Sabrina.......dat is duidelijk zo, die testjes onder elkaar! Zo doe ik het ook. En echt fijn dat je je ei hebt gevonden. Ik had zaterdag een ovutest gedaan omdat ik veel slijm verloor en steekjes onderin me buik voelde, maar geen 2e streep te bekennen. We hebben vrijdag wel 2 keer sex gehad dus denk dat het gewoon slijm met sperma enz. was van het klussen! Hier donderdag en gister feesten gehad met de nodige drank, dus zal wel niet goed zijn voor de zaadjes en me ei hahah. Maar we klussen vrolijk verder. (zo me mannetje ff meesleuren)! Heb vanaf morgen 3 weken vakantie, erg lekker zeg! Gaan nog een week op vakantie naar het vennenbos. Ff lekker zwemmen, bowlen, lekker eten en ontspannen. De hond gaat ook mee dus lekker wandelen daar. En natuurlijk veel klussen! Me zus is nog niet bevallen, is aankomende donderdag uitgerekend, dus wordt nu echt spannend!
Das zeker duidelijk zo Sabrina. Ik denk dat ik ze ook maar eens ga bestellen... Hoop voor je dat maan en de sterren goed stonden en dat jullie goed hebben geklust van het weekend, haha.
Oh, gekke vraag hoor, maar hou je de stip gewoon in een palsstraal of vang je elke keer op in een bakje?
Sabrina: zeker duidelijk zo! Daar heb ik ook wat aan.....Vandaag heb ik ze binnen gekregen de strips. Vanaf zondag kan ik testen
@ Gelukkig, lekker hoor een weekje weg en spannend voor je zus.. Is ze het al zat?? @ Mutzie.. eerst ving ik het op, maar dat vond ik zo'n gedoe, ik hou die stip (strip) nu gewoon in die straal hoor... @ All.. mijn eerste werkdag zit er weer op.. wel vroeg hoor die wekker als je zes weken hebt kunnen uitslapen.. ik heb een heerlijk groepje, dus dit jaar zal ook wel weer omvliegen... Ik vraag me af hoe het met Krisje zal gaan.. zal ze al ongi zijn?
Gossie wat een baal dag zeg vandaag. Vanochtend gezellig mijn collega's weer terug van vakantie en gelijk de mededeling dat mijn directe collega zwanger is. Pats klap in mijn gezicht. Hartstikke leuk natuurlijk voor der, maar ja jullie weten het he. Maakt het er ook niet makkelijker op voor mij om parttime te gaan werken:x. Goed na twee uur kwam de volgende, met het bericht dat er een kleine op komst is. whaaaaaaaaaaaa waarom jullie wel. Zo lullig gevoel om te balen terwijl je blij bent voor ze. Erken mezelf er helemaal niet in. Net weer een testje gedaan en er is nu een duidelijke streep. Nog niet zo donker als de test streep,maar hij staat er. Verder begint de buik gevoelig te worden. Is wel wat later dan verwacht. mmmmmm raar lichaam of gewoon een wat langere cyclus. Ga even snel koken, heb een knorrende maag
@Sabrina: gelukkig dat je een leuk klasje hebt, gaat je jaar vast heel snel. Werk je nu fulltime? Zo ja, hoe wil je dat gaan doen mocht die kleine er zijn? (want die komt er, haha) @annemoon80: ik heb ze vandaag besteld, dus zal ze ook deze week binnen krijgen. Hoe tel je dan omdat je zegt dat je pas vanaf zondag gaat testen? Dacht dat je vanaf dag 10 moest testen, maar dat zal wel bij een cyclus van 28 dagen zijn zeker? @Smits: das zeker even balen om te horen dat collega's zwanger zijn. Niet leuk om te horen... Heb het geluk dat ik maar met weinig meiden (3) op kantoor zit. De één is net bevallen, de ander weer aan de pil en de 3e wil geen kids meer, dus vind ik wel dat ik de volgende mag zijn Hoop dat jij ook de volgende mag zijn bij jou op kantoor. Ga nog even tv kijken en beetje bijlezen hier
@ Smits.. jeetje wat vervelend.. maar natuurlijk geweldig voor je collega's.. Mijn collega's zijn allemaal boven de 50 dus daar zal ik geen "last" van hebben, haha... @ Mutzie.. ik wil mocht ik zwanger raken en bevallen zijn, drie dagen gaan werken.. welke weet ik nog niet precies.. ik hoop dat mijn moeder op wil passen, doet ze nu ook op de kinderen van mijn zus.. en anders naar een kdv, maar dan moeten de kosten natuurlijk niet net zo hoog zijn als mijn salaris, want dan kan ik net zo goed stoppen met werken... ach we zien het wel. eerst maar zwanger worden... @ JOJO.......... waar ben je.. hoe was het???????????????????????
Zat ook net aan Jojo te denken.. Ben er benieuwd hoe het is gegaan! Drie dagen lijkt me ook wel mooi. Ik heb nog geen idee wat ik wil, maar denk ook zoiets. Eerst maar eens zwanger worden, haha.
Ik weet het niet... Maak me ook een beetje zorgen. Hopelijk alles gewoon helemaal goed en is ze aan het genieten met dr mannetje..
Ja volgens mij ook, want ze heeft ook een andere profielfoto.. Hoop dat ze snel iets van zich laat horen...
Meiden sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten maaaarrrrr niet voor niks want het gaat goed met ons beebje!!!!!!! We hebben het hartje gezien en dat is zoooo onvoorstelbaar mooi!!!!! Het ging heel krachtig! Armpjes lijken op peddeltjes haha en benen zijn stompjes! Ik ben 2 dagen terug gezet dus nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Moet mijn banner nog even veranderen. Ben nu dus 27maart uitgerekend Ik had nog wel iets raars... In mijn linker eierstok zit een gat! Ik heb ook steeds wat pijn daar. Nu kan het komen doordat mijn ei daar is gesprongen toen hij nog niet helemaal rijp was (waarschijnlijk vorige ronde) en dat moet langzaam genezen en wordt helaas wel een litteken. Kan gelukkig verder niet zoveel kwaad. Ik zal morgen de echo foto op de hyves zetten! (daar was ik nog niet geweest hoor vandaag haha) Ik zie dat jullie druk aan de ovu sticks zijn! Goed zo dan zijn jullie volgende maand ook allemaal zwanger!!! (ik ook na mijn ovu stick haha maar 1 gebruikt en was toevallig gelijk goed haah)
JOEPPPPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEE... wat toptoptop, dat alles goed zit.. Begon me echt serieus zorgen te maken hoor... En die twee dagen, ach.. what the f*ck.. je bent gewoon lekker zwanger... Een gat!!!!!!! Dan had je wel een megaknaller, hahhaa... Oh ik hoop het zo dat het voor ons deze ronde ook gaat lukken... ik wil ook... Ben zo blij voor je.. echt super.... (begin op Krisje te lijken zo hyper, hahaha)