Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Annemoon: Welkom bij de derde (en tevens laatste) ronde.

Mutzie: heel veel succes morgen. Bij iedereen vind ik het zo spannend als de test er aan komt. Hopelijk mag ik je morgen feliciteren.

Krisje: Wat fijn dat je bij de Gyna mag komen. Hopelijk wordt je gewoon mega ongi en is het niet meer nodig. Scheelt weer een bezichtiging;). Aan de ander kant, kan je alvast wennen na 9 mnd....
    O en voordat ik het vergeet EEN HELE FIJNE VAKANTIE. schrijf je wel een uitgebreid reisverslag bij terugkomst.

Annemoon: Zoals je waarschijnlijk al heb gelezen, ben ik de vorige ronde begonnen met ovu-testen, zonder resultaat. Ben begonnen met Clear Blue en geeindigd met Sensitest. De laatste is een stuk leuker geprijsd. Begin niet te vroeg met testen. Ik hou deze ronde -denk ik- 4 dagen voor verwachte eisprong aan. Sabrina en Gelukkig: jullie testen toch ook? Wat houden jullie aan?

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sterkte Prinses! Hopelijk ben je weer snel terug

Mutzie: al een + op de test?

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    kom op muts! ben altijd vroeg wakker, ook al ben ik vrij... Onee, ookal heb ik vakantie!!!:D:D dusss waar blijft die test!?

@ princesje... balen meid... Maar je mag hier best nog eens je frustraties en hart luchten hoor... Ookal ben je nu niet meer actief ermee bezig! :)

@ smits.. wat een optimist ben je :D tevens je laatste ronde :p hihi... Je wenst iedereen nu al zwanger ;) Zeker een uitgebreid verslag.. Zal een boekje bijhouden :p

@ annemoon... smits wenst je al zwanger! ikke ook hoor :D niet te vaak testen met de ovu zou ik zeggen, en koop denk ik ook niet de allerduurste testen zoals smits al zei...

Vandaag poets- en inpakdag :D:D

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Daar ben ik ook weer eens. Jeetje moest weer eens ouderwets bijlezen, leuk hoor!

Loesje: Mooi dat je ongi er is (eigenlijk was een +test beter natuurlijk maar goed dit is iets) Ik gebruik etos zwanger worden. Nu etos zwanger zijn :D Ik ben er wel positief over. Mijn cyclus was snel op gang en snel zwanger (hoeft natuurlijk niks met die pillen te maken te hebben). Wel twee maal daags innemen......

Jojo; wat een mooie banner heb jij! Kan ik mooi mee kijken.....balen dat je je zo hebt gevoeld. NOu ik ook de afgelopen dagen...... bleeeeeeeeeehhhh Maar ik slaap wel al 2 nachten de hele nacht door, lekker!

Mutzie: spannend zeg voor je!!!!! TESTEN..... nee hoor kan me voorstellen dat je bang bent voor een - test. Met de winter is het inderdaad niet heel erg om binnen te zitten maar ga het buitenwerk wel missen denk!

Annemoon: het hoge woord is eruit. De baas reageerde erg goed en enthousiast!!!! Heel erg leuk. Hij zou gaan uitzoeken hoe en wat verder. 's avonds belde hij mij thuis dat ik dus direct van straat werd gehaald. Ik mocht zelf de ochtenddienst van gister niet meer draaien :$......Het gevolg is dat mijn diensten nu al omgegooid gaan worden en dat collega's het dus gaan horen....jammer en leuk tegelijk. Van het weekend gaan we het dus maar vertellen aan de ouders....

Prinses; wat balen dat je ongesteld bent geworden.... En natuurlijk nog erger dat je weer aan de pil moet/gaat! Sterkte meid

Sabrina; uitstrijkje wel gaan doen hoor als je niet zwanger bent!!!! Bij een vriendin van mij werd er ook op haar 30ste onrustige cellen gevonden die dus uit hadden kunnen groeien tot baarmoederkanker.....

Jeutje wat is het warm................zo maar even met de hond wandelen, rustig aan!

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden ben ik weer!
    Het varen gister was heerlijk! Op een gegeven moment wel een beetje beroerd van de warmte geworden en toen gewoon de plomp in gesprongen! Heb een heerlijk kleurtje gekregen ondanks de factor 30! Moet nu wel de prijs betalen want ik ben heeeeeel erg moe! En behoorlijk emo hahah nou ja ben vrij dus maakt niet uit!

Mutzieieiei...????? Ben zo benieuwd laat je horen!!!!!!!! Heb hard voor je geduimd!!!

Prinses jammer dat je vriend voorlopig niet verder wil... Moet erg moeilijk voor je zijn. Hoop je snel terug te zien!

Krisje lekker aan t poetsen voor de vakantie?? Ben zo jaloers ik wil ook weer!!! 12 sept heb ik nog lekker 10 dagen vrij, maar of we weggaan weet ik niet.

Vandaag zijn de kannen voor moeders voor moeders binnen gekomen en net de eerste plas gedoneerd hahah. Wat een gedoe! Die kan past maar net in de wc! Nou ja ik hou in gedachte dat t voor t goede doel is!

Super jij kan ook zo;n banner nemen hoor! moet je even op die van mij klikken en dan je eigen gegevens in vullen, de BB-code kopieren en plakken bij je handtekening!

