Mutzie wat baleeeen zeg!!!! Ik had echt goede hoop voor je! Kan me voorstellen dat je baalt van je lichaam dat het zo raar doet!! Je hebt wel een super leuk idee voor als je zwanger bent! EHBO doos echt leuk!!!!!!!! Smits fijn weekend!!! Ja erg is dat het dat je voor je gevoel moet poetsen maar dat er niks uit je handen komt!!!! Niet te streng zijn voor jezelf hoor! Het is bloedheet! (hier wel bewolkt maar blijft heet!)
@ muts... zwaar kut zeg!!! hopen dat ik nog vóór mijn vakantie iets hoor over jouw vreemde lichaam, + test of ongi... Wat een gaaf idee dat van die EHBO doos... ik heb nog niets op de planning hoe te vertellen... Maar wel leuke ideeen hier gelezen... @ jojo.. ging nathalie niet 15 dagen?? dan zou ze denk ik begin volgende week terug komen.. @ smits! wat zijn we allemaal lekker burgelijk he thuis, net vrij, eindelijk weekend.. En dan: poetsen!! :S we zijn knettergek met dit weer maar inderdaad vind het heerlijk om in een pas gepoetst huis terug te komen na de vakantie... En aangezien mijn vriend 2 linker schoonmaakhanden heeft (of wil hebben ) komt het toch op mij aan..
Zwaar balen mutzie. Wat doet je lichaam raar. Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Hoelang duurde je vorige cyclussen? Ik sluit me helemaal aan bij de meiden -> wat een super idee is EHBO doos. Ik kreeg een tijdje geleden een megataart, ( diameter 80cm) met daarop muisjes, van mijn werk. Mijn moeder kwam binnen en begon gelijk te glunderen. Heb der maar gelijk uit de droom gehaald. HAHA was wel lache. Weet nu al hoe mijn moeder eruit ziet met vertellen. OP naar de keuken......poets, poets. Kisje, idd lekker burgelijk, maar ach moet toch gebeuren he.
Goh wat zijn jullie allemaal ijverig!! Ben net thuis van het werk en op de bank geploft....... Morgen komt het huishouden wel weer. Prinses: balen dat je weer aan de pil moet. Blijf af en toe gezellig meekletsen! Super: Gaaf dat je baas zo reageerde! En ik vind het idee met die EHBO ook fantastisch!!! (ik hou em stiekem ook in gedachten voor als.....) Smits: super die positieve instelling met onze laatste ronde!!! Ik kan alleen pas testen tweede week september, vanwege lange cyclus. Maar ik hoop zeker dat augustus een goede zwangermaand is! Over die ovusticks: kun je die sensitesten in de winkel krijgen en weet iemand ongeveer de prijs? En nog een (domme) vraag: test je dat 1x op een dag 's ochtends?
Hey Annemoon, domme vragen zijn er niet. Sensitest kan je gewoon via internet bestellen. Binnen 24 uur ligt het in je brievenbus (in een gewone witte enveloppe). Seni raad het niet aan 's-ochtends te testen. Maakt het wel wat lastiger, omdat je ook niet veel mag drinken voor het testen.
Thanx Dan ga ik ze ook maar online bestellen. Ik dacht dan word er een pakketje bezorgd en ben ik niet thuis-> geven ze het af bij de buren hahahah. Weet gelijk iedereen het. Lekker naief, daar hebben ze natuurlijk wel over je privacy nagedacht! Wanneer test jij altijd, s middags? En 1x per dag (ben namelijk bang dat ik dan bijvoorbeeld s avonds weer ga testen..
Ik test in het begin van de avond. Vind het wel lastig om een tijdstip te bepalen. Tenslotte is niet iedere dag hetzelfde. Laat het afhangen van je agenda in de testweek.
@ Mutzie: balen zeg van de test.....snap dat je er helemaal tureluurs van wordt! @ Prinses: vervelend dat je vriend het niet meer wil.... maar waarom wil hij nu opeens niet meer dan? Pfff....hier vanmiddag de tol betaald van het poetsen. Heb dus vanmorgen heel kalm aan een beetje gepoetst met als gevolg dat ik me 's middags belabberd voelde en móest slapen....pfff....opgeblazen gevoel weer en misselijkheid, hoofdpijn en warm warm warm. Heb temperatuur opgemeten maar heb geen koorts dus ik denk teveel inspanning met deze hoge temperaturen! Nu gaat het weer wat beter maar nog niet geweldig..... Ik word gek van mijn eigen gezeur! :x Zometeen aan het eten beginnen, we krijgen visite die komen eten. Op zich wel gezellig maar het liefst zou ik op de bank ofzo kruipen en de hele avond niks meer doen. Ach, misschien is wat afleiding ook wel goed!
