Nou ik ga naar mijn werk! Duimen jullie dat ik een rustige slaapdienst krijg en niet om het uur uit bed word gebeld omdat er een stoma lekt??? (gebeurd nogal vaaaaak de laatste dagen :S) Morgen lekker varen op de Kaag dus moet wel uitgerust zijn!!!! Nou prinses ik ben benieuwd!!! En Mutzie voor jou ook natuurlijk!!!! Doeiiii
Haha, ja, die is er gewoon vandoor en wij maar wachten... Ik denk toch die test halen... Gaat ze niet meer redden voordat jij weg moet, dan heb ik toch die primeur, hihi. Laat het je wel even weten
Snap het wel hoor, ik durf ook niet te testen. Een negatieve test in handen is toch altijd een beetje jammer... Op naar morgen dan maar en misschien dat ik er vrijdag nog eentje doe..
Mmm, niet heel goed te zien nee... Gewoon weer testen als je er weer klaar voor bent Voor de hyvers onder ons: de foto staat erop!
@ Mutzie... die scooter is vet cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Prinses, heb je nu andere testen gehaald?? Of ga je morgen weer kijken voor die van 2 voor 5...??
Hahaha......wat zitten jullie elkaar lekker op te jutten!!!! Zat met een big smile de laatste paar pagina's te lezen Prinses: wel balen van je negatieve test, maar ook nog geen ongi dus houd moed! Hetzelfde natuurlijk voor mutzie! Ik heb deze week ook weer te vroeg getest (tegen beter weten in....). Al 4 dagen krampen in mn buik en moet morgen/overmorgen ongi worden. Sinds vandaag wat zere tepels, alleen als ik er een beetje in knijp....hihihi. We wachten maar weer af en gelukkig hebben we dit forum om de tijd een beetje door te komen!
Dank je Sabrina! Ben er ook helemaal blij mee, hihi. Bijna klaar met werken dus kan ik nog even toeren, haha.
eindelijk na 39 dagen, ONGESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\ ik kan wel een gat in de lucht springen, want ben bij de gyn geweest, effe vragen, en jawel het phenomeen ontpillen werd genoemd, en dan niet half jaar niet klussen voor een beeb maar wel dat je lichaam van slag is. Moet het tot december $) de kans geven en anders terugkomen... dus ik denk dat dat de Etos zwanger worden pillen gaan worden! Iemand ervaring mee? Voor de rest, klote voor iedereen die niet zwanger is, of inet ongesteld is geworden en nog steeds voor een raadsel staan.. Ben erg druk momenteel, vandaar niet de persoonlijke berichtjes, ik volg jullie wel
@Prinses: jeetje wat KL*TE! Had het ook heel erg voor je gehoopt... Nu weer aan de pil?? KOm gewoon gezellig terug als je weer aan de klus gaat. Sterkte! @Loesjej: je bent dus wel opgelucht dat je ongesteld bent? Gelukkig dat alles nog gewoon werkt. Op naar deze ronde! Hier niks te vertellen. Geen symptomen van wat dan ook en ook geen duivels...
Goedemorgen dames! Net terug van mijn slaapdienst en nog best redelijk geslapen! Ben niet uit bed gebeld voor lekkende stoma's oid. Dus vandaag lekker varen!!!! Ben wel moe hoor maar ga er vandaag eigenwijs eens even lekker niet aan toe geven! Vandaag 7weken zwanger! Prinses wat klote zeg... Ik had goede hoop op een positieve test voor je! Bah bah bah bah bah bah bah bah bah! Helemaal omdat je nu weer met de pil gaat beginnen.... Niet grappig sterkte meid! Loesjej fijn dat je ongi bent geworden!!!! 39dagen is nog te overzien! Hopen op volgende maand geen ongi en een positieve test!!! Succes! Mutzie hoe is t met jou? Al ongesteld, kwalen of zwanger?? Haah nee morgen ga je testen he!
