Prinses ben je aan t testen??? Doe maar hoor want het kan echt dat je teveel gedronken hebt toen je m deed! SPANNEND!
Ik heb vrijdag voor het laatst getest. Heb die dag wel heel de dag pijn in mijn buik gehad (ongipijn) en vanaf maandag last van gevoelige tepels. Maar vrijdag was de test negatief... Durf dus niet meer te testen.... Nee, een masker kan lelijk zijn, maar soms ook wel mooi hoor, als ie gelijkmatige is ben je gewoon heel bruin. Toch maar insmeren met hoge factor, is gezonder ook! Prinses??
Nou wat doe je hier dan nog!!!! Ik zou echt nog een test doen hoor mutzie! Gevoelige tepels wijst wel ergens op natuurlijk! Anders doe je t vrijdag als je nog niet ongi bent!
Zitten wij helemaal in spanning voor de primeur... hihi Ik dacht ook, ik test vrijdag wel weer.. Misschien maar doenals ik niet ongi ben...
Ja zou ik ook doen! Ik kan alleen nooit zo lang wachten hahaha! Nou ben benieuwd! Zou leuk zijn als het positief is he!!! Maar prinses als je een streep gezien hebt wil je dan niet zeker weten of je t goed hebt gezien??? Ik zou niet kunnen wachten!!!
IK BELOOF HET!!! zo niet dan stuur ik je een foto van mijn test en dan heb je ook een positieve tes t hahaha dus doe maar ff dan!!!
Moet je wel snel zijn hoor prinses anders moet ik naar mijn werk en kan ik morgen pas kijken en ik wil graag de primeur!!!
Mutzie en Prinses, jullie zijn echt een stel bikkels. Zulke klachten en een wazige streep bij prinses en niet gelijk naar de drogist rennen. Ik zou gek worden. IK zeg ...testen. Hebben we vandaag misschien eindelijk twee zwangeren erbij.
Dat vind ik dus ook.. Testen... hup hup.. joh ik had er allang 10 gehaald, haha... Ik had er ook 10.. heb er nu nog twee voor de volgende ronde, hahha.. Wat erg zeg.. Prinses.. hij wordt gewoon posi hoor en die van mutzie ook... @ Jojo.. wat lief van je baas zeg.. Mijn zus is mijn baas, dus mocht ik de volgende ronde zwanger zijn, zal ze er ook geen probleem van maken denk ik, hihi.. Gelukkig voel je je iets beter.. maar zoals iemand al zei.. het is voor een goed doel...
Ik denk dat ze om een test is, hihi! Heb verder zo weinig symptomen, dat ik niet denk + te testen... Stel dus nog even uit...
Ben ik weer maar nog steeds geen nieuws.... Potverdikkeme! Ik moet over 20min weg!!!! Mutzie doe jij er anders nog ff 1 HAHA hebben we iig een primeur!!!!
Mutzie je hoeft niet atijd klachten te hebben om zwanger te zijn hoor! Ken je de verhalen niet van mensen die ineens buikpijn krijgen en naar de dokter gaan en ineens bevallen zijn??? Haha ze zijn er echt hoor! Of mensen die er pas na 4maanden achterkomen! Alles kan!
NIET???? HHAHAHAHA Prinses moet eens ff op gaan schieten vind je ook niet? Of ze heeft gedacht van nou die meiden lullen maar een eind raak ik ga er vandoor! hahah