Super: das waar jij hebt dat gedichtje, vind ik ook erg mooi! Succes morgen in de binnendienst, hopelijk heb je het de komende maanden ook naar je zin. Gelukkig: goede tip die ovusticks onder elkaar plakken. Maar vervaagd dat streepje niet dan met de tijd? Smits en Sabrina: ik hoop mijn ei te vinden deze maand.....Weet alleen nog niet goed vanaf wanneer ik ga testen. Heb een cyclus van 36 dagen ongeveer, dus dan zou mijn ei rond dag 22 ofzo zijn. Hoeveel dagen van tevoren ga je dan testen? Krisje: een fijne vakantie.......ben al te laat dat weet ik. Misschien lees je het nog in je zonnige resort
Hier nog een die gestopt is met de pil in mei, was alleen in 2007... Ik hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten!
Wat is het rustig hier. Iedereen flink weekend aan het vieren zeker. Gisteren hebben we heel de dag in de efteling gelopen. Was weer zo leuk en ontzettend lang geleden. Vandaag weer flink gepoetst, nadat ik veelste laat uit bed ben gekomen *schaam-schaam* Annemoon: Ik weet niet precies wanneer je moet gaan testen. Ik had een keurig schema van de Clear blue testen, maar heb deze in een opruim woede weggegooid. Ik zou 4 a 5 dagen voor je eisprong testen. Wanneer je bang bent dat je laat te ben, gewoon eerder beginnen. Als dat een rustiger gevoel geef, is dat het zeker waard Liessie: Spannend morgen naar de vk. Je hebt het wel getroffen met je kampeer week. Geniet nog maar lekker na en rust vooral uit. Super80: Ook een spannende dag voor jou. Hopelijk reageren je collega's allemaal leuk, maar dat zal vaste wel goedkomen. Mutzie: Toch niet teveel gekocht he...... Meggytje: slik 2007. Wat %$&*^%$ voor je. Je cyclus is behoorlijk wisseld zeg. Hopelijk komt het binnenkort allemaal goed.
Jeetje, wat is het stil hier!! Geen spannende ontwikkelingen dus? Zit iedereen midden in haar cyclus of gewoon lekker zwanger Nou hier ook geen ontwikkelingen... Niet ongesteld, niet zwanger ook.. Raar lijf (bijna 2 weken 'overtijd')...
T is zeker stil hier........ Ben net ongi geweest, dus hier voorlopig ook nog niks te melden. Sabrina: welke testen heb jij besteld?
Hoi hoi, Inderdaad rustig... iedereen is of zwanger of zit midden in de cyclus, haha.. @ Annemoon ik heb die van sensitest.. zijn vandaag binnen gekomen dus ik mag weer aan de slag, haha.. De vorige keer had ik moeite met vinden. Had een dag een streepje en daarna werd ie alweer lichter, toen ben ik maar gestopt met testen.. @ All, heb gister een kaartje laten leggen. Een vriendin van mijn zus is paranormaal.. kaarten lagen wel gunstig, alleen moest ik nog wat dingen oplossen wbt mezelf en dan zou het gaan lukken... Ze vertelde ook en dat lag ook in de kaarten dat ik de vorige ronde wel bevrucht was, maar dat de innesteling niet gelukt was... Ik zei nog maar ik heb niet positief getest hoor.. ze vroeg was je wel overtijd? Ja dus.. nou zie je wel zei ze toen.. ach we staan er maar niet te lang bij stil he.. We klussen gewoon vrolijk verder en hopen dat het snel raak is.... Hoe is het verder met onze zwangere ladies??????????????
@Sabrina: lijkt me spannend om zo'n kaartje te leggen...... Hier verder alles goed. Weet nu precies hoe lang ik zwanger ben, heb vandaag de eerste echo gehad! Heel leuk om te zien. Een klein frummeltje met een kloppend hartje (konden we nog niet horen). Ben 7 weken en 6 dagen. Volgens onze berekening was ik 9 weken en 3 dagen dus even omschakelen. Dit is m'n laatste vakantieweekje. Dan weer aan't werk. Dus lekker nog even een paar daagjes genieten!
Hoi Iedereen.! ( Ik ben hier nieuw ) Ik weet niet of ik mee mag kletsen heb wel al wat gelezen maar het is te veel om om de hoogte te zijn van iedereen.. Maar ik ben in afwachting van me menstruatie?? eghum eghum, kan amper nog slapen, hihi Na morgen testen, SPANNENDDDD!!! Maar kan natuurlijk nog altijd paar dagen later ongesteld worden....Normaal een cyclus van 28 dagen dus hopelijk nu ook morgen dus dag 28...( Voel nog niets en dat is normaal echt wel anders! ) Hoop het zo, lijkt me wéér heerlijk.! Heb al een dochtertje van 13 maanden. iedereen die al zwanger is gefeliciteerd!!!!! En die het nog proberen succes !!!
@ liessie, dat is inderdaad een omschakeling.. Wat vreemd dan dat jullie het anders berekend hadden.. ach de kleine zit in ieder geval goed, dat is het belangrijkste toch. @ Melissa.. spannend hoor... Succes morgen met testen.. En ik zou ook niet alles gaan lezen hoor, wordt aardig wat afgekletst hier... Behalve midden in de cyclussen, hahaha
Ook ik heb niet veel te melden! Beginnen weer met om de dag klussen! Met zo'n onregelmatige cyclus weet je natuurlijk nooit wanneer je vruchtbare dagen zijn! Morgen ga ik met me moeder naar me zus, ff helpen/schoonmaken in het huishouden. Ze is de 20e uitgerekend van haar 2e kindje dus wordt spannend! Moet donderdag nog 1 dagje werken en dan heb ik lekker 3 weken vakantie. Ben eerst een week thuis, dan gaan we 1 week op vakantie en dan nog 1 week thuis. Hoop dat het nog mooi weer blijft/wordt! Ben van plan om heel het huis eens grondig schoon te maken, alles uitzoeken en weggooien wat weg kan! En natuurlijk gezellig met vriendinnen afspreken enz. Ga deze ronde denk maar geen ovutesten gebruiken, want dan heb ik vakantie en moet ik 3 uur lang niet plassen en drinken van te voren, is niet echt gezellig!
Zo hier ben ik ook eindelijk weer eens! Hoefde niet zoveel bij te lezen. Echt komkommertijd he?? Ik heb lekker vakantie sinds gister voor 3,5 week! Wat heerlijk zeg, echt even bijkomen en proberen te genieten. Morgen moet ik naar de VK, SPANNEND. Nou ja het is alleen maar een intakegesprek nog geen echo...... Mijn ouders zijn compleet in de wolken sinds ik het zondag heb verteld (nou ja het kaartje gaf) ze stralen wat af en reageerde zo super lief en goed! Heerlijk gevoel was dat. Gelukkig: jij moet/mag weer flink aan de bak dus. Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze ronde gaat lukken (maar dat geldt natuurlijk voor alle dames) Melissa: SPANNEND!!!!! Welkom hier. Heb je al een test gedaan?????? Sabrina: ik voel me goed. Ben natuurlijk wel moe...en gisterochtend dacht ik echt dat ik moest overgeven maar het is gelukkig bij misselijkheid gebleven.......Vanmorgen had ik weer bijna nergens last van. Verder krijg ik nu steeds meer pukkeltjes in mijn gezicht grrrrrrrrrrrr..... Liessie: wat leuk dat je de echo hebt gehad! Goed om te horen dat het hartje klopt! Toch iets korter zwanger dus....nou ja zwanger is zwanger hoor hahahaha Mutzie; wat irritant zeg dat je lijf nog niet mee werkt!!!Voel je ook niks vreemds? Meggytje: jeetje jouw geduld wordt wel erg op de proef gesteld!!! Welkom hier en ik hoop dat het snel raak mag zijn!!!!!!!!
Hoi dames ben ik ook weer eens! Grappig hoe stil het is nu iedereen midden in zijn cyclus zit he! Zal vanaf volgende week wel weer anders zijn! Hier gaat t niet zo lekker. Voel me zwaar beroerd. Moet spugen en ben zo vreselijk emotioneel en moe. Ik moet echt huilen om niks. Mijn vriendin vroeg vanmiddag hoe t met me ging en huppakee daar kwamen de tranen. Echt genant want ik huil dus echt nooooooit! Ben ook zo nerveus voor maandag, de eerste echo! Hoop zo dat t allemaal goed is! Nieuwe dames welkom! Liessie hoe kan dat nou???? Dat is vreemd he dat jullie je zo verrekend hebben! Wel helemaal geweldig dat je een kloppend hartje hebt gezien! Lijkt me prachtig mooi!!!!!!!! Hoe is t met de kwalen??? Super erg he die misselijkheid? Ik ben het van 's ochtends tot 's avonds als ik naar bed ga en kan ook niet eten. (is in mijn geval niet zo'n ramp, aangezien ik nogal aan de maat ben ) Succes morgen bij de vk! Hoor je dan ook wanneer je je echo krijgt??? Ik heb ook last van pukkels hoor! Op mijn schouders!!!! Lijkt net of ik de waterpokken heb whahahahha! De aanstaande zwangere dames spannend hoor! Goed klussen deze ronde en goed met de benen omhoog blijven liggen hahaha! Ik ga voor allemaal zwanger deze ronde!!!!!!! Mutzie hoop dat je snel ongi wordt of toch alsnog positief test! Nou ik ga weer ff uitpuffen bah! (wat een zeiksnor ben ik he bahbahbah)
Super en Jojo hopelijk voelen jullie je snel weer beter. Vreselijk om steeds zo beroerd te zijn en niet jezelf te zijn. Gelukkig zijn jullie niet ziek, maar "gewoon" zwanger. Ze zeggen toch altijd dat het na xx weken zwangerschap de misselijkheid overgaat? Liessie; Balen wordt je even 2 weken teruggeschoven, terwijl je zo graag die eerste 12 weken voorbij wil zijn. Bij vrienden gebeurde dit ook en ze zijn nu weer 5 dagen vooruit geschoven. Heeft volgens mij alles te maken met de lengte van het kindje. Haha vriend lief vroeg net wat ik voor mijn verjaardag wilde. Daar hoefde ik niet lang over na te denken.... een kindje natuurlijk. Nou dan krijg je die toch was het antwoord. haha daar hou ik hem aan!!! Ging het maar zo makkelijk. Van de week de Ovu-sticks maar weer uit de kast halen. Spannend. Ben wel een beetje bang dat ik weer geen eitje kan vinden.
Wat een hoop vakantiegangers! Lekker hoor! Nu is het hier niet zulk lekker weer, maar vrij zijn is natuurlijk nooit verkeerdd. Geniet ze allemaal. Ik heb toevallig van de week mijn vakantie voor in september geboekt naar Egypte. Nu al zin in! 8) @Lessie en jojo: Wat balen dat jullie zo misselijk zijn! Gelukkig hoor je meestal dat dat na 12 weken minder wordt, dus daar hopen we dan maar op! @super: lijkt me zo super om het aan mijn ouders te vertellen. Leuk dat ze zo stralen. @Gelukkig: vakantie en klussen, dat lijkt me de beste combinatie! Succes dus maar. Waar ga je naar toe op vakantie? @nieuwe: welkom! Jeetje Meggytje, wat ben jij al lang aan het wachten! Wens je heel veel sterkte. Hier niet heel veel nieuws. Nog niet ongi, das geen nieuws dus... Heb ook niet echt symptomen van wat dan ook. Ja heb sinds paar dagen ontzettende jeuk.. En dan niet echt op de meest fantastishe plek.. Grr.. Heb ook al even pijnlijker tepels, maar goed. Aangezien ik al twee testen ruim na mijn NOD weet ik dat dat niet is omdat ik zwanger ben. Dus verwacht ik volgende week ongi te worden, net als vorige keer, precies een cyclus overgeslagen... Ik heb dus maar even de pagina weer wat gevuld met mijn praatjes Ga nog even bankhangen!
Smits wat lief van je vriend!!! Nou daar gaan we voor hoor! Een zwangerschap voor je verjaardag! Ik ben 24augustus jarig en ga maar een goeie echo vragen voor mijn verjaardag! Zou wel mooi zijn! Hoop ook voor je dat je je ei deze maand wel kunt vinden! Mutzie wat irritant die jeuk!!! Misschien een schimmeltje??? Je had toch zo'n pil gehad van de dokter??? Ben je al naar de huisarts geweest voor een bloedtest?? Misschien reageren die testen niet goed bij jou? Ik zou je ongi volgende week even afwachten en anders echt ff een bloedtestje gaan doen! Ben benieuwd of krisje al ongi is geworden daar in Mexico! Zou wel helemaal te gek zijn hoor!!!! Dus Krisje als je toch nog ergens online komt ik heb hard voor je geduimd!!! (en ik denk iedereen met mij!)
Heb idd die pil gekregen van de dokter. Heb hem pas maandag in durven nemen, twijfelde natuurlijk of ik zwanger was.. Wacht idd volgende week vrijdag nog even af en dan maak ik misschien wel even een afspraak met de dokter.. Zou zeker super zijn als krisje ongi wordt in Mexico. Wat verschrikkelijk dat ze zo lang moet wachten. Ook al lang niks van 1979 gehoord.. Zij wacht ook al zo lang, zou deze maand naar de dok gaan. Tis zo stilll
Jojo: leuk trouwens dat je echo zo dicht op je verjaardag zit. Ga je het dan iedereen vertellen of weet iedereen het al?
Egypte, wat heerlijk. Verzekerd van goed en warm weer. Helemaal niet verkeerd Mutzie. Onze vakantie zit er al ruim 3 maanden op. Nu ook die vakantie verhalen om me heen hoor begint het wel weer te kriebelen. Een kleine nadeel als je zo vroeg gaat. Trouwens wat irri zo'n jeuk. Vooral omdat je niet overal even flink kan krabbelen. Jojo, jij krijgt vast een mooie verjaardagscadeau. Die echo komt helemaal goed. Volgens mij gaan we met alle uit ons dak als Krisje online komt met het grote ongi-nieuws.
Nou, heb is even een vraagje, misschien beetje gek, maar ik ben druk aan het tellen en ben eigelijk de kluts een beetje kwijt. Help me even! Je telt je cyclus vanaf de eerste dag dat je ongesteld wordt, bij een regelmatige cyclus wordt je op dag 28 ongesteld toch? Is dat dan ook weer de dag dat je gaat tellen bij 1 van je nieuwe cyclus? Als je dan op donderdag ongesteld wordt is dat dag 1, dag 28 is dan op een woensdag. Of wordt je dan de daarna donderdag weer ongesteld of dan die woensdag en is dat dan ook weer dag 1? Snappen jullie mijn vraag??