Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Vandaag dan eindelijk na een week buikpijn de ongi doorgebroken...........voelde het al aankomen shit.
    Maar goed nu krijg ik wel een beetje zicht op mijn cyclus! (om het maar positief te bekijken). 37-36........nu ronde drie. Ik ben in goed gezelschap!

Prinses: meid dat is echt vreselijk voor je. Hoop dat er nog wat te praten valt met je vriend.
    Krisje: alvast een hele fijne vakantie en goed nieuws dat je bij de gyna kan komen. Neemt hopelijk de onzekerheid weg!
    Jojo: zeker een leuke banner! Toch nog druk geweest dus in je slaapdienst!
    Super: heb je het al aan je baas verteld? Ben erg benieuwd hoe hij/zij gereageerd heeft.
    Ben ik nog iemand vergeten dan sorry.......

Nog een vraagje:
    Wil denk ik komende cyclus eens op zoek naar mijn ei.....hihi. Twijfel tussen temperaturen (irritant ook in het weekend vroeg je nest uit) of ovulatietesten (maar das misschien een beetje duur met mijn lange cyclus??????).
    Wie heeft er goede adviezen/ervaringen????????
    Nou meiden....we houden moed he met zn allen!:)

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Annemoon: aan de ene kant natuurlijk balen dat je ongi bent geworden en aan de andere kant fijn dat je een gelijkmatige cyclus hebt.

@Sabrina: had nog een vraagje aan je op hyves gezet. Niks bijzonders hoor, hihi.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Annemoon balen joh... dan worden we geen trio, geen kwartet maar een quintet.. of zijn we nu al een sixtet?? Ik weet het niet meer... Ik ga in ieder geval voor iedereen zwanger in augustus...

@ Mutzie.. ik heb hem beantwoord hoor op hyves...

@ Jojo.. inderdaad coole banner..

@ Krisje... spannend die gyn... maar voor een goed doel he.. ff lekker gluren.. hihi..nee zit te plagen..

@ prinsesje.. weet je al wat meer of is het echt even over met proberen?

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Sabrina: zie hyves, haha.

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi,

nee, verhitte sabrina.. Je hoofd is op hol geslagen ;) vertrek zondag morgen half 9 met de trein naar shiphol.. Vliegen half 1 s middags en komen 23 augustus terug :D Dus ben nog een paar daagjes actief hoor ;)
    Als het goed is wordt het morgen minder warm ivm onweer en regen... dus minder warm in de auto... :D
    @ annemoon.. balen, maar op naar de volgende ronde.. de rede waarom ik niet temperatuur is door de romslom... ik zie het niet zitten mijn wekker te zetten om te testen... Dus vandaar... Maar snap ook wel dat ovutesten erg duur zijn... eigen keuze denk ik :S

Hier net weer wat hoor... Met mijn moeder een grote ronde gefietst, kregen het over een ongeplande (hoe krijgen ze het voor elkaar zeg :S) wel gewenste zwangerschap (!*(@$R(*#&%R zij wel en dan is het niet eens gepland!!!) van een kennis. Vertel mam 'doodleuk' dat ze eens in een abortuskliniek is geweest omdat ze + testen na mijn broertje. Ze wilden geen kids meer na mij en mijn broertje en kregen een paar dagen voor het bezoek een mk waarschijnlijk, maar zijn ter controle daar wel geweest voor een echo! dat was geheel nieuw voor mij!! En daarna even gezellig achter gekletst met schoonmoeder en -zus en kregen het over die ongeplande zwangerschap.. Toen zei mijn schoonmoeder zo van: als jij stopt met de pil weet iedereen het, dus dan kan ik me alvast voorbereiden.. HAHA ze moest eens weten :D:p

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    mutzie/sabrina hyves :D:D

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje... zei toch al dat ik het warm had, haha.. En wat een verhaal weer zeg...

Bij mij weet mijn zus dat we bezig zijn.. die kan niet wachten, haha

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    leuke film rtl 8.. maybe baby... helemaal voor ons zwanger willen worden meiden :D

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha, mooi verhaal weer Krisje! Staat het misschien op je voorhoofd? :D

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    kijk met je mee! hihi

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik kijk house...

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    denk het.... :p

nog 1 nachtje slapen muts!!

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Sabrina: Als je voor de dokter kijkt, dan kan je ook naar de film kijken, want de hoodfdpersoon is de dokter van House :)

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hihi, ging even zappen.. grappig hoor.. daar ie is veel jonger en te aardig, haha

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Voel natuurlijk vanalles nu wat op ongi lijkt, alles om morgen maar niet te testen haha. Heb een hekel aan die negatesten grrr

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Irritant is dat ja... heb er 8 gehad, haha... Volgende NOD.. wacht ik echt tot het einde...

Kan ik het pas zaterdag lezen dat je zwanger bent muts... tenzij je ongi wordt, maar dat wordt je niet, je bent gewoon zwanger...

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha, dat klinkt wel heel leuk: ik zwanger, maar ben bang van niet (fijn dat jij wel zo positief bent :))

Ik roep het morgen wel even over het stadhuisplein + of - haha

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    klopt ja... mmmm... :p

Wat een herkenning soms zeg :S lig ook na de seks met mijn beentjes omhoog ;) wel wat geleerd van de film :D Ga voortaan met mijn benen ook naar de muur, nu hang ik 15 minuten met mijn benen de lucht in, ondersteund door mijn armen en buikspieren (wel gelijk buikspieroefening ;))

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ik inmiddels 7 nega testen.. bahh... ben ik gelijk de hele dag van slag :( Maar ik heb de testen wel van begin mei tot eind juli uitgespreid... dus relatief weinig opzich jou, sabrien

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Daar heb je helemaal gelijk in Kris.. Ik loop 1 op 1 bij de vorige cyclus, haha... Doe ik ook niet meer hoor, was gewoon nieuwigheid...:D

Deel Deze Pagina