Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Ik denk dat ik het wel weet, je wordt bij een cyclus van 28 dagen elke maand op dezelfde dag ongesteld (toch?). De dag na de 28e dag zou de eerste dag van je nieuwe cyclus zijn. Denk dat dat het is als ik het goed heb gelezen, haha!

2. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey Mutzie, op dag 29 wordt je ongi en dat is dan dag 1 van de nieuwe cyclus.

Hoelang waren jouw vorige cyclussen?

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Dank je Smiths, ik dacht het al, maar nu weet ik het zeker, hihi.

Mijn eerste cyclus na mijn ontrekkingsbloeding duurde 57 dagen. Nu wacht ik alweer 43 dagen... Ik snap er niks van! Lijkt wel elke keer een cyclus over te slaan.. Maar of ik dan ook een eisprong heb??

4. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    pffff lastig die onzekerheid -wel/geen eisprong-. Heb je toevallig niet een beetje het ongi gevoel?

Melissa: Hoe is het? heb je al een test gedaan of is het duiveltje op bezoek?

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    ja, deze onderzekerheid is ook niet alles nee...

Heb zowel op mijn NOD, donderdagavond 2 weken geleden, de vrijdag erna, de donderdagavond en vrijdag vorige week last gehad van ongesteldheidsbuikpijn. Ik vond het erg raar dat het op precies de zelfde avonden en dagen was. Dus ik ben dan ook benieuwd of ik het vanavond weer heb... Heb dan echt het gevoel dat in ongi word. ben het dan niet de volgende ochtend, maar wel de hele dag erna dus pijn in mijn buik en onderrug. Heb beide vrijdagen een test gedaan... Doe er maar geen morgen, geloof er toch niet in dat het zo kan zijn. Zal wel over 2 weken ongi worden.. Weer cyclus verder...

6. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    mmmmm vreemd, Het had je eisprong kunnen zijn, maarja 2 weken achterelkaar maakt dit weer niet echt geloofwaardig. ( of zou het met innestelen te maken hebben?) Dat ze daar nog geen testen voor hebben uitgevonden ->wanneer wordt ik ongesteld?<- Dat zou een rust geven. Doe lekker waar je een goed gevoel bij heb. Kan me voorstellen dat je niet wil testen. Wordt je toch nieuwsgierig, gewoon doen.

7. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Mutzie: wat vervelend die onzekerheid. Helemaal als je wel de pijntjes heb maar geen antwoord!!!!!!

Vandaag bij de verloskundige geweest voor een intake gesprek. Was erg gezellig! MOrgen ga ik een afspraak maken voor de eerste echo!!! Spannend hoor allemaal. Ben trouwens vandaag helemaal niet misselijk. Wel moe maar dat vind ik niet zo erg.
    Morgen de laatste dingen klaar zetten en het huis aan kant. Dan zaterdagochtend 06:00 uur rijden wij naar Frankrijk. Heerlijk een weekje relaxen!!!!!!

Nog nieuws???? Eisprongen gevoeld, NOD in aantoch, vreemde klachten????Iemand.......................

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Hoe bizar!? Kom ik thuis van mijn werk, net na dat ik mijn laatste berichtje hebt gepost, word ik ongesteld! Precies 2 weken 'overtijd', dus een cyclus van 41 dagen. Was de eerste keer buikpijn toch mijn eisprong denk ik. Wat dan de week erna is geweest? Innesteling, maar stiekem toch niet? Nou goed, in ieder geval heb ik nu weer zekerheid en kan ik weer opnieuw beginnen met tellen.

@super80: wat leuk dat je intake gezellig was. Ben benieuwd wanneer je voor je echo mag. Lijkt me echt helemaal super!

Trouwens nu helemaal niet het gevoel dat ik ongi ben, zal morgen wel komen...

Ga nu lekker naar mijn bed. Wel jammer dat er zo weinig te lezen is hier.. Zal t met de vakanties te maken hebben? Jij mag ook bijna super, lekker hoor! Alvast veel plezier mochten we elkaar niet mee 'spreken' :D

9. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, alvast een hele fijne vakantie. Heerlijk een weekje relaxen. Kan je extra goed gebruike nu.

Mutzie: op naar de volgende ronde. Komt vast helemaal goed.

Gossie waar is de rest. Heeft niemand verder wat te melden?

10. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Bedankt meiden, ik ga zeker erg genieten van de vakantie. Heerlijk lekker bijkomen. Het huis is aan kant de spullen gepakt, boodschappen gedaan. Laat maar komen. Dacht ik lees nog even bij op het forum. Nou toen las ik mutzie en die zei ben benieuwd wanneer je voor een echo mag...............:$ vergeten hahahahaha ga nu meteen even bellen, hahahaha wat erg. Zo met vakantoe bezig!

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kreeg een bandje, kan alleen ma di wo en don bellen voor een afspraak maken. GRRRRRRRRRRRRR....maar ik ga op vakantie. Jammer dan moet ik dus nog een weekje wachten.

Mutzie: op naar de volgende ronde maar! Is tenminste iets dat je ongesteld bent geworden.....Deze ronde gaat het vast helemaal goed komen. Bij elk pijntje in je buik moet je klussen hahaha.....

Smits; geen nod in de buurt denk! Iedereen in slaapstand..... Nou ja misschien heb ik na mijn vakantie wat bij te lezen.........

Meiden tot volgende week!!!!

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Zo, mijn vakantie is gisteren begonnen! Lekker 3 weken vrij!

Gisteravond naar een feest geweest, aardig wat biertjes gedronken en veel gerookt. Voelde me vanmorgen dan ook niet helemaal top. Had een aardige kater en een pijnlijke strot van het roken.
    Maar......het was reuze gezellig.
    Vanavond lekker op t bankie met mijn mannetje en de hond.
    Morgenavond een verjaardag van vrienden. En morgen overdag wordt het erg mooi weer, dus ff genieten van de zon.

Vandaag weer begonnen met om de dag klussen. We beginnen erg goed, al 2 keer vandaag hahah!

Wat is het verder rustig hier, echt ongezellig!
    Bij mijn zus alles nog rustig. Ze is aankomende donderdag uitgerekend!

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje wat is het stil hier! Ik ben zelf ook een paar dagen niet online geweest, omdat ik nogal in mijn eigen wereldje zit. Dit heb ik altijd als ik heel erg nerveus ben. Morgen natuurlijk de eerste echo om 15.00uur. Duimen jullie voor me????

Super fijne vakantie meid!!!!
    Lekker gelukkig dat je vakantie hebt!!! Klussen maaaar hahaha!
    Mutzie toch fijn dat je ongi bent geworden, al kan ik me voorstellen dat je je lichaam niet meer snapt! Op naar een vruchtbare volgende ronde!
    Smits jouw vruchtbare dagen liggen op de loer! Spannend!!! Hopen op een dikke + over 2 weken!

Ik heb van mijn lieve man alvast een vervroegd verjaardagskado gehad (24aug) Korte Replay laarzen (lijken beetje op uggs). Wilde ik zoooo graag hebben!! Lief he! En ze zitten heerlijk! Lekker als ik straks met een dikke toeter loop, kan ik er lekker op sloffen!
    Nou meiden ik hoop dat het hier snel drukker wordt! Ik laat jullie weten hoe mijn echo was!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Het is hier zeker rustig.. Ik was ook een paar dagen niet online.. Morgen mag ik weer aan de bak en was dus druk met klas inrichten en nog even lekker genieten van mijn vrije dagen..

Gistermiddag een positieve ovu test.. dus meteen maar geklust.. ;)gisteravond ontzettende steken in mijn baarmoeder.. denk dat t ei gesprongen is, haha.. straks nog maar even een ovu testje ertegen aan gooien en waarschijnlijk ook nog wel even aan de klus...

@ Jojo.. SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en natuurlijk ontzetten leuk he.. vergeet dat niet, maar kan me goed voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent. Hoe is het verder met je klachten, al iets opgeknapt??

@ Smits.. heb jij je ei al gevonden???

@ All ik draag nu een maansteen om mijn nek, schijnt te helpen bij het in orde maken van de hormoonhuishouding.. ach baat het niet dan schaadt het ook niet en ik vind hem ook nog mooi...:D

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Wel jammer hoor, dat het hier zo stil is! Als we nu maar n iet met z'n allen naar een ander forum gaan hoor! Vind het hier veel te gezellig :D

@Gelukkig: wat lekker zeg, vakantie! En dan nog wel drie weken ook! Ik mag pas eind september... Ga je nog ergens heen?
    Spannend wachten op je zus. We horen het hopelijk snel.

@jojo: bijna je beebje voor het eerst zien! Helemaal super! Wel even spannend, maar dat is zo over als je het gezien hebt :) Ben benieuwd!