Loesjej ik heb geen ervaring met etos zwanger pillen maar weet wel dat je ze 2x daags in moet nemen en ze zijn niet klein zeg maar hahah! Ik gebruik davitamon femnatal en dat is een gladde tablet 1x daags en zit t zelfde in. Nog goedkoper ook!
@ loesjej, volgens mij slikt Krisje die pillen.. ik zit voorlopig alleen aan de foliumzuur.. @ Mutzie.. geen bloed geeft moed.. @ Prinsesje.. en zeker weer aan de pil of valt er nog te praten met vriendlief?? @ All... ik vind het warm... bleehhh.. waarom is het in Nederland nou altijd meteen zo bloedheet... Ik weet het ik zeur, hahah
hoi meiden, veel te lezen voor jullie... SOrry hier weer eens een reactie van mij... Erg druk druk druk geweest, wel alle berichten bijgehouden maar geen tijd gehad om zijn te posten :S Maar nu wel, want mijn vakantie is begonnen!!! en nog maar 3 nachtjes slapen en dan vertrekken we naar Mexico!!! Nog meer goed nieuws... Na de vakantie mag ik de gyna terug bellen voor een afspraak (als ik geen ongi heb) Het kan normaal ontpillen zijn, maar het kan ook iets anders zijn. Dus even een afspraak plannen waar ik een bloedonderzoek en echo zou krijgen... dat vind ik toch wel eng die echo... Ben best preuts daarin (ga bijvoorbeeld ook niet naar de sauna omdat ik dan naakt moet zijn! enne dat mijn vriend mijn onderkant ziet is ook alleen maar voor de seks ) en dan zou de gyna (jaja dames, een mannelijke wel te verstaan ) daar alles even goed bekijken :S :S Ok even reageren: @jojo.. fijn dat je nachtdienst er weer op zit. hopelijk de komende dagen wat beter. Al zou ik kotsmisselijk zijn als ik zou zeilien en een super mooie banner... Oja, nee, liever geen ongi op vakantie hoor doe dan maar gewoon in het vliegtuig terug @ loesje... jup hier een etos zwanger worden pillen slikster... 2 x per dag, en 32 pillen in een doosje voor ongeveer 8 euro volgens mij.. dus ze zijn wel relatief duur. Hier merk ik er weinig van, geen klachten ofzo.. Denk maar zou baat het niet, dan schaad het niet... @ princes: ok schunnige taal onderweg!! wat een kut sitautie.. Balen dat die verdomde klote ongi is gekomen.. Had hem wel gewild Is praten met je vriend erover geen optie?? Mijn vriend dacht van de week dat het beter was om maar weer aan de pil te gaan omdat ik heel erg veel hoofdpijn en duizeligheid blijf houden (spanning op de spieren was het volgens de ha nou mijn fysio-vriend kan niets vinden :S) en dan later weer te stoppen als we meer financiele ruimte hebben ivm de hypo... Maar ik zei dat ik gewoon wil proberen, lukt het nu niet dan over een paar maanden ofzo maar weer aan de pil gaan wil ik niet.. Misschien als jij je gevoel hierover aan hem duidelijk maakt, dat hij ook na gaat denken naar zijn gevoelens en niet het rationele 'kunenn we het wel betalen' de boventoon te laten hebben... En iets anders... AL over je sollicitatie gehoord??? @ alle ongi.. Het schunnige is ook wel voor jullie bedoeld hoor maar jullie kunnen weer gewoon naar een volgende ronde en bij princesje is dat maar de vraag! @ starfish.. snap je reactie wel, en probeer het me niet aan te trekken maar tóch kwetst het me wel een beetje niet gemeen terug bedoeld hoor Het is voor mij gewoon erg moeilijk om er niet mee bezig te zijn omdat het nu overal zwangeren en mama's zichtbaar zijn-> mooi weer, strakke truitjes zwangere buikjes en wandelende moeders.. Daarnaast de zwanger worden pillen slikken... Het komt denk ik ook wel omdat je nu besloten hebt aan kinderen toe te zijn... ALs je bijvoorbeeld blond haar wilt nemen, zie je volgens mij ook overal blonden rondlopen... En het actief zijn hier op het forum is ook voornamelijk door het gezellig kletsen... Het praten over is erg fijn en doet me juist goed Maar lief dat je aan mij denkt, en probeert een 'oplossing/oorzaak' te zoeken Fijn trouwens dat jouw zwangerschap goed verloopt, alleen balen van je misselijkheid... @ mutzie.. bah, alweer een lange cyclus Hopen dat je morgen + test en anders niet zo lang hoeft te wachten net als vorige maand... Hoeveel overtijd ben je nu?? Enne, gave scooter... wil hem wel eens lenen hoor .. hihi @ annemoon... nog maar eventjes wachten... Houd vol @ sleepy... ben benieuwd hoe je gesprek met mvm is gegaan.. Tell us!! @ gelukkig wat fijn dat je cyclus korter wordt! op naar onder de 30 ooofffff een posi test + Oja, ben ook gependeld door leeuwtje... ongi in oktober zwanger in november 1 meisje... Volgens mij overal op gereageerd in een mega bericht!
Krisje is back again!! Nou ja, eventjes dan, want een vakantie in het vooruitzicht is niet verkkeerd! Ja, gave scooter eej? Mag best een keer een rondje rijden Wat fijn dat je naar de gyna mag! Beetje jammer dat t een man is ja. Ik moet ook altijd voor zulke dingen naar de dok, verder nooit, grr. Lees: stukje verder op over mezelf. Mocht ik druk zijn de komende dagen (of jij met inpakken) alvast een hele fijne vakantie! Jojo: fijn dat je laaste slaapdienstje een rustige nacht was. Ik hoef er gelukkig bijna nooit uit tijdens slaapdiensten. Ben ik de volgende dag echt op! Zeven weken alweer! Dat gaat snel. je mag het bijna vd daken gaan schreeuwen! Sabrina: pfff...ik vind het ook veel te warm hoor, zeker hier op kantoor! Tis idd gelijk zo enorm war ook he? 8) Zo, nog even kort over me, myself and I. Nog geen bloed, ook niet veel moed, hihi. Zal wel een lange cyclus zijn. Vandaag een week 'overtijd'. Weinig last ergens van. Alleen denk ik een vaginaleschimmel (klinkt erg vies) te hebben. Natuurlijk gelijk even opgezocht. Komt voor bij zwangerschap... Nu pil gekregen van dok (hoefde gelukkig niet langs, anders moest ie ook weer gluren, grr), maar durf m niet te nemen voordat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben... Dus nog even wachten tot morgen, dus nog even jeuk, hihi. Morgenochtend dus even een testje ertegen aan gooien.
Gelukkig ben ik niet de enige die er niet op zit te wachten dat anderen alles kunnen bekijken, haha... Ik moet ook eigenlijk voor een uitstrijkje.. (dat krijg je als je 30 wordt!!!) Maar zwangeren hoeven dit niet te laten doen.. Ik wacht deze ronde nog maar even af en anders laat ik het maar maken.. is toch voor een goed doel?? Lekker zo'n stokje in je kruis, hahah... @ Mutzie.. ik heb dat ook eens gehad.. was toen niet naar de dokter gegaan hoor.. mijn moeder had ergens gelezen dat je er rauwe aardappelschillen over moest wrijven, hahah... Nou dan maar jeuk... Succes ermee.. @ Krisje.. je gaat toch morgen?? Of ben ik door de warmte in de war?? In ieder geval alvast een prettige vakantie.. Ik mag morgen naar Zeeland toe.. heb een bruiloft van een nichtje van mijn vriend.. Vind het een hele rit.. hoop dat het niet zo warm is.. anders maar de ramen open, want deze sloeber heeft natuurlijk geen airco...
@ Kris: maak je geen zorgen voor de gyneacoloog! Je krijgt waarschijnlijk een inwendige echo....hij hoeft maar 2 seconden te kijken of hij het juiste gaatje heeft en de rest bekijkt hij op het scherm. Valt reuzemee hoor Hier verder niks nieuws.....ben wel moe maar verder gaat het op zich goed!