NOu wacht met smart op Mutzie met haar test results!!! duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier ver klaar met de poets manie... ;) morgen nog stofzuigen, dweilen, 2 wassen draaien en de wc/badkamer even doorjagen en dan klaar voor de vakantie!! :D

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Doe mij eens een beetje van jouw energie Kris! Word al moe als ik er aan denk hahahhaha!

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey Mutzie, je houdt ons wel erg in spanning.

Super80; fijn dat je baas zo leuk heeft gereageerd. Ga je nog wat speciaals doen bij het vertellen aan je ouders?

Krisje; Niet te hard poetsen he, je bent zo weg en kan je er niet van genieten. Ik heb ook wel weer zijn in vakantiekriebels.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje; je bent weer gtoed bezig!! Ik moet zo alleen nog even stofzuigen maar daar vind ik het eigenlijk te warm voor.... Heerlijk dat je vakantie hebt!! Ik moet volgende week nog 2 dagen werken en dan heb ik ook vakantie. Volgende week zaterdag gaan we dan naar Frankrijk

Smits; we zaten te denken aan een kaartje met een leuk gedichtje waaruit duidelijk wordt dat ik zwanger ben. Nog andere ideeen??? Of kennen jullie leuke gedichtjes???

Jojo; lekker dat je zo bruin bent geworden! Geen raar masker opgelopen???

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super spannend dat jullie het aan je ouders gaan vertellen! Leuk idee met zo'n gedichtje!

Nee geen gek masker! Had een petje op dus geen direct zonlicht op mijn gezicht en ook nog eens factor 30 dus ging helemaal goed!

Ik ga ook maar proberen wat schoon te maken!!! bah!

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    tip... doe het net als ik... wacht nu even... nu is het bloedheet... tegen de avond kan je beter wat doen...

of vanavond... :S niet ideaal maar wel beter voor jezelf (ja vooral voor de zwangeren!!)

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar vanavond ben ik helemaal kapot en kan ik niks meer doen

Ik ga wel een wasje draaien en ophangen dat kost niet zoveel energie. Bed doe ik ook ff verschonen maar misschien dat wel vanavond!

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ben wel benieuwd naar de reacties super... en naar je gedichtje :D:D

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik heb er een gevonden die ik wel leuk vind, maar weet niet of ik hem wel leuk genoeg vind. Misschien kunnen jullie er wat van vinden!?

We willen jullie iets heel liefs en kleins schenken
    Wat zal dat zijn, zien we jullie denken
    Wel het is met liefde gemaakt
    We denken niet dat er iets mooiers bestaat
    Worden jullie al een beetje nieuwsgierig?
    Jullie zullen nog even moeten wachten......
    maar over ruim 7 maanden kunnen jullie je eerste klein kind verwachten

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ik krijg kippenvel... dus ik zeg doen!! :D kei mooi...

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bedankt voor de snelle reactie!! ja ik ga hem gewoon doen!!!!!!!!!!! Spannend........
    Nu ga ik nog maar even in de schaduw hangen. Hier op zolder is het niet uit te houden!

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooooi Super!!!!!!!!!!

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe zal het eigenlijk met mevrnathalie zijn? Is ze al terug van vakantie? Hoop dat t goed gaat met haar.

Hier ondertussen een was gedraaid en bed verschoond haha meer niet! Ga denk ik zo lekker tomatensoep maken heb ik zin in!! Dan gelijk de koelkast schoonmaken!

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Nou, daar ben ik dan en helaas...negatief... Ik snap even helemaal niks van mijn lijf. Net als vorige week donderdagavond kreeg ik erg pijn in mijn buik (ongesteldheids buikpijn), dus ik ging ervan uit dat ik vannacht ongesteld zou worden. Maar vanmorgen niks.. Test doen (plaste in een potje en zag dat mijn urine troebel is..:() maar dus een negatieve test. Vandaag, net als vorige week vrijdag, pijn in mijn buik en onderrug... Raar lijf zeg!!

Nou ja, dan nog maar even afwachten.. Misschien komen de duiveltjes van de week...

@super: wat een leuk gedichtje! Ik heb als idee om mijn schoonouders een (rode) doos te geven met EHBO erop. Dat dan staat voor Eerst Hulp Bij Oppassen. Dan de dus de doos vullen met een klein luiertje, speentje, speeltje, flesje of wat dan ook. Vind dat een erg leuk cadeautje.
    Fijn dat je diensten al omgezet kunnen worden, jammer alleen je collega's het zo ook wel heel snel weten.

@jojo: lekker gevaren dus? Blijkt dat je toch wel bruin wordt met een hoge factor.

@krisje: lekker aan de poets? Is toch wel fijn idee om in een schoon huis terug te komen. Ik kom net terug uit de stad. Pff, wat is het warm!

Ga nog even lekker niksen en vanavond op verjaardag. Lees straks weer even mee.

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Wat een mooi gedichtje Super.

Nou Meiden, mijn weekend is begonnen en zoals iedere week begint deze met de schoonmaak klus. Ramen en deuren staan open, luchtige kleding is aangetrokken dus ik ben er klaar voor (schrijf ik stoer, maar heb totaal geen zin)

Deel Deze Pagina