Hey Starfish wat balen dat je je nog steeds zo rot voelt zeg! Je zeurt niet hoor! Ik word wel een beetje "bang"als ik lees hoe je je voelt, omdat ik natuurlijk precies 2weken later ben als jij! Ik voel me ook zo ontzettend moe en belabberd en had gehoopt dat dat alleen maar minder wordt.. Als ik dit zo lees dan hou ik mijn hart vast hahaha. Neem lekker je rust wanneer je dat nodig hebt hoor! Is goed voor jou een je kleintje! Ik heb vandaag ook maar een paar huishoudelijke dingen gedaan en ben ook weer kapot! Gister ook een drukke dag gehad dus weet nu dat ik de prijs de dag erna kan betalen! Nou ik heb ook ff lekker "gezeurd". Sterkte meid hoop dat je je snel beter voelt! Wanneer heb je ook alweer je 2e echo????
Annemoon; spannend dat je met die ovu sticks gaat beginnen!!!!! Die ehbo doos was niet mijn idee hoor. Ik doe het met een kaart en gedichtje! Jojo/ starfish; zeuren mag nu he???? Ik lees steeds aandachtig met jullie mee en vooral met jojo. Ik krijg jou dingen steeds een aantal dagen later hahahaha. Voel me vandaag toevallig erg goed! Niet misselijk geweest. Geen buikpijn meer. Wel gevoelige tepels.... Goeie dag zo!! Mutzie; wat balen!!! Dat had ik niet verwacht. Nou zeg...... wel vreemd dat je urine zo troebel is. Dat is de mijne ook en een beetje groenig (heeeeel licht natuurlijk niet groen groen hahaha)
Hoi allemaal, Even snel een berichtje van mij. Sorry als ik niet op iedereen reageer maar ik ben zo weinig online en vaak niet zo lang omdat ik zo moe ben dat ik alleen maar wil slapen! Hele dagen werken en als ik thuiskom stort ik in,zo moe ben ik, zelfs een beddegoed afhalen is een hele inspanning. KOmt ook mede door het warme weer denk ik. Ook heb ik de laatste dagen dat me eten heel hoog zit en niet dat ik echt misselijk ben maar meer niet lekker, bij vlagen heb ik dan het gevoel dat ik misschien moet overgeven maar toch ook weer niet. Snappen jullie het nog? hahaha hoort erbij denk ik Donderdag is er iemand van moeders voor moeders geweest, vette positieve HCG test dus mag meedoen! Ik mag tot de 12e week meedoen en ik kreeg een leuke kalender en krijg bij de 2e keer urine inleveren een leuk boek over de zwangerschap! Ben blij dat ik anderen met hiermee kan helpen, dat voelt goed! @Krisje: als ik je niet meer spreek (ben nie zoveel online) echt een super fijne vakantie!!!!! geniet ervan!!!! @Super: echt een geweldig mooi gedichtje! zeker doen! Wij hebben het gisteren weer tegen de ouders, zusje en schoonzus en zwager verteld. We kunnen het toch niet voor ons houden. Ze waren kei blij voor ons! Mensen allemaal veel succes in de komende ronde dat jullie allemaal maar positief mogen testen!
Hier ben ik ook weer eens. Vandaag vrij geweest, ging vanmorgen met een vriendin naar het strand. Maar na een uur zijn we weer weggegaan, was bewolkt, hadden nog geen zonnestraal gezien en het was een koud windje. Dus toen ben ik (zoals velen van jullie) het huis gaan poetsen! Prinses....klote zeg! Wens je veel sterkte, zal niet makkelijk zijn om weer met de pil te moeten beginnen. Maar jouw tijd komt nog wel! Alle zwangeren....gelukkig is het voor jullie niet meer zo heel erg warm. En succes met alle kwaaltjes die jullie heben. Krisje...beter dat je naar de gynacoloog mag. Als hij dan onderzoekt of alles goed is en het dus gewoon ontpillen is heb je misschien wel wat meer rust! En wens je alvast een hele fijne vakantie! Annemoon....ik heb de afgelopen ronde ovusticks gebruikt. Van sensitest. Heb alleen me ei niet gevonden, dit komt omdat ik niet elke dag heb getest. Omdat me cyclus ineens veel langer was heb ik 2 keer een paar dagen getest, en precies tussen die 2 keren is me ei geweest, als ik het nu terugreken. Ik teste 1 keer per dag, is wel belangrijk dat je elke dag op hetzelfde tijdstip doet. Ik deed het altijd om 7 uur. 3 uur van tevoren niet drinken en niet plassen. Een tip.... plak je ovusticks op een A4'tje onder elkaar, dan zie je hoe het streepje oploopt. Voor de negatesters......vol goede moed de volende ronde in! Ik moet nog 1 week werken en dan heb ik 3 weken vakantie. Lekker veel tijd om te klussen hahaha. Zit nu op cyclusdag 4 en ben dus bijna klaar met me ongesteldheid.
Hoi hoi, Waar is iedereen toch vandaag?? Moest ik gisternacht nog drie pagina's bijlezen, vandaag helemaal niets, haha... Nou de bruiloft was gezellig hoor.. Het paar kwam per helikopter bij het restaurant aan, super gaaf!!!!! Ben wel de hele dag al gaar... even op en neer naar Zeeland vanuit zaanstad is niets voor mij, tel daar bij op dat ik dan weer veel te laat in bed lag en ik ben brak, hahah. Zal de leeftijd wel zijn.. Hier is de ongi weer voorbij, dus de nieuwe klusronde kan van start... @ Super.. wat fijn dat je baas zo goed reageerde. En dat uitstrijkje, ik weet dat het goed is, maar ik heb het niet zo op doktoren. En wat een mooi gedichtje zeg, hebben jullie die zelf bedacht?? @ Jojo, mijn zus deed toen ook mee aan mvm.. moest ik elke keer mee die kannen wegbrengen, haha. Maar wel top toch dat je je op deze manier kunt inzetten voor anderen. @ Krisje.. fijne vakantie als je dit nog leest. @ Mutzie.. he verdorie.. nega test.. wie weet komt er nog een posi.. enne waar was je nou vrijdag ik heb nog gekeken of ik je zag, hihi. @ Annemoon.. ik heb ook die ovu sticks gebruikt, kon mijn ei niet helemaal vinden en testte altijd in de ochtend. Heb ze vandaag weer besteld en ga het dan ook maar proberen om om 7 uur te testen. @ Sleepy.. je doet je naam dus echt eer aan met slapen.. Wel vervelend dat je je zo moe voelt.. Je wilt waarschijnlijk van alles, maar alles is te veel.. Hopelijk gaat het snel over en voel je je weer wat energieker. @ Starfish.. ook al zo moe.. dat belooft wat voor ons niet zwangeren.. we kunnen ons in ieder geval goed voorbereiden op alle kwaaltjes die jullie hebben. Voor zover je je er op kunt voorbereiden natuurlijk. @ Gelukkig.. dus jij ook weer bijna aan de klus.. ik mag ook weer aan de slag, hihi.. en we gaan voor deze ronde RAAK!!!!!!!!!
hoi sabrien... zoals je ziet lees ik het nog... Huis helemaal aan kant net na het douchen nog de badkamer gedaan... Deal met schoonouders (wonen achter ons) gemaakt dat we daar morgenochtend douchen lekker praktisch, blijft die van ons schoon Helemaal hyper voor de vakantie! nog maar 14 uur en we gaan de lucht al in! Oja, weer wat nieuws.. Vandaag giga afscheiding... Veel en vaak (niet altijd) rekbaar... mmmm je gaat weer denken daarvan!
Ik lees ook nog mee hoor, maar inderdaad, weinig te lezen vandaag... Ben vandaag gezellig een dagje wezen shoppen in Breda. Was prima weertje en leuke kleding gekocht. @Sabrina: was druk dagje vrijdag en was net te laat om om 14u er te zijn.. Vond het wel jammer. Wel helemaal gaaf hoor, een heli! Leuke dag geweest dus? Succes deze ronde, ik ga voor een dikke + voor je. Ik verwacht nu even geen + meer, al even niet meer geklust ook. Onze logee zorgt voor weinig actie tussen de lakens Vind het idee niet echt leuk dat hij ons kan horen, hoe stil we ook zijn. @Gelukkig: ook lekker bijna vakantie. Je ei valt dus in je vakantie. Dat moet lukken! Succes! @Krisje: misschien dat je het niet meer leest, maar geniet van Mexico en hopelijk gaat je lijf nu eens lekker meewerken Ik ga slapen, beetje brak na dagje shoppen!
nou meiden, een laatste berichtje voor de vakantie... natuurlijk weer te vroeg uit bed... Had nog wat dingetjes te doen (planten nog even water geven en dat soort dingen) maar ben er al mee klaar! En ik heb nog 3 kwartier Van achter mijn computertje wens ik jullie heel veel succes en plezier de komende weken. Zal jullie wel missen hoor! De eerste 10 dagen hebben we geen computer/internet tot onze beschikking maar misschien in ons laatste resort wel... DUs misschien nog een zonnig berichtje van mij om jullie jaloers te maken ! Veel liefs kris
Sabrina: gedichtje niet zelf geschreven maar wel zelf op internet gevonden Vriendlief ligt zijn roes uit te slapen maar hoop dat hij snel wakker is zodat we het kunnen gaan vertellen........ Oegh ben misselijk! Krisje; dit lees je allang niet meer maar ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt!!! Veel plezier Nou morgen begin ik met mijn eerste dag in de binnendienst. (maar 2 en dan heb ik vakantie hahahahaha) Spannend want nou komt echt iedereen het te weten van mijn werk..... Nou meiden fijne zondag!!!! Jullie horen morgenavond denk ik wat de reacties waren.....
Hey meiden!! Ben weer terug van een weekje kamperen en het was heerlijk! We hadden een superweek kwa weer, soms echt TE WARM!! Normaal kan ik er prima tegen, maar op dit moment echt niet! Moet volgens mij nog heel veel teruglezen, dat zal ik vanavond (als ik niet in slaap val...) doen! Morgen naar de VK!