@Sabrina: bij jullie beginnen de scholen natuurlijk al weer! Hier net over de helft, dus nog volop vakantie gevoel hier (erg veel toeristen altijd).
    Je heb iig op het juiste moment geklust, nu hopen dat het raak is, zou geweldig zijn natuurlijk. Is al weer even geleden dat we een zwangere hadden, dus jij mag wel de volgende zijn ;) Wel handig dat je je ei voelt.

Ik denk dat ik mijn ei ook wel voel, dus dat is wel makkelijk, alleen moet vriendlief dan wel in de buurt zijn, haha. Nu eerst mijn ongi maar afwachten. Hopelijk is mijn cyclus nu niet meer zo lang (worden gelukkig steeds korter 57-42...).

Helaas heel het weekend gewerkt en ook de rest van de week geen mogelijkheid om vrij te nemen. Blijkt fantastisch weer te worden... Wordt tijd dat ik een kleurtje krijg. Pas eind september naar Egypte, dus dat duurt nog wel even...

16. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al even niet op het forum geweest en gelukkig weer wat bij te lezen!
    Super+Jojo: Spannend hoor die echo. Lijkt me heel bijzonder om dat kleine mensje in wording te zien!!!
    Mutzie: Ongesteld! Jammer, maar dan ben je in ieder geval van je onzekerheid af, want daar wordt je helemaal gek van.
    Melissa: Welkom, ik ben erg benieuwd of je al getest hebt.......Laat het weten!
    Sabrina: Super dat je je ei gevonden hebt! En goed geklust....Meer kun je er niet aan doen he?
    Ik heb de ovusticks besteld, denk dat ik ze morgen binnen krijg. Vanaf volgende week ga ik testen, ben erg benieuwd. Heb jij s middags getest Sabrina?
    Smits: Al je ei gevonden? Of test je nog niet?
    @ alle vakantiegangers: GENIET!!! (ik ben jaloers.......):p

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Annemoon, de vorige ronde testte ik in 's morgens en kon ik hem dus niet vinden. Deze ronde 's middags en daar was het ei, haha.. Kon ik nu natuurlijk mooi doen, omdat ik vrij was..

@ Mutzie.. ja wij mogen weer beginnen.. gaat wel hard hoor de vakantie en het wordt weer mooi weer.. ach.. ik mag niet mopperen heb er net 6 gehad.. (maar baal wel een heel klein beetje, haha) Jij gaat lekker over 3 weken.. En als je cyclus af blijft lopen is alleen maar een goed teken toch... De volgende ronde gewoon raak...!!!

18. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: het aftellen naar morgen 15.00 uur is begonnen. Ben benieuwd naar je verhaal morgen . Niet te zenuwachtig worden hoor, het is vast allemaal goed.

Sabrina: wat fijn dat je je eitje heb gevonden. Hopelijk mag ik me er dan morgen bij aansluiten. Heb nu drie testen gedaan en als ik heeeeel goed kijk zie ik een super licht streepje. mmmmm kan er nog niet heel opgewonden van raken. Wil gewoon een dikke vette streep.
    Heb maar besloten om eind van de middag te testen. Dat is overigens gisteren niet echt gelukt, zo'n 4 uur te laat. hihi soms komt het gewoon niet uit. Ondertussen klussen we gewoon verder, want volgens de calculator zijn dit mijn 3 vruchtbare dagen. Duim, duim, duim en flink met de benen omhoog (iedere keer vind ik het nog steeds hilarisch om gelijk de boel omhoog te hogen).

Succes morgen met werken Sabrina. Zal niet meevallen na 6 weken.

Gelukkig: ben je al tante geworden???

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Zit er aan te denken om deze ronde ook de ovutesten te gebruiken... Alleen is mijn cyclus zo lang geweest en ik vind het een beetje zonde geld om 3 weken te moeten testen.. Welke heb jij gebruik Sabrina? Die van Senitest? Je moet dus ook over zo'n stickje plassen en wanneer er een streep je is heb je je eisprong ofzo?

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja, ik heb die van sensitest gebruikt. Die heb ik via internet besteld. Je krijgt een controle streep en een teststreep (als het goed is).. ben op dag 10 begonnen met testen.. de streep werd steeds donkerder.. op dag 14 was ie net zo donker als de controle streep.. en vandaag (dag 15) is ie weer lichter.. Als de streep donker is, komt je ei volgens mij binnen 48 uur.. wij hebben gewoon gister en vandaag geklust.. en morgen dan ook nog maar voor de zekerheid, haha...
    Zal even kijken of het lukt om er een foto van te maken..

Share This Page