaden... Misschien dat ie te groot is... Ik zal dus even een kleinere foto maken en nog een poging doen! Starfish: leuk om weer wat van je te lezen! Gelukkig is de misselijkheid wat minder is door deze tips! Ook eten voordat je opstaat blijkt goed te helpen (maar dat wist je misschien al, is een eeuwen oude tip geloof ik). Super80: ik dacht wel dat je agent was. Vind het wel goed at het zo geregeld is dat je de straat niet meer op mag als je zwanger bent, alleen lijkt me alleen bureaudiensten dan ook wel saai... Ook geen verdachten meer horen... Ach, tis weer voor een goed doel en als het rotweer is ben je blij dat je binnen zit, haha. Goed, ik zal eens gaan kijken of ik een andere foto kan maken van mijn nieuwe aanwinst!
Starfish: ik heb maar een paar dagen gemeten. Wel allemaal zelfde tijdstip, maar basale temp dus geen idee. Vanmorgen gezakt van 36.9 naar 36.7. Hoop dat morgen de temp weer hoger wordt, anders word ik denk ik toch ongesteld! Prinses: Al getest??????????Ben zo benieuwd en hoop natuurlijk op goed nieuws voor je. Balen voor iedereen die door is naar de volgende ronde. Ik houd jullie op de hoogte, moet misschien ook nog wel mee 1 van de komende dagen. Afwachten
Hoi Meiden ben ik ook weer eens! Afgelopen dagen behoorlijk beroerd geweest en ook ineens zo onzeker dat het mis zou gaan! Nu gaat het iets beter en heb ik ook weer zin om te forummen! Wat balen dat jullie ongi zijn geworden meiden!!! Op naar de volgende ronde!!!! En dan allemaal een dikke vette +!!! Starfish lekker dat je je weer wat beter voelt! Is dan niet grappig meer he als je je zo beroerd voelt! Super Wat vervelend die buikpijn zeg! Ik heb het ook aan mijn baas verteld, omdat ik slaapdiensten moet draaien en ik dan alleen op 70cliënten sta. Hier zitten ook cliënten met agressie bij dus ik wil dat gewoon niet meer en het hoeft ook niet gelukkig! Heb er vanavond nog wel 1, maar anders was het te kortdag om die weg te ruilen! Ik hoop maar dat ik morgen ochtend wel alles binnen hou, anders zijn de cliënten ook op de hoogte en dat moet ik dus niet hebben! Mijn baas reageerde heeel erg lief! Zijn schoondochter is net zo ver dus hij ging helemaal bezorgd lopen doen echt schattig! Prinses wat spannend zeg! Nou maar hopen op een positieve test!!!!!!! Dat je het zo lang kunt uitstellen vind ik heel erg knap!!! Annemoon, een daling in je temp geeft idd meestal aan dat je ongi eraan komt... De dag dat ik ging testen voelde ik me zo ziek dat ik ook ging tempen en ik had toen 37,4 terwijl ik normaal 36.4 heb! Krisje bijna vakantie!!! Wat lekker meid! Ik weet bijna zeker dat je ineens gruwelijk ongi gaat worden op je vakantie, omdat je er dan veel minder mee bezig bent!! Ik denk dat je t niet eens zo heel erg vindt toch???? Mutzie wat leuk een scooter! Zeker met dit weer is het geen straf he!!!! Ik ben vast nog mensen vergeten en dat spijt me! (ik ben dement geworden hahaha niet grappig!) Maandag is de vrouw van moeders voor moeders geweest. Ik moest een test doen om de hcg waarde te bepalen en ik was daar zoooo nerveus voor! Gelukkig kon de test niet beter! De test streep was er al voor de controle streep en heeeeel erg donker. Dus daarin ben ik weer gerust gesteld. Mijn borsten zijn sinds gisteravond minimaal gevoelig en daar maak ik me wel zorgen over, omdat je leest dat wanneer je borsen zeer doen het goed gaat met je kindje (lees tuinboon haha) Nou ja 17augustus zullen we meer weten spannend!!!
Prinses meen je niet!!! Dat is mooi k*t! Als je ongi wegblijft misschien later nog een test, want wie weet is je ei wel later geweest???? Balen joh!
Tsja t zou natuurlijk kunnen! Wacht het gewoon nog eventjes af en test anders over 2 tot 3 dagen omdat je hcg, als je zwanger bent, elke 2 tot 3 dagen stijgt. Blijft nog ff spannend dus!
Die test is nu niet meer betrouwbaar. Je mag hem na 10min niet meer aflezen omdat het door kan lopen en er een valse streep kan komen! Je zou er nu wel 1 kunnen doen mocht die streep er toch gestaan hebben dan staat hij er nu zeker weer en ws ook donkerder! Dus ik zou t lekker nu doen!
Hey Jojo! Ook weer terug! balen dat je je zo rot hebt gevoeld de laatste tijd. Goed doel, maar toch liever wat minder kan ik me voorstellen. Zoals misschien gelezen, hier weinig bijzonders. Niet ongi geworden na 28 dagen, maar ook geen +test. Denk toch nog steeds een erg onregelmatige cyclus... Prinses: wat rot die negatest! Misschien was je urine wel te verdund en test je over paar dagen positief. Hopen dan maar! Bij jullie ook zo warm? En dan zit ik op kantoor...
Hey Mutzie! Balen joh die nega test, maar het zou toch echt kunnen dat je je ei later hebt gehad, helemaal met een onregelmatige cyclus! Dus ik zou zeker nog een test doen!!! Wanneer heb je voor t laatst getest?? Hier in huis is t prima uit te houden, maar ben ban als ik zo naar buiten ga dat ik echt een klap in mijn gezicht krijg! Kan ineens ook niet meer tegen de warmte! Morgen lekker varen met een collega gelukkig is er op t water altijd wind! Moet me wel goed insmeren, want wil geen masker hahah!
OH JOEPIE!!! Ik test net weer even of mijn boobs nog steeds niet gevoelig zijn en knijp dus in mijn tepel (whahah genant) en wowowow het doet weer pijhijn!!! Gelukkig